Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Arunc o intrebare, ca nu costa nimic. E interesat cineva de o pereche de furci USD Kayaba pentru BMW F 650 GS? Le am montate pe mobra, le dau pentru ca voi vinde mobra pe bucati.

 

Cine e interesat de mai multe detalii, poate da click aici ca sa citeasca topicul de pe advrider. Despre finante sau alte combinatii, sunt disponibil pe privat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cat ai dat pe GS911? Am inteles ca e musai daca vrei sa schimbi ca la carte lichidul de frana pe mobrele cu ABS...

Total $438.00 USD

 

Si nu numai, nu am luat-o numa pentru ce ai zis tu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arunc o intrebare, ca nu costa nimic. E interesat cineva de o pereche de furci USD Kayaba pentru BMW F 650 GS? Le am montate pe mobra, le dau pentru ca voi vinde mobra pe bucati.

 

Cine e interesat de mai multe detalii, poate da click aici ca sa citeasca topicul de pe advrider. Despre finante sau alte combinatii, sunt disponibil pe privat.

 

Ce bucati mai ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramasesem dator cu o impresie referitoare la filtrul de benzina nou montat.

Azi mi s-a aprins becul de la benzina la exact 255km facuti exclusiv in oras. Cu 13 litri am mers cam 255km. Lucru care se intimpla si pina acum. Deci nu am motive sa suspectez un consum exagerat cu noul filtru de benzina.

Oricum pe viitor voi tine sub observatie consumul si mai dau cite un feedback din cind in cind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate bucatile, mobra inca merge pe rotile ei, si-ar merge ea inca mult si bine de ar lua-o cineva intreaga.

 

ok , pai asteptam o lista cu preturi sau incepem sa intrebam , noi vulturii?:grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Unde va schimbati ambreaju (daca n-o faceti singuri)? Lantul l-am rezolvat singur dar nu stiu daca sa ma bag si la ambreaj.

 

 

 

Am schimbat ambreiajul la Bavaria. pretul la manopera este foarte bun - sub 3 mil. se pare ca e mai putin de lucru sau echivalent cu a schimba pompa de apa.

Am facut asta din motive de garantie - pentru ambreiajul nou.

E bine sa schimbi ambele tipuri de discuri si arcurile daca tot umbli.

Sa le zici sa schimbe si semeringul ala de sus de la parghie - la mine s-a distrus dupa inca o iarna si manjeste aiurea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cadru de Dakar cu acte are cineva de vanzare? Am cumparat un Dakar furat si vreau sa-l inmatriculez. Ofertele pe privat va rog, sa nu bage gaborii ochii pe acilulea. (prima propozitie din acest text este cat se poate de serioasa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cadru de Dakar cu acte are cineva de vanzare? Am cumparat un Dakar furat si vreau sa-l inmatriculez. Ofertele pe privat va rog, sa nu bage gaborii ochii pe acilulea. (prima propozitie din acest text este cat se poate de serioasa).

 

 

discutam? eu imi desfac mobra in curand.

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cric central, patina superioara de la lant? :D

Da domnule, si una si alta, lasa-mi cateva zile sa fac o lista si poze, dupa week-end ma apuc de desfacut si o sa postez ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog pe cei interesati de piese, sa imi dati mesaje private, ca sa nu incarcam topicul aiurea si sa am si eu un control la cine-ce vrea sa stiu cum sa va anunt. Respecte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva vreun electrician bun in Bucuresti? Vreau sa montez si eu o priza pe ghidon de la louis si n-as vrea sa imi bag eu nasul ca nu iese bine :)

 

Bogdan Alexandru 0729030679. Spune-i ca-l suni din partea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Problema cu Dakar din 2004 - porneste greu la rece.

 

La rece inseamna neumblata o zi. Imi porneste dupa a 4-a, a 5-a incercare.

Am fost la Suka, a desfacut-o omul si mi-a spus ca nu e nimic mecanic, ca ar fi de la o zona de senzor de combustibil, etc

Aveti vreo recomandare de service unde pot sa o duc in afara de Bavaria ?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Problema cu Dakar din 2004 - porneste greu la rece.

 

La rece inseamna neumblata o zi. Imi porneste dupa a 4-a, a 5-a incercare.

