Jump to content

Probleme serioase la poligon/scoala auto


ravaell
 Share

Recommended Posts

Acum 15 ore, ravaell a spus:

Salutare, am 26 de ani si dau pentru categoria A si am cautat sa vad si pe altii care se mai confrunta cu asta si mi se pare ca sunt singur.. Problema mea, dupa 6 sedinte(13 in total) este ca nici acum nu pot sa ocolesc cele 4 jaloane de la inceputul traseului de poligon. NICI MACAR nu am ajuns la opturi unde probabil ar fi dezastru total. N-am mai condus nicioadata motocicleta sau scuter sau ceva cu motor pe 2 roti, doar bicicleta pe care zic eu ca ma descurcam. Scriu postarea asta astazi pentru ca e a3-a oara cand cad cu ea iar instructorul probabil ma uraste din tot sufletul pentru ca e motocicleta lui personala. Oricat de tare as incerca sa ma las pe o parte ca sa iau curbele mai strans nu o pot face iar atunci cand o fac, surpriza, cad dupa ea. Intru cu a1-a pentru ca sta undeva la 10-11 km/h DAR chiar si asa o tin din frana pana la 7-8 km/h pentru ca nu mi se pare ca am destul timp sa virez. Eu inteleg ca motocicleta nu e menita pentru oricine si poate eu chiar nu am stofa de motociclist dar sunt curios daca si altii au trecut prin ce trec eu si totusi s-au redresat sau poate niste sfaturi, habar n-am. Mi-am dorit inca de mic sa conduc o motocicleta dar nicioadata n-am crezut ca imi va fi asa greu. Sunt dezamagit de mine si de cand am inceput scoala ma tot frustrez ca am aruncat cu banii dar eu nu pot sa fac nici macar poligonul complet. 

Schimba scoala/ instructorul. Daca si cu al doilea e la fel inseamna ca e de la tine si nu ai ce sa cauti pe mobre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

generatia snowflake/millenials

ia-l in plm de gat pe instructorul ala sa puna mana sa te invete, sa stea langa tine sa-ti explice. ala e rolul lui ca instructor. daca nu e in stare sa faca asta sa-ti dea banii inapoi.

ce rahan vrei sa inveti pe forum?

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 ore, l.u.v a spus:

Din punctul meu de vedere asta este cea mai mare tâmpenie a instructorilor moto, te obligă să faci majoritatea poligonului cu a-I-a!

Am mai auzit de elevi are se iincurau în 8 uri din cauza treptei 1.

Prima treaptă este pentru plecare de pe loc.

Cel mai bine controlezi motorul cu a II a și patinat din ambreiaj combinat cu frână.

Și eu zic să schimbi școala, e clar că idiotul ăla vrea să facă bani pe spinarea elevilor.

Îmi amintește de cel cu care am făcut școala în 2200 în București, Iancu din Herăstrău.

Alt dezaxat și ăla - Dumnezeu să-l ierte, că a murit - proceda exact la fel.

Norocul meu că am

fost îndemânatic, pentru că nici nu știu cum am luat permisul după ce am făcut în școala lui.

Când dădeam a doua, eram Ninjago. Relantiul era reglat mai sus, să nu moară la opturi. Ce patinat ambreiaj, ăla era doar de plecat de pe loc. Eram plantă de șanț, nu am condus niciodată o motocicletă, doar un scuter de 250, cu care era să-mi rup gatul. Joi noaptea am condus k1200LT și nu mi s-a părut mare filozofie, dar în școală eram cacao tot când era vorba de opturi. Ce e drept, instructorul a explicat care e treaba cu ambreiajul și celelalte comenzi, am băgat rapid la cap și am putut face de la prima ședință tot poligonul (nu perfect, firește). Motocicleta total neîngrijită, instructorul nu foarte implicat, poligonul vai mama lui, dar cu voință din partea mea, am reușit. Ceea ce-l sfătuiesc și pe colegul nostru, să se implice mai mult. Sau să schimbe instructorul.

Baftă!

