SUN_83 Postat Mai 12, 2018 Share Postat Mai 12, 2018 Teci pe la un mesterica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrulll Postat Mai 12, 2018 Share Postat Mai 12, 2018 Salut. Stie cineva cum se face restrictionarea/desrestrictionarea de putere pt A2 la motocicletele astea. Am impresia ca m-am potcovit cu un G650 restrictionat pt A2. Multumesc. Salut, limitarea se scoate prin schimbarea pozitiei cablului de acceleratie de pe clapeta de acceleratie.Are cumva doua pozitii unde se prinde cablul pe clapeta una pentru limtare si una fara a fi lumitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 12, 2018 Share Postat Mai 12, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 13, 2018 Share Postat Mai 13, 2018 Multumesc pt ajutor, insa s-a dovedit practic ca impresia mea era total gresita. Cablul e pozitionat unde trebuie si cu toate astea mobra de abia ajunge la 120 si ii lipseste si cuplul. Alte idei ? Ca sa nu fie nici un dubiu este vorba de un BMW G650XCountry si l-am comparat cu un alt XCountry care ajunge linistit la 170 si diferenta de cuplu se simte clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 13, 2018 Share Postat Mai 13, 2018 Hmm, eu cred ca poate fi filtrul de benzina . Am simtit cam aceeasi chestie ca tine, si m-am pus sa schimb filtrul de aer( cu unul sport), toba de evacuare, injectorul si am simtit cate umpik cum se schimba comportamentul motocicletei. Mai nervoasa, mai rapida, nu asa liniara DAR, cel mai tare am simtit un comportament de non-gatuita dupa ce am schimbat filtrul de benzina. vezi cati km are filtrul de benzina si nah, incearca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Scuze nu am precizat, motoreta are sub 10000 km. Filtrul ar trebui sa fie ok la km ăștia, dacă fostul proprietar nu a băgat benzina de la țeava. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Al meu filtru avea 25k km si 10ani. Cand am cautat pe www am mai gasit un caz similar, putini km si varsta mare cu acelasi comportament. Eu as zice sa o pui pe tester si sa compari mobra cu una identica, aceeasi jarta de injectie etc etc. Chiar daca au acelasi motor sa stii ca cei de la BMW au facut modificari de a lingul timpului la diverse subansamble. Stiu sigur ca injectoarele s-au schimbat de-a lungul timpului si ce mai tine de sistemul de injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 (editat) O sa incerc sa schimb de pe una pe cealaltă întâi toba după care calculatorul. Daca mai aveți idei nu va sfiiți. Editat Mai 14, 2018 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Incerc sa fac semnalizarea la un f650 pe injectie sa mearga. Am schimbat releul cu unul universal, a functionat prima data cand l-am pornit, pe urma nu mai face nimic... Nici butoanele din stanga nici alea de avarie. La fel face si cu releul original, de unde trag concluzia ca nu ele ar fi de vina. Firele sun ok, nu sunt corodate, nu s-a intervenit la instalatie. Din ce am citit, problema poate veni de la diode. Are careva asa ceva la dezmembrat? Sau e o problema comuna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 @Dan Cata - curata butonul de semnalizare de pe ghidon - in interior si soclurile becurilor. Metoda cea mai rapida - wd40 la greu » Post actualizat in 14 May 2018 16:15@Eru - jocuri la supape ai verificat? sonda lambda si senzorul de temperatura a aerului sunt ok ? chiar si cu cablul pus corect - se deschide complet clapeta cand tragi de acceleratie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Incerc sa fac semnalizarea la un f650 pe injectie sa mearga. Am schimbat releul cu unul universal, a functionat prima data cand l-am pornit, pe urma nu mai face nimic... Nici butoanele din stanga nici alea de avarie. La fel face si cu releul original, de unde trag concluzia ca nu ele ar fi de vina. Firele sun ok, nu sunt corodate, nu s-a intervenit la instalatie. Din ce am citit, problema poate veni de la diode. Are careva asa ceva la dezmembrat? Sau e o problema comuna? Diodele originale BMW se inlocuiesc deoarece sunt foarte fragile. Eu de aici m-am inspirat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 La franare ceva mai ferma, simt o vibratie ca niste lovituri usoare in ghidon. Anul.trecut am schimbat rulmentii de la jug, am schimbat uleiul in furca. Cuzinetii de la furca aveau un foarte mic joc, foarte greu sesizabil. Disc fata il schimb acum, are 4.2 mm. Daca