zeroo Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Cric central, patina superioara de la lant? Da domnule, si una si alta, lasa-mi cateva zile sa fac o lista si poze, dupa week-end ma apuc de desfacut si o sa postez ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Ma intereseaza cadrul cu acte. Daca este disponibil un pret te rog.Eventual un nr de telefon. Editat Martie 27, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Stie cineva vreun electrician bun in Bucuresti? Vreau sa montez si eu o priza pe ghidon de la louis si n-as vrea sa imi bag eu nasul ca nu iese bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luck_v Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 discutam? eu imi desfac mobra in curand. Salut, Ma intereseaza si pe mine masca de la instrumentele de bord. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Va rog pe cei interesati de piese, sa imi dati mesaje private, ca sa nu incarcam topicul aiurea si sa am si eu un control la cine-ce vrea sa stiu cum sa va anunt. Respecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) ZEROO,CE AN ESTE DAKARUL CARE IL DZMEMBREZI? AST UN RASPUNS TOT AICI.MS Editat Martie 27, 2012 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Nu e dakar /index.php?/topic/673179-bmw-f-650-gs-2007-kayaba-ohlins-suspension/page__p__3040992#entry3040992 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Nu e dakar /index.php?/topic/673179-bmw-f-650-gs-2007-kayaba-ohlins-suspension/page__p__3040992#entry3040992 Da.ms . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Stie cineva vreun electrician bun in Bucuresti? Vreau sa montez si eu o priza pe ghidon de la louis si n-as vrea sa imi bag eu nasul ca nu iese bine Bogdan Alexandru 0729030679. Spune-i ca-l suni din partea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motonick Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Salut Problema cu Dakar din 2004 - porneste greu la rece. La rece inseamna neumblata o zi. Imi porneste dupa a 4-a, a 5-a incercare. Am fost la Suka, a desfacut-o omul si mi-a spus ca nu e nimic mecanic, ca ar fi de la o zona de senzor de combustibil, etc Aveti vreo recomandare de service unde pot sa o duc in afara de Bavaria ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Salut Problema cu Dakar din 2004 - porneste greu la rece. La rece inseamna neumblata o zi. Imi porneste dupa a 4-a, a 5-a incercare. Am fost la Suka, a desfacut-o omul si mi-a spus ca nu e nimic mecanic, ca ar fi de la o zona de senzor de combustibil, etc Aveti vreo recomandare de service unde pot sa o duc in afara de Bavaria ? Multumesc Tine acceleratia la jumatatea cursei si porneste din prima. Bateria nu mai are suficient amperaj la pornire. Daca o pui pe redresor porneste din prima si la -5 grade.Mai este o varianta care am facuto eu pune intrerupator pe faza de intalnire, SA NU MAI STEA BECUL APRINS PANA DAI LA STARTER. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Si eu AM AVUT aceeasi problema cu pornirea. Dimineata cand era rece o lua din 2, 3 , 4 incercari. Si la amiaza dupa 2-3 ore de pauza, temperaturile fiind mai ok, tot greu pornea, foarte rar din prima. S-a mai discutat aici, dar nu am gasit in toate paginile, explicatiile care mi-au fost date mie si care mi-au fost de mare ajutor. O sa incerc sa iti rezum ceea ce ar trebui sa ai in vedere. 1 foarte interesant este si modul in care se porneste GS-ul . Nu se apasa pe start si se elibereaza butonul imediat ce simti ca motoru da semne sa porneasca, cum faci la masina cu contactul. butonul se tine apasat si dupa ce a pornit motorul si abia dupa ce se stabilizeaza turatia se elibereaza. Asta nu o sa iti rezolve tie problema, dar e un aspect pe care ar trebui sa il stie toti posesorii. NU se accelereaza inainte si in timpul pornirii. Daca nu porneste decat accelerata, inseamna ca are o problema care trebuie rezolvata. Daca o accelerezi, s-ar putea ca atunci cand eliberezi acceleratia sa ti se opreasca (mai nasol e sa se intample asta intr-o intersectie) Starting Procedure (Short Version)The following is the short version of the starting procedure. It is based on information within this FAQ (and the Dual Spark Riders Manual). For details on WHY you should use this procedure, see elsewhere in the FAQ. Ensure the kill/cutoff switch is in the operating position Turn the key to the ON position Wait until the coolant temperature warning light stops flashing (See the Temp Light Debate) Retract the side stand Select neutral Press the starter button and do not release it until the engine is running smoothly (max. five seconds) The BMW Riders Manual also provides the following tips: Do not apply the throttle when starting the engine (See the Throttle Debate) At ambient temperatures below 0C/32F (freezing), pull the lever to disengage the clutch If the engine does not start after releasing the starter button, wait at least five seconds