Link to comment
Share on other sites

Descrii lucruri prin care am trecut si eu acum mai putin de 2 ani (inclusiv instructor complet nepasator), asa ca am sa-ti spun cum am trecut eu de ele. In mod normal, ar trebui sa-l pui la munca pe instructor, ca sa-si merite banii, pentru ca daca scapi motorul pe jos in mod repetat inseamna ca el e o mizerie de instructor, dar daca ti se pare asta ca o sa-ti dea prea mari batai de cap (ceea ce e foarte probabil), trebuie sa inveti singur si sa te doara la basca de instructor. Ca sa inveti singur, ai la dispozitie resurse cu nemiluita pe youtube, unde gasesti sute de videouri care explica in diverse moduri orice nelamuriri ai avea despre cum sa controlezi si pilotezi motocicleta. Cateva sugestii - Jerry Palladino (fost motopolitist, actual instructor), Motojitsu (instructor, repetitiv ca o moara, dar multe lucruri trebuie sa le auzi/citesti de multe ori pana se asaza cu adevarat in cap), MC Rider (instructor), Dan Dan The Fireman (in general clipuri cu accidente si explicatii despre ele, dar are si un fel de "sistem" care sa te ajute sa te descurci in trafic, lucruri dupa care sa te uiti etc), Canyon Chasers (inclusiv chestii tehnice) si de aici o sa ajungi si la altii. Gasesti explicatii si in postari sticky de pe forum, cauta prin ele, e bine sa gasesti lucrurile explicate in mai multe moduri.

 

Si cateva chestii practice despre problemele cu jaloanele. Trei lucruri: contravirare, controlul ambreiajului, vedere. Daca nu inveti ce e contravirarea si nu o practici in mod activ si constient, mai ales la inceput, o sa-ti fie extrem de greu sa manevrezi cu adevarat motorul de sub tine. Cauta descrierea procedurii pe youtube (contersteering) si aplic-o in poligon - mergi drept intr-a doua, uita-te la minim 10 metri in fata, fara jaloane, si contravireaza usor si alternativ stanga-neutru-dreapta ca sa simti cum vireaza motorul, de fapt (in esenta, trebuie sa-l inclini, iar asta o faci cel mai usor contravirand). Cand ai sa incerci sa faci asta printre jaloane, va trebui sa-ti controlezi mai exact si viteza, si directia. Viteza ti-o controlezi patinand ambreiajul, adica jucandu-te cu maneta ambreiajului in "zona de cuplare" (friction zone in engleza). Maneta ambreiajului are cursa mare, dar doar o mica zona de pe la mijloc are efect, restul sunt zone moarte. Cel mai bine cauti explicatii (youtube, iar), dar pe scurt, cand tragi maneta gradual, puterea spre roata spate se reduce gradual, nu dintr-o data (o tragi mai mult, reduci mai mult). Invata sa gasesti zona de cuplare a ambreiajului (vreo 2 cm pe la mijlocul cursei) si asa iti controlezi viteza - acceleratia ramane nemiscata si te joci doar cu maneta ambreiajului, iar in felul asta eviti si smucirile pe care le-ai face incercand sa controlezi viteza cu acceleratia, mai ales la inceput. Cat despre vedere, ideea e foarte simpla si probabil o stii, dar nu o aplici suficient - trebuie sa te uiti unde vrei sa ajungi peste minim 2 secunde, nu unde esti si unde vei ajunge peste o zecime de secunda (adica te uiti in fata rotii, in loc sa te uiti mult inainte sau spre iesirea virajului). Aplicat la jaloane, asta inseamna ca trebuie sa eviti obligatoriu sa te uiti la jalon, cu gandul "trebuie sa-l ocolesc". In schimb, uita-te la urmatorul spatiu gol dintre jaloane si gandeste-te "acolo vreau sa ajung peste 1-2 secunde". Contravireaza ca sa schimbi directia, patineaza ambreiajul ca sa controlezi viteza si foloseste privirea ca sa-ti ancorezi traiectoria. Dupa cateva incercari, o sa-ti iasa natural. Dar evita sa mergi exagerat de incet, asta inseamna ca mergi crispat si n-ai sa poti vira cum trebuie.

 

Astea o sa-ti fie sufieciente pentru jaloane. Cand o sa ajungi la opturi, acolo va trebui sa aplici si mai drastic ce-am descris (de exemplu, barbia trebuie sa-ti atinga urmarul cand te invarti, atat de mult trebuie sa intorci privirea spre viraj), si acolo poti sa incerci sa mai aplici si alte lucruri de care au mai zis si colegii - contrabalansarea (iti muti greutatea pe buca opusa directiei virajului) si putina frana spate, dar asta dupa ce simti ca motorul nu-ti mai e chiar strain. Succes!

