zeroo Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Arunc o intrebare, ca nu costa nimic. E interesat cineva de o pereche de furci USD Kayaba pentru BMW F 650 GS? Le am montate pe mobra, le dau pentru ca voi vinde mobra pe bucati. Cine e interesat de mai multe detalii, poate da click aici ca sa citeasca topicul de pe advrider. Despre finante sau alte combinatii, sunt disponibil pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Cat ai dat pe GS911? Am inteles ca e musai daca vrei sa schimbi ca la carte lichidul de frana pe mobrele cu ABS... Total $438.00 USD Si nu numai, nu am luat-o numa pentru ce ai zis tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Arunc o intrebare, ca nu costa nimic. E interesat cineva de o pereche de furci USD Kayaba pentru BMW F 650 GS? Le am montate pe mobra, le dau pentru ca voi vinde mobra pe bucati. Cine e interesat de mai multe detalii, poate da click aici ca sa citeasca topicul de pe advrider. Despre finante sau alte combinatii, sunt disponibil pe privat. Ce bucati mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 toate bucatile, mobra inca merge pe rotile ei, si-ar merge ea inca mult si bine de ar lua-o cineva intreaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Ramasesem dator cu o impresie referitoare la filtrul de benzina nou montat. Azi mi s-a aprins becul de la benzina la exact 255km facuti exclusiv in oras. Cu 13 litri am mers cam 255km. Lucru care se intimpla si pina acum. Deci nu am motive sa suspectez un consum exagerat cu noul filtru de benzina. Oricum pe viitor voi tine sub observatie consumul si mai dau cite un feedback din cind in cind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 toate bucatile, mobra inca merge pe rotile ei, si-ar merge ea inca mult si bine de ar lua-o cineva intreaga. ok , pai asteptam o lista cu preturi sau incepem sa intrebam , noi vulturii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Unde va schimbati ambreaju (daca n-o faceti singuri)? Lantul l-am rezolvat singur dar nu stiu daca sa ma bag si la ambreaj. Am schimbat ambreiajul la Bavaria. pretul la manopera este foarte bun - sub 3 mil. se pare ca e mai putin de lucru sau echivalent cu a schimba pompa de apa. Am facut asta din motive de garantie - pentru ambreiajul nou. E bine sa schimbi ambele tipuri de discuri si arcurile daca tot umbli. Sa le zici sa schimbe si semeringul ala de sus de la parghie - la mine s-a distrus dupa inca o iarna si manjeste aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Am schimbat ambreiajul la Bavaria. pretul la manopera este foarte bun - sub 3 mil. Piesele schimbate le-ai luat de la ei, sau te-ai dus tu cu ele, cumparate de pe piata libera ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Un cadru de Dakar cu acte are cineva de vanzare? Am cumparat un Dakar furat si vreau sa-l inmatriculez. Ofertele pe privat va rog, sa nu bage gaborii ochii pe acilulea. (prima propozitie din acest text este cat se poate de serioasa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 mihai, unii o să găsească Âşi restul propozițiilor serioase. mai bine pui clar motivul pentru care cauți aÂşa ceva, ca să nu existe interpretări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 toate bucatile, mobra inca merge pe rotile ei, si-ar merge ea inca mult si bine de ar lua-o cineva intreaga. Cric central, patina superioara de la lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Un cadru de Dakar cu acte are cineva de vanzare? Am cumparat un Dakar furat si vreau sa-l inmatriculez. Ofertele pe privat va rog, sa nu bage gaborii ochii pe acilulea. (prima propozitie din acest text este cat se poate de serioasa). discutam? eu imi desfac mobra in curand. Editat Martie 27, 2012 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Daca o desfaci pina la urma, m-as baga la releul regulator de tensiune. Daca e in mintile lui fireste. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Cric central, patina superioara de la lant? Da domnule, si una si alta, lasa-mi cateva zile sa fac o lista si poze, dupa week-end ma apuc de desfacut si o sa postez ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Ma intereseaza cadrul cu acte. Daca este disponibil un pret te rog.Eventual un nr de telefon. Editat Martie 27, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Stie cineva vreun electrician bun in Bucuresti? Vreau sa montez si eu o priza pe ghidon de la louis si n-as vrea sa imi bag eu nasul ca nu iese bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luck_v Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 discutam? eu imi desfac mobra in curand. Salut, Ma intereseaza si pe mine masca de la instrumentele de bord. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Va rog pe cei interesati de piese, sa imi dati mesaje private, ca sa nu incarcam topicul aiurea si sa am si eu un control la cine-ce vrea sa stiu cum sa va anunt. Respecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) ZEROO,CE AN ESTE DAKARUL CARE IL DZMEMBREZI? AST UN RASPUNS TOT AICI.MS Editat Martie 27, 2012 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Nu e dakar /index.php?/topic/673179-bmw-f-650-gs-2007-kayaba-ohlins-suspension/page__p__3040992#entry3040992 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Nu e dakar /index.php?/topic/673179-bmw-f-650-gs-2007-kayaba-ohlins-suspension/page__p__3040992#entry3040992 Da.ms . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Stie cineva vreun electrician bun in Bucuresti? Vreau sa montez si eu o priza pe ghidon de la louis si n-as vrea sa imi bag eu nasul ca nu iese bine Bogdan Alexandru 0729030679. Spune-i ca-l suni din partea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motonick Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Salut Problema cu Dakar din 2004 - porneste greu la rece. La rece inseamna neumblata o zi. Imi porneste dupa a 4-a, a 5-a incercare. Am fost la Suka, a desfacut-o omul si mi-a spus ca nu e nimic mecanic, ca ar fi de la o zona de senzor de combustibil, etc Aveti vreo recomandare de service unde pot sa o duc in afara de Bavaria ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Salut Problema cu Dakar din 2004 - porneste greu la rece. La rece inseamna neumblata o zi. Imi porneste dupa a 4-a, a 5-a incercare. Am fost la Suka, a desfacut-o omul si mi-a spus ca nu e nimic mecanic, ca ar fi de la o zona de senzor de combustibil, etc Aveti vreo recomandare de service unde pot sa o duc in afara de Bavaria ? Multumesc Tine acceleratia la jumatatea cursei si porneste din prima. Bateria nu mai are suficient amperaj la pornire. Daca o pui pe redresor porneste din prima si la -5 grade.Mai este o varianta care am facuto eu pune intrerupator pe faza de intalnire, SA NU MAI STEA BECUL APRINS PANA DAI LA STARTER. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Si eu AM AVUT aceeasi problema cu pornirea. Dimineata cand era rece o lua din 2, 3 , 4 incercari. Si la amiaza dupa 2-3 ore de pauza, temperaturile fiind mai ok, tot greu pornea, foarte rar din prima. S-a mai discutat aici, dar nu am gasit in toate paginile, explicatiile care mi-au fost date mie si care mi-au fost de mare ajutor. O sa incerc sa iti rezum ceea ce ar trebui sa ai in vedere. 1 foarte interesant este si modul in care se porneste GS-ul . Nu se apasa pe start si se elibereaza butonul imediat ce simti ca motoru da semne sa porneasca, cum faci la masina cu contactul. butonul se tine apasat si dupa ce a pornit motorul si abia dupa ce se stabilizeaza turatia se elibereaza. Asta nu o sa iti rezolve tie problema, dar e un aspect pe care ar trebui sa il stie toti posesorii. NU se accelereaza inainte si in timpul pornirii. Daca nu porneste decat accelerata, inseamna ca are o problema care trebuie rezolvata. Daca o accelerezi, s-ar putea ca atunci cand eliberezi acceleratia sa ti se opreasca (mai nasol e sa se intample asta intr-o intersectie) Starting Procedure (Short Version)The following is the short version of the starting procedure. It is based on information within this FAQ (and the Dual Spark Riders Manual). For details on WHY you should use this procedure, see elsewhere in the FAQ. Ensure the kill/cutoff switch is in the operating position Turn the key to the ON position Wait until the coolant temperature warning light stops flashing (See the Temp Light Debate) Retract the side stand Select neutral Press the starter button and do not release it until the engine is running smoothly (max. five seconds) The BMW Riders Manual also provides the following tips: Do not apply the throttle when starting the engine (See the Throttle Debate) At ambient temperatures below 0C/32F (freezing), pull the lever to disengage the clutch If the engine does not start after releasing the starter button, wait at least five seconds before trying again If you switch the key to the off position, wait at least three seconds before switching the bike back on The engine will stop (and will not start) if the bike is in gear and the side stand is extended 2 se poate incerca o resetare ECU sau BMS-C. Am incercat si eu, mari diferente nu au fost .. cateodata parea sa influenteze pornirea, dar nu s-a rezolvat definitiv problema http://faq.f650.com/...Q.htm#Resetting 3. Am curatat tot corpul unde e mecanismul acceleratiei. http://www.realoem.c...886&hg=13&fg=54 Era ceva mizerie acolo. E pozitionat in capul cilindrului, exact in locul rezervorului, ca sa ajungi acolo desfaci carenele, dai jos baterie si ce mai e pe acolo. Poate cineva iti da mai multe detalii tehnice. Nu sunt asa priceput, dar m-am descurcat singur. Era pe aici un link cu tot ce trebe facut, nu il gasesc. Aceasta curatire a mai rezolvat din probleme. Motocicleta pornea mai bine, nu 100% din prima, dar s-a simtit o diferenta. 4 Am schimbat bujiile. Nu stiu daca au fost vreodata schimbate, e recomandat sa le schimbi la 1 an daca nu ma insel. Mi-am comandat NGK cu iridium de pe ebay.co.uk la 15,98lire = 2 bucati si au venit in plic acasa intr-o saptamana. Dupa ce am facut si aceasta schimbare pot sa zic ca am o pornire normala la motocicleta! Cred ca toate metodele de mai sus au contribuit cate putin la rezultatul final. deci incearca-le pe rand in ordinea care iti este mai accesibila. Tin sa precizez ca si acum mai sunt unele " mici probleme" la pornire, nu intotdeauna o ia la sfert, sau chiar se mai intampla sa nu o ia din prima. Sa nu te astepti ca sa porneasca ca o masina, constant si la fel intotdeauna. Aceste "mici probleme" care sunt acum , din cate am citit si am discutat sunt in limita normalului pentru o motocicleta cu un singur cilindru, fie ea si cu injectie electronica si 2 bujii. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.