Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Cunosc teoria si practica, presa am luat-o pentru cazurile in care le zic celor ce vin la mine sa schimbam garnituri etc, iar ei spun “data viitoare”. Eu pana acum am luat ce am gasit pe net disponibil si nu am avut probleme. Motociclera mea are 13000 km si 1 an, iar kilometrii se aduna repejor. Ma gandeam ca peste 3-4000 km cand vor cere placutele sa fie schimbate, sa schimb si garniturile etrierelor. Voi ce brand luati pentru garnituri? All Balls?
  3. Azi
  4. Asta de obicei se intampla de la filtru murdar. Exista, nu stiu daca mai e disponibil, kit OEM BMW de reparatie mufa. Am avut problema asta la G650 si mi-au rezolvat-o la service (reparat mufa cu kit-ul de reparatie). In plus au dat o gaura in capac si au tras un fir suplimentar, mai gros. Gaura "sigilata" cu ceva silicon sau sudura ABS, nu mai stiu. Dar daca imi amintesc bine era vorba de pin-ul de masa.
  5. Legat de amenda de parcare, este amenda sau instiintare? Te-a gasit fizic sau ai gasit-o in geam? Vad ca pare data de politia locala....ce spune mai exact in ea, sa te prezinti undeva sau e amenda amenda? Zic pt ca, pana acum ceva vreme nu prea indepartata (poate s-au mai schimbat lucrurile intre timp), politia locala nu avea voie sa amendeze pt stationare/parcare decat daca soferul era gasit la masina, altfel nu putea sa amendeze. Daca soferul nu era la masina trebuia sa il astepte sa vina ca sa il legitimeze si apoi eventual sa il amendeze, iar daca soferul nu venea singura posibilitate legala era sa cheme ei un politist de circulatie rutiera care sa scrie el amenda (ceea ce rar se intampla). Daca nu gaseau soferul mai lasau o instiintare in geam ca sa te prezinti nu stiu unde (adica sa te duci tu la sediul lor ca sa te amendeze ) si asa te pacaleau pt ca nu era obligat oriusa te prezinti. Baza legala era ceva de genul ca politia locala nu are/avea in atributiuni chestii de cercetare pt a descoperi cine e soferul, a fost proces la Curtea Constitutionala pe tema asta si la momentul respectiv curtea a decis asta, ca politia locala nu poate desfasura actiuni de gasire a soferului. Repet, asta era acum ceva vreme (cativa ani), nu stiu daca s-a modificat legislatia in asa fel incat si politia locala poate da amenzi de parcare in lipsa soferului si a agentuli de la politia rutiera Completare: De curiozitate am cautat un pic si se pare ca din 2023 politia locala are dreptul sa amendeze si in lipsa soferului pt parcare aiurea....am gasit doar articol de ziar, nu m-as baza prea tare pe el dar e posibil sa fie adevarat
  6. Buna ziua dragi colegi ! Va rog sa ma ajutati cu un contact, numar de telefon, denumire firma, etc., unde ar putea sa imi confectioneze o bucsa de cilindru pentru MZ 250 ES, fabricatie 1961. Motor 2T, monocilindru. Evident, sa si bucseze cilindru, alezare si honuire. Sunt din Suceava. Multumiri anticipate si asfalt uscat !
  7. Mi a apărut eroarea asta, cum aș putea rezolva
  8. Așa este, e modelul R1100RS, rog un administrator sa corecteze titlul.Multumesc
  9. Nu cumva e R1100RS? 1200 e dupa 2000 introdus la BMW din ce stiu dar poate ma insel....
  10. Nici cu militia de la noi nu mi-e rusine. Este deja un an si jumatate de cand parchez pe o straduta laterala atunci cand vin cu masina la birou si n-am deranjat niciodata pe nimeni. Atunci cand aveam senzatia ca nu o pot parca bine in locul respectiv, pur si simplu nu o lasam acolo, cautam in alta parte. Amenda e corecta din punct de vedere legal, semnul de parcare interzisa e prezent, asta desi strada permite stationarea masinilor pe una din parti fara a incurca pietonii sau pe ceilalti participanti la trafic. Incepand de maine o sa parchez masina pe trecerea de pietoni, am observat ca acolo militia nu acorda niciodata amenzi, eu prost ca m-am gandit sa nu deranjez pietonii. Era bun si un avertisment, nu mai parcam acolo si aia era, dar n-a fost sa fie. "Dusmanii imi poarta pica, dar n-au valoarea mea.."
  11. Asta este o poză după o CIV a cuiva din familie. Lipsesc primele patru caractere din VIN. Pentru cine nu este familiar cu interpretarea VIN, voi spune că respectivul vehicul este fabricat în 2013, potrivit datelor ce se pot vedea. În cartea de identitate este trecut 2017, anul achiziționării, care a fost întâmplător și anul înmatriculării. Ceea ce contează este ceea ce este scris în CIV și, în consecință, în certificatul de înmatriculare. On topic: în comparație cu unele cazane obosite aflate la vânzare pe forum sau OLX, prețul mi se pare mai mult decât elegant.
  12. Deauville 700 ABS 2007. Am reușit să-i curăț decent pistoanele, după ce vin unele piese de la roată montez și etrierul. Senzorul de abs e înțepenit total, nu merge cu degripant, mi-e frică să încălzesc. Poate am noroc astăzi, totuși... Etrierul e pe spate, dacă mai trebuia precizat, făcuse praf un disc, l-am scos greu, avea uzură profundă, a luat omul disc și plăcuțe Brembo, iar la anul recondiționează etrierii.
  13. si o bruma de mentenanta daca aveau acum 5-6 ani nu cred ca ajungeau asa. cei asta o honda, hornet CBF ceva?
  14. Mai am o camera din asta sigilata, daca intereseaza pe cineva
  15. Cizmele Daytona s-au dat. Valabil pentru cizmele si ghetele TCX masura 45. ANUNT VALABIL!
  16. ba da, cam intereseaza in caz de dauna, la evaluare conteaza ca e 2007 sau 2008 sau 2010, conteaza fiecare an
  17. Fii amabil si completeaza toate datele lipsa anuntului tau: In caz contrar,anuntul se sterge.
  18. hora09