Edited by mrjo
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, patrick1 said:

Ăștia, pe la școlile de motocicliști, dacă tot nu au dublă comandă (ca la avioane) au măcar roți ajutătoare?

Mno ... pentru începători și începătoare

image.thumb.png.3bb63387ccf5b5884e80c88d310f8d41.png

 

 

image.thumb.png.9e2ffb3be3c63393cfd56c2d2a3eeee2.png

 

image.thumb.png.a9adc1d7ac0419c91d356ddb45d77569.png

Wow. Ce misto, cu astea as invata mai repede :))))) 

Foarte util ce mi s-a spus aici. Am sa tin cont de tot. Cateva clarificari. Sunt baiat, din pacate :))))) probabil la cat de praf sunt multi au presupus ca as fi fata, e ok, si eu as fi presupus la fel poate. Apoi, m-au intrebat cativa ce motor este. Stiu doar ca e un Suzuki de 850 CC, posibil GS850 dar nu stiu din ce an, pare rau. 

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, tzunoi said:

Stii sa mergi pe bicicleta? Cat de bine? Jalonele le poti face cu bicicleta?

Stiu, de cand sunt mic. Jaloanele nu stiu daca le pot face pentru ca n-am incercat nicioadata. Instructorul nu cred ca ar accepta sa vin cu bicicleta pe poligon.. 

Link to comment
Share on other sites

Cateodata, mintea interpreteaza acele jaloane ca pe niste obstacole rigide si, probabil, in subconstient ti-e teama sa nu le lovesti. Incearca o sedinta intr-un spatiu fara jaloane si incerca sa faci niste viraje ca si cum ai ocoli niste jaloane imaginare. Incearca, treptat, sa iei virajele din ce in ce mai strans.

Pe mine m-a ajutat.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Acum 52 minute, ravaell a spus:

Instructorul nu cred ca ar accepta sa vin cu bicicleta pe poligon.. 

5 sticle de plastic mari puse la 2,5 m una de alta si da-i bice.  E un exercitiu util

Link to comment
Share on other sites

Acum 47 minute, tzunoi a spus:

5 sticle de plastic mari puse la 2,5 m una de alta si da-i bice.  E un exercitiu util

Dacă le iei de aici poate prinzi și curaj... 

😜

Link to comment
Share on other sites

La 30.07.2022 la 23:34, frankone a spus:

nu man, normal steering :) bicycle style :) la viteza aia de melc turbat in poligon nu cred ca faci ceva cu counterul.

La 10 la ora nu mai iei viraj decat cu counter. Incearca!

Acum 23 ore, l.u.v a spus:

Din punctul meu de vedere asta este cea mai mare tâmpenie a instructorilor moto, te obligă să faci majoritatea poligonului cu a-I-a!

Am mai auzit de elevi are se iincurau în 8 uri din cauza treptei 1.

Prima treaptă este pentru plecare de pe loc.

Cel mai bine controlezi motorul cu a II a și patinat din ambreiaj combinat cu frână.

Și eu zic să schimbi școala, e clar că idiotul ăla vrea să facă bani pe spinarea elevilor.

Îmi amintește de cel cu care am făcut școala în 2200 în București, Iancu din Herăstrău.

Alt dezaxat și ăla - Dumnezeu să-l ierte, că a murit - proceda exact la fel.

Norocul meu că am

fost îndemânatic, pentru că nici nu știu cum am luat permisul după ce am făcut în școala lui.


Luigi, stii ce fac instructorii? Ca sa scape de o grija le dau relantiubla 3000 rpm si ii pun cu treapta 1, fara accceleratie trasa. Mobra merge singura, nu moare nici motoru si instructoru doarme linistit. Vazut si auzit de mine intr-un poligon acum 2-3 ani.

Bine, si eu am facut poligonul intr-a-ntaia, doar ca IJul ala avea doar 4 viteze.

Acum 23 ore, Mihai Daniliuc a spus:

E clar ca instructorul ala nu e ce trebuie. Considera pierduti cei 600 lei achitati si cauta alta scoala. Nu intereseaza pe nimeni ca e motocicleta personala a instructorului atata timp cat o pune la dispozitia elevilor.

