Kassu Postat Decembrie 21, 2024 Share Postat Decembrie 21, 2024 (editat) Am mers eu cateva mii de kilometri cu masinile electrice de inchiriat. O mizerie sinistra, parerea mea! Asta dupa ce am mers cateva sute de mii de kilometri cu masini cu mai. Ca si concluzie, personal, n-as plati in veci pururi dublu pentru o Tesla fata de un Megane 4 TCe 140 GPF (v.Techno manuala la 20.000 euro prin Rabla in aprilie 2024). Iar daca ar fi totusi sa platesc dublu pentru o masina (ceea ce mi se pare o ineeptie din start), as lua un Mustang. La aceiasi CP (ca tot va da atat pe spate chestia asta), ar fi vreo 5000 euro in plus pe Mustang. Dar sunetul de esapament (ca tot va da atat pe spate chestia asta), merita fiecare euro din aia 5000 dati in plus. Dar hei! Fiecare stie mai bine ce poate face cu 55.000 euro, nu? Unii ii baga pe toti intr-o masina, altii baga o parte din ei intr-o masina si pe restul ii pun la treaba! Editat Decembrie 21, 2024 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 21, 2024 Share Postat Decembrie 21, 2024 Acum 2 minute, Kassu a spus: Mustang. Dar sunetul de esapament Mustangul nou parcă e buleftric... TOȚI merg încet cu electricele pe autostradă! Dacă îi dau talpă merg din încărcător în încărcător, alea multe de pe hartă, și ajung la mare toamna! Și merg și cu tactica elasticului, să frâneze și să accelereze cât mai puțin. Dar ei sunt relaxați, nu se grăbesc, lasă câte 30-50 m față de mașina din față în oraș, salvează dihorii de văzduh și alte specii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Decembrie 21, 2024 Share Postat Decembrie 21, 2024 (editat) Acum 4 minute, ENEOS a spus: Mustangul nou parcă e buleftric... E si varianta electrica. Nicio rusine zic eu! Banii sunt buni, indiferent de unde vin si pe ce se cheltuie. Iar Ford a inteles asta si s-a adaptat pietii. Editat Decembrie 21, 2024 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 Acum 17 ore, TheHuskyCrobats a spus: Acesta este un mit. La fel cum cei cu motoare ICE merg incet ca sa nu ramana fara benzina. Mai pun o data harta incarcatoarelor din Romania, poate te lamuresti de ce spun ca este un mit parerea ta. Diferenta fata de ice este ca timpul castigat mergand mai tare cu electrica il pierzi asteptand sa se incarce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 Acum 6 ore, Kassu a spus: Am mers eu cateva mii de kilometri cu masinile electrice de inchiriat. O mizerie sinistra, parerea mea! Asta dupa ce am mers cateva sute de mii de kilometri cu masini cu mai. Ca si concluzie, personal, n-as plati in veci pururi dublu pentru o Tesla fata de un Megane 4 TCe 140 GPF (v.Techno manuala la 20.000 euro prin Rabla in aprilie 2024). Iar daca ar fi totusi sa platesc dublu pentru o masina (ceea ce mi se pare o ineeptie din start), as lua un Mustang. La aceiasi CP (ca tot va da atat pe spate chestia asta), ar fi vreo 5000 euro in plus pe Mustang. Dar sunetul de esapament (ca tot va da atat pe spate chestia asta), merita fiecare euro din aia 5000 dati in plus. Dar hei! Fiecare stie mai bine ce poate face cu 55.000 euro, nu? Unii ii baga pe toti intr-o masina, altii baga o parte din ei intr-o masina si pe restul ii pun la treaba! Daca ai bani de te enerveaza si esti si pasionat la 55.000 € iti poti lua multe masini adevarate,chiar si un SH cu putini km,eventual inca in garantie. Sunetul evacuarii se poate upgrada,vibratia pe care o simti cand bagi piciorul in gaz,turometrul ala cand intra pe rosu si taie alimentarea fac