Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Salut. Urmează să fac un upgrade la echipamentul video, prin urmare scot la vânzare pachetul actual: - GoPro Hero 7 Black - carcasă + sistem de prindere - 2 încărcătoare Dual Charge - 4 baterii extra (5 în total) Predare personală în București, Sectorul 6 Contact: 0736 495 807 Preț: 750 de lei, discutabil. . .
  3. Sfatul meu Drobule și Turanoidule pentru că amândoi aveți pe Sfântul Simson in ograda domeniilor voastre este să va bucurați de un monocilindru DDR-ist și să mai lăsați boxerele ucrainene pentru alte generații. Este fix că pe plaja din Eforie: Nu dați banii pe prostii, luați un Simson la copii!
  4. Achesez la prima cauza,cu singurul amanunt ca Gigi a facut Ducati performant in ani si ani de lucru,cu sume record intradevar. Cu Quartararo nu sunt absolut deloc de acord (si tot sper sa plece de la ei la aprilia ca sa se vada ce inseamna Yamaha by itself) Yamaha nu a mers mai rau pt ca Q,Yamaha a mers la fel,insa nivelul progresului celorlalti a plecat in sus,in timp ce Yamaha a ramas sa mestece la suruburi ca acum 15 ani. Nu MM a stricat Honda.In nici un caz nu ii poate fi aruncat in cap acest lucru. MM a cerut ceva - "more power".Ei i-au dat,dar motoreta a devenit foarte...unsettled. Honda a gresit masiv pt ca nu aveau o directie si un plan clar de dezvoltare,e un talmes-balmes acolo. Daca Gigi asculta DOAR de Marquez,nu de toti si nu analizeaza toate datele,Gigi va cadea in aceeiasi capcana.Dar cred ca Gigi nu ia el singur o decizie,neplecand urechea la ce spune nici MM,nici Bagnaia nici nimeni,ci absorbind toate datele si intelegand si tragand el cu inginerii o concluzie si stabilind o directie de dezvoltare nu la indicatiile unui pilot,ci dupa o analiza asupra tuturor datelor. Ideea ar fi sa stie seful de proiect directia,nu sa i-o imprime pilotul.Si asta cred ca a facut Gigi cel mai bine.Ok - a dat si el niste dude GP23,probabil acum GP25 etc dar overall,omul e meserie. Rossi a plecat de la Yamaha pt ca lua bataie de la Lorenzo.Din orice pozitie Lorenzo era mai rapid decat el.Simplu. Nu pt ca nu i-ar mai fi placut motoreta,dimpotriva,la revenire a fost destul de performant,ba chiar dupa 2 ani in 2015 s-a batut la campionat. Lui Rossi nu i-a placut din start aducerea lui Lorenzo dar in primii ani,Lorenzo a fost rapid si atat - nu a pus un real pericol.Apoi cu experienta,l-a luat la bataie pe nea Rossi,care s-a urticat si asa au inceput telenovelele cu gardul dintre echipe,hate'urile samd. Problema de facto era insa ca Lorenzo il batea pe aceeiasi motoreta,iar Rossi nu accepta asta si probabil i-a facut sa aleaga intre cei 2,ori-ori. Vinales a plecat de la Yamaha pt ca alegand la inceput de an un motor gresit (dupa cum ulterior a si recunoscut),raspunsul acelui motor l-a frustrat intratat incat in Austria? a incercat special sa il sparga,turandu-l mult peste redline.Yamaha a vazut si pe telemetrie si pe filmare (e publica filmarea) acest lucru,si l-a concediat. Vinales a plecat de la Yamaha pt ca e labil psihic mai pe scurt Cele 2 exemple date de tine nu cred ca se pliaza pe ce se discuta aici. Exaact si good point. E foarte buna observatia - pe Honda Marquez incerca,forta,se chinuia.Acum,mai ales de anul asta cu GP25,Marcel zice ca nu se forteaza. De aia a si slabit 3kg,ca a zis ca nu are nevoie de atata masa musculara pt ca Ducati e mult mai fin,nu e fizic. De aia si zice ca timpii rapizi pe Ducati vin lejer,smooth,nu luand motocicleta de gat precum facea cu Honda si fortand franarile. De aia nici nu mai cade. Da stiu ,GP 25 - Ducati Factory + Diggia. Asta am si zis ,in loc de virgula trebuia sa pun liniuta - probabil ca sa fiu mai bine inteles. Dar daca iei firul discutiei,o sa vezi ca la asta ma refeream - nu am zis nimic de ceilalti ci doar de Diggia,stie toata lumea banuiesc ca lui Nadia nu i-au dat GP25,daca era cazul sa ii dea,nu stiu daca il mai vedeam pe Memelu la Factory,remember marea frasuiala ca de acolo a plecat toata sarabanda de la Mugello 2024,cu refuzul lui MM de a pleca la alta echipa de client (Pramac dupa cum calculase Gigi) daca nu i se da motoreta GP25 - actuala.