 

Cat despre countersteering,  functioneaza eficient doar la viteze de peste 30km/h.

prima parte, in niciun caz! Cere-i banii inapoi si cauta alta scoala! Ai platit sa te invete, nu sa stea la umbra! Ca de-aia le merge, ca elevii nemultumiti le lasa banii si pleaca.

 

Cat despre counter, n-am decat o intrebare: sa mori tu?!

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 minute, patrick1 a spus:

Și începătorii știau de celelalte 3 viteze (pentru avansați)? 🤔

Nicio sansa. Daca-i dadeai a doua erai avion! Noroc ca instructorul era Adi Budoi care avea si ceva vederi de reisareala si stuntareala si, dupa ce a vazut ca luam poligonu fara probleme ne-a mai invatat si ceva ghidusii. Inclusiv a doua si a treia, ca mai mult nu permitea poligonul de la Vulcan. Dar ne-a atras atentia sa nu cumva sa ne apuce d-astea pe la examen ca se scoala parul pe gabor si ne pica!

Edited by Speedy.K
Link to comment
Share on other sites

Faptul ca a fost asa nu inseamna ca e bine. Oricum motociclistii..erau pasari mult mai rare atunci decat acum si pasionati. Ce e clar e ca instructorul nu e capabil. Si fie il iei de gat - asa mai frumos - si ii zici sa isi faca meseria sau iti da banii inapoi, fie cauti alt instructor. Parerea mea e ca banii inapoi nu ii vezi dar il poti ameninta. Poate e doar puturos si de fapt stie sa predea dar nu e interesat.

 

Daca doar ne plangem pe forum ala o sa mai "invete" generatii de motociclisti pentru ca, de ce nu, merge si asa. 

 

Si zi numele scolii si al instructorului - ca poate o mai veni un invatacel sa caute inainte si vede ca nu e bun de instructor si il ocoleste.

 

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Din start, instructor total nepasator, dar si tu moale ca nu i spui. Te tavalesti pe jos, si nu l intrebi, bai, nu stiu, spune mi ce sa fac ca nu stiu.

Din ce ne spui, cel mai probabil motocicleta ta are reglat relanti ul in treapta 1 foarte sus, cu scopul de a merge pe liber, fara acceleratie, fara ambreiaj, dupa ce o bagi in viteaza. Se practica la foarte multe scoli, inclusiv in Bucuresti. Si te pun sa faci jaloanele si 8 urile cu treapta 1, si restul de accelerari, evitari bla bla cu treapta 2. 

Daca instructorul ti-a spus sa faci manevrele in treapta 1, asa fa le, ca altfel te vei incurca in toate comenzile si toate detaliile si explicatiile si parerile de peste tot. 

Cateva sfaturi:

1-Pozitia pe moto: Genunchii tin de rezervor. Greutatea pe moto se pune pe rezervor cu genunchii, pe sa ,si pe scarite. Deci genunchii adunati, sa stranga usor de rezervor. Mainile relaxate, incheieturile pe ghidon sa fie dreapte, nu tii nici in sus, nici in jos mana din incheietura-trebuie sa fie o linie dreapta, continua, pana la mansoane-ghidon. 2 degete deasupra manetelor, frana si ambreiaj. Talpile se aseaza pe pingele pe scarite, cu varfurile spre interior-asta iti roteste deja genunchii spre interior-si implicit ajuta la rezemarea de rezervor.

2-Privirea: te uiti mereu incotro vrei sa mergi. Asta nu inseamna doar sa te uiti in locul respectiv, ci EFECTIV sa intorci capul-privirea, in directia in care vrei sa te deplasezi.

