Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Cric central, patina superioara de la lant? :D

Da domnule, si una si alta, lasa-mi cateva zile sa fac o lista si poze, dupa week-end ma apuc de desfacut si o sa postez ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va rog pe cei interesati de piese, sa imi dati mesaje private, ca sa nu incarcam topicul aiurea si sa am si eu un control la cine-ce vrea sa stiu cum sa va anunt. Respecte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva vreun electrician bun in Bucuresti? Vreau sa montez si eu o priza pe ghidon de la louis si n-as vrea sa imi bag eu nasul ca nu iese bine :)

 

Bogdan Alexandru 0729030679. Spune-i ca-l suni din partea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Problema cu Dakar din 2004 - porneste greu la rece.

 

La rece inseamna neumblata o zi. Imi porneste dupa a 4-a, a 5-a incercare.

Am fost la Suka, a desfacut-o omul si mi-a spus ca nu e nimic mecanic, ca ar fi de la o zona de senzor de combustibil, etc

Aveti vreo recomandare de service unde pot sa o duc in afara de Bavaria ?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Problema cu Dakar din 2004 - porneste greu la rece.

 

La rece inseamna neumblata o zi. Imi porneste dupa a 4-a, a 5-a incercare.

Am fost la Suka, a desfacut-o omul si mi-a spus ca nu e nimic mecanic, ca ar fi de la o zona de senzor de combustibil, etc

Aveti vreo recomandare de service unde pot sa o duc in afara de Bavaria ?

 

Multumesc

 

Tine acceleratia la jumatatea cursei si porneste din prima. Bateria nu mai are suficient amperaj la pornire. Daca o pui pe redresor porneste din prima si la -5 grade.Mai este o varianta care am facuto eu pune intrerupator pe faza de intalnire, SA NU MAI STEA BECUL APRINS PANA DAI LA STARTER.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu AM AVUT aceeasi problema cu pornirea. Dimineata cand era rece o lua din 2, 3 , 4 incercari. Si la amiaza dupa 2-3 ore de pauza, temperaturile fiind mai ok, tot greu pornea, foarte rar din prima.

 

S-a mai discutat aici, dar nu am gasit in toate paginile, explicatiile care mi-au fost date mie si care mi-au fost de mare ajutor. O sa incerc sa iti rezum ceea ce ar trebui sa ai in vedere.

 

1 foarte interesant este si modul in care se porneste GS-ul . Nu se apasa pe start si se elibereaza butonul imediat ce simti ca motoru da semne sa porneasca, cum faci la masina cu contactul. butonul se tine apasat si dupa ce a pornit motorul si abia dupa ce se stabilizeaza turatia se elibereaza. Asta nu o sa iti rezolve tie problema, dar e un aspect pe care ar trebui sa il stie toti posesorii. NU se accelereaza inainte si in timpul pornirii. Daca nu porneste decat accelerata, inseamna ca are o problema care trebuie rezolvata. Daca o accelerezi, s-ar putea ca atunci cand eliberezi acceleratia sa ti se opreasca (mai nasol e sa se intample asta intr-o intersectie)

 

Starting Procedure (Short Version)The following is the short version of the starting procedure. It is based on information within this FAQ (and the Dual Spark Riders Manual). For details on WHY you should use this procedure, see elsewhere in the FAQ.

 

  1. Ensure the kill/cutoff switch is in the operating position
  2. Turn the key to the ON position
  3. Wait until the coolant temperature warning light stops flashing (See the Temp Light Debate)
  4. Retract the side stand
  5. Select neutral
  6. Press the starter button and do not release it until the engine is running smoothly (max. five seconds)

The BMW Riders Manual also provides the following tips:

 

2 se poate incerca o resetare ECU sau BMS-C. Am incercat si eu, mari diferente nu au fost .. cateodata parea sa influenteze pornirea, dar nu s-a rezolvat definitiv problema http://faq.f650.com/...Q.htm#Resetting

 

3. Am curatat tot corpul unde e mecanismul acceleratiei. http://www.realoem.c...886&hg=13&fg=54 Era ceva mizerie acolo. E pozitionat in capul cilindrului, exact in locul rezervorului, ca sa ajungi acolo desfaci carenele, dai jos baterie si ce mai e pe acolo. Poate cineva iti da mai multe detalii tehnice. Nu sunt asa priceput, dar m-am descurcat singur. Era pe aici un link cu tot ce trebe facut, nu il gasesc. Aceasta curatire a mai rezolvat din probleme. Motocicleta pornea mai bine, nu 100% din prima, dar s-a simtit o diferenta.