toti banii. Electricele sunt un trend fierbinte relativ nou,care a inceput sa se raceasca incet de cand s-au taiat subventiile si care se va raci si mai mult cand vor incepe sa cada bateriile,motoarele de tractiune,in principiu piesele de multe mii de €,care vor face nerentabila achizitia unei Electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 Urmaresc de la inceput acest topic si vad ca nimeni nu s-a intrebat daca ISU stie sa intervina la un accident cu "electrice", eventual cu incarcerare si incendiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 N-auzi că electrocarele nu iau așa des ca alea cu motoare termice?!? Ești pricinos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 ISU nu stie sa intervina nici la un accident cu incendiu si persoana incarcerata la GPL..... Sau eventual, la unul cu masina pe hidrogen.....Dar ma gandesc ca pana si ei pot evolua la un moment dat. Problema incendiului la electrice e doar in momentul in care e strivita bateria. Si asta se intampla foarte rar, de obicei bateria e protejata destul de bine. Oricum, eu inca astept sa apara in productie de seria bateria cu electrolit solid. Acolo, riscul de incendiu e mult mai mic. Insa e hilar faptul ca se tot aduce in discutie acest subiect. De 2 ani (parca totusi mai putin in ultima jumatate de an), toti cei anti-EV fac un misto feroce referitor la incendiile EV-urilor. In aceste conditii, la cate electrice avem, ar trebui sa fie cate un incendiu saptamanal. Spuneti, va rog, ati auzit ceva concret de vreun incendiu? Ceva intamplat recent in orasul sau macar in judetul vostru? Sau singura sursa de inspiratie pe acest subiect sunt meme-urile de tik-tok? P.S. Am ajuns la 40.000 km cu springul, in 2 ani. Iar sotia la 30.000. Si inca nu ne-am plictisit de linistea din masina atunci cand accelerezi. Probabil tine si de preferinte. Unii vor "loud pipes save lives", altii vor liniste si fara vibratii. Cat despre dezavantaje....eu deocandata nu le simt. Probabil si pentru ca inca mai am hibridul cu care am reusit sa fac maxim 5000 km anul asta la deplasarile mai lungi. Acum 9 ore, ENEOS a spus: Dar ei sunt relaxați, nu se grăbesc, lasă câte 30-50 m față de mașina din față în oraș, salvează dihorii de văzduh și alte specii. Sa stii ca asta ma mira si pe mine. Eu sunt unul dintre aia de lasa 30-50m pana la masina din fata, indiferent cu ce merg. Si 90% dintre soferi mi se baga in spate si ruleaza la 2 metri, apoi daca vad ca las distanta suficienta fata de ala din fata, ei forteaza depasirea si se baga in fata mea. Care e faza? Pana la urma, cand e carambol cu 50 masini pe autostrada, pe timp de ceata, injuram soferii ca nu merg preventiv si nu lasa spatiu de franare, apoi injuram drumurile pentru numarul mare de accidente? Hai sa ne mai uitam un pic si in propria curte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 (editat) Acum 11 minute, mircea.cazachevici a spus: lasă câte 30-50 m față de mașina din față în oraș Ce nu e clar? Eu unul nu mi-aș lăsa soția să circule cu o coajă gen șpring, acum muuuulți ani, când duamna era la început în ale condusului, siguranța a fost factorul decisiv când i-am vândut Fiatul Panda (modelul vechi, 198x) și mai mult silit am convins-o să folosească altă mașină din parcul familiei, una modernă, cu vreo 6 airbag-uri și alte sisteme de siguranță active și pasive. Dar mă rog, divorțul ulterior a fost scump, așa că tu poate de aia i-ai luat șpring. 