Jump to content

Am ramas si mers fara ulei.


Recommended Posts

Greseala incepatorului.. mobra a mancat uleiul, eu nu l-am verificat si am mers asa cam 60 km.

La un moment dat se auzea un tacanit in surdina la turatii mai mari.

Ziua urmatoare am verificat uleiul si mai era cam 100 ml, mai mult sau mai putin.

Am adaugat ulei si i-am dat sa mearga, dar sunetul acela persista.

Link to comment
Share on other sites

Fix in data de 15 Seprembrie 2020, intr-nunul dintre multele topicuri deschise de tine iti spuneam sa schimbi uleiul si filtrul... tu raspunzand ca nu il vei schimba, ca e "oarecum nou".

 

Acum... 90% ca motorul sa fie compromis.

Totusi... zici ca ai pus ulei... ai schimbat si filtrul? Ai utilizat viscozitatea corespunzatoare specificatiilor fabricantului?

Sigur stii sa verifici nivelul?

 

daca esti din Bucuresti... du-te la un mecanic serios...

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil motorul este prajit. Du-te totusi la o constatare la mecanic.

 

Daca mai ai filtrul de ulei, taie-l cu o foarfeca si verifica sa vezi daca a captat bucati de metal.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Papa_Bear said:

Fix in data de 15 Seprembrie 2020, intr-nunul dintre multele topicuri deschise de tine iti spuneam sa schimbi uleiul si filtrul... tu raspunzand ca nu il vei schimba, ca e "oarecum nou".

 

Acum... 90% ca motorul sa fie compromis.

Totusi... zici ca ai pus ulei... ai schimbat si filtrul? Ai utilizat viscozitatea corespunzatoare specificatiilor fabricantului?

Sigur stii sa verifici nivelul?

 

daca esti din Bucuresti... du-te la un mecanic serios...

Ne intalnim din nou :)

Da, am schimbat uleiul si filtrul si am pus destul ulei cat sa fie totul perfect. Nu m-am asteptat sa manance uleiul.

 

11 minutes ago, GoodKat said:

Cel mai probabil motorul este prajit. Du-te totusi la o constatare la mecanic.

 

Daca mai ai filtrul de ulei, taie-l cu o foarfeca si verifica sa vezi daca a captat bucati de metal.

Adica prajit? Se porneste si merge, nu face zgomote la relanti doar la anumite turatii (deobicei cand treci de 40 km/h).

Am fost si la mecanic, i-am spus ca am ramas fara ulei la care el a mai pus si a reglat tachetii (irelevant).

22 minutes ago, l.u.v said:

Asa, și? 

Ne aduci la cunoștință sau ai și o intrebare? 

Iti aduc la cunostinta, special tie pentru ca stiu ca iti pasa. :P

 

Link to comment
Share on other sites

Se vinde pe olx , " intretinut maniacal" ...

Tic tic tic ? Asa fac toate ...

La urmatoarea  o sa faci greseli mai mici ...ca ai vazut deja cum e cand nu verifici chestii de baza...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, goe 75 said:

Se vinde pe olx , " intretinut maniacal" ...

Tic tic tic ? Asa fac toate ...

La urmatoarea  o sa faci greseli mai mici ...ca ai vazut deja cum e cand nu verifici chestii de baza...

Intr-adevar asa e, dar zici ca nu as duce-o pe asta la fier vechi :)

Tic tic facea inainte acum face tic tac, la naiba 😂

Link to comment
Share on other sites

Pai nu o dai la fier vechi . I-o plasezi altuia ca tine care are nevoie de invete cate ceva despre mecanica ...ca mai tarziu o sa-i prinda bine.

 

Faza e cu atat mai funny cu cat si motoreta despre care e vorba ar fi unul dintre modelele alea indestructibile de gen cb5 , gs 5 , mono de 125 ...

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, goe 75 said:

Pai nu o dai la fier vechi . I-o plasezi altuia ca tine care are nevoie de invete cate ceva despre mecanica ...ca mai tarziu o sa-i prinda bine.

 

Faza e cu atat mai funny cu cat si motoreta despre care e vorba ar fi unul dintre modelele alea indestructibile de gen cb5 , gs 5 , mono de 125 ...

E un Virago 125, as putea sa o vand numai sa mai am ce. As mai merge cu ea si cu sunetul ala acolo dar de preferat ar fi sa o aduc si acasa.

Link to comment
Share on other sites

Fiind evident ca buna credinta a unor colegi nu mai trebuie dovedita (si ca ai invatat ceva din asta), si ca sa nu ne mai jucam de-a posta redactiei prin fanzine, ar fi ideal daca am sti de unde esti ca sa stim sa iti spunem unde sa mergi.

Nu ca sa reglezi tachetii.

 

Nimic nu e irelevant. In general.

Daca Costel a mai completat uleiul, tu nu ai stiut ce faci. Sau el. Merg pe prima varianta.

M-ar costa jumatate de ora din viata sa dau jos un manual de Virago si sa ma lamuresc. Nu o am pentru situatia asta. 

 

Cred ca anumiti oameni de pe aici te-au ajutat mai mult decat o completare de ulei si un reglat de tacheti, asa ca poti sa o lasi mai usor cu mistourile.

Noi sa ne radem stim. Si nu ne costa nimic. 

 

Intrebarea era - Unde se afla motocicleta? 