3-Ambreiaj si zona de cuplare-ar fi trebuit ca in prima sedinta, sa ti se explice: comenzile motocicletei, pozitia pe motocicleta, ambreiaj, frana. Adica sa iti arate ce fac butoanele, sa te sui pe moto, sa te asezi corect. Apoi sa iti explice cu vitezele si ambreiajul. Prima data, inveti plecarea de pe loc si oprirea. Te sui pe moto, verifici sa fie pe N, o pornesti. Tragi ambreiaj, bagi in treapta 1. Incepi usor usor sa eliberezi ambreiajul, pana incepe sa cupleze-incepe sa inainteze moto. Zona respectiva din care incepe sa cupleze, este denumita FRICTION ZONE-adica zona de cuplare. Sa zicem uzual, 1cm, dar difera de la moto la moto. Reluam, pornesti, elibererzi usor ambreiajul, pleaca de pe loc moto, eliberezi de tot gradual. Mergi un pic, pui usor frana  cu spatele, tragi ambreiajul, spre oprire, sa nu moara motorul. Repeti iar si iar si iar, facand ture in poligon. Pana inveti sa controlezi atat ambreiajul cat si frana spate. Repeti si cu fata. ATENTIE, NU FRANA NICIODATA IN POLIGON CU FATA, cand ai ghidonul intors. Frana fata in poligon pui DOAR CAND AI GHIDONUL DREPT. Altfel, ai mari sanse sa cazi. Buun, repeti asta, cu frana fata, cu spatele, pornesti , opresti. Pana in iese ok. APoi, incepi sa te misti in treapta 1 in poligon, pe contur. iei virajele. La viteza mica, spre foarte mica-la inceput in poligon, n-ai treaba cu contravirarea. NU iti bate capul initial cu asta. Apoi da ture, si cu treapta 2. Fa si opriri , retrogradare in 1, porniri, urcat in 2, opriri, bla bla bla. Asta trebuia sa faci sedinta 1 si 2. Apoi, cand pare ca ai deprins controlul ,treci la jaloane.

3-Jaloane.Repet, daca moto e reglata sa mearga in treapta 1, relanti sus, fara sa tii acceleratie, ci la liber, atunci mergi cum e ea reglata-adica in 1. Opresti in fata-lateral la jaloane. Pozitia corecta, plecare de pe loc, treapta 1. PRIVIREA E CRITICA. TI s-a spus deja, priveste mereu in spatiul DINTRE JALOANE. SI mereu cu unul in fata, nu te uita la jaloane. VIno mai oblic pe primul jalon, mai aproape de el, ca sa nu te arunce departe fata de urmatorul. Daca nu ma insel, se intra din dreapta, adica viraj la stanga. Treci pe langa primul jalon  Pleci la inceput la minim 1m in lateral fata de linia jaloanelor, ca apoi cand treci pe langa jalon sa vii usor oblic, si pe langa el. Deja privirea trebuie sa fie pe centrul urmatoarelor 2 jaloane, mereu in centru, adica prima data capul intors la stanga, apoi la dreapta  si tot asa. REPET-NU FRANA FATA AICI. Daca ai gresit ceva, incaleci un jalon, aia e, indrepti ghidonul, mergi inainte un pic, pui frana apoi. Fara panica. SI incepi iar jaloanele, de la inceput.

Vezi daca asa iti iese, si apoi spune aici, trecem la 8 uri :)))

 

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, tzunoi said:

Faptul ca a fost asa nu inseamna ca e bine. Oricum motociclistii..erau pasari mult mai rare atunci decat acum si pasionati. Ce e clar e ca instructorul nu e capabil. Si fie il iei de gat - asa mai frumos - si ii zici sa isi faca meseria sau iti da banii inapoi, fie cauti alt instructor. Parerea mea e ca banii inapoi nu ii vezi dar il poti ameninta. Poate e doar puturos si de fapt stie sa predea dar nu e interesat.

 

Daca doar ne plangem pe forum ala o sa mai "invete" generatii de motociclisti pentru ca, de ce nu, merge si asa. 

 

Si zi numele scolii si al instructorului - ca poate o mai veni un invatacel sa caute inainte si vede ca nu e bun de instructor si il ocoleste.

 

Cu instructorul e greu sa tratezi personal si trebuie sa fii putin masochist ca s-o faci. Cand ai de-a face cu cineva atat de nepasator si nesimtit, pe ala o sa-l cam doara-n bombeu de tine si de lamentarile tale, indreptatite sau nu. Cand am patit ceva asemanator, acum vreo 7-8 ani, dupa cateva sedinte in care tot incercam sa invat de unul singur pe banii mei, m-am dus direct la sediul scolii, le-am zis ce se intampla si am cerut banii inapoi. Mi-au dat jumatate din prima rata platita, cu scuze si oferta de 50% daca mai vin la ei pentru vreo scoala de condus in viitor. Iar "instructorul" a fost chemat la raport, pentru ca a doua zi m-a sunat suparat nevoie mare ca l-a chemat seful al' mare la sediu si s-a urcat in capul lui. Unii oameni chiar nu merita "sa fii om" cu ei, pentru ca ti-o iau drept semn de slabiciune si ajungi sa o sugi si mai rau, am patit-o in mod repetat.

