Sari la conținut

Alegerea Echipamentului Potrivit


Asociatia Motociclistilor
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 213
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare. daca te intereseaza o geaca Dainese piele, protectii spate + coate+ umeri + semicocoasa+ mesada detasabila marimea XS. eu am 1.68 si 60 kg si sta bine pe mine. Pantaloni sunt tot Dainese marimea 42 unisex

Echipamentul este nou, il am de ceva timp dar nu am avut ocazia sa il port :(

» Post actualizat in 18 Jul 2014 07:51

inca cateva poze

» Post actualizat in 18 Jul 2014 07:52

:)

» Post actualizat in 18 Jul 2014 07:53

alte poze

» Post actualizat in 18 Jul 2014 07:54

:)

post-58778-833512_thumb.jpg

post-58778-1039511_thumb.jpg

post-58778-925058_thumb.jpg

post-58778-1658359_thumb.jpg

post-58778-1129402_thumb.jpg

post-58778-1306553_thumb.jpg

post-58778-833866_thumb.jpg

post-58778-745215_thumb.jpg

Editat de spiry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

 

Salutare.

Sunt incepator si dupa ce am rasfoit cateva zile forumul nu am reusit sa imi fac o imagine foarte clara asupra echipamentului de protectie necesar.

Spun asta intrucat imi doresc o Yamaha virago de 125 cc si nu prea am vazut doritori de motoare mici (poate nu am deschis bine ochii) si ma gandesc ca nu as avea nevoie de echipament mai performant si ca atare scump.

Nici nu vreau sa gresesc in aceasta privinta, pentru ca sunt constient ca o cazatura si la o viteza mai mica, poate avea urmari foarte neplacute.

Din acest motiv va rog sa imi dati niste sfaturi cu privire la o casca, geaca din piele sau sintetic, pantaloni, manusi, ghete.

As prefera echipament second datorita fondurilor monetare limitate.

Astept orice sfat si critici cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa ce am am avut un contact cu asfaltul la 30 km/h, am raschetat antebratul, genunchiul si soldul... plus blugii rupti, dar aia nu se mai pun. Purtam doar braincap si manusi, ca deh, era cald... dupa aia am mers mereu cu genunchiere, geaca si manusi, sau cotiere in loc de geaca cand au fost zile extrem de calduroase. Si asta pe Virago de 250. Deci nu iti lua echipament dupa capacitatea motorului.

Casca... cat mai comoda pt tine. Eu in oras port un "castron" f comod, dar care iti expune fata si mandibula. Casca integrala trebuie sa fie ceva mai de calitate, nu o chinezarie ieftina. Mai bine una "de firma" sh (buna, nu o vechitura rupta si cazuta), decat o chinezarie noua. Comoda pt ca plimbarea sa fie facuta cu placere, altfel devin enervante vajaitul sau durerea de cap. Sa pice bine pe cap, sa nu fie larga si sa joace, dar nici sa te stranga.

Geaca... de preferat piele, macar pe partea de "contact" cu asfaltul, obligatoriu cu protectii coate, umeri macar, daca nu si spate. Pe de alta parte, pielea te coace vara in oras.

Genunchiere sau pantaloni cu protectii. Ideal cu protectii si la sold. Cand te oparesti cu ciorba suflii si in iaurt... Daca o sa faci plimbari in afara orasului, o sa simti nevoia unor pantaloni.

Ghete... ceva peste glezna. Cum iti permiti... ori ceva moto, ori ceva bocanci, adidasi solizi si inalti...

Manusi din piele cu protectii.

Nou sau sh e la alegerea ta, in functie de buget.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

Cu ocazia tirgului, am luat de la BBmoto, din Gheorgheni, un echipamente de vara, SHOX Ventex, geaca si pantalon, cu captuseala pentru vint, 510 lei, este minunat, are plasa pentru ventilatie, intarituri bine pozitionate si in toate zonele, ma chinuiam pina acum vara cu ceva din piele, fara protectii si in care ma coceam, recomand.

Pentru sezonul rece am un echipament cu captuseala detasabila, geaca si pantalon de la German Wear, protectii complete, 110 euro.