🫣 Și cu dințăreasa mea de suflet m-am luptat pe vremuri să o determin să renunțe la Tico și să-și ia ceva decent dpdv siguranță. Editat Decembrie 22, 2024 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 Aici e vorba strict de preferintele femeilor.....cu care e imposibil sa te lupti. A mea a refuzat dintotdeauna sa conduca masini mari. Am avut Fiat Croma, a refuzat. Am Priu Plus, cutie automata, nici nu se urca in el. Singurele pe care le-a condus de-a lungul timpului sunt un Peugeot 306, un Suzuki Ignis si actualul Spring. Toate, masini sub 1 tona. Iar la cate am auzit de-a lungul timpului, cum ca ambreiajul la Suzuki e prea tare, ca parca nu mai merge la fel, ca parca cam da in bot cand o accelerezi...crede-ma ca e mai bine cu electica automata pentru ea. E fericita cu masinuta, si pe mine nu ma mai doare capul. Na, exista si femei ce sar direct in Range Rovere, dar a mea nu e asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 (editat) Acum 6 minute, mircea.cazachevici a spus: Range Rovere Nu e nici pe departe un etalon de siguranță cu șasiul ăla scară model 1915! Și nu masa mare face o mașină să fie sigură (by the way, 306 sunt 99% că are >1t), orice compactă după 2000 e mai protectivă în cazul unui impact decât conserva de șpring! La asta mă refer, și având în vedere cum se circulă în România, numărul de accidente etc. eu unul exclud din start cașcarabete de genul șpringului. Editat Decembrie 22, 2024 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 Corect, atata timp cat folosesti masina la ce e ea facuta sa fie folosita. Eu am doar Spring-uri, iar nevasta-mea nu iese din oras cu al ei. Aici, doar tabla indoita se poate intampla, mai ales la cum se circula prin Bucuresti. In afara orasului, la tamponari frontale sau iesit in decor, cu dat peste cap, e alta poveste. Si acolo, recunosc, eu ies cu Springul din oras. Insa imi asum, nu zic ca e cea mai buna combinatie. Tocmai de asta viitoarea masina va fi ceva mai serios, insa tot electrica. Si, apropos de asta, siguranta ti-o faci si singur. Eu unul prefer sa merg intr-o masina cu doar 1 stea euro NCAP, insa sa pastrez distanta de 30-50 metri fata de cel din fata. Mai ales ca mai atingem si 60-70 km/h in oras. Si sa port tot timpul centura de siguranta, si sa imi invat copiii ca nu se pleaca de pe loc fara centura. La ce bun sa ai o masina cu 5 stele euro Ncap, dar sa cumperi dispozitive din alea de suntat sistemul, ca nu-ti place sa-ti pui centura? Si sa circuli la 2 metri in spatele celui din fata? Eventual sa-ti lasi copiii pe scaunul din fata, fara centura, sau in spate in picioare? Am vazut atitia pusti de 4-6 ani ca stateau atarnati pe geam, in picioare, pe cand mamicile conduceau gipane in care "nimic nu se poate intampla", incat mi s-a luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jebelu Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 Acum 1 oră, mircea.cazachevici a spus: ... Sa stii ca asta ma mira si pe mine. Eu sunt unul dintre aia de lasa 30-50m pana la masina din fata, indiferent cu ce merg. Si 90% dintre soferi mi se baga in spate si ruleaza la 2 metri, apoi daca vad ca las distanta suficienta fata de ala din fata, ei forteaza depasirea si se baga in fata mea. Care e faza? Pana la urma, cand e carambol cu 50 masini pe autostrada, pe timp de ceata, injuram soferii ca nu merg preventiv si nu lasa spatiu de franare, apoi injuram drumurile pentru numarul mare de accidente? Hai sa ne mai uitam un pic si in propria curte. Datorita tie, cei din spatele tau