    KTM 690 Enduro R

    Pe telefon am tripmaster Daca as avea un telefon de figuri ar fi mult mai precis (stateliti mai multi si mai rapid) Roadbbok e si digital daca ai setup, m-am zgarcit sa imi iau, alea serioase costa peste o mie cinci sute coco
  19. Restaurare cruce cardan, sursa de piese Ali
  20. da da! hai, pauza de masa, pofta mare! all you can eat!
  21. "Problema" e faptul ca MM face timpii aia nefortand fata pe frane cum facea el pe Honda de unde si toate acele cazaturi,a spus (de mai multe ori) si mi-a ramas in cap pt ca mi se pare ff important : "timpii (rapizi) pe Ducati vin cand mergi fin fara sa o bruschezi , without pushing/overriding the bike" cred ca zicea el...e,si atunci e destul de "greu" sa cada asa aiurea. Nu ca nu s-ar fi descurcat la Silverstone (mare bulan a avut btw) dar cred ca va cadea/gresi din ce in ce mai rar cu cat va acumula mai multe curse pe aceasta moto si cu cat va disparea posibilitatea sa il provocace cineva 4 real pt campionat. Cum zice si colegul,nu inseamna ca nu va cadea,oricine poate cadea oricum si oricand,dar ca si probabilitati meh.... E perfecta situatia de fata pt MM : pilot la echipa nr.1 din campionat (nr.1 si ca track team si ca ingineri si ca posibilitati financiare si ca motoreta),pilotul celalalt nu se regaseste,campionul en-titre se plimba cu bicicleta.Mai lejer de atat ce poate fi? Timpul merge in favoarea lui.
  22. Punct de intalnire: OMV Comuna 1 Decembrie, ora 06:00 Km aproximativi: 500 E o tura usoara, dar cum nu-mi place sa dorm pe drum, ritmul o sa fie sustinut. Cine e interesat, imi da de veste.
  23. pepsi

    KTM 690 Enduro R

    Felicitari! Banuiesc ca merge si un telefon cu aplicatia potrivita, dar roadbook-ul se da si in format digital?
  24. hora09

    KTM 690 Enduro R

    RAC ediția 7,a mea 4 Fu fain ca de obicei,da acuma ca au fost trei zile a fost de trei ori mai bine. din punct de vedere al organizarii impecabil, nimic de comentat, deși mie nu îmi convine sa manac cina la 8 jumate, mai degrabă la 6 jumate.. da na, aparent doar eu am somn prost cu burta plina. Prima data când nu plouă, cu ocazia asta am descoperit praf în plămân. E interesant când te apropii de unul din fata (se pleacă la 30 sec interval) mai întâi începi sa vezi un pic praf după mai mult pana când ajungi sa nu vezi nimic în spatele lui. În ultima zi am reușit sa stau mai tot timpul în spatele la u tip car era rapid pe unde se putea mai tare și ru eram mai iute pe tehnic și teren greu.. în ultimii 20 km am lăsat un moment de spațiu sa se ducă ca să mai vad și eu pe unde merg. Între ziua doi și trei a fost cu camoig ( crturile noastre dar carate de organizat) ce pot sa zic, nu sunt fan, ca problemele mele.cu spatele nu suport bine mișcări de genu, dar am sac și saltea destul de serioase plus toate hainele, nu mi s-a inflamat nimic de la frig, dacă se.. era nașpa ca nu știu cum ma urcam pe motor. Evident diferenta mare intre 790 si 690, oriunde credeam ca aicea ma ia dracu sau au fost cam trei momente de am zis ca iese cu spital și trebuie sa sun acasă sa explic ca nu mai pot sa vin pana când cine știe ce se repara prin corp( lucru care ma.tine sa stau în limitele mele) am trecut fără emoții și în picioare vorba vine. Încă am apucături și reflexe de 790 dar mobra asta îmi arata ca viata poate fi foarte altcumva. Doar pe forestierele rapide unde cu 790 băgăm 90 plus, cu asta nu am trecut de 70 da mai real pe la 60 și ceva, nu mai ma simțeam ok cum se simte suspensia, trebuie sa schimb niște arcuri ca sunt greu. Nu am instalat nici amortizorul de ghidon.. tot în cutie este.. și nu mi-a prins bine. Cu e09 echipat pot zice ca nu performraza caramela la cape 790 unde îmi era perfect, la 690 nu pot pune puterea jos cum trebuie și alunec toată ziua, fostele michelin e duro stăteau înfipte. clasament 18 la clas adv. În viitor nu mai vin fără setup tableta ca derulator asta manuala mi-a mâncat zilele plus ca este prea periculos sa mergi blana pe drumuri unde nu e cazul și sa stai cu ochii între picioare sa vezi pe.unde trebuie sa o iei și sa deruleze cu o mana. Plus ca de la vibrații îmi derula și 10km înapoi ceea ce ma făcea sa opresc sa dau toată banca la loc. Periculos și o pierdere enorma de timp, cine știe câte lo uri eram în fața dacă puteam sa stau liniștit doar sa navighez fără sa îmi iau mana și ochii de la drum. Spălat absolut tot la mașina sauce nu întra în vana ca era doar Imputiciune și praf. vitez amaxima a 690 pe asflat (mers de mine ca sa nu intram indiscutii)
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...