zigzag Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Vand: -Cric central SW-Motech pentru Dakar - info: http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=14237403583051&ls=en&nc=1423740392-3927&rubnum=brands.bmw.f650gs_dak&artnum=HPS.07.280.100&id=74&gesamt_zeilen=50Tshowrub--brands.bmw.f650gs_dak&typid=167487738 Pret fix = 100 euro. - Cablu ambreiaj. Cablul este nou, original BMW, cumparat de la Bavaria. Compatibil pentru GS-ul "simplu" si Dakar. Pret fix = 110 lei. Detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Hop si eu, VAND -Cric central SW-Motech pentru GS - info: http://shop.sw-motec...typid=167487738 Pret fix = 100 euro. este evident mai scurt decat cel pentru Dakar si se vinde la kit - doua arcuri, doua bucsi si fieratania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Salutari!Pun o intrebare pentru veteranii care cunosc foarte bine comportamentul motorului (F650 Clasic).In timpul mersului (de obicei cu prietena si cu bagaje) daca sunt denivelari intr-o curba motorul incepe sa se destabilizeze (parca sunt intr-o barca pe apa).Eu ma gandesc la faptul ca amortizorul de spate s-a slabit (este reglat intotdeauna la cea mai rigida pozitie - drumul parcusr fiind in mare parte drum asfaltat).Banuiala mea e corecta? Se poate face ceva cu acest amortizor sa necesita schimbare?As aprecia prarerile si sugestiile voastre, cei care chiar se pricep la motoare.Cu stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 (editat) Discutia este mai lunga iar cauzele multe. Roti dezunflate, rulmenti rotilor, gidon, bascula stricati si abia la urma amortizoarele spate sau /si fata. Editat Martie 2, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 .... amortizorul de spate s-a slabit (este reglat intotdeauna la cea mai rigida pozitie - drumul parcusr fiind in mare parte drum asfaltat)... Dacă ai eliminat cauzele enumerate de Bogdan mai sus, da e foarte posibil să fie amortizorul dus, sau greșit setat (!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bancaru Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) Vand Bmw f 650 gs dakar, 2003 Stare impecabila. AN 2003Proprietar. km reali 145002 chei. ITP 2016Cauciucuri noi Heidenau. Camere noi Heidenau. Baterie noua yuasa. Ulei, filtru, lichid frana schimbat in martie 2014. Top case giwiPret 3100 euroSezonul trecut motocicleta a facut 500 km(lipsa timp) 0766233213 Editat Martie 3, 2015 de bancaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Discutia este mai lunga iar cauzele multe. Roti dezunflate, rulmenti rotilor, gidon, bascula stricati si abia la urma amortizoarele spate sau /si fata. Salut, in primul rand multumesc de raspuns! Rotile sunt verificate, nu sunt dezumflate, rulmentul rotilor au fost schimbate recent(acum 2 ani) desi prietenul meu mecanic spunea ca nu era necesar, dar eu am insistat sa fie unul nou pus. La ce te referai cand ai scris ghidon? Nu prea inteleg legatura.. Iar bascula? de unde stiu daca s-a stricat? Cum verific? » Post actualizat in 04 Mar 2015 11:34 Dacă ai eliminat cauzele enumerate de Bogdan mai sus, da e foarte posibil să fie amortizorul dus, sau greșit setat (!). Salut, mersi si pt tine de parere. Amortizorul l-am setat la cel mai inalt nivel pt ca de obicei aleg soselele asfaltate. Se poate reconditiona sau repara amortizorul dus? Merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 La ce te referai cand ai scris ghidon? Nu prea inteleg legatura.. Iar bascula? de unde stiu daca s-a stricat? Cum verific? Se referea la rulmentii de jug. Sunt 2 in jurul carora se invarte ghidonul. La bascula se referea la rulmentii de la prinderea basculei pe cardu + rulmentii de la articulatia de sub amortizor. Aia sunt rulmenti cu ace si daca nu sunt servisati regulat se topesc de la rugina si uzura. Cum verifici ? Cu mtorul pe cricul central (daca ai ) se trage de roata si nu ar trebui sa ai joc in respectivele articulatii; sau in mers la coborat de pe borduri sau mers pe piatra cubica sa nu faca clonca -clonca. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Salut, in primul rand multumesc de raspuns! Rotile sunt verificate, nu sunt dezumflate, rulmentul rotilor au fost schimbate recent(acum 2 ani) desi prietenul meu mecanic spunea ca nu era necesar, dar eu am insistat sa fie unul nou pus. La ce te referai cand ai scris ghidon? Nu prea inteleg legatura.. Iar bascula? de unde stiu daca s-a stricat? Cum verific? » Post actualizat in 04 Mar 2015 11:34 Salut, mersi si pt tine de parere. Amortizorul l-am setat la cel mai inalt nivel pt ca de obicei aleg soselele asfaltate. Se poate reconditiona sau repara amortizorul dus? Merita? in cei 2 ani cati km ai facut ? Eu schimb rulmentii cam o data pe an ( nu ca pun o marca ieftina ci din cauza stilului meu mai aparte de condus ) Guma chiar daca este ok ca si stare vezi ca au o durata de viata ! Daca doar in momentul in care treci peste o denivelare auzi +simpti sub fund ceva ca bate , ar fi timpu sa schimbi rulmentii la bascula + piesa care leaga amortizorul de bascula ! am trecut si eu prin asa ceva (asta dupa ce am comandat un alt telescop spate ) Verdictul : 8 sau 12 rulmenti schimbati + simeringuri si vaselina cat intra . de atunci , 30 000 km si totul este ok (vedem la revizia programata cand am timp ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Verifica sa nu fie destrans un surub de la tot ansamblul. Eu am pierdut o piulita si am mai auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Vand sistem prindere bagaje laterale, marca Givi - Potrivit pentru ambele modele, GS si Dakar. Pret fix 100 euro. Detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Salut! Stie cineva unde pot gasi suruburi pentru carene, cu tot cu acele piulite- cleme. Am cautat la cei care dezmembreaza dar o parte din ei nu le mai au, iar in cj. este un "domn" care a avut vreo 3-4 la dezmembrat, doar ca de vreo 3 saptamani ma tot abureste. Stie cineva unde pot gasi? Sau daca are vreunul dintre colegi, le platesc, platesc curier, orice numai sa gasesc odata sa imi pot pune carenele. Am nevoie de 6 suruburi cu tot cu piulite Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Mergi la orice magazin de piese auto si cumpara cleme cu filet, iar cu alea in punga te duci la un Keycenter si cumperi suruburi cromate sau negre care sa se potriveasca la filet cu acele cleme. Poate fi o solutie provizorie...sau daca iti plac cum arata poate fi solutia definitiva! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 in cei 2 ani cati km ai facut ? Eu schimb rulmentii cam o data pe an ( nu ca pun o marca ieftina ci din cauza stilului meu mai aparte de condus ) Guma chiar daca este ok ca si stare vezi ca au o durata de viata ! Daca doar in momentul in care treci peste o denivelare auzi +simpti sub fund ceva ca bate , ar fi timpu sa schimbi rulmentii la bascula + piesa care leaga amortizorul de bascula ! am trecut si eu prin asa ceva (asta dupa ce am comandat un alt telescop spate ) Verdictul : 8 sau 12 rulmenti schimbati + simeringuri si vaselina cat intra . de atunci , 30 000 km si totul este ok (vedem la revizia programata cand am timp ) Salut! Mersi pentru comantariu. In cei 2 ani am facut foarte putini km... cam 5000 poate nici atat. De obicei aleg drumurile asfaltate, mai rar drumurile forestiere/accidentate. Desi..sa nu mint, de doua ori am fost intr-o tura in care jumatate de drum am parcurs pe drum forestier dar cu viteza redusa. Guma chiar trebuie sa o verific cand a fost fabricat. Cand trec peste o denivelare, nu aud nimic, numai simt parca as fi intr-o barca. Oricum cele scrise de tine am sa le verific. Multumesc pt. timpul acordat! » Post actualizat in 06 Mar 2015 13:07 Verifica sa nu fie destrans un surub de la tot ansamblul. Eu am pierdut o piulita si am mai auzit. SAlut, mersi am sa verific si asta! Daca e numai atat, am noroc mare.. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Urmeaza sa imi fac revizia la noua achizitie. E adusa din Italia si nu ii stiu istoricul decat pana acum vreo 3 ani, asa ca ii schimb toate lichidele. Are si un telescop care plange, deci si simeringuri ulei/praf si un ulei nou, la specificatiile din manual. Intrebarea mea este ce fel de simeringuri sa iau? Cele de la louis.de cu sunt? Sau sa iau pe original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 orice ai lua pune si burdufe pe furca. te chinui nitel dar durata de viata a semeringurilor creste dramatic. Daca tin minte bine - semeringurile originale aveau acelasi pret cu alea de la louis sau alte surse dubioase - inceara varianta - da un telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Urmeaza sa imi fac revizia la noua achizitie. E adusa din Italia si nu ii stiu istoricul decat pana acum vreo 3 ani, asa ca ii schimb toate lichidele. Are si un telescop care plange, deci si simeringuri ulei/praf si un ulei nou, la specificatiile din manual. Intrebarea mea este ce fel de simeringuri sa iau? Cele de la louis.de cu sunt? Sau sa iau pe original? Furca este Showa deci simeringurile OEM sunt NOK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Asa e cu preturile la ele. Cel putin, cand am schimbat la Funduro. O sa cer preturi pt oem si caut si NOK. Si o sa pun si burduf. Mi-a ramas tot de la Funduro. Multumesc. » Post actualizat in 10 Mar 2015 08:01 Am sunat la autotransilvania si pretul pe seturi esti 60 lei cele de ulei si 90 cele de praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Salut, Gasesc la cineva pastile pt supape ? Urmeaza sa reglez jocul la supape si cu siguiranta am nevoie de alte pastile ,daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator (dimensiunile am sa le aflu dupa ce desfac) ,daca nu am sa comand de la bmw dar dureaza si as vrea zilele acestea sa il pun in miscare . Ca si asa am pierdut timp destul ,trebuia demult sa il scot la plimbare . Mutumesc anticipat , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 (editat) Masoara intai jocul la supape si dupa aceea le desfaci. Cu ele desfacute vezi ce pastile ai la supape si apoi te orientezi ce si cum le combini. Adica sa cumperi exact cota de care ai nevoie. Bafta. Editat Martie 14, 2015 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Nu pot sa le combin deloc ,la evacuare nu este ok la o supapa 0,25 mm nu intra deloc (adica limita min. admisa). Am sa dau comanda de 2 pastile pt ca si la cealalta 0,25 intra greu tare ! Mersi , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 (editat) Se pare ca revizia de primavara mi-a ridicat mai multe probleme decat credeam. Astazi, din dorinta de a scoate motocicleta de la iernat, m-am apucat sa ii schimb cele necesare inceperii sezonului (ulei, filtre, placute), dar dupa ceva timp m-am blocat intampinand urmatoarele probleme: 1. Rulmentii de la roata spate erau gripati. Am zis asta este, nu pot sa ies cu moto astazi, ies saptamana viitoare ca nu am de unde sa cumpar acum rulmenti, dar macar sa ii dau jos. Am scos semering de praf, siguranta, iau o tubulara de 30 si incep sa bat la rulment, bat ce bat nimic...dupa ceva timp ma dau batut. Acum intrebari: Ce rulmenti ati folosit voi cand i-ati schimbat? Ce metoda ati folosit sa scoateti rulmentii din butuc? Ma gandesc sa merg cu roata la cineva care are scule speciale. 