  5. nu a bagat prompt-ul bun la generarea imagini :))
  6. Azi
  7. O poza ceva din excursie cu bestia? Pe ce ruta ai fost?
  8. Reinvii morti. Dar daca a fost cineva inaintea mea de ce nu? Asadar: motorul ala pus sub pedalier nu isi ia borduri in freza? Nu iti scade garda la sol? Si cat de usor poate fi dat jos in caz ca vrei sa o folosesti pe post de mtb pura?
  9. De ce are fiecare masina 3 cabluri de alimentare?
  10. Am mai dus-o odată la Nordkapp, după 10 ani. Are 150000km și încă merge impecabil. Avea 75000 la primul drum.
  11. nu prea comentez eu la pret, fiecare cere cat vrea pe bunul lui, dar dpmdv mi se pare cam la pret de aur sau heroina, din moment ce una noua este la 7k iepuroi (bine, asta mai are accesorii de 500 euro, dar totusi vorbim de o mobra de 2 ani, cu niste zgarieturi...) no offence! in fine, piata va hotara pana la urma urmei care este pretul real.... spor la vanzare Ruginel!
  12. pe GP25 doar Pecco, MM, si Diggia se dau restu', Morbido, AM si Fermin au GP24
  13. neatzaaa! marti, diiii si spor! noroc ca nu e 13 sau 26!
  14. Buna dimineata! Marti, ptiu!
  15. Ieri
  16. ca sa incerce sa indeplineasca visul umed al italienilor. Rossi campeon cu Ducati... Eu nu stiu la ce interviu v-ati uitat voi dar ati auzit doar ce ati vrut nici decum ce incerca Peco sa faca ca analogie.
  17. Diferența e ca la Honda Marquez niciodată nu zicea "we feel good" with the bike zicea de genul "we tried".. si totuși pana la urmă câștiga cursa. Acum la Ducati.. e "we feel good"..
  18. Înțeleg ce ziceți. Dar: E ciudat ca de obicei la dezvoltare asculți pilotul care aduce rezultate. Dacă e fericit nu strici moto pt el sa dai sanse altora. E cel puțin dubios. La piloți regula nr. 1 e "bate ți coechipierul". De ce a plecat Rossi la ducati? De ce a plecat vin de la yama? Pt ca nu erau pilotul nr 1. Nu ii baga nimeni în seama.
  19. De ceva ani, tot spun ca la Yamaha sunt doua cauze majore datorita carora motoretata a ajuns in starea asta. Prima cauza este proverbiala lor lentoare in luarea deciziilor majore + evolutia cu pasi mici, mici, foarte mici + reluctanta lor in a adopta noile inovatii aduse de Jiji. Asta in conditiile in care la Ducati s-a miscat foarte rapid si au investit sume record, ca sa ajunga acolo sunt acum. A doua, este Quartararo... raman la parerea ca frantuzul nu este cel mai potrivit pilot pentru dezvoltarea unui proiect de anvergura asta. Lui trebuie sa ii dai o motoreta gata facut si poate, poate... Cand a venit la Yamaha a preluat o motocicleta performanta, cu care a putut lua chiar un titlu mondial. Cu el ca prim pilot, M1 a mers din rau in mai rau si a ajuns o motocicleta pe care o poate pilota doar el. Cu un pilot capabil sa mearga tare doar cand este singur pe circuit, in tururi lansate, exact asta vei dezvolta: o motocicleta capabila sa obtina pole-uri si cam atat. Este mult spus ca MM a stricat Honda. Nu a stricat-o, pentru el era perfecta. Problema cu motocicleta aceea era ca putea fi exploatata doar de el. Cand s-a accidentat, soc si groaza! Nimeni nu putea face nimic cu ea si, mai grav, nimeni nu mai putea da o directie de dezvoltare. MM nu va strica nici Ducati, dar pe Jiji il pandeste acelasi pericol, cand se va retrage demonul (sau daca pleaca), se va trezi ca nimeni nu va mai avea performante cu Ducati. De asta spun, ca ar fi bine sa nu cada in capcana de a merge doar pe mana lui MM.
  20. do_it

    scutere SYM

    salut. am avut si eu Sym Maxsim 508 Tl si am fost f multumit de el. acum am SYM Joyride 300...
  21. Am fost azi la RAR, cam 100 km dus întors si a mers fără probleme
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...