Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. pepsi

    KTM 690 Enduro R

    Felicitari! Banuiesc ca merge si un telefon cu aplicatia potrivita, dar roadbook-ul se da si in format digital?
  3. In principiu probabil ca s-a stricat ceva la ea.
  4. hora09

    KTM 690 Enduro R

    RAC ediția 7,a mea 4 Fu fain ca de obicei,da acuma ca au fost trei zile a fost de trei ori mai bine. din punct de vedere al organizarii impecabil, nimic de comentat, deși mie nu îmi convine sa manac cina la 8 jumate, mai degrabă la 6 jumate.. da na, aparent doar eu am somn prost cu burta plina. Prima data când nu plouă, cu ocazia asta am descoperit praf în plămân. E interesant când te apropii de unul din fata (se pleacă la 30 sec interval) mai întâi începi sa vezi un pic praf după mai mult pana când ajungi sa nu vezi nimic în spatele lui. În ultima zi am reușit sa stau mai tot timpul în spatele la u tip car era rapid pe unde se putea mai tare și ru eram mai iute pe tehnic și teren greu.. în ultimii 20 km am lăsat un moment de spațiu sa se ducă ca să mai vad și eu pe unde merg. Între ziua doi și trei a fost cu camoig ( crturile noastre dar carate de organizat) ce pot sa zic, nu sunt fan, ca problemele mele.cu spatele nu suport bine mișcări de genu, dar am sac și saltea destul de serioase plus toate hainele, nu mi s-a inflamat nimic de la frig, dacă se.. era nașpa ca nu știu cum ma urcam pe motor. Evident diferenta mare intre 790 si 690, oriunde credeam ca aicea ma ia dracu sau au fost cam trei momente de am zis ca iese cu spital și trebuie sa sun acasă sa explic ca nu mai pot sa vin pana când cine știe ce se repara prin corp( lucru care ma.tine sa stau în limitele mele) am trecut fără emoții și în picioare vorba vine. Încă am apucături și reflexe de 790 dar mobra asta îmi arata ca viata poate fi foarte altcumva. Doar pe forestierele rapide unde cu 790 băgăm 90 plus, cu asta nu am trecut de 70 da mai real pe la 60 și ceva, nu mai ma simțeam ok cum se simte suspensia, trebuie sa schimb niște arcuri ca sunt greu. Nu am instalat nici amortizorul de ghidon.. tot în cutie este.. și nu mi-a prins bine. Cu e09 echipat pot zice ca nu performraza caramela la cape 790 unde îmi era perfect, la 690 nu pot pune puterea jos cum trebuie și alunec toată ziua, fostele michelin e duro stăteau înfipte. clasament 18 la clas adv. În viitor nu mai vin fără setup tableta ca derulator asta manuala mi-a mâncat zilele plus ca este prea periculos sa mergi blana pe drumuri unde nu e cazul și sa stai cu ochii între picioare sa vezi pe.unde trebuie sa o iei și sa deruleze cu o mana. Plus ca de la vibrații îmi derula și 10km înapoi ceea ce ma făcea sa opresc sa dau toată banca la loc. Periculos și o pierdere enorma de timp, cine știe câte lo uri eram în fața dacă puteam sa stau liniștit doar sa navighez fără sa îmi iau mana și ochii de la drum. Spălat absolut tot la mașina sauce nu întra în vana ca era doar Imputiciune și praf. vitez amaxima a 690 pe asflat (mers de mine ca sa nu intram indiscutii)
  5. Azi
  6. Cred ca se ambiționează sa nu mai cada. A pierdut enorm de 2 ori pe circuite preferate. *asta nu-nseamna ca n-o s-o mai puna jos candva.
