andrei belcic Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 No she atata graba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Eu folosesc antigel de la motorex roz, si se pune ca atare, vine preparat! Pompa inca merge ok, motorul are 61.000km. Asigurare avem, asteptam sa se ridice ploaia si continuam sezonul inceput de 2 sapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 am schimbat pompa dupa ce am folosit roz... poate e coincidenta poate nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 M-ați băgat in toate boalele cu pompa asta de apa de-a lungul timpului, m-ați făcut să pipăi găurica aia mult prea des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 am schimbat pompa dupa ce am folosit roz... poate e coincidenta poate nu Da, dar l-ai combinat cu apa. Sau era deja preparat. Important e sa fie pt aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 De ce sa nu pui cum zic toti producatorii? Apa cu antigel? Sa fie o mica conspiratie intre toti producatorii de pompe si cei de motociclete/masini si alte autovehicule? Sunt sigur ca la Zidu a fost doar o coincidenta. Sa imi zici tu mie ca antigelul curat isi face treaba la fel de bine ca si cel diluat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 era pt aluminiu, fara drac si nu mai stiu ce, respecta conditiile din carte....... problema a fost ca semeringurile au absorbit lichid si si-au pierdut proprietatile. la 2-3 zile dupa ce am extras semeringurile cel de pe partea apei arata pietrificat si "intrat la apa" datorita uscarii......... cine stie care a fost faza ..... La bavaria am gasit antigelu lui - ala de culoare inchisa, la pret mai mic decat era ala roz la obor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Eu am schimbat antul trecut inainte de iarna, cu roz. Ma gandesc sa schimb iar. E mizerie mare, poate si spal instalatia ca la TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Am mai spus: antigelul se combina cu apa pt o eficienta mai buna a racirii. Plus ca in graficul diluare vs inghetare, proportia 50-50 are pct de inghetare cel mai scazut. Singurul avantaj in folosirea antigelului fara pic de apa este ungerea mai buna a axului in simeringuri. Daca stii ca motorul nu se supra-incalzeste usor si nici nu-l tii la -40 grade Celsius, poti face compromisul asta cu 100% antigel. Eu m-am uitat dupa antigel pt radiatoare de aluminiu. Intamplator are culoarea roz. Cred ca singura problema adevarata e daca iei antigel ne-toxic (la ingurgitat) - propilenglicol. Asta poate ataca anumite radiatoare, furtunuri, simeringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Hepu roz am avut si in celalalt bmw si la fel am si in acesta. La fel si Honda sotiei si cam toti din trupa. Inca nici o problema cu pompele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 cine stie ce semeringuri am avut eu in ea intitial. poate le venise timpul si a fost coincidenta, naiba stie exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 O sa picure. Peste 40000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 pompa mea actuala are in jur de 60 mii si nu da semne de oboseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 Dupa cat timp intra ventilatorul de la pornirea cu motorul rece? Am lasat pornit la relanti vreo 15 minute si nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 la fel, pana in 10 min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 Mai fac o proba maine, mersi pentru info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 timpul in care intra ventilatorul tine de foarte multi parametri, inclusiv de temperatura la care a stat moto peste noapte, grad de uzura, tipul de ulei, variatiile in punctul de functionare al termostatului si sondei de temperatura, softul dep e mobra, etc........ daca intra - nu te stresa, nu e relevant dupa cat timp o face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hnd46 Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Fratilor help... Am schimbat uleiu si am schimbat si busonul de la ulei. Partea interesanta este ca , garnitura nu a venit cu tot cu buson trebuia cumparata separat... Acum ca sa o comand din nou trebuie sa cumpar zeci de bucati :-))) ca nu aduce nimeni 1 bucata. Am cautat dupa dimensiuni ( 24x30x1,5), pe la Hornbach, pe la alte magazine auto, baza tehnica.ro... nici o sansa sa pot lua o bucata, doar de la 40 in sus :-)) Are cineva din greseala garnitura asta? platesc in plus si 1 bere, 2, 3... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 (editat) BMW recomandă chiar ulei mineral, nu semi-sintetic Singura problemă care ar putea să apară ar fi să-ți patineze ambreiajul, dar dacă zici că ai deja 1000 km și n-ai simțit chestia asta, poți sta liniștit. Cât privește uleiurile de lanț... discuțiile pot fi interminabile . Important e până la urmă e să-l ungi frecvent, mai puțin contează cu ce. Dacă zici că al tău e alb, probabil că e ceva teflonat, recomandat pentru stradă, se duce mai repede pe off. LE: Sper că e un typo ce-ai scris cu uleiul 15W15 Editat Aprilie 18, 2016 de Bogdan Brinduse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 În cazul ăsta înseamnă că au updatat recomandările de uleiuri pentru motoarele dual-spark, cele de generație 2004 - 2007. Faza e că pe net, în format pdf pentru generația asta nu se găsește nici un fel de material, nici Owners Manual, nici Service Manual. Toată lumea folosește (myself included) folosește clasicul pdf Repair Manual pentru modelele 2000 - 2003, unde zice de ulei mineral. Apropos, dacă tot ai manualul, nu-i faci niște poze când ai timp și chef, eu am tot un dual-spark, si n-am nici un fel de manual, poate mai descopăr și alte surprize prin el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Oare.. daca as vrea la un Dakar sa am frane/conducte metalice, ce optiuni am? Am vazut ca e ceva pe Louis la bucata, dar ma gandeam ca exista si ceva solutie mai ortodoxa in care dai modelul mobrei si banu si primesti in schimb furtunele gata P&P... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Oare.. daca as vrea la un Dakar sa am frane/conducte metalice, ce optiuni am? Am vazut ca e ceva pe Louis la bucata, dar ma gandeam ca exista si ceva solutie mai ortodoxa in care dai modelul mobrei si banu si primesti in schimb furtunele gata P&P... Parcă Venhill aveau așa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Fratilor help... Am schimbat uleiu si am schimbat si busonul de la ulei. Partea interesanta este ca , garnitura nu a venit cu tot cu buson trebuia cumparata separat... Acum ca sa o comand din nou trebuie sa cumpar zeci de bucati :-))) ca nu aduce nimeni 1 bucata. Am cautat dupa dimensiuni ( 24x30x1,5), pe la Hornbach, pe la alte magazine auto, baza tehnica.ro... nici o sansa sa pot lua o bucata, doar de la 40 in sus :-)) Are cineva din greseala garnitura asta? platesc in plus si 1 bere, 2, 3... Eu am luat garnitura aia de cupru la bucata de la Bavaria, si oricum le refolosesc de cel putin 2-3 ori Daca vrei, ma bag eu la 10 bucati din alea 40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Am desfacut roata de pe spate sa gresez rulmentii si nu mai stiu care este pozitionarea corecta a bucsei din imagine, pe interior sau exterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 Nu mai tin minte exact cum vine. Poate te prinzi din imaginea asta. » Post actualizat in 20 Apr 2016 17:28Sau de aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.