Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Mansonul la cele incalzite (cel de 300+ lei bucata, pe care il iei de la BMW :D ) este compus din rezistenta de incalzire cu cauciucul care este lipit doar la capete. Cand se toceste cauciucul, ca sa nu dai 300+ cat cere BMW, iei doar guma de la ariete, o tai pe cea veche apoi pui guma noua. Ghidonul are sigur acelasi diametru pe toata lungumea lui. Stiu asta pentru ca l-am avut dat jos de pe motoreta. Grosimea este fix 22.225 mm :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mda, am masurat, e 22

dar in capat in stinga e un plastic de 26

care nu permite numai montarea de mansoane mai groase

o fi avut cindva incalzire si s-a demontat?

ca nu ies fire din manson, nu am buton de incalzire

sa dau jos plasticul respectiv?

dar la acceleratie cred ca ar trebui schimbat tot tubul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesori de GS-uri, propun sa organizam o intalnire (saptamanala ar fi de preferat) in care sa ne povestim, sfatuim si de ce nu sa ne admiram mobrele. Propun ca intalnirea sa fie organizata marti ora 19:00 la Piata Consitutiei. Stiu ca mai sunt intalniri ale motociclistilor pe la Arcul de Trimf, Herastrau...etc, dar aici ne putem intalni doar noi, posesorii de F650. Astept pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesori de GS-uri, propun sa organizam o intalnire (saptamanala ar fi de preferat) in care sa ne povestim, sfatuim si de ce nu sa ne admiram mobrele. Propun ca intalnirea sa fie organizata marti ora 19:00 la Piata Consitutiei. Stiu ca mai sunt intalniri ale motociclistilor pe la Arcul de Trimf, Herastrau...etc, dar aici ne putem intalni doar noi, posesorii de F650. Astept pareri.

Poti sa vii linistit la Arc miercurea, dupa ora 18, si vorbim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine ne vedem la o ieșire prin pădure decât la o vorbă în parcare. Sunt destule zone frumoase și fără asfalt pe lângă București. Pauză oricum trebuie să facem la un moment dat, și atunci putem vorbi :)

Sunt total de acord, nu sunt legat de asfalt si in nici un caz de Bucuresti. Cand am propus m-am gandit ca este varianta cea mai buna pentru persoanele care lucreaza pe aici. Eu sunt deschis, merg si pana la Cluj daca este rost de plimbare :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Donez un set de Haidenau K76 pentru Dakar (21 si 17). Singura condiție e sa le ridicati. Sector 6, zona regie/maternitatea Giulesti. Detalii pe PM.

» Post actualizat in 18 Oct 2014 09:32

Si o poza cu anvelopele in cauză: https://www.dropbox.com/s/u3xwnw7r3q6nwol/2014-10-18%2012.07.46.jpg?dl=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma intereseaza un set de inaltatoare ghidon de 35 sau 50 mm si un set de scarite pilot mai joase fata de cele OEM. Am nevoie de cel putin 70-80 mm diferenta totala ca sa stau cat de cat mai bine in picioare pe offroad.

M-am uitat si pe site-urile specializate insa ma gandesc ca inainte sa dau banii pe cele de acolo poate exista pe aici ceva SH sau un mester care le poate produce artizanal. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc, multumesc. O sa iau legatura cu ei, am deja protectiile de la HD. Ce se prezinta pe site ca inaltatoare cred ca sunt mult prea mari pentru modelul meu si implica modificari nu doar la furtunul de frana ci si la altele...

 

 

Ce inseamna mari ? Pana la urma ceea cce conteaza este cu cat vrei sa inalti ghidonul. Indiferent ce inaltatoare vei folosi de la un anumit nr de cm in sus, va trebui sa umblii pe la cabluri si furtunase. Cu cablurile nu e o problema, de furtunase imi era si mie frica, insa zilele astea sunt atat de multe optiuni pe piata incat chiar nu ai de ce sa-ti faci griji.

 

In alta ordine de idei, mie ghidonul de la Dakar mi se pare mult prea jos, si prea in spate l-as urca minim 10 cm [baietii de la HD nu recomanda mai mult de 7 cm] dar e doar parerea mea si mi s-a mai spus ca exagerez [de fapt e vorba de preferinte]. Iar daca as face schimbarile pe care le faci tu as schimba si ghidonul cu unul de 28. Ideea e ca dupa ce te hotarasti cati cm vrei sa ridici ghidonul, daca il schimbi si pe acesta din urma ai posibilitatea sa optezi pt unul cu o forma mai "adânca" astfel incat sa iti pui inaltatoare de sa zicem 7 cm si sa mai castigi cativa cm si din forma ghidonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stand in picioare ca sa ajung bine la comenzi îmi mai trebuie până in 10cm, mă gândeam la 5 cm din inaltatoare si 3-4 din coborât scaritele si orientate spre spate. Am observat si eu ca am nevoie de mai mult spațiu spre ghidon dar ma gandesc sa îl compensez din scărițe. Este ok si optiunea ta însă am schimbat cam tot ce se putea schimba la furtune si cabluri si nu as vrea sa le arunc. In plus, poate o vand peste 1-2 ani si as vrea sa pot reveni la standard, nu toata lumea are 185-190 ;)

Vedem, merci frumos de sfaturi.

Ps: cred ca un 28 implica si mansoane incalzite aftermarket

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...