before trying again If you switch the key to the off position, wait at least three seconds before switching the bike back on The engine will stop (and will not start) if the bike is in gear and the side stand is extended 2 se poate incerca o resetare ECU sau BMS-C. Am incercat si eu, mari diferente nu au fost .. cateodata parea sa influenteze pornirea, dar nu s-a rezolvat definitiv problema http://faq.f650.com/...Q.htm#Resetting 3. Am curatat tot corpul unde e mecanismul acceleratiei. http://www.realoem.c...886&hg=13&fg=54 Era ceva mizerie acolo. E pozitionat in capul cilindrului, exact in locul rezervorului, ca sa ajungi acolo desfaci carenele, dai jos baterie si ce mai e pe acolo. Poate cineva iti da mai multe detalii tehnice. Nu sunt asa priceput, dar m-am descurcat singur. Era pe aici un link cu tot ce trebe facut, nu il gasesc. Aceasta curatire a mai rezolvat din probleme. Motocicleta pornea mai bine, nu 100% din prima, dar s-a simtit o diferenta. 4 Am schimbat bujiile. Nu stiu daca au fost vreodata schimbate, e recomandat sa le schimbi la 1 an daca nu ma insel. Mi-am comandat NGK cu iridium de pe ebay.co.uk la 15,98lire = 2 bucati si au venit in plic acasa intr-o saptamana. Dupa ce am facut si aceasta schimbare pot sa zic ca am o pornire normala la motocicleta! Cred ca toate metodele de mai sus au contribuit cate putin la rezultatul final. deci incearca-le pe rand in ordinea care iti este mai accesibila. Tin sa precizez ca si acum mai sunt unele " mici probleme" la pornire, nu intotdeauna o ia la sfert, sau chiar se mai intampla sa nu o ia din prima. Sa nu te astepti ca sa porneasca ca o masina, constant si la fel intotdeauna. Aceste "mici probleme" care sunt acum , din cate am citit si am discutat sunt in limita normalului pentru o motocicleta cu un singur cilindru, fie ea si cu injectie electronica si 2 bujii. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 am avut aceeasi problema cu ea . tot 2004 . daca era foarte rece pornea chiar la a 7-a incercare . daca tragi un pic de acceleratie porneste din prima insa . n-o fi indicat dar e eficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Mie imi pornea greu din cauza de filtru benzina coclit (infundat) si uneori din cauza pastilei butonului demarorului care in timp isi capata o depunere rezistiva. S-a rezolvat prin curatarea prin ricaire cu un cutter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Si la mine au aparut niste probleme, nu mai imi sta la ralanti cand o pornesc, indiferent ca-i frig sau rece (si dimineata si dupa amiaza si uneori chiar dupa ce am mers si e cald motoru dar il pornesc din nou). Nu se intampla mereu. Ieri dimineata a mers ok, la ora 4 a dat in nas, la ora 6 a mers ok. Azi dimineata am tinut-o la 2mii manual o vreme, chiar daca era motorul cald. Proabil dupa-amiaza daca o pornesc face la fel. Am bagat injector cleaner, s-a dus plinul de benzina cu el dar tot face asa. Bujia-i noua, uleiul e ok, benzina e buna... de la ce naiba o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 No vezi, la aia ii buna o diagnoza BTW, azi mi-a ajuns; de vreo 2 ceasuri am ridicat-o; maine daca Al' de Sus ajuta, o sa o si probez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) Mai are cineva link cu procedura de "reset" la ralanti? Nu o mai gasesc si nu stiu pe unde naiba era, Trandafir mi-a adus aminte de faza asta cu senzorul de pe manson, posibil sa fie de la asta. Maybe try the FI reset trick. (See Resetting the BMS-C) Ignition key on, but don't start the engine. Take the throttle to the stop and back to fully closed three times. Then hit the starter with no throttle. The fast idle might be because the FI ECU is in error about the idle throttle position at idle. The bike does not have an idle like a carbed bike where it runs on an open airway. Andy #982. Moa prin cate linkuri m-am plimbat pe faq sa-l gasesc Editat Martie 30, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motonick Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Tine acceleratia la jumatatea cursei si porneste din prima. Bateria nu mai are suficient amperaj la pornire. Daca o pui pe redresor porneste din prima si la -5 grade.Mai este o varianta care am facuto eu pune intrerupator pe faza de intalnire, SA NU MAI STEA BECUL APRINS PANA DAI LA STARTER. Am inlaturat problema de baterie. Am avut si baterie noua si incarcata full de la redresor si facea la fel. Si eu AM AVUT aceeasi problema cu pornirea. Dimineata cand era rece o lua din 2, 3 , 4 incercari. Si la amiaza dupa 2-3 ore de pauza, temperaturile fiind mai ok, tot greu pornea, foarte rar din prima. S-a mai discutat aici, dar nu am gasit in toate paginile, explicatiile care mi-au fost date mie si care mi-au fost de mare ajutor. O sa incerc sa iti rezum ceea ce ar trebui sa ai in vedere. 