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, mrjo said:

Cand am patit ceva asemanator

 

Da. Eu i-am zis instructorului ca confunda putin lucrurile: eu sint clientul scolii, nu elevul lui. Probabil s-a gandit sa nu ma duc la scoala si sa fac panarama, ca s-a repliat repejor. Bine, pt cateva sedinte doar. Iar la examen am primit penalizare pt ce nu facusem in scoala: mersul cu spatele (C+E). 

Link to comment
Share on other sites

La 30.07.2022 la 19:09, ravaell a spus:

 

Instructorul e aproape non existent. Nu o sa dau numele ca nu vreau sa stric imaginea nimanui.. Dar da, el sta pe un scaun la umbra si ne lasa de capul nostru in poligon. Adica mna, eu inteleg, am 26 de ani, nu-s copil, am discernamant dar la prima sedinta m-a pus direct pe motor si era sa intru intr-un gard pentru ca nu ma mai urcasem nicioadata pe unul. Mi-a spus efectiv "fa si tu cateva ture, schimba a1-a, baga a2-a." Ideea e ca am dat doar un avans de 600 de RON si ma indoiesc ca vor sa-mi mai restituie suma ca sa ma pot duce in alta parte, la un instructor mai ok poate. Problema in momentul asta este ca sunt plin de taieturi, vanatai si rani mari pe la picioare de cum am cazut si efectiv el imi pune sedintele una dupa alta si incerc sa-l mai aman, moment in care la telefon pare ca i-am omorat pisica: "aa pai.. treaba ta, o sa uiti". 

 

Esti gingas, asa era unul din instructorii de la AUTOSPORT. De ce sa nu il promovezi pe domnul in cauza? imaginea si-o strica singur. Nu i-o strici tu. 

Asta al meu era cu sticla de roze jumate, brumata, la umbra pe sezlong in poligon la Ilioara... Cand il salutai cordial si il intrebai ce face, spunea cu ultima scarba... "uite, ce dracu sa fac... la munca". 

Aceeasi poveste. Ia si tu motocicleta si da cateva ture. :)) Noroc ca sunt cat de cat autodidact si ca nu era el singurul instructor de acolo. Erau si instructori faini pe acolo... Asta era prin 2015. Nu stiu ce mai face stimabilul acum. 

Cred ca te incordezi prea mult pe subiect. Motocicleta merge singura. Tu doar te bucuri de plimbare :)

Spor si sper sa finalizezi cu bine cursurile si sa iti indeplinesti visul. 

 

Link to comment
Share on other sites

Relatez si eu patania unui amic, de saptamana trecuta

1. s a prezentata la examen in niste ghete la nivelul gleznei…. A primit -3 pct pt ca acestea nu depaseau glezna….

ba nea INSTRUCTOR …..care stai in poligon de ani de zile….. nu ti trece prin cap sa ti informezi corect elevii care te platesc!!! Nu de alta dar pe vremea cand am dat eu examenul ..2003….nu exista o asemenea cerinta 

2. Nu a iesit din curte” cu pasager si cata a mers in curte cu pasager a insumat 15 minute in toata perioada de scolarizare

3. A primit -18 pct ca uita semalul pornit dupa ce schimba directia de mers…. Elevul merge cu masina de 20 de ani si masina isi opreste semnalul singura dupa ce ia virajul…NENEA instructorul nu ia spus ca la moto trebuie oprit si ca nu este automat……

daca se cumulau ……- 21 o belea

 

MARE GRIJA PE LA CE SCOLI LASATI BANII…..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Daca as avea timp as da lectii de condus motociclete, ar fi mult mai scump decat scoala moto dar macar cursantii ar invata ceva inainte sa inceapa scoala moto. Eu am avut norocul sa invat mai intai de la altii si dupa aceea am facut scoala moto care practic a fost o formalitate deoarece deja stiam sa conduc bine o motocicleta plus experienta categoriei B pe sosele.

Link to comment
Share on other sites

Acum 57 minute, ianachim a spus:

Nu de alta dar pe vremea cand am dat eu examenul ..2003….nu exista o asemenea cerinta 

 

MARE GRIJA PE LA CE SCOLI LASATI BANII…..

 

In 06,2003 se dadea sala + poligonul ...... ura si la gara! 🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...