Jump to content

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Recommended Posts

Păi roata de 21 aș păstra-o, evident. Doar că aș merge cu 19 pe asfalt...fizica spune că e mai potrivită decât 21 pentru așa ceva.

 

Iar banii, da, i-aș investi într-un f650gs twin, că la Dakar ce să mai iau?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Păi roata de 21 aș păstra-o, evident. Doar că aș merge cu 19 pe asfalt...fizica spune că e mai potrivită decât 21 pentru așa ceva.

 

Iar banii, da, i-aș investi într-un f650gs twin, că la Dakar ce să mai iau?

 

 

Suspensii.

 

Iar daca vrei twIn, ia-ti 800 sau ia-ti adio de la off.

Link to comment
Share on other sites

Florin, diferenta se simte foarte usor, ma mai dau cu GS-ul standard al unui prieten pe asfalt si se simte doar un pic mai ascultator decat Dakarul, in special in viraje (aceleasi gume Tourance). Dar nu e o diferenta care sa ma faca sa zic wow...

Ce am in schimb in cap e sa ma joc putin la pinioane - parca e prea naravas pe off cu setup-ul original.

 

Da ERU, balesc si eu la un 800, mai ales ca e unul de vanzare pe aici... poate la anu' ;)

Edited by Razvan G
Link to comment
Share on other sites

Eu vreau să iau o roată de GS pe care să o montez la ieșirile pe asfalt, iar 21 să rămână pentru altele...

 

Din câte am citit, 800-le te cam scoate din asfalt, iar drumul lung nu prea pare a fi potrivit pentru el...Motive invocate: șaua îngustă și înălțimea.

 

Eu caut o a doua mobră, pe care să o poată manevra doamna mea la drum mai lung, iar eu să călăresc Dakaru.

 

@ERU: suspensii adică o altă furcă sau niște arcuri progresive? Că spatele cred că e ok, așa e?

Edited by blorin
Link to comment
Share on other sites

Eu vreau să iau o roată de GS pe care să o montez la ieșirile pe asfalt, iar 21 să rămână pentru altele...

 

Din câte am citit, 800-le te cam scoate din asfalt, iar drumul lung nu prea pare a fi potrivit pentru el...Motive invocate: șaua îngustă și înălțimea.

 

Record personal 1200 km pe zi. Cu saua originala am facut doar 1000 dar aveam si pasager.

 

 

Eu caut o a doua mobră, pe care să o poată manevra doamna mea la drum mai lung, iar eu să călăresc Dakaru.

 

@ERU: suspensii adică o altă furcă sau niște arcuri progresive? Că spatele cred că e ok, așa e?

 

Furca de WR este cea mai utilzata la conversie.

Nici spatele nu e ok dar iti dai seama de asta de abia dupa ce schimbi furca. :)

Intreaba-ma de unde stiu.

Edited by ERU
Link to comment
Share on other sites

 

blorin nu mere sa faci ce vrei tu ! Ii vei strica ciclistica la motocicleta si chiar nu vei sta pe asfalt ! Anu asta am facut si euexperimente cu furci roti si etc si da , inca nu am ajuns la ceva care sa imi placa sa vina ianuarie si reincep

 

Link to comment
Share on other sites

Pai ce se strică la ciclistică? În afară de diametrul roții, toate rămân la fel.

Eu tocmai la ciclistică mă gândeam sa câștig...

Link to comment
Share on other sites

Imagineaza-ti ca pui o roata de doi inci diametru. Se schimba ciclistica? Diametru roata fata mai mic - coboara fata - scade unghiul dintre jug si verticala - devine mai manevrabila la viteze mici si mai instabila la viteze mari.

Link to comment
Share on other sites

Pai ce se strică la ciclistică? În afară de diametrul roții, toate rămân la fel.

Eu tocmai la ciclistică mă gândeam sa câștig...

Din cate știu eu, unghiul jugului fata de cadru (sper ca m-am exprimat corect) e diferit la GS față de Dakar,chiar daca n7 cu mult. Personal am avut ambele variante si prefer ciclistica Dakarului. Plus ca la GS-ul simplu dădeam cu ceva pe jos la fiecare curba mai stransa.

Link to comment
Share on other sites

furca difera ca lungime

unghiul jugului difera si el cu 1 grad parca

daca pui roata mai mica se schimba socotelile pe acolo si nu neaparat in bine. (nu pot spune ca ceva va fi dramatic rau dar nu vad un motiv pt a explora asta).

 

Foloseste cauciucuri calumea pe dakar si ai mult de insistat pana sa ajungi la limitele ciclisticii

Link to comment
Share on other sites

fratele meu a schimbat la dakarul lui din '06 roata fata si a zis ca e chiar ok. Imi spunea ca pe asfalt "e alta motocicleta". Tind sa il cred, dar totusi nu cred ca schimba mersul chiar asa mult.

Link to comment
Share on other sites

cam ala e pretul unui dakar (au fost si aici pe site multe si s-au dat foarte greu la bani mai multi).

Referitor la cei 32 mii - am mari dubii ca sunt macar aproape de realitate......

Discul fata nu cred ca a fost schimbat pentru a creste performanta. Ala original se duce in jurul a 60 mii km - depinde cum mergi cu ea si ce faci.

Toba schimbata, cric central, suportii de coburi............ cine pana mea umbla atat la mobra ca sa mearga 2-3 mii pe an cu ea ?

 

Dakarul meu are cam aceeasi varsta, avea 31500 in 2007 ..... si acum are peste 100mii. Sunt slabe sanse sa fi fost pe bune cei 31k de atunci dar totusi relativ plauzibili. Atentie, in ultimii ani nu am mai prestat foarte mult, de exemplu 2014 a insemnat cam 5000 km din cateva plimbari si atat. (am mai iesit cu ijul pe langa asta :D)

Link to comment
Share on other sites

e motor adus din Italia, printr-o firma din zona doamna Ghica, îmi scapă numele, ceva cu A moto...

 

daca te interesează zic sa iei pe cineva priceput sa o verifice, km sunt mai mult ca sigur modificati...

Edited by Razvan G
Link to comment
Share on other sites

Cauciucuri bune am pus, Pirelli MT60, au abia 1000 km.

Limita ciclisticii e, vai! încă departe, însă comparând 21'le cu alte roți față, pentru asfalt, mă gândeam că aș câștiga ceva...

Link to comment
Share on other sites

ce sa gastigi daca nu ai folosit inca tot ce ai ?


» Post actualizat in 28 Dec 2014 20:56

au revenit ? ----> insemna ca ce am zis eu mai sus face sens, si mai trebuie verificate indoituri pe ici si colo daca exista

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea.../index.php?/topic/71753-ce-parere-aveti-despre-alfamotors/?p=2820750

Si aici ai intreg topicul.../index.php?/topic/71753-ce-parere-aveti-despre-alfamotors/

Ca fapt divers, in scurte cuvinte, evita sa-i cunosti vreodata! :nono:

Link to comment
Share on other sites

m-am gandit si eu ca s-a dat , ca nu mai gaseam anuntul , insa a stat f mult la vanzare la pretul respectiv , in timp ce in cluj parca este un dakar la peste 4 mii :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...