Iar de la MT Helmets, o casca flip-up, MT Raptor, foarte bine facuta, dar aceasta merge mai mult in sezon rece, este solida si imbraca bine capul, chiar si ceafa, unde eu aveam probleme, in rest vara folosesc un Nitro N1620VN, usoara aerisita, cu vizibilitate buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • 4 weeks later...

Salut. Caberd Duke, azi am bagat pe scafarlie la mymoto. Si eu caut un flip up, pana in 1.7kg. Sincer, pe fata nu ai cum inchide ventilatiile, nu ai ventilatie pe cap. Viziera, se fixeaza intr un dinte mic, ala in maxim 2 3 luni cred ca se rupe. Per ansamblu, nu insipra foarte multe. E ok ca e usoara. Sunt serii diferite, vezi ca exista duke fara pinlock (doar pinlock ready), si cu. Asta e de tipul-HD ready, adica fas. ATENTIE: Asta, e parerea mea de neavizat. Am incercat si nolan 104, mi s-a parut mai buna per ansamblu-dar mai grea, am mai probat si de la HJC 2 modele. Daca e treaba si de buget, duke ul cred ca isi face treaba bine.

Eu unul, (atentie, complet neavizat si incepator) am ajuns la concluzia ca voi suplimenta bugetul pana in 1500 ron pentru casca, si voi merge pe HJC RPHA MAX EVO, a fost dragoste la prima vedere, usoara, 1.5kg, vine bine, per ansamblu pare bine facuta, are si fibra de carbon(nu polistiren cu o coaja de tabla pe el). Am incercat si SCHUBERTH C3 , foarte faina, dar e ceva mai scumpa-cca 1900-2000, fata de 1500. Ce as mai proba, dar nu am gasit, este SHARK EVOLINE SERIES 3, mi se pare interesanta, doar ca e 1.8kg, deci putin mai grea.

Asta e experienta mea de paca acum. Daca mai descoperi una alta, te rog sa dai un semn, poate ne ajutam reciproc:) Eu oricum cred ca astept pana la targ, poate vine ceva interesant.


» Post actualizat in 22 Mar 2016 10:05
Salutari colegi forumisti. Am descoperit ( nu faceti misto ca sunt incepator :P ) urmatorul sitehttp://sharp.direct.gov.uk/ . Si vad niste rezultate curioase, o casca flip caberg duke are 5 stele, iar un schuberth c3 4 stele. Ma asteptam sa fie pe dos, tinand cont de preturi. Aveti experienta cu site ul asta? Exista si altele similare, care publica rezultate de crash test pe casti? Multumesc anticipat. Editat de mathe adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Doresc sa îmi iau următorul echipament

http://www.acerbis.com.ro/index.php?route=product/search&filter_name=Adventure

Sunt disponibile în magazin local și le pot proba.ce părere aveți despre calitate, își merita prețul, etc.

 

Am mai găsit în alt magazin local,la preturi sub acerbis, geci Oxford. Sunt ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Salut. Stiu ca sunt foarte nou pe aici, am vazut replica "nu te gandi la echipament pana nu iei carnetul" dar, cu internetul si sute de site-uri si review-uri cred ca ma descurc in mare parte sa imi fac o idee generala fata de ce imi trebuie, dar este un lucru unde oricat citesc sau vad video sau reviews nu pot sa inteleg pe deplin, o sa fie funny, ma refer la pantaloni, pentru ca 1. nu vreau sa mor de caldura. 2. nu vreau sa mor de frig 3. nu vreau sa mor sau sa imi rup picioarele daca cad......nu-mi dau seama din toate sfaturile si de la magazine moto cat de tare se incalzesc in plus panatalonii moto fata de niste jeansi normali, daca e suportabil, teoretic ce sa fac, sa probez, dar asta ar fi sa ii iau pe mine , ma misc putin si atat, nu o sa-mi dau seama cum stau lucrurile de fapt.

 

Thanks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa fii ceva mai specific, pentru ca nu exista pantaloni moto pur si simplu. Exista imbracaminte pentru diferite situatii, de la circuit pana la scos chopperul la sosea, incluzand mers mult prin frig si ploaie.