ajung sa stea la un semafor in loc de o data sau 2 ori, de 3 si chiar 4 ori. Te mai miri ca lumea e agitata si nervoasa in trafic... Daca nu te poti adapta traficului cu pastrarea distantei normale, iesi si lasa-i pe aia de s-au adaptat, nu face mai grea viata traficului de cat si asa este. Pentru ecartul scris de tine mai sus, meriti sa ti se suspende permisul, esti un pericol(oricat de hilar ti se pare) in trafic. La fel cum este lege data cu circularea sub viteza maxima legala nejustificat, pe un tronson de drum. Cei ca tine porcaiesc traficul. De exemplu, in Austria am vazut cum odata facut semaforul verde, se pleaca in cel mult 3 secunde si toti pleaca bara la bara, nu se lasa distante inutile, nu se doarme pe telefon, cafea, tigara, etc. Aia inseamna respect reciproc. Nu ne-am compara cu Austria... Da, stiu, iei apoi enduroaica, te duci la padure si rupi malul si potecile... adica recuperezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 Acum 3 ore, mircea.cazachevici a spus: Sa stii ca asta ma mira si pe mine. Eu sunt unul dintre aia de lasa 30-50m pana la masina din fata, indiferent cu ce merg. Si 90% dintre soferi mi se baga in spate si ruleaza la 2 metri, apoi daca vad ca las distanta suficienta fata de ala din fata, ei forteaza depasirea si se baga in fata mea. Care e faza? Si eu pațesc aceeasi faza,este vorba de slaba pregatire a soferilor. Conduc o carosata de 3,5 To,deci nu poti vedea prin ea,este si pătrată,deci iti obturează vizibilitatea daca stai aproape. Ei cred ca daca au 2-3 metri pana la mine,o sa depaseașcă mai repede,ii vad in oglindă cum tot ies si intra inapoi ca nu au vizibilitate si nu vad daca vine ceva din contrasens. Si trec km in care m-ar putea depasi lejer dar ei tot acolo sunt. 1 oră în urmă, Jebelu a spus: Datorita tie, cei din spatele tau ajung sa stea la un semafor in loc de o data sau 2 ori, de 3 si chiar 4 ori. Te mai miri ca lumea e agitata si nervoasa in trafic... Daca nu te poti adapta traficului cu pastrarea distantei normale, iesi si lasa-i pe aia de s-au adaptat, nu face mai grea viata traficului de cat si asa este. Colegul cred ca sa referit la mersul la drum intins,nu in oras. Unde este normal ca distanta de siguranta sa fie in raport cu conditiile de trafic,viteza…etc Acum 1 oră, Jebelu a spus: De exemplu, in Austria am vazut cum odata facut semaforul verde, se pleaca in cel mult 3 secunde si toti pleaca bara la bara, nu se lasa distante inutile, nu se doarme pe telefon, cafea, tigara, etc. Aia inseamna respect reciproc. Nu ne-am compara cu Austria... Daca iti permiti sa platesti amenzi poti sa vb si acolo la tel,cu tigara in gura,sorbind din cafea. Respectul la noi e o pasare rara. Acum 2 ore, mircea.cazachevici a spus: Eventual sa-ti lasi copiii pe scaunul din fata, fara centura, sau in spate in picioare? Am vazut atitia pusti de 4-6 ani ca stateau atarnati pe geam, in picioare, pe cand mamicile conduceau gipane in care "nimic nu se poate intampla", incat mi s-a luat. Legile la noi sunt blande . Pentru ca are bani sa plateasca amenda,daca i s-ar lua copilul macar o luna,permisul pe minim 3 luni si o amenda de 10.000 ron ia sa vezi cum si-ar schimba mentalitatea. Acum 3 ore, mircea.cazachevici a spus: Eventual sa-ti lasi copiii pe scaunul din fata, fara centura, sau in spate in picioare? Am vazut atitia pusti de 4-6 ani ca stateau atarnati pe geam, in picioare, pe cand mamicile conduceau gipane in care "nimic nu se poate intampla", incat mi s-a