 

4 Am schimbat bujiile. Nu stiu daca au fost vreodata schimbate, e recomandat sa le schimbi la 1 an daca nu ma insel. Mi-am comandat NGK cu iridium de pe ebay.co.uk la 15,98lire = 2 bucati si au venit in plic acasa intr-o saptamana.

Dupa ce am facut si aceasta schimbare pot sa zic ca am o pornire normala la motocicleta! Cred ca toate metodele de mai sus au contribuit cate putin la rezultatul final. deci incearca-le pe rand in ordinea care iti este mai accesibila. Tin sa precizez ca si acum mai sunt unele " mici probleme" la pornire, nu intotdeauna o ia la sfert, sau chiar se mai intampla sa nu o ia din prima. Sa nu te astepti ca sa porneasca ca o masina, constant si la fel intotdeauna. Aceste "mici probleme" care sunt acum , din cate am citit si am discutat sunt in limita normalului pentru o motocicleta cu un singur cilindru, fie ea si cu injectie electronica si 2 bujii.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi pornea greu din cauza de filtru benzina coclit (infundat) si uneori din cauza pastilei butonului demarorului care in timp isi capata o depunere rezistiva. S-a rezolvat prin curatarea prin ricaire cu un cutter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine au aparut niste probleme, nu mai imi sta la ralanti cand o pornesc, indiferent ca-i frig sau rece (si dimineata si dupa amiaza si uneori chiar dupa ce am mers si e cald motoru dar il pornesc din nou). Nu se intampla mereu. Ieri dimineata a mers ok, la ora 4 a dat in nas, la ora 6 a mers ok. Azi dimineata am tinut-o la 2mii manual o vreme, chiar daca era motorul cald. Proabil dupa-amiaza daca o pornesc face la fel. Am bagat injector cleaner, s-a dus plinul de benzina cu el dar tot face asa. Bujia-i noua, uleiul e ok, benzina e buna... de la ce naiba o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai are cineva link cu procedura de "reset" la ralanti? Nu o mai gasesc si nu stiu pe unde naiba era, Trandafir mi-a adus aminte de faza asta cu senzorul de pe manson, posibil sa fie de la asta.

 

Maybe try the FI reset trick. (See Resetting the BMS-C) Ignition key on, but don't start the engine. Take the throttle to the stop and back to fully closed three times. Then hit the starter with no throttle. The fast idle might be because the FI ECU is in error about the idle throttle position at idle. The bike does not have an idle like a carbed bike where it runs on an open airway. Andy #982.

Moa prin cate linkuri m-am plimbat pe faq sa-l gasesc -_-

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tine acceleratia la jumatatea cursei si porneste din prima. Bateria nu mai are suficient amperaj la pornire. Daca o pui pe redresor porneste din prima si la -5 grade.Mai este o varianta care am facuto eu pune intrerupator pe faza de intalnire, SA NU MAI STEA BECUL APRINS PANA DAI LA STARTER.

 

Am inlaturat problema de baterie. Am avut si baterie noua si incarcata full de la redresor si facea la fel.

 

Si eu AM AVUT aceeasi problema cu pornirea. Dimineata cand era rece o lua din 2, 3 , 4 incercari. Si la amiaza dupa 2-3 ore de pauza, temperaturile fiind mai ok, tot greu pornea, foarte rar din prima.

 

S-a mai discutat aici, dar nu am gasit in toate paginile, explicatiile care mi-au fost date mie si care mi-au fost de mare ajutor. O sa incerc sa iti rezum ceea ce ar trebui sa ai in vedere.

 

1 foarte interesant este si modul in care se porneste GS-ul . Nu se apasa pe start si se elibereaza butonul imediat ce simti ca motoru da semne sa porneasca, cum faci la masina cu contactul. butonul se tine apasat si dupa ce a pornit motorul si abia dupa ce se stabilizeaza turatia se elibereaza. Asta nu o sa iti rezolve tie problema, dar e un aspect pe care ar trebui sa il stie toti posesorii. NU se accelereaza inainte si in timpul pornirii. Daca nu porneste decat accelerata, inseamna ca are o problema care trebuie rezolvata. Daca o accelerezi, s-ar putea ca atunci cand eliberezi acceleratia sa ti se opreasca (mai nasol e sa se intample asta intr-o intersectie)

 

[/url]

2 se poate incerca o resetare ECU sau BMS-C. Am incercat si eu, mari diferente nu au fost .. cateodata parea sa influenteze pornirea, dar nu s-a rezolvat definitiv problema http://faq.f650.com/...Q.htm#Resetting