1 foarte interesant este si modul in care se porneste GS-ul . Nu se apasa pe start si se elibereaza butonul imediat ce simti ca motoru da semne sa porneasca, cum faci la masina cu contactul. butonul se tine apasat si dupa ce a pornit motorul si abia dupa ce se stabilizeaza turatia se elibereaza. Asta nu o sa iti rezolve tie problema, dar e un aspect pe care ar trebui sa il stie toti posesorii. NU se accelereaza inainte si in timpul pornirii. Daca nu porneste decat accelerata, inseamna ca are o problema care trebuie rezolvata. Daca o accelerezi, s-ar putea ca atunci cand eliberezi acceleratia sa ti se opreasca (mai nasol e sa se intample asta intr-o intersectie) [/url] 2 se poate incerca o resetare ECU sau BMS-C. Am incercat si eu, mari diferente nu au fost .. cateodata parea sa influenteze pornirea, dar nu s-a rezolvat definitiv problema http://faq.f650.com/...Q.htm#Resetting 3. Am curatat tot corpul unde e mecanismul acceleratiei. http://www.realoem.c...886&hg=13&fg=54 Era ceva mizerie acolo. E pozitionat in capul cilindrului, exact in locul rezervorului, ca sa ajungi acolo desfaci carenele, dai jos baterie si ce mai e pe acolo. Poate cineva iti da mai multe detalii tehnice. Nu sunt asa priceput, dar m-am descurcat singur. Era pe aici un link cu tot ce trebe facut, nu il gasesc. Aceasta curatire a mai rezolvat din probleme. Motocicleta pornea mai bine, nu 100% din prima, dar s-a simtit o diferenta. 4 Am schimbat bujiile. Nu stiu daca au fost vreodata schimbate, e recomandat sa le schimbi la 1 an daca nu ma insel. Mi-am comandat NGK cu iridium de pe ebay.co.uk la 15,98lire = 2 bucati si au venit in plic acasa intr-o saptamana. Dupa ce am facut si aceasta schimbare pot sa zic ca am o pornire normala la motocicleta! Cred ca toate metodele de mai sus au contribuit cate putin la rezultatul final. deci incearca-le pe rand in ordinea care iti este mai accesibila. Tin sa precizez ca si acum mai sunt unele " mici probleme" la pornire, nu intotdeauna o ia la sfert, sau chiar se mai intampla sa nu o ia din prima. Sa nu te astepti ca sa porneasca ca o masina, constant si la fel intotdeauna. Aceste "mici probleme" care sunt acum , din cate am citit si am discutat sunt in limita normalului pentru o motocicleta cu un singur cilindru, fie ea si cu injectie electronica si 2 bujii. Bafta Multumesc ! Sa vad ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Voi pe unde ati pus priza de 12v? Am luat una de la louis de pus pe ghidon dar vad ca nu prea am unde pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Mai are cineva link cu procedura de "reset" la ralanti? Nu o mai gasesc si nu stiu pe unde naiba era, Trandafir mi-a adus aminte de faza asta cu senzorul de pe manson, posibil sa fie de la asta. Moa prin cate linkuri m-am plimbat pe faq sa-l gasesc [/quote LA PAGINA 261 SI 586.VEZI PE ACOLO DACA TE AJUTA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) incearca si asta -pui contact fara sa pornesti -dupa ce se sting ceva martori in bord, rasucesti f.usor de acceleratie de 3 ori -iei contactul -porneste-o la mine functioneaza resetu asta bafta Editat Martie 30, 2012 de 66c-bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 incearca si asta -pui contact fara sa pornesti -dupa ce se sting ceva martori in bord, rasucesti f.usor de acceleratie de 3 ori -iei contactul -porneste-o la mine functioneaza resetu asta bafta RESET inseamna trecerea prin 0 a computerului. Se scoate mai intai calculatorul motocicletei de la baterie, fie prin scoaterea bornei + fie prin scoaterea mufei calculatorului. Dupa jumatate de ora ( pentru a fi sigur ca s-au descarcat toti condensatorii din computer si s-a RESETAT cu adevarat), se repune borna + sau mufa computerului la loc si se fac operatiunile de mai sus. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Voi pe unde ati pus priza de 12v? Am luat una de la louis de pus pe ghidon dar vad ca nu prea am unde pe ghidon. Si eu vreau sa imi montez priza. Daca poate cineva sa ne spuna cum se procedeaza, dau o bere, cand treceti prin Piatra Neamt Toate GS-urile au priza de BMW? Daca da, atunci v-ati pus adaptor, sau o alta priza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) Tocmai am montat aseara o priza pe care o avem prin casa pe mobra prietenei mele. Ca si acum 2 ani cand am montat pe mobra mea cel mai natural loc de asezare mi s-a parut pe bord. Stanga dreapta fata de cadrane exista n iste suprafete plane care parca sunt la fix pt a monta pe ele 2 prize. In fine pe a mea aveam 2, pe asta am pus doar una intrucat doar o priza am gasit prin casa. Am gasit si o poza de la fosta mea mobra. Editat Martie 31, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Si eu vreau sa imi montez priza. Daca poate cineva sa ne spuna cum se procedeaza, dau o bere, cand treceti prin Piatra Neamt Toate GS-urile au priza de BMW? Daca da, atunci v-ati pus adaptor, sau o alta priza? [/quote DA,AL MEU ARE PRIZA DIN FABRICA SI AM LUAT ADAPTOR DE LA LOUIS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.