luat. Legile la noi sunt blande . Pentru ca are bani sa plateasca amenda,daca i s-ar lua copilul macar o luna,permisul pe minim 3 luni si o amenda de 10.000 ron ia sa vezi cum si-ar schimba mentalitatea. Cum este prin nus ce tara,la care daca ai bruscat plodul,vine Asistenta Sociala si ti-l ia. Acum 1 oră, Jebelu a spus: Datorita tie, cei din spatele tau ajung sa stea la un semafor in loc de o data sau 2 ori, de 3 si chiar 4 ori. Te mai miri ca lumea e agitata si nervoasa in trafic... Culmea e ca “mocaiții”care pleaca greu de la semafor au si masini puternice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 Acum 27 minute, ALEX-Guzzista a spus: Legile la noi sunt blande . Pentru ca are bani sa plateasca amenda,daca i s-ar lua copilul macar o luna,permisul pe minim 3 luni si o amenda de 10.000 ron ia sa vezi cum si-ar schimba mentalitatea. Cum este prin nus ce tara,la care daca ai bruscat plodul,vine Asistenta Sociala si ti-l ia. Am deviat de la EV-uri, insa nu ma pot abtine. Aici e mai mult vina celui pus sa aplice legea decat a legii in sine. Adica a Politiei. Ai vazut, acum cativa ani, cand s-au inasprit drastic amenzile pentru vorbitul la telefon la volan? 2-3 luni, nimeni nu a mai vorbit. Apoi, incetul cu incetul, s-a revenit la normal. Asta penru ca Politia prefera sa faca deja celebrele pande la semafor decat sa aplice intr-adevar legea pentru toti. Acolo e buba, aplicarea legii. Si, ca idee, mi s-a intamplat chiar mie acum vreo 2 luni. M-a oprit un echipaj, pe DN, cu radarul, 71 km/h in zona de 50km. Culmea e ca eu tocmai eram depasit in acel moment, pe linie continua, de o Skoda. Pe skodist doar l-au oprit, dar l-au lasat sa plece, iar pe mine m-au amendat. Explicatia lor: filmarea a fost doar pe mine, ei au avut in planul de actiune doar masinile ce depasesc viteza legala, iar daca nu-mi convine pot sa fac contestatie.... Cam asa si cu vorbitul la telefon. Nu au actiune pe zona asta, poti trece linistit prin fata lor, cu telefonul la ureche, ca nu ti se intampla nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 (editat) Acum 29 minute, mircea.cazachevici a spus: Am deviat de la EV-uri, insa nu ma pot abtine. Lasa asta…….,zi unde pastrezi distanta de 30-50 m ca ti-a deschis colega Jebelu un Dosar de cercetare pt.ca ai incurcat traficul. Mai ne inveselim si noi ca e urat afara ….. Editat Decembrie 22, 2024 de ALEX-Guzzista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 Acum 6 ore, mircea.cazachevici a spus: ISU nu stie sa intervina nici la un accident cu incendiu si persoana incarcerata la GPL..... Sau eventual, la unul cu masina pe hidrogen.....Dar ma gandesc ca pana si ei pot evolua la un moment dat. Problema incendiului la electrice e doar in momentul in care e strivita bateria. Si asta se intampla foarte rar, de obicei bateria e protejata destul de bine. Oricum, eu inca astept sa apara in productie de seria bateria cu electrolit solid. Acolo, riscul de incendiu e mult mai mic. Insa e hilar faptul ca se tot aduce in discutie acest subiect. De 2 ani (parca totusi mai putin in ultima jumatate de an), toti cei anti-EV fac un misto feroce referitor la incendiile EV-urilor. In aceste conditii, la cate electrice avem, ar trebui sa fie cate un incendiu saptamanal. Spuneti, va rog, ati auzit ceva concret de vreun incendiu? Ceva intamplat recent in orasul sau macar in judetul vostru? Sau singura sursa de inspiratie pe acest subiect sunt meme-urile de