The Mentalist Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Interesant noul R1, dar nu inteleg de ce au facut partea aia frontala goala acolo cu farurile dedesubt. Zici ca a lasat panou sa-si puna fiecare abtibilduri, numarul de curse si alte blinguri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Farurile sunt bine ascunse daca nu le aprinzi nici nu se vad ca sunt acolo.Cred ca mesajul e : moto derivat din GP/ destinat pistei .Daca livreaza macar 20 cai in plus la roata fata de modelul 2012, eu cred ca va fi un mare succes Editat Noiembrie 4, 2014 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Fatza, cel putin la aia de curse carbon, zici ca e carena de circuit pentru 954! Per total imi place!Asteptam review-uri sa vedem daca si merge mult mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Este ok ca se vede priza de aer bine, ca la MotoGP, si carena fata libera doar sa pui numarul dar farurile..... macar mai dreptunghiulare... e cam uratica cu un far aprins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Acum S1000RR nu mai pare asa urat cineva trebuia sa compenseze bordul si codita par luate de pe panigale (cred ca se putea face ceva diferit) vad ca le plac la orezari Ice Age Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Sa recapitulam... are aceeasi putere declarata ca S1000RR modelul nou (2015), dar e cu vreo 5 kg mai usoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Daca livreaza macar 20 cai in plus la roata fata de modelul 2012, eu cred ca va fi un mare succes 18cp in plus si 7kg in minus fata de modelul actual. Nu e rau, dar nu da pe nimeni pe spate. Sunt motorete mai puternice, mai usoare si mai bine echipate. Va atrage prin pret si posibil prin design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Interesant noul R1, dar nu inteleg de ce au facut partea aia frontala goala acolo cu farurile dedesubt. Zici ca a lasat panou sa-si puna fiecare abtibilduri, numarul de curse si alte blinguri Ca sa aiba lumea spatiu sa puna numarul 46 acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Sa recapitulam... are aceeasi putere declarata ca S1000RR modelul nou (2015), dar e cu vreo 5 kg mai usoara Just. Dar este o motocicleta complet noua. Concurenta prezinta update-uri la niste motociclete vechi de 6 (S1000RR, RSV4), respectiv 4 ani (Panigale) - fiecare dintre ele venind cu ceva unic la aparitia pe piata: electronica, putere, conceptie, greutate, etc. Asta ii lipseste lui R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Hai mai ca e mai frumoasa decat vechiul model... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) 18cp in plus si 7kg in minus fata de modelul actual. Nu e rau, dar nu da pe nimeni pe spate. Sunt motorete mai puternice, mai usoare si mai bine echipate. Va atrage prin pret si posibil prin design. modelul 2009-2014 are 207kg doar in visele Yamaha, greutatea reala e undeva pe la 212-214. un lucru asemanator se intampla si cu puterea, din cei 180 cai se ajunge la 155-163 la roata, deci foarte putin. sa speram ca la 2015 s-a mers pe alt drum, fara basme. oricum, faptul ca au modificat radical arborele cotit si sistemul de contragreutati s-ar putea sa ajute mult. package-ul electronic este din alta lume pentru banii astia dar o sa ajungem sa ne facem update si la software-ul de pe motocicleta Editat Noiembrie 4, 2014 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Eu am inteles ca noul R1 are 200 hp fara Ram air + un boost de 20 hp de la Ram Mie mi se pare destul de bine, nu credeti? La design... daca as compara R1 cu nou lansata Honda RC213V-S - pai R1 este zana zanelor. Mie personal mi-a luat ochii Kawasaki la capitolul design, iar daca ne gandim la modelele mai vechi Panigale arata cel mai bine. Oricum Yamaha e cel putin pe podium. La capitolul electronica... Eu mi-am prins urechile in lista aia de gadgeturi. Nu stiu ce ar fi putut sa mai puna si n-au pus. Poate v-a scapat din vedere un mic amanunt... Noul R1 e copilul lui Valentino In prezentarea de aseara a spus ca a ajutat la dezvoltarea motocicletei si el a fost primul pilot din lume care a condus-o. Rossi a spus ca ii place foarte mult tinuta de drum si ca dupa parerea lui se simte foarte similar cu M1 la condus. Acum nah, poate sunt texte pe care i le-a dat departamentul de marketing sa le recite sau poate e chiar parerea lui sincera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 basme de marketing. Rossi inca vinde, deci a primit lista cu ce sa spuna modelul precedent avea 180 tot fara ram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cum bine zice Zircon, trebuie sa asteptam testele, abia apoi o sa vedem ce inseamna 200 de cai aia japonezi. La BMW cand zice 195 de cai o pune pe dyno si scoate intre 185-193, la japoneze cand zice 180 poti sa speri la 160. Daca chiar au facut-o mult mai puternica