 

Pe scurt, practic nu prea exista haine care sa te racoreasca atunci cand afara sunt 40 de grade. Deci o sa-ti fie cald. Cand e frig, iti trebuie haine care sa tina atat la frig, cat si la vant. Cand ploua, si la ploaie.

 

In ceea ce priveste protectia, sunt cazaturi si cazaturi si protectii si protectii. In general, pielea ca material apara cel mai bine, desigur cu elemente suplimentare de armura. Apoi urmeaza textilul - cordura si asa zisii jeansi. Problema e ca daca faci buf, ai nevoie ca elementele de armura sa ramana la locul lor. Daca pantalonii sunt mai larguti - sa intre si ceva aer, ai sanse mari sa se rasuceasca. Ai sa mai fii surprins sa constati ca pantalonii care ti-s buni pe motor ti-s lungi in rest, si viceversa: pantalonii buni devin scurti pe motor.

 

Toata discutia asta n-are o concluzie - fiecare isi alege compromisul care i se pare potrivit pentru o anumita aplicatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salut! Adresez si eu o intrebare pentru cine ma poate ajuta cu o indrumare. Sunt in cautarea unui combinezon din 2 piese. Combinezonul il iau pentru a-l folosi la scoala si pentru primii km cu motocicleta si de inceput consider ca unul SH este ok. Inainte de a merge sa-l vad si sa-l probez, as vrea sa stiu cam ce marime sa caut. Eu am 1m65 si 71 kg (am o constitutie destul de solida, tinand cont ca fac de cativa ani sala). Ce marime credeti ca mi se potriveste? Eu ma gandeam sa caut nr. 50. Daca sunt baieti cu “statura” asemanatoare si ma poate ajuta cu niste pareri, v-as fi recunoscator.

 Seara frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Buna tuturor!

 

In contextul traficului din Bucuresti si din nevoia de a mai reduce si costurile cu benzina (am un Subaru Forester 2.0 aspirat pe care il cam chinui la folosirea urbana), ma gandesc la un mijloc alternativ de transport pe 2 roti. Cum nu prea mai am rabdarea sa fac scoala moto, o sa ma rezum la ce vine impreuna cu permisul cat. B, folosit de mai bine de 20 de ani fara evenimente notabile - adica cat. AM. Stiu ca nu este ideal, dar - pana cand se aproba proiectul de lege cu privire la extinderea si la A1 a cat. B - o sa trebuiasca sa ma multumesc cu asta. Pe de-o parte poate e mai bine - am ocazia sa ma obisnuiesc mai bine cu conceptul de doua roti motorizate (chiar de putere mai mica) pana sa descopar ceva mai capabil (ma refer strict la utilizare urbana, in sezonul cald), cum ar fi Honda MSX 125 Grom (cam singura moto pe care o am in vedere daca e sa am acces la A1).

 

Acuma, trecand in revista oferta pentru AM, am eliminat pe rand scuterele (nu ma omor dupa aspect / pozitie), mopedele/motoretele de forma Monkey/Dax, clonele de Grom/Ducati Monster (atat benzina, cat si electrice), sportivele de gen Aprilia RS50/Yamakasi, trial/enduro, si am ajuns la ceva clasic (ce consider ca mi s-ar potrivi mai bine atat prin prisma varstei de 40 ani pentru o utilizare exclusiv urbana, cat si dimensiunilor de 1.85m / 85kg) - un cafe-racer-like, Mash Fifty.

 

Inainte de a purcede la achizitia motorului, am inceput sa ma interesez de echipament. Pentru a fi cat mai low-profile (adica tinuta confundabila/utilizabila cu cea casual, dar potrivita intrucatva si motocicletei) si a ma incadra intr-un buget mai mic (deh, tata divortat), ma gandeam la urmatoarele item-uri:

- casca open-face / jet / 3/4 Scorpion Exo-City Solid - da, am citit despre ne-ajunsurile acestui tip de casca, dar ma gandesc ca ar fi totusi si acest tip de casti utilizabile (dupa logica mea, mi se pare mai potrivita mie prin prisma faptului ca transpir destul de mult);

- blugi Rebelhorn Classic II;

- ghete O'Neal RCX sau TCX Street Ace Air;

- nu am vreo idee despre geaca - as vrea ceva de sezon cald (mesh inteleg ca se numesc) - si nici de manusi; daca aveti ceva recomandari, nu ezitati.