tik-tok? https://www.g4media.ro/o-dacia-spring-a-luat-foc-in-tulcea-un-scurtcircuit-la-baterie-prima-interventie-a-pompierilor-tulceni-la-o-masina-electrica.html P.S. Am ajuns la 40.000 km cu springul, in 2 ani. Iar sotia la 30.000. Si inca nu ne-am plictisit de linistea din masina atunci cand accelerezi. Probabil tine si de preferinte. Unii vor "loud pipes save lives", altii vor liniste si fara vibratii. Cat despre dezavantaje....eu deocandata nu le simt. Probabil si pentru ca inca mai am hibridul cu care am reusit sa fac maxim 5000 km anul asta la deplasarile mai lungi. Sa stii ca asta ma mira si pe mine. Eu sunt unul dintre aia de lasa 30-50m pana la masina din fata, indiferent cu ce merg. Si 90% dintre soferi mi se baga in spate si ruleaza la 2 metri, apoi daca vad ca las distanta suficienta fata de ala din fata, ei forteaza depasirea si se baga in fata mea. Care e faza? Pana la urma, cand e carambol cu 50 masini pe autostrada, pe timp de ceata, injuram soferii ca nu merg preventiv si nu lasa spatiu de franare, apoi injuram drumurile pentru numarul mare de accidente? Hai sa ne mai uitam un pic si in propria curte. Nu fac misto deloc , ma intreb doar daca va ganditi la siguranta sau doar la economii si "salvat planeta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jebelu Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 Acum 3 ore, ALEX-Guzzista a spus: Si eu pațesc aceeasi faza,este vorba de slaba pregatire a soferilor. Conduc o carosata de 3,5 To,deci nu poti vedea prin ea,este si pătrată,deci iti obturează vizibilitatea daca stai aproape. Ei cred ca daca au 2-3 metri pana la mine,o sa depaseașcă mai repede,ii vad in oglindă cum tot ies si intra inapoi ca nu au vizibilitate si nu vad daca vine ceva din contrasens. Si trec km in care m-ar putea depasi lejer dar ei tot acolo sunt. Colegul cred ca sa referit la mersul la drum intins,nu in oras. Unde este normal ca distanta de siguranta sa fie in raport cu conditiile de trafic,viteza…etc Daca iti permiti sa platesti amenzi poti sa vb si acolo la tel,cu tigara in gura,sorbind din cafea. Respectul la noi e o pasare rara. Legile la noi sunt blande . Pentru ca are bani sa plateasca amenda,daca i s-ar lua copilul macar o luna,permisul pe minim 3 luni si o amenda de 10.000 ron ia sa vezi cum si-ar schimba mentalitatea. Legile la noi sunt blande . Pentru ca are bani sa plateasca amenda,daca i s-ar lua copilul macar o luna,permisul pe minim 3 luni si o amenda de 10.000 ron ia sa vezi cum si-ar schimba mentalitatea. Cum este prin nus ce tara,la care daca ai bruscat plodul,vine Asistenta Sociala si ti-l ia. Culmea e ca “mocaiții”care pleaca greu de la semafor au si masini puternice. Am citat eu gresit, dar daca te uiti la postarea lui fix dinainte de a mea, ai sa vezi ca specifica ca e vorba de condusul urban. Ce nu inteleg cei ce conduc in felul asta, este faptul ca, ei dispun overall de timpul tau pierdut in plus in trafic pentru ca ei lasa distantele astea sau/si uita de ei cand se face verde. Probabil si altele. Nu toti au masini mai potente, dar majoritatea da. Ei, nu pleaca in tromba caci se termina repede motorina in suvulache si ne doare la jeb... Scuze de off, sa ramanem la subiectul topicului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 (editat) Acum 8 ore, mircea.cazachevici a spus: nevasta-mea nu iese din oras cu al ei. Aici, doar tabla indoita se poate intampla, mai ales la cum se circula prin Bucuresti. Tot pt mers prin oraș i-am confiscat Panda! Eu cel mai nasol accident