  7. Salutare. Am nevoie de un pic de ajutor. Am dat de problema care am vazut ca ocazional apare la pompa de benzina de la aceste motociclete si anume topirea plasticului din jurul pinului pozitiv de la alimentarea pompei. Problema e ca si dupa ce-am identificat problema, am curatat contactele, pinul tot se incalzeste excesiv, se simte dupa doar vreo 2-3 minute de relanti, cand pun degetul pe corpul de plastic in zona indicata in poza atasata. Am incercat si cu un fir in prelungire, tot se incalzeste soclul, nu e de la mufa mama. As avea nevoie ca cineva sa faca acest experiment, cu motocicleta pornita de la rece, sa-mi spuna daca se observa acelasi fenomen. Si verificati-va si calitatea contactului la pinul de plus, ca sa evitati problema. Multumesc in avans pentru oricine si-ar face timp sa ma ajute.
  8. Dacă o spune un specialist, nu pot decât să fiu în asentimentul său. Lichidul de frână era negru și greu de tras, până anul viitor va merge doar cu o curățare de pistoane și flush. La anul musai set nou pe ambele roți.
  9. Salut, Daca este cineva interesat de schimb sa joasa cu sa normala - va rog sa imi scrieti. Saua joasa este pe un GS2011, in stare foarte buna, merge pe: K25 (R 1200 GS)   (12/2002 — 12/2012) K25 (R 1200 GS Adventure)   (11/2006 — 09/2009) Multumesc!
  10. e oare Peco in stare sa faca ceva runda asta? un pic mai multe viraje pe dreapta decat pe stanga, un usor dezavantaj pt Satana Eu zic ca tot MM face dubla daca nu face buba
  11. Mergi la service, doar este in garantie, nu?
  12. Buna dimineata! Incepe sa se zareasca luminita.
  13. Anul fabricatiei este 1998 si are 155000 km. Nu a mai mers de 8 ani, in aceasta perioada a fost parcata in garaj unde se afla si acum. La acel moment motocicleta era in stare excelenta de functionare fiind servisata si ingrijita foarte bine. Se afla la Sarata Monteoru la 16 km de Buzau. Pentru orice intrebare va rog sa ma contactati. Pretul este de 1500 euro, desigur discutabil. Motocicleta este radiata din circulatie deoarece locuiesc in Bucuresti, sectorul 4 si nu doresc sa platesc acea taxa de parcare de 540 lei anual. O vand din lipsa de timp.
  14. Salut am si eu o problema cu o aprilia rs 125 2024, mi s a aprins martorul cheie in bord, motocicleta are 6000km si revizia a fost facuta la 5000km, are cineva vre o idee de la ce ar putea fii?
  15. Ieri
  16. Adu–ți aminte că aceeași "chestie" ți-am zis-o înainte de a te apuca de electrică... O să ai probleme în continuare cu electrica. Asta înseamnă sa ai motocicletă, rusească, dotată cu motor 2T, 2 cilindrii în linie, răcire pe aer...si cu ataș. Fără modificări nu o poți exploata prea mult
  17. Păi ar avea sens exact cum ai scris. Honda mea e fabricată în final de 2024 conform vin dar e model 2025(gen alt design, componente estetice, si electronica). Poate așa a fost si la el. Oricum.. astea sunt detalii.. nu mai interesează pe nimeni.
  18. Am văzut, nu știu cotele filetelor, acolo e problema. Nu știu nici ce tip de îmbinare trebuie, mi-ar place să văd desfăcut sistemul (asta e temă pentru la iarnă).
  19. Complet și total de acord. Întrebare: acum câți ani s-a făcut această operațiune la moto din poză?
  20. Conform VIN, fabricatie 2007; An model 2008 Prima inmatriculare 2010. Clickbait?
  21. Inainte de a te juca la carburatoare, verifica uleiul si antigelul, atat niveluri cat si aspect sa te asiguri ca nu s-au amestecat.
  22. Cred ca le asteptam degeaba, ideea lui era sa aiba postate linkurile de la inceput pentru "dezvoltare", oricat mascheaza asta. @Stefan Probabil, chiar asa e de greu sa ai decenta de a pune cateva propozitii sau vorbe legat de tura ta si de pozele atasate?
  23. Schimbi cu 390 Adventure ? fara diferenta ca n-am de unde :)) E ce trebe jucaria, bafta la vanzare
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...