 

Link to comment
Share on other sites

Sunt vreo 3 variante:

1. Reparație motor. Scump, cu siguranță peste valoarea motoretului. 

2. Alt motor sh (numa' să nu fie la fel de "impecabil" ca al tău).

3. olx. Fie întreagă făcând pe niznaiul și prostind un altul (dacă face doar tic tac și nu clang clang, ceea ce nu prea cred), fie pe bucăți sau ca defectă/bază de restaurare/proiect de iarnă. 

Ca să fie dixtracția completă ar fi frumos să ne spui și cum ai verificat uleiul (care oricum era oarecum nou) și ce a stat la baza stabilirii cantității adăugate. Just for the record, că purceaua e moartă în coteț oricum. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 32 minute, john17 a spus:

Irelevant! :crack:

 

:))))))))

 

Acum 6 ore, RandomName a spus:

Ne intalnim din nou :)

Da, am schimbat uleiul si filtrul si am pus destul ulei cat sa fie totul perfect. Nu m-am asteptat sa manance uleiul.

 

 

Da-mi voie sa nu te cred! 

Daca in doua saptamani ti-a mancat uleiul pana a mai ramas 100ml, inseamna ca motorul ala deja scotea fum ca un transatlantic. Ai fi sesizat.

Mai degraba cred ca NU ai schimbat uleiul, sau ai avut o tentativa de a-l schimba dar ceva nu ai facut cum trebuie, in special la verificarea nivelului. 

Link to comment
Share on other sites

Ti-as spune unde e cu adevarat problema dar o sa zici ca-s hater si alte clisee de gen.

Asa ca sa ramanem la fapte: 1. Ai luat o motoreta care consuma ulei pentru ca te-ai zgarcit sa iei ceva putin mai scump si/sau sa iei un mecanic cu tine. La un test de compresie probabil s-ar fi vazut problema. Dar tu ai stiut mai bine ce sa cumperi

 

2. In ciuda tuturor recomandarilor pe care le-ai primit aici te-ai zgarcit sa schimbi uleiul pentru ca tu stii mai bine, si stiai bine ca uleiul e bun.

 

3. Ti-a fost lene sa descarci un manual de pe internet, sa il citesti si sa faci verificarile minimale

 

4. Ai frecat propulsorul motoruli si acum o arzi cu mistouri ieftine

 

Ar fi interesant de aflat care e starea motocicletei din celelalte puncte de vedere (frane, suspensii, filtre) si ce echipament folosesti.

 

Totusi nu pot sa inteleg cu toata mandria ta si atitudinea aroganta care da bine, de ce te incapatanezi sa ceri in continuare sfaturi pe care sa nu le pui in practica. Ti s-a spus clar SA INLOCUIESTI FILTRUL DE ULEI care costa 30 de lei , iar pe cel vechi sa il tai cu grija, sa speli cu motorina, diluant, etc si sa vezi ce resturi metalice sunt prinse in el (Daca sunt). De ce nu faci ce ti se spune? De ce mai ceri sfaturi daca ai senzatia ca le stii pe toate si oricum nu le pui in practica. De ce te-ai apucat de motociclism?

Link to comment
Share on other sites

Acum 55 minute, Fiziflash a spus:

 

 

Totusi nu pot sa inteleg cu toata mandria ta si atitudinea aroganta care da bine, de ce te incapatanezi sa ceri in continuare sfaturi pe care sa nu le pui in practica. 

Pentru ca e din generatia celor nascuti mai incoace, anii 2000. 

Imediat iti da replica, NO HATE PLS!

:)

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, l.u.v a spus:

Generația Z 😊

 

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Pentru ca e din generatia celor nascuti mai incoace, anii 2000. 

 

Puneti bani deoparte, astia nu vor fi in stare sa ne plateasca pensiile.

Edited by Nguyen
Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, frigider a spus:

e bine ca o iei la modu chillax. 

Pai,ce sa mai faca,purcica e moarta-n cotet,cu curu' pe usa,iar usa se deschide in interior... :)

Link to comment
Share on other sites

Acu... ca sa fie treaba... treaba...

 

Cumpara un filtru nou de ulei si ulei de calitate conform specificatiilor.

Cu filtrul si uleiul noi porneste agregatul si mergi la un mecanic pentru o verificare amanuntita...

Daca nu mananca ulei si nu ai bani... mergi cu ea asa pana cand poti sa o repari sau vei dori sa o vinzi...

Cand o vei vinde, prezinta cumparatorului si acest aspect din viata motocicletei...

Link to comment
Share on other sites

Când eram mic și prost am cumpărat o motocicleta cu cadrul rupt, fapt ce mi.a fost ascuns. S.a specificat totuși că a fost implicată într-un accident dar că a fost reparată și e că noua :)))) lol, hahaha, ulterior am găsit capete de șurub prinse cu prenadez. Deci se găsesc mereu puștani cărora să le vinzi ciurucurile dacă ești soiul ăsta de om. Eu am decis că deși am mers câțiva ani cu ea și încă mai duce km, nu o sa o vand niciodată, just for karma points.

De păcălit nu e greu, trebuie doar sa vrei

 

Link to comment
Share on other sites

Frățică, nu te lua după ăștia că nu știe ei cu motocicletele. Vor sa te bage la cheltuială.

 

Pune boss o toba adevărată să nu se mai audă țăcănitul și gata.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...