auto l-am avut în oraș, aveam probabil <10 km/h cu un BMW 635 din cel vechi, abia plecasem de la semafor pe Polonă spre St cel Mare și a venit o dacia 1300 condusă de un apv-ist care nu a văzut semaforul de pe Eminescu, m-a lovit în roata dreapta față de mașina mea de 1700 kg s-a învârtit în loc, eu am ieșit cu capul prin geamul ușii din dreapta ('95-96, nu era obligatorie centura în oraș, de atunci o pun și până la colțul străzii) și el s-a dus drept încă 22.4m! Crede-mă că se întâmplă în oraș destule nenorociri, și într-o cutie de sardine ești ca și mort dacă "încurcă pedalele" careva la un tănculeț... Dacă aș fi fost în vreo Panda veche sau un șpring nu ne mai contraziceam acum! Nu mai zic că la un eveniment cu Mercedesuri electrice am constatat că la o evitare cu revenire pe direcția inițială, un soi de test al elanului dar mai în scurt, un eqs are nevoie de o distanță între jaloane de cca 3 ori mai mare decât un turism normal, prima schimbare a direcției o face okeish, dar a 2-a văleu mamă. Editat Decembrie 22, 2024 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 Acum 2 ore, Jebelu a spus: Am citat eu gresit, dar daca te uiti la postarea lui fix dinainte de a mea, ai sa vezi ca specifica ca e vorba de condusul urban. Cu respect, permiteti sa raportez. Noi, astia din sudul capitalei, avem cateva bulevarde pe unde iti cam permite sa ii dai. E vorba de Splai, de Berceni (intre IMGB si centura), de Vitan-Barzesti, etc Locuri unde distanta ntre semafoare e de peste 500 metri-1 km. Acolo tot sub 10m intre masini sa las? Eu las 30-50m doar pe la viteze de peste 60-70km/h. Cat despre plecatul de la semafor, sa fii tu sanatoasa. Am declarat de atatea ori ca eu, cu Springul, plec cam primul, ca nu ma prea intrece pe prima suta de metri mai nimeni in afara de cate un X7, din cand in cand. Nu merg la consum in oras. Acum putem sa ne intoarcem la subiect? Subiectul fiind ca, cel putin la mine, 80% din deplasarile din ultimul an le-am facut cu electrica, si 20% cu hibridul. Si ca, daca as fi avut o electrica cu 500km autonomie, nu cu doar 200, as fi inlocuit de tot hibridul. Iar legea aia ce, am inteles, va intra in vigoare din 2025, cum ca fiecare cladire noua va trebui sa asigure macar o posibilitate de incarcare in locurile de parcare construite ajuta destul de mult. Te vei gandi de 2 ori ce sa-ti iei, electrica sau ICE, daca te muti peste un an la casa noua (sau bloc nou) si afli ca in locul de parcare ai macar o amarata de priza casnica. Dar la care sa-ti incarci masina. " Legea 101/2020, care a modificat prevederile Legii 372/2005 privind perfomanța energetică a clădirilor și care se află acum în vigoare, a adus schimbări importante cu privire la infrastructura de încărcare pentru mașinile electrice și hibride. În cazul clădirilor nerezidențiale noi sau supuse unor lucrări de renovare majoră, care au mai mult de 10 locuri de parcare, investitorii/proprietarii acestora, după caz, sunt obligați să instaleze cel puțin un punct de reîncărcare pentru vehicule electrice, precum și tubulatura încastrată pentru cablurile electrice pentru cel puțin 20% din locurile de parcare prevăzute. Acestea trebuie să permită instalarea, într-o etapă ulterioară, a punctelor de reîncărcare pentru vehicule electrice. Regula se aplică atunci când parcarea se situează în interiorul clădirii sau este adiacentă acesteia, ori dacă măsurile de renovare includ parcarea sau infrastructura electrică a clădirii/parcării. În cazul clădirilor