Am fost la Suka, a desfacut-o omul si mi-a spus ca nu e nimic mecanic, ca ar fi de la o zona de senzor de combustibil, etc

Aveti vreo recomandare de service unde pot sa o duc in afara de Bavaria ?

 

Multumesc

 

Tine acceleratia la jumatatea cursei si porneste din prima. Bateria nu mai are suficient amperaj la pornire. Daca o pui pe redresor porneste din prima si la -5 grade.Mai este o varianta care am facuto eu pune intrerupator pe faza de intalnire, SA NU MAI STEA BECUL APRINS PANA DAI LA STARTER.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu AM AVUT aceeasi problema cu pornirea. Dimineata cand era rece o lua din 2, 3 , 4 incercari. Si la amiaza dupa 2-3 ore de pauza, temperaturile fiind mai ok, tot greu pornea, foarte rar din prima.

 

S-a mai discutat aici, dar nu am gasit in toate paginile, explicatiile care mi-au fost date mie si care mi-au fost de mare ajutor. O sa incerc sa iti rezum ceea ce ar trebui sa ai in vedere.

 

1 foarte interesant este si modul in care se porneste GS-ul . Nu se apasa pe start si se elibereaza butonul imediat ce simti ca motoru da semne sa porneasca, cum faci la masina cu contactul. butonul se tine apasat si dupa ce a pornit motorul si abia dupa ce se stabilizeaza turatia se elibereaza. Asta nu o sa iti rezolve tie problema, dar e un aspect pe care ar trebui sa il stie toti posesorii. NU se accelereaza inainte si in timpul pornirii. Daca nu porneste decat accelerata, inseamna ca are o problema care trebuie rezolvata. Daca o accelerezi, s-ar putea ca atunci cand eliberezi acceleratia sa ti se opreasca (mai nasol e sa se intample asta intr-o intersectie)

 

Starting Procedure (Short Version)The following is the short version of the starting procedure. It is based on information within this FAQ (and the Dual Spark Riders Manual). For details on WHY you should use this procedure, see elsewhere in the FAQ.

 

  1. Ensure the kill/cutoff switch is in the operating position
  2. Turn the key to the ON position
  3. Wait until the coolant temperature warning light stops flashing (See the Temp Light Debate)
  4. Retract the side stand
  5. Select neutral
  6. Press the starter button and do not release it until the engine is running smoothly (max. five seconds)

The BMW Riders Manual also provides the following tips:

 

2 se poate incerca o resetare ECU sau BMS-C. Am incercat si eu, mari diferente nu au fost .. cateodata parea sa influenteze pornirea, dar nu s-a rezolvat definitiv problema http://faq.f650.com/...Q.htm#Resetting

 

3. Am curatat tot corpul unde e mecanismul acceleratiei. http://www.realoem.c...886&hg=13&fg=54 Era ceva mizerie acolo. E pozitionat in capul cilindrului, exact in locul rezervorului, ca sa ajungi acolo desfaci carenele, dai jos baterie si ce mai e pe acolo. Poate cineva iti da mai multe detalii tehnice. Nu sunt asa priceput, dar m-am descurcat singur. Era pe aici un link cu tot ce trebe facut, nu il gasesc. Aceasta curatire a mai rezolvat din probleme. Motocicleta pornea mai bine, nu 100% din prima, dar s-a simtit o diferenta.

 

4 Am schimbat bujiile. Nu stiu daca au fost vreodata schimbate, e recomandat sa le schimbi la 1 an daca nu ma insel. Mi-am comandat NGK cu iridium de pe ebay.co.uk la 15,98lire = 2 bucati si au venit in plic acasa intr-o saptamana.

Dupa ce am facut si aceasta schimbare pot sa zic ca am o pornire normala la motocicleta! Cred ca toate metodele de mai sus au contribuit cate putin la rezultatul final. deci incearca-le pe rand in ordinea care iti este mai accesibila. Tin sa precizez ca si acum mai sunt unele " mici probleme" la pornire, nu intotdeauna o ia la sfert, sau chiar se mai intampla sa nu o ia din prima. Sa nu te astepti ca sa porneasca ca o masina, constant si la fel intotdeauna. Aceste "mici probleme" care sunt acum , din cate am citit si am discutat sunt in limita normalului pentru o motocicleta cu un singur cilindru, fie ea si cu injectie electronica si 2 bujii.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...