Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare pentru cei care si le-au schimbat si sunt multumiti de rezultat: care sunt cele mai bune simeringuri de furca aftermarket?

 

cele mai ieftine...tot simeringuri sunt. eu am luat cu 7 lei buc(am trimis si la cineva in Bv) si am vre-o 14000 k cu ele si sunt stok, dar e adevarat ca am ciorapi de neopren trasi pe jambe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semeringuri de furca eu am ARI.

Le am de 5 ani si aproape 50.000 km, dar am si "acordeoane" de-alea de protectie...

 

Nu dau nici un semn ca ar trebui schimbate. Au fost vreo 50 de lei la vremea aia parca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la semeringuri de furca - am unele originale cu 45 - 47 mii pe ele facuti in toate regimurile posibile si in toate anotimpurile. abia acum unul a inceput sa dea semne de oboseala.

Am pe ele burduf de protectie. anterior - nu am schimbat si protectiile de praf.

Nu am vchef de experimente - am luat tot un set original. DAca tin la fel de mult - diferenta de pret e irelevanta (desi sunt scumpe astea originale - 240 ron semeringuri+protectii de praf)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Este pe aici pe undeva un loc in care se dau recomandari de lucruri necesare pentru un drum mai lung ? Adica din experienta, pentru vreo mie de km pe coclauri, ce nu ar trebui sa-ti lipseasca de pe motocicleta ? Ceva gen kit pentru penele cele mai frecvente.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine zis Motonick si pe mine m-ar interesa pt ca si eu vreau sa fac aprox 1000 anu asta si .. e bine de stiut din experientele celorlalti .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Este pe aici pe undeva un loc in care se dau recomandari de lucruri necesare pentru un drum mai lung ? Adica din experienta, pentru vreo mie de km pe coclauri, ce nu ar trebui sa-ti lipseasca de pe motocicleta ? Ceva gen kit pentru penele cele mai frecvente.

 

Multumesc

 

Siguranțe electrice, niste "șoricei" (buni la toate/orice :rolleyes:), power tape, leviere si camere de schimb, scule. Cand te asteapta 1000 km de coclau presupun ca ti-ai pus mobra la punct. Astea ar fi doar pentru situații neprevăzute. Lista poate fi desigur continuată...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta mea cu un prieten cu un Dakar, in padure a agatat un bolovan cu capatul de la furtunul de la pompa de apa (nu intrebati cum ca nu am descoperit nici noi). Noroc ca eu am in trusa cam 2 magazine de tot felul si am rezolvat cu un colier metalic cu filet si cu scurtarea furtunului. Deci un adeziv pentru cauciuc si power tape nu strica. Si un levier de ambreiaj daca ai de unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, am si eu o mica problema. Motorul a cazut in parcare si drept rezultat scaritza pasager stanga s-a rupt si maneta de ambreiaj e putin indoita in fata ( teoretic se poate merge, practic e putin mai greu de apucat fara a avea degete telescopice).

Intrebarea ar fi unde gasesc de cumparat maneta de abreiaj si scarite pasager( daca poate cineva sa imi confirme suspiciunea ca scaritele de pasager de la aprilia pegaso sunt identice).

M-ar interesa si daca am sanse sa gasesc un radiator (alta distractie).

 

Vezi la mine in semnatura manetele (le dau insa doar la set)!

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am montat noul intinzator la distributie parca s-a mai domolit bataia dar dupa escapada din wekend la Seawolves Bike Fest pe drumul de intoarcere a inceput sa bata mai tare.Azi am desfacut intinzatorul sa il verific si parea in regula dar am observat ca distanta de la pistonul intinzatorului(verde)la exterior(rosu)este cam mare 20mm la carte spunand max 9mm.Intrebarea este de unde se masoara ca imaginea din manual m-a bagat in ceata?Masor de la verde la rosu sau de la albastru la rosu?Pozitia intinzatorului in poza este in punctul unde opune rezistenta cu lantul intins si fara ulei in el dezamorsat.Noul intinzator nu mai este prevazut cu siguranta.Intinzatorul fiind nou nu ramane decat sa schimb lantul si patinele.

post-64250-0-90941400-1339612837_thumb.jpg

post-64250-0-26780500-1339613273_thumb.jpg

Editat de pyter82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Baieti,

Incepand de ieri am revenit in gasca celor cu BMW dupa o escapada de vreo 3 ani . Sunt posesorul unui F650gs din 2000 cu ABS si cu tot ce ii trebuie in afara de un set de genti laterale 

Intrebarea mea este: are cineva de vanzare, sau cunoaste pe cineva care are de vanzare un set de genti laterale originale (vario), si daca se poate la un pret decent, ar fi ideal.