2. Placutele de frane spate una era foita de unde trag eu concluzia ca daca s-a tocit doar una inseamna ca a ramas pistonasul blocat. Bun iau sa curat pistonasul, apas pe el sa intre de tot in etrier, fac doua pedale sa iasa, il mai ung cu WD40 si repet asta de vreo cateva ori pana ce la un moment dat am scos prea mult pistonul (cred) astfel incat am apasat pe el cu tot ce se putea apasa, am dat cu ciocanul, am strambat chei facand parghie....pur si simplu nu mai vrea sa se retraga pistonasul in etrier, nu mai vrea nu stiu ce are. Acum intrebari: Ce poate sa impiedice pistonul sa nu mai intre inapoi in etrier? M-am gandit ca poate a trecut de o garnitura si nu ii mai da voie garnitura...totusi e un cauciuc. Este o solutie sa scot de tot pistonasul si sa ii schimb garniturile?? Din pacate trebuie sa mai stau o saptamana pe bara, dar asta este macar stiu ca va fi noua dupa asta si ceva km nu o sa mai am probleme Va salut , George Draghici » Post actualizat in 14 Mar 2015 21:36Am uitat sa mentionez ca Moto are ABS si in momentul in care o sa schimb garniturile pistonasului din etrier o sa intre ceva aer pe circuit, dar eu cred ca se rezolva cu o aerisire normala a franelor. Aici imi este putin frica, deoarece multi m-au speriat ca daca prinde aer centrala de abs se intampla nasoale.... A mai facut cineva asta pana acum la moto cu ABS? Editat Martie 14, 2015 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Salut George, nu am facut personal aceste schimbări dar am asistat pe lângă mecanic. Se pare ca te-ai blocat asa ca sfatul meu e sa apelezi la cineva mai priceput La rulmenti s-a folosit o lampa cu gaz pentru încălzit butucul pe lângă ei la demontat iar rulmenții noi ținuti la congelator inainte de montaj. Cu etrierul am patit-o la fel si eu - o plăcută mai uzata ca cealaltă. Verifica daca etrierul culiseaza pe cei doi "pini" pe care sta. Se pare ca motorul meu a stat pe bara niste ani buni inainte de a ajunge la mine si pinii s-au gripat. Astfel la frânare in loc sa se centreze cele doua plăcute pe disc era presata numai pe o parte. Mecanicul nu a reușit cu niciun chip sa deblocheze pinii asa ca a trebuit sa-mi iau un etrier nou. Verifica si asta, daca totuși culiseaza poate scapi mai ieftin, cu verificarea pistonului si eventual garnituri noi. Frânele au fost aerisite fără MoDiTec, scula care actioneaza ABS-ul. Pompa de vid si totul OK. Am ieșit pe ceva praf, am pornit de câteva ori ABS pe fata si spate si iarăși aerisite frânele cu lichid nou. Astfel se "primeneste" si lichidul de frâna vechi din pompa ABS. Bănuiesc ca o sa primesti mai multe sfaturi de la colegi pricepuți, bafta! Eventual citește si f650.com, e o întreaga enciclopedie acolo despre mobrele noastre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 George, Rulmentii de la roti se scot si se baga doar la cald. conform manualului butucul trebuie adus butucul la 100 grade celsius. Asta se masoara cu termomentru infrarosu. Folosesti pistol cu aer cald pentru operatiune. Daca s-a blocat frana spate si nu mai intra pistonasul in etrier - inspecteaza corpul pompei de frana - sa nu fie blocat pistonasul sus. Asta e un punct ff important pt revizie - curatati si ungeti bine acolo + ca trebuie sa fie vaselina in cauciucul de protectie. Poti sa verifici daca e din pompa de frana si daca desfaci aerisitorul -- daca intra la loc usor pompa e pe butuci. Mobrele au etrieri flotanti - ei aluneca pe niste stifturi (pinii aia). In cazul in care ai avut uzura simetrica a placutelor trebuie desfacut, curatat si uns. (sistemul e diferit de majoritatea sportivelor care au etrier fix si disc flotant). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Asimetrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.