nerezidențiale existente cu peste 20 de locuri de parcare, proprietarii au obligația de a instala până la data de 1 ianuarie 2025 un număr de puncte de reîncărcare pentru vehicule electrice cel puțin egal cu 10% din numărul total al locurilor de parcare, dar nu mai puțin de două puncte de reîncărcare pentru vehicule electrice. În cazul clădirilor rezidențiale noi sau renovate major, care au mai mult de 10 locuri de parcare, investitorii/proprietarii acestora, după caz, sunt obligați să asigure instalarea tubulaturii încastrate pentru cabluri electrice pentru fiecare loc de parcare, pentru a permite instalarea într-o etapă ulterioară a punctelor de reîncărcare pentru vehicule electrice. " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 Acum 2 ore, mircea.cazachevici a spus: Cat despre plecatul de la semafor, sa fii tu sanatoasa. Am declarat de atatea ori ca eu, cu Springul, plec cam primul, ca nu ma prea intrece pe prima suta de metri mai nimeni in afara de cate un X7, din cand in cand. Nu merg la consum in oras. Daca gasesti unul "meserias"care stie sa demareze,sa aiba si gume bune,iti da "fum"....lejer ... Ca majoritatea sunt niste "adormiti"e altceva. Sa nu mai zicem de diferentiale autoblocante...etc... Cat i-ai da la Spring,are rotile mici si subtiri,nu ai aderenta si doar 33 kw(45 cp) Ca tot vb de Dacia,eu am Logan 1,6 16 V, 77 kw(105 cp) ,are demaraj cat vrei,ridica in turatie pana la rosu imediat,dar pierde aderenta. Si am gume Michelin CrossClimate 3.....altceva all-season mai bun nu am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 Acum 2 ore, mircea.cazachevici a spus: Legea 101/2020, care a modificat prevederile Legii 372/2005 privind perfomanța energetică a clădirilor și care se află acum în vigoare Wishful thinking! Prize, cabluri, stații pe aceeași rețea veche și amărâtă! Acum 2 ore, mircea.cazachevici a spus: astia din sudul capitalei, avem cateva bulevarde pe unde iti cam permite sa ii dai Și dacă "îi da" un berbec cu gip în timp ce belește pă tiktok și se urcă pe tine ce protecție îți oferă cașcarabeta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 (editat) Noi motociclistii nu ar trebui sa ne facem griji cata protectie ne ofera 'conserva"cand moto are 0 stele NCAP... Indicele NCAP,este pentru cei care ne vad pe noi ca "donatori de organe". Editat Decembrie 22, 2024 de ALEX-Guzzista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 22, 2024 Share Postat Decembrie 22, 2024 Acum 9 minute, ALEX-Guzzista a spus: Logan 1,6 16 V, 77 kw(105 cp) ,are demaraj cat vrei,ridica in turatie pana la rosu imediat 1.6 rupeasfaltu' Liniuțe cu Logan vs șpring lipsesc în traficul ăsta de ... Vine acu' foxbat cu zoaiele și vă dă fum în nas de numa'! Mai sunteți mulți?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 23, 2024 Share Postat Decembrie 23, 2024 Acum 10 ore, ENEOS a spus: 1.6 rupeasfaltu' Liniuțe cu Logan vs șpring lipsesc în traficul ăsta de ... Vine acu' foxbat cu zoaiele și vă dă fum în nas de numa'! Mai sunteți mulți?!? Nu fac liniute sefu'ca e ilegal ! Eu doar mi-am expus parerea,ca sa lamurim cu Kw-atii aia de la putere. Ca si colegul Mircea cu Springul,mi-am luat masina in functie de nevoile pe care le am ,iar''conservele'' chiar nu ma pasioneaza,sa fie ieftina,sa aiba km putini,un singur proprietar de noua,costuri de intretinere cat mai mici si preferabil sa pot face eu acea intretinere. Si neaparat benzinar ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.