 

Cum vi se par alegerile? Ne-ajunsuri / ne-concordante vis-a-vis de modul de utilizare / utilizator?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, mircea1380 a spus:

Buna tuturor!

 

In contextul traficului din Bucuresti si din nevoia de a mai reduce si costurile cu benzina (am un Subaru Forester 2.0 aspirat pe care il cam chinui la folosirea urbana), ma gandesc la un mijloc alternativ de transport pe 2 roti. Cum nu prea mai am rabdarea sa fac scoala moto, o sa ma rezum la ce vine impreuna cu permisul cat. B, folosit de mai bine de 20 de ani fara evenimente notabile - adica cat. AM. Stiu ca nu este ideal, dar - pana cand se aproba proiectul de lege cu privire la extinderea si la A1 a cat. B - o sa trebuiasca sa ma multumesc cu asta. Pe de-o parte poate e mai bine - am ocazia sa ma obisnuiesc mai bine cu conceptul de doua roti motorizate (chiar de putere mai mica) pana sa descopar ceva mai capabil (ma refer strict la utilizare urbana, in sezonul cald), cum ar fi Honda MSX 125 Grom (cam singura moto pe care o am in vedere daca e sa am acces la A1).

 

Acuma, trecand in revista oferta pentru AM, am eliminat pe rand scuterele (nu ma omor dupa aspect / pozitie), mopedele/motoretele de forma Monkey/Dax, clonele de Grom/Ducati Monster (atat benzina, cat si electrice), sportivele de gen Aprilia RS50/Yamakasi, trial/enduro, si am ajuns la ceva clasic (ce consider ca mi s-ar potrivi mai bine atat prin prisma varstei de 40 ani pentru o utilizare exclusiv urbana, cat si dimensiunilor de 1.85m / 85kg) - un cafe-racer-like, Mash Fifty.

 

Inainte de a purcede la achizitia motorului, am inceput sa ma interesez de echipament. Pentru a fi cat mai low-profile (adica tinuta confundabila/utilizabila cu cea casual, dar potrivita intrucatva si motocicletei) si a ma incadra intr-un buget mai mic (deh, tata divortat), ma gandeam la urmatoarele item-uri:

- casca open-face / jet / 3/4 Scorpion Exo-City Solid - da, am citit despre ne-ajunsurile acestui tip de casca, dar ma gandesc ca ar fi totusi si acest tip de casti utilizabile (dupa logica mea, mi se pare mai potrivita mie prin prisma faptului ca transpir destul de mult);

- blugi Rebelhorn Classic II;

- ghete O'Neal RCX sau TCX Street Ace Air;

- nu am vreo idee despre geaca - as vrea ceva de sezon cald (mesh inteleg ca se numesc) - si nici de manusi; daca aveti ceva recomandari, nu ezitati.

 

Cum vi se par alegerile? Ne-ajunsuri / ne-concordante vis-a-vis de modul de utilizare / utilizator?

 

Multumesc anticipat!


Casca: uita-te la un flip, e cel mai bun compromis protectie - circulat cand e foarte cald. Nu uita de o cagula, lycra sau matase.
Blugi: poti sa te uiti la niste protectii exterioare pentru genunchi, se folosesc foarte usor si nu au inconvenientul unor blugi cu protectiile integrate.
Geaca: ar fi bine sa ai doua, una de vara (mesh) si una de primavara-toamna (cu mesada). Si bineinteles, protectiile umar/cot/spate, Level 2 a ajuns la un pret decent. Lista producatorilor e lunga, depinde de buget: Revit, Alpinestars, Furygan, Tucano Urbano, RST. Poti sa gasesti la preturi decente si calitate buna la distribuitorii gen Louis.
Manusi: oferta e larga, e bine sa ai o pereche de vara (textil) si alta de piele. Aceleasi marci ca si la geaca.