schimb cuzinetii, ce ar trebui sa mai schimb acolo ? Recomandati un producator anume de piese, un magazin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Ai cumva abs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Da, dar nu pare de la ABS. Tot imi este gandul la cuzinetii aia pentru ca si daca imping moto si franez se simte un joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 @Dan Cata - curata butonul de semnalizare de pe ghidon - in interior si soclurile becurilor. Metoda cea mai rapida - wd40 la greu » Post actualizat in 14 May 2018 16:15 @Eru - jocuri la supape ai verificat? sonda lambda si senzorul de temperatura a aerului sunt ok ? chiar si cu cablul pus corect - se deschide complet clapeta cand tragi de acceleratie ? Am desfacut, totul pare curat acolo. La fel la switch-ul de avarii. Diodele originale BMW se inlocuiesc deoarece sunt foarte fragile. Eu de aici m-am inspirat. Din ce inteleg, poti avea fie o cutie mare cu diode(aia verde), fie 2 sau 3, in functie de modelul mobrei. A mea daca bine imi aduc aminte, are 2 sau 3 mai mici. O sa le comand pe alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 (editat) Din ce inteleg, poti avea fie o cutie mare cu diode(aia verde), fie 2 sau 3, in functie de modelul mobrei. A mea daca bine imi aduc aminte, are 2 sau 3 mai mici. O sa le comand pe alea... Semnalizarea de avarii presupune un montaj (vezi AICI) cu 2 relee + 3 diode + releul de semnalizare si 2 tensiuni (+ prin contact si +din baterie ) . Diodele originale sunt foarte firave (tensiune de strapungere mica) si sunt si foarte scumpe si de aceea ideal ar fi sa le schimbi cu altele mai rezistente mecanic(vezi AICI) . Spor Editat Mai 15, 2018 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 @george13 - verifica daca etrierul culiseaza ok pe ghidajele lui. @dan cata - diodele se pot masurausor cu majoritatea multimetrelor. te prinzi rapid daca sunt probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Le-am masurat si nu par a fi cu probleme. Acu ca imi aduc aminte, am cutia aia mare verde, cu pinii numerotati si schema desenata pe ea, am masurat cu multimetru pe functia de dioda si pareau toate OK. Mai sunt si alte diode in afara de cutia aia? Ce ma intriga e ca functioneaza intermitent luminiile astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Mai 19, 2018 Share Postat Mai 19, 2018 Salut, știe cineva ce oglindă Vicma (sau ne-Vicma, atâta timp cât seamănă cu cea originală) se potriveste la GS? Mi s-a rupt oglinda din dreapta, a rămas doar șurubul de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Mai 19, 2018 Share Postat Mai 19, 2018 Vicma E-260 http://vicma.ro/oglinda-moto-retrovizoare-stanga-dreapta-cod-260-p-74.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Mai 19, 2018 Share Postat Mai 19, 2018 Okidoki, mulțumecs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 19, 2018 Share Postat Mai 19, 2018 Le-am masurat si nu par a fi cu probleme. Acu ca imi aduc aminte, am cutia aia mare verde, cu pinii numerotati si schema desenata pe ea, am masurat cu multimetru pe functia de dioda si pareau toate OK. Mai sunt si alte diode in afara de cutia aia? Ce ma intriga e ca functioneaza intermitent luminiile astea... Pe fundul cutiei cu relee gasesti 3 diode folosite in sistemul de semnalizare de avarie. Vezi aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Mai 20, 2018 Share Postat Mai 20, 2018 Am prins un osciloscop cateva zile si am masurat tensiunea pe senzorul de acceleratie (TPS) si pe bobinele de la motorasul de relanti (IAC). Daca intereseaza pe cineva las cateva poze aici: TPS - cu rotatie lenta din gaz (tensiunea pe pinul de control variaza OK, cele 3 inflexiuni pe acceleratie fiind din miscarea mainii) TPS - snap test - accelerat rapid si lasat masonul sa revina singur (se vede un recul mic normal pe grafic la revenire) IAC - am masurat bobina cu pinii de pe exterior (se vad impulsurile trimise de ECU spre IAC sa mute pistonasul la pozitia din memorie, extensia pinului, cand se pune contactul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Multumesc celor care mi-au raspuns. Era de la toba, a colapsat ceve in interior si astfel era restrictionata evacuarea gazelor ceea ce se resimtea cel mai grav la viteze mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Cum ti-ai dat seama de asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.