Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

 

Stie cineva cum se face restrictionarea/desrestrictionarea de putere pt A2 la motocicletele astea.

Am impresia ca m-am potcovit cu un G650 restrictionat pt A2.

 

Multumesc.

Salut, limitarea se scoate prin schimbarea pozitiei cablului de acceleratie de pe clapeta de acceleratie.Are cumva doua pozitii unde se prinde cablul pe clapeta una pentru limtare si una fara a fi lumitat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt ajutor, insa s-a dovedit practic ca impresia mea era total gresita. Cablul e pozitionat unde trebuie si cu toate astea mobra de abia ajunge la 120 si ii lipseste si cuplul.

Alte idei ?