 

3. Am curatat tot corpul unde e mecanismul acceleratiei. http://www.realoem.c...886&hg=13&fg=54 Era ceva mizerie acolo. E pozitionat in capul cilindrului, exact in locul rezervorului, ca sa ajungi acolo desfaci carenele, dai jos baterie si ce mai e pe acolo. Poate cineva iti da mai multe detalii tehnice. Nu sunt asa priceput, dar m-am descurcat singur. Era pe aici un link cu tot ce trebe facut, nu il gasesc. Aceasta curatire a mai rezolvat din probleme. Motocicleta pornea mai bine, nu 100% din prima, dar s-a simtit o diferenta.

 

4 Am schimbat bujiile. Nu stiu daca au fost vreodata schimbate, e recomandat sa le schimbi la 1 an daca nu ma insel. Mi-am comandat NGK cu iridium de pe ebay.co.uk la 15,98lire = 2 bucati si au venit in plic acasa intr-o saptamana.

Dupa ce am facut si aceasta schimbare pot sa zic ca am o pornire normala la motocicleta! Cred ca toate metodele de mai sus au contribuit cate putin la rezultatul final. deci incearca-le pe rand in ordinea care iti este mai accesibila. Tin sa precizez ca si acum mai sunt unele " mici probleme" la pornire, nu intotdeauna o ia la sfert, sau chiar se mai intampla sa nu o ia din prima. Sa nu te astepti ca sa porneasca ca o masina, constant si la fel intotdeauna. Aceste "mici probleme" care sunt acum , din cate am citit si am discutat sunt in limita normalului pentru o motocicleta cu un singur cilindru, fie ea si cu injectie electronica si 2 bujii.

Bafta

 

Multumesc ! :cheers:

Sa vad ce iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai are cineva link cu procedura de "reset" la ralanti? Nu o mai gasesc si nu stiu pe unde naiba era, Trandafir mi-a adus aminte de faza asta cu senzorul de pe manson, posibil sa fie de la asta.

 

 

Moa prin cate linkuri m-am plimbat pe faq sa-l gasesc -_-

[/quote

LA PAGINA 261 SI 586.VEZI PE ACOLO DACA TE AJUTA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca si asta

-pui contact fara sa pornesti

-dupa ce se sting ceva martori in bord, rasucesti f.usor de acceleratie de 3 ori

-iei contactul

-porneste-o

la mine functioneaza resetu asta

bafta

Editat de 66c-bmw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca si asta

-pui contact fara sa pornesti

-dupa ce se sting ceva martori in bord, rasucesti f.usor de acceleratie de 3 ori

-iei contactul

-porneste-o

la mine functioneaza resetu asta

bafta

 

RESET inseamna trecerea prin 0 a computerului.

Se scoate mai intai calculatorul motocicletei de la baterie, fie prin scoaterea bornei + fie prin scoaterea mufei calculatorului.

Dupa jumatate de ora ( pentru a fi sigur ca s-au descarcat toti condensatorii din computer si s-a RESETAT cu adevarat), se repune borna + sau mufa computerului la loc si se fac operatiunile de mai sus.

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi pe unde ati pus priza de 12v? Am luat una de la louis de pus pe ghidon dar vad ca nu prea am unde pe ghidon.

Si eu vreau sa imi montez priza. Daca poate cineva sa ne spuna cum se procedeaza, dau o bere, cand treceti prin Piatra Neamt friday.gif

 

Toate GS-urile au priza de BMW? Daca da, atunci v-ati pus adaptor, sau o alta priza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am montat aseara o priza pe care o avem prin casa pe mobra prietenei mele.

Ca si acum 2 ani cand am montat pe mobra mea cel mai natural loc de asezare mi s-a parut pe bord. Stanga dreapta fata de cadrane exista n iste suprafete plane care parca sunt la fix pt a monta pe ele 2 prize. In fine pe a mea aveam 2, pe asta am pus doar una intrucat doar o priza am gasit prin casa.

 

Am gasit si o poza de la fosta mea mobra.post-47250-0-90000000-1333167888_thumb.jpg

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu vreau sa imi montez priza. Daca poate cineva sa ne spuna cum se procedeaza, dau o bere, cand treceti prin Piatra Neamt friday.gif

 

Toate GS-urile au priza de BMW? Daca da, atunci v-ati pus adaptor, sau o alta priza?

[/quote

DA,AL MEU ARE PRIZA DIN FABRICA SI AM LUAT ADAPTOR DE LA LOUIS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...