si la ce are pe ea + sasiu Yamaha, poate fi ceva smecher de luat in consideratie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Hai mai ca e mai frumoasa decat vechiul model... yamaha-r1-2015-1.jpg Adevarat. basme de marketing. Rossi inca vinde, deci a primit lista cu ce sa spuna Just. Eu am inteles ca noul R1 are 200 hp fara Ram air + un boost de 20 hp de la Ram Ram air = un plus de putere de maxim 5%. Deci vreo 10cp, cu indulgenta. modelul 2009-2014 are 207kg doar in visele Yamaha, greutatea reala e undeva pe la 212-214. un lucru asemanator se intampla si cu puterea, din cei 180 cai se ajunge la 155-163 la roata, deci foarte putin. Pe site-ul oficial, greutatea la plin a modelului 2014 e listata la 206kg. Acum nah... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 codita'i p.o.rno ...oricum mie imi place ciudatenia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Adevarat. Just. Ram air = un plus de putere de maxim 5%. Deci vreo 10cp, cu indulgenta. Pe site-ul oficial, greutatea la plin a modelului 2014 e listata la 206kg. Acum nah... Problema la toate R1-urile e ca flow-ul de aer este partial obstructionat de air ducts. cine le-a dat jos si s-a uitat putin la ele stie ce spun. modelul american avea, ca bonus, un airbox modificat, care ducea la pierdere de putere dar facea motocicleta sa fie street legal. Modul in care arata 2015 ma face sa cred ca noul sistem de ram da mai mult de 5%. In definitiv, au pocit tot botul din cauza lui si provine de pe M1 deci trebuie sa fie mai bun decat cel vechi. In privinta greutatii, da, stiu. nu are doar 206 nici dupa ce am dat jos catalizatorul Editat Noiembrie 4, 2014 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Acum S1000RR nu mai pare asa urat Pai S1000R a furat design-ul de la R6... doar ca proiectantul e sasiu (se uita crucis)!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ce credeti, avem sanse sa o vedem la SMAEB in 2015? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ce credeti, avem sanse sa o vedem la SMAEB in 2015? bine zis...sau H2R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 In privinta greutatii, da, stiu. nu are doar 206 nici dupa ce am dat jos catalizatorul La modul cel mai serios intreb...cum ai cantarit motorul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 R1 2008 e cel mai frumos R1 ever. Sunetul de crossplane e asemanator cu yzf125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Doar frumos. Daca ar merge la fel de bine pe cit de frumos e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Mie nu imi place. BMW ul imi place mai mult cu toate ca nici ala nu ma da pe spate. Dar nu imi place...e urat cu spume...asta din poze. Vedem live Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Deci dpdv tehnic e foarte smecher R1/2015.Bifeaza toate casutele.M-a intrigat magneziul la roti,la sasiu si bascula spate.Acum cred ca poate sa se bata cu S1000.Si LCD-ul ala e belea. Dar ca look,care a fost chiorul care l-a desenat ?vai,vai,ce uratenie.Nu-ti vine sa crezi ca e aceeiasi firma care a creat R1'98,R'04,R1'08.De R6'06 nici nu mai zic.Pfff....cred ca i-a dat afara pe aia,ca baietii care au facut motoretele alea nu ar fi desenat asemenea hidosenie. Deci ar fi bine sa mearga traznet pt ca garantez ca nu il va lua nimeni de mers pe la terase,perioada cand R1-urile ieseau la suc s-a terminat Asta e prea urat sa fie scos in lume.Ce fata are,zici ca i-a tras careva obloanele....si farurile alea de sub carena,zici ca au uitat de ele si i le-au lipit dup-aia cu negrese. Spatele arata ok (bine,copiat de pe rsv4),dar din laterale si mai ales din fata,catastrofa totala.Bai nene,unde au invatat ei sa faca parbriz din ala?Ia vedeti la muian,seama sau nu (cu F2 din 95) : Si cu farurile alea de sub carene si cu led-urile din oglinzi,vorba colegului,parca e aratarea aia din Ice Age. Si toba aia e hidoasa,sigur au luat-o de pe FZ1.Carenele laterale zici ca au cazut cu ea si dupa aia au taiat unde era sparta.Prinderile la etrieri zici ca sunt luati de pe r1 meu vechi de 10 ani.Pana si motorul arata urat. Dar capatul e jugul de sus.Parca e un capac de canalizare.nu zic,poate rigidizeaza de nu se poate,dar ce e calcatul ala ma?Si ganditi-va,ca spre deosebire de restul motoretei,pe ala iti pica ochii de fiecare data cand te uiti la afisaj.Nasol momentul. Bai nene,eu inteleg japonezii,lor le place mai degraba sa conceapa o supapa decat sa deseneze o motoreta.Nu le curge mana pe plansa,asta e,nu se supara nimeni. Dar au bani,bai tata,sa se duca draq sa angajeze designeri italieni cum au facut in 2004,ca la aia le iese bine.Nu scoti ditai nava-amiral Yamaha R1 de zici ca e caricatura. Parerea mea.Parerea mea,dar draq,nu e nimeni orb...bai nene,a ajuns bmw-ul sa fie mai frumos decat R1? Editat Noiembrie 4, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.