Scoala nu e un capat de tara, e vorba de timp. Dar asa poti sa ai acces la ceva mai decent ca motorizare. Modelul pe care il vrei, isi va arata rapid limitarile.

Succes!

 

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, am inceput de curand scoala moto si ma gandesc la echipament. Am niste manusi de vara Richa, incaltaminte de vara TCX. Sunt comode si se pare ca isi fac treaba. Sa imi iau niste manusi cu suport mai bun pentru incheieturi in cazul unor cazaturi? Exista cizme foarte bune de vara cu care sa nu ucid cand ma descalt? Ma tot gandesc ca la inceput dau motorul peste picioare si ma sprijin in maini, nu am avut ocazia sa cad dar sunt destul de sigur ca se va intampla din scoala. 

Ma gandesc la ceva "premium", pe care sa le poti tine 1-2 ani si ma intereseaza in primul rand protectia iar in al doiea rand confortul (sa nu ma coc in ele).

Ma gandeam la echipament sa merg pe Dainese sau Alpinestars cu protectii level 2. E necesar pentru incepatori? Blugi cu kevlar?

Casca ma gandeam la AGV sau Shoei. Sa fie usoare, fibra de carbon sau fibra de sticla. Sa aiba pinlock. 

Nu am niste modele exacte pe care le vreau, e in functie si de magazinul de la care le voi lua, ce gasesc pe marimea mea. As vrea probabil sa fie negre dar cu insertii/linii vizibile (e.g. verde deschis/rosu) pe cat posibil.

Vreau ceva de vara momentan si ulterior imi voi lua ceva de toamna. Insa nu ma grabesc deoarece nu stiu cand termin cu scoala si cu examenul.

Nu stiu daca e relevant, dar am in jur de 30 de ani si nu sunt obsedat de viteza (momentan). Am urmarit multe review-uri pe Youtube, in special canale din afara si mi-am format o idee. 

Pareri, sugestii? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Mi-am luat prima mea motocicleta pentru A1 si urmeaza sa imi cumpar echipament

1.Oare ce ar trebui sa imi iau prima realist vorbind pentru ca nu pot sa imi cumpar set complet mai ales la A1 nu are atata rost (eu m-am gandit la casca geaca si manusi in principal)

2.Ce parere aveti de Honda Cbf 125 2009(25 000 km) la 1600 de euro-motocicleta cumparata-intrebarea nu face parte din topicul deschis dar nu voiam sa mai schimb

Prima data cand postez pe forum sper sa nu deranjez pe nimeni😆

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.04.2022 la 20:08, TudorD a spus:

Mi-am luat prima mea motocicleta pentru A1 si urmeaza sa imi cumpar echipament

1.Oare ce ar trebui sa imi iau prima realist vorbind pentru ca nu pot sa imi cumpar set complet mai ales la A1 nu are atata rost (eu m-am gandit la casca geaca si manusi in principal)

2.Ce parere aveti de Honda Cbf 125 2009(25 000 km) la 1600 de euro-motocicleta cumparata-intrebarea nu face parte din topicul deschis dar nu voiam sa mai schimb

Prima data cand postez pe forum sper sa nu deranjez pe nimeni😆

 

Stai linistit, casca este de ajuns. Nu glumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, categoria"A" a spus:

 

Stai linistit, casca este de ajuns. Nu glumesc!

 

Ai mai zis asta si pe alt topic. Acum opreste-te.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am doua sfaturi pe subiectul asta. Diametral opuse, in functie de obiectivul dorit.

Obiectiv sa scapi cat mai intreg in caz de accident: sfat - mergi cat mai blindat. 

Obiectiv sa te simti cat maibine pe mobra si sa te poti da in largul tau: sfat - echipeaza-te cat mai light.

Fiecare trebuie intai sa isi stabileasca prioritatea intre cele doua obiective si apoi sa aleaga cum se echipeaza. Sau sa isi stabileasca singur compromisulideal intre cele doua.

Eu am ales full cat am fost incepator dar usor, usor mi-am dat seama ca nu ma lasa sa ma simt bine pe m.obra si sa ma distrez maxim, asa ca am trecut la ultralight.

Capul face, capul trage. Capul fiecaruia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...