Multumesc frumos si asfalt uscat!

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde facem si noi un reglaj de valve?

 

ma gandesc ca trebuie desfacut destul de mult, apoi, trebe cumparate saibe...sau ar cam fi proiect de iernat?

 

are careva know how?

 

sa nu ma trimiteti la bavaria...ca am arici in buzunar...

 

drive safe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate spune cineva ce dimensiuni are saiba de cupru de la busonul de golire a uleiului. vreau sa fac schimbul in weekend si as dori sa o schimb. ms anticipat

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate spune cineva ce dimensiuni are saiba de cupru de la busonul de golire a uleiului. vreau sa fac schimbul in weekend si as dori sa o schimb. ms anticipat

5 lei noua, mai mici decat daca cauti prin magazine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de reglajul valvelor, e destul de mult de dat jos pana ajungi la capacul superior al motorului, sa-l poti scoate. Dar partea cea mai enervanta e ca trebuie sa desfaci de doua ori... o data ca sa masori, apoi dupa vreo saptamana ca sa montezi noile pastile dupa ce vine comanda...

 

La mine trei din ele erau in parametri, iar a 4-a nu era mult deviata de la normal, asa ca le-am lasat asa. Toata operatiunea de demontare, masurare jocuri si montat la loc mi-a luat vreo 5-6 ore, dar fara graba... plus ca ai ocazia sa cureti pe la clapeta de acceleratie, eu am schimbat si cablul de acceleratie ca se mai tinea intr-un singur firicel, etc...

 

poze:

268878_10150235303604221_478848_n.jpg

268498_10150235303789221_235623_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 lei noua, mai mici decat daca cauti prin magazine :D

 

unde e 5 ron noua? ms

 

Legat de reglajul valvelor, e destul de mult de dat jos pana ajungi la capacul superior al motorului, sa-l poti scoate. Dar partea cea mai enervanta e ca trebuie sa desfaci de doua ori... o data ca sa masori, apoi dupa vreo saptamana ca sa montezi noile pastile dupa ce vine comanda...

 

La mine trei din ele erau in parametri, iar a 4-a nu era mult deviata de la normal, asa ca le-am lasat asa. Toata operatiunea de demontare, masurare jocuri si montat la loc mi-a luat vreo 5-6 ore, dar fara graba... plus ca ai ocazia sa cureti pe la clapeta de acceleratie, eu am schimbat si cablul de acceleratie ca se mai tinea intr-un singur firicel, etc...

 

poze:

268878_10150235303604221_478848_n.jpg

268498_10150235303789221_235623_n.jpg

 

cati km are motorul?ca ma gandesc sa fac si eu o verificare ,dar tot asa vreau sa il desfac cu manutele mele!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele de pegaso nu sunt chiar identice , suportii sunt diferiti dar scaritele in sine se potrivesc,dar ca sa le demontezi din suporti trebuie sa tai niturile la flex. Eu le-am taiat dar nu le-am montat inca.

 

nu se potrivesc :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde e 5 ron noua? ms

 

 

 

cati km are motorul?ca ma gandesc sa fac si eu o verificare ,dar tot asa vreau sa il desfac cu manutele mele!!

da, la bavaria e cam 5-6 lei. sincer nu am chef de brico sau altele sa o iau cu 2.

REferitor la supape - am facut acu ceva vreme o verificare la ei - verificarea era 240 ron, daca mai era ceva de reglat - urca la 360. Mai costa spre 100 ron garnitura de capac - care trebuie schimbata daca nu vrei sa curga ulei pe acolo la greu.

Eu nu am avut chef sa desfac pe trotuat mobra

am alergie daca bate vantu cu praf cand vad supapele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...