emilian_rks Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) ati pus EK si RK? Da, am pus eu pe un Kawa ER5, lant RK cumparat de la Polo in 2007 (eram in delegatie si l-am luat direct din magazin), L-am pus pe motor pe la 28oookm si l-am vandut la 51oookm, acum are parca 62oookm la noul proprietar si e cam gata. PS: Motorul asta nu are ungator. Editat Ianuarie 23, 2015 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) interesant.. pe SVul meu DID-ul incepe sa se uzeze inegal incepand cu 18-20.000 km... presupun ca n-o sa sara de 25-28.000 Oricum, nu am un stil de condus prin care sa economisesc benzina sau consumabile Pt urmatorul lant o sa iau in calcul un EK...eventual cu niste supesproxuri ca prima oara cand l-am schimbat aveam pinionul fata ca un soare batut de vant Editat Ianuarie 23, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 interesant.. pe SVul meu DID-ul incepe sa se uzeze inegal incepand cu 18-20.000 km... presupun ca n-o sa sara de 25-28.000 Oricum, nu am un stil de condus prin care sa economisesc benzina sau consumabile Pt urmatorul lant o sa iau in calcul un EK...eventual cu niste supesproxuri ca prima oara cand l-am schimbat aveam pinionul fata ca un soare batut de vant mergi pe original fata si supersprox spate eu am ajuns la concluzia ca ies mai bine cu un lant mai ieftin pe care-l schimb mai des si il neglijez cu nesimtire decat unul scump care imi sta pe creier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 oricum nu exagerez nici eu cu asa ceva.. il spal cam la 1000km si il ung cam la 500-700 fara sa am probleme vreodata. Uzura inegala care are loc nu e influentata de cat de des e uns lantul, ci mai degraba de socurile la care e supus la un cuplu de V2 condus sportiv. De supersprox cred ca as avea nevoie mai mare pentru pinionul fata, ca ala pare sa se uzeze mai rau.. dar spatele il vreau pt ca arata bine rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Cum ingrijesti un lant care se afla "in inima" motorului? Practic nu are nevoie de intretinere pentru ca este mereu uns cu ulei. Are si el o durata de viata finita » Post actualizat in 23 Jan 2015 13:23 ati pus EK si RK? de ce spune lumea ca sunt "scumpe"? Americanii se bucura toti ca sunt mai ieftine ca DID. Aparent EK ZZZ ar fi unul din cele mai rezistente lanturi, cu 10% mai rezistent ca RK, 7% ca DID.. scriau niste baieti pe un wakasaki forum dar n-am stat sa verific sursa ZZZ este un lant destul de scum. Este putin mai scump decat cel mai performant lant facut de EK (520 RXO). Este mai durabil si mai rezistent la intindere decat acesta dar mai greu. ZZZ este cu 50% mai scump decat lantul EK MVXZ dar indicele de uzura/durata de viata este doar cu 13% mai bun. Daca ai o motocicleta usoara si cu un motor mai cuminte, nu cred ca renteaza ZZZ-ul. Sunt motociclete pe care nu poti pune un lant cu rezistenta la intindere mica (Hayabusa, ZX14, etc) dar la SV650 eu ti-ar recomanda MVXZ sau MVXZ-ZST. Informatiile despre caracteristicile lanturilor sunt pe site-ul producatorului. Eu am facut doar niste impartiri » Post actualizat in 23 Jan 2015 13:26 oricum nu exagerez nici eu cu asa ceva.. il spal cam la 1000km si il ung cam la 500-700 fara sa am probleme vreodata. Uzura inegala care are loc nu e influentata de cat de des e uns lantul, ci mai degraba de socurile la care e supus la un cuplu de V2 condus sportiv. De supersprox cred ca as avea nevoie mai mare pentru pinionul fata, ca ala pare sa se uzeze mai rau.. dar spatele il vreau pt ca arata bine rau Sproxul de fata cred ca e mai slab decat un JT, Afam sau Sunstar. Spatele e mai deosebit avand dantura de otel si carrierul din dural. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 ...atunci fata de pinioanele "stock" de pe un DID Gold sau EK MVXZ, cum ar fi sproxurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Nu am avut personal Sprox nici fata nici spate. Am avut de-a face de cateva ori cu pinioane spate si se prezentau in stare buna dupa destui km de exploatare. Pinionul spate Sprox este mai performant pentru ca e mai usor decat un pinion facut in intregime din otel si mai durabil decat un pinion din aliaj usor. Dezavantaj: pretul. Daca decizi sa iti iei pinion fata si e cam la acelasi pret cu produsele japoneze, sper pt tine sa fie si de aceeasi calitate sau mai bun pt ca cele japoneze sunt foarte bune. Daca e scump eu nu as da banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 (editat) Un lant tine 30-50k asta daca este ingrijit si daca NU este Regina » Post actualizat in 28 Jan 2015 19:45 Nu as recomanda utilizarea unui lant peste 30k. Eu sunt patit, lantul bine intreinut intins la jumatatea marcajelor parea ok dar s-a rupt. marcajele alea au o cursa mult mai mare decat se intinde un lant uzat. De ce? ca sa poti pune foaie cu +/- 1 sau 2 dinti fara sa schimbi lantul (lungimea/nr de zale) si fara sa ajungi la capatul cursei de intindere » Post actualizat in 28 Jan 2015 19:54 ...eventual cu niste supesproxuri ca prima oara cand l-am schimbat aveam pinionul fata ca un soare batut de vant atunci cand kitul de lant are cam jumate din uzura, cred ca poti monta un pinion nou » Post actualizat in 28 Jan 2015 19:55 ... nu si foaie Editat Ianuarie 28, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FEAR Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Ma tot bate gandul sa modific raportul de transmisie.Cum fac sa inlocuiesc foaia cu alta dar cu 2 dinti in plus? In cataloage nu gasesc decat standard,nimeni nu aduce asa ceva....stie cineva unde as putea sa gasesc?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 http://www.wemoto.com/ selecteaza modelul tau si daca exista pinioane mai mari/mici le va afisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FEAR Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 http://www.wemoto.com/ selecteaza modelul tau si daca exista pinioane mai mari/mici le va afisa. Thanks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 (editat) Ma tot bate gandul sa modific raportul de transmisie.Cum fac sa inlocuiesc foaia cu alta dar cu 2 dinti in plus? In cataloage nu gasesc decat standard,nimeni nu aduce asa ceva....stie cineva unde as putea sa gasesc?Multumesc Mi-au adus la magazinul de piese auto ... sjot sau ceva asemanator dar aveau o plaja mare de nr de dinti » Post actualizat in 01 Feb 2015 18:14 la RollFast pe str. Moldoveanu Editat Februarie 1, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 (editat) Feriti-va de Esjot, zici ca sint prelucrate de Gigel afumat bine, pe un strung manual din 1930. Mi-am luat de 2 ori teapa cu 2 pinioane de atac, ca le le montez, a trebuit sa bat in ele, nu mai vorbesc cind a fost cazul sa le scot, o adevarata opera de ingeniozitate. Editat Februarie 2, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Am mai spus si o s-o spun. Esjot sunt foarte slabe calitativ. Atat prelucrarea cat si materialele folosite. Pinioanele de atac sunt dezastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 foaia mea arata bine, dar am folosit-o numai 4-5000 km si dupa ce am dezmembrat motoreta am vandut-o si dupa scurt timp omul a zis ca s-au rupt 2 dinti, am pus pe seama ca lantul lui era ff uzat. Acum ca ziceti, asa este. A costat 88 lei , sesizabil mai putin decat cele ieftine de pe motomike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 (editat) Un film util. Cum se schimba corect lantul de transmisie. Editat Februarie 18, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 @Cesar Foarte util si bine prezentat filmuletul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Un film util. Cum se schimba corect lantul de transmisie. ai un link pentru calibru ala de lant?? in ce program ai facut animatia , foarte misto ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 @Cesar Foarte util si bine prezentat filmuletul! Multumesc! » Post actualizat in 18 Feb 2015 08:15 ai un link pentru calibru ala de lant?? in ce program ai facut animatia , foarte misto ! http://www.grantmoto.ro/magazin-online/unelte-de-reparatie/?good_detail=chain-caliber-520-525-530-f5a2dabcedbcd069e275e5731047398ap Filmul e produs de Bogdan Zelinschi - habar nu am cu ce soft a lucrat. Il intreb si iti zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 (editat) Un film util. Cum se schimba corect lantul de transmisie. frumos! totusi pt cei care vor sa mai lucreze cate ceva pe acasa (si sa scuteasca un plin de benzina ), nu este obligatorie presa de lant, pot cumpara un lant INCHIS, ocazie cu care vor gresa si articulatiile basculei (se demonteaza foarte usor) si vor si evita nituirea ce ar putea provoca umpic de "Z" (poate mecanicul nu are sau nu isi gaseste distantierele ) Provocarea este la slabirea piulitei de la pinionul mic, eu am reusit singur (de preferat sa ai pe cineva de ajutor) cu un prelungitor de 1 metru, dar era stransa "la cuplu" in fabrica . Deasemenea calibrul ala este o scula profesionala, dar manualul prevede un subler, mult mai util pe langa casa omului. Editat Februarie 18, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 E bun de ceva motorex? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Da este bun, am folosit mult timp.Am trecut pe motul ca motorex nu prea am gasit in ultima perioada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 vor gresa si articulatiile basculei (se demonteaza foarte usor) Sunt situatii si situatii... Uite de exemplu ce poti gasi la o astfel de operatiune Desigur, e normal ca din cand in cand rulmentii de la link-ul spate macar sa se verifice dar ce te faci cand nu ai cu ce sa ii extragi ca sa ii inlocuiesti? » Post actualizat in 20 Feb 2015 07:59 Provocarea este la slabirea piulitei de la pinionul mic Mare atentie, in special la Kawasaki, unde piulitele astea au prostul obicei sa se intepeneasca. Una a trebuit sa o tai ca sa o demontez. Am fabricat apoi o piulita noua identica. » Post actualizat in 20 Feb 2015 08:00 Deasemenea calibrul ala este o scula profesionala, dar manualul prevede un subler, mult mai util pe langa casa omului. Cu sublerul din pacate nu poti face o masuratoare prea buna cu lantul montat. Dar poti folosi cu incredere metoda "babeste" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 (editat) Sunt situatii si situatii... Uite de exemplu ce poti gasi la o astfel de operatiune Desigur, e normal ca din cand in cand rulmentii de la link-ul spate macar sa se verifice dar ce te faci cand nu ai cu ce sa ii extragi ca sa ii inlocuiesti? » Post actualizat in 20 Feb 2015 07:59 Mare atentie, in special la Kawasaki, unde piulitele astea au prostul obicei sa se intepeneasca. Una a trebuit sa o tai ca sa o demontez. Am fabricat apoi o piulita noua identica. » Post actualizat in 20 Feb 2015 08:00 Cu sublerul din pacate nu poti face o masuratoare prea buna cu lantul montat. Dar poti folosi cu incredere metoda "babeste" rulmetii se gasesc acum cu livrare in 2 zile, garajul unui particular nu este o problema daca ramane blocat intre 2 weekenduri cu o bascula demontata pana vin 2 rulmenti cu 30 lei bucata si 2 semeringuri cu 3 lei bucata . Apropos- un rulment chinezesc gresat este mai bun decat unul de firma gresat deficitar . Am scos si eu ace de alea ruginite de la un 650GS Piulita de la yamaha o desfaci cu o cheie de 36 mm (sau 32?), mai greu sa spargi o piulita de aia Editat Februarie 20, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 (editat) Crezi ca esti singurul care zice "nu e problema, rezolv eu"? )) Nici nu mai stiu cati curajosi au venit cu motoretele demontate in duba pt ca .... n-au putut In sfarsit, nu despre asta e vorba in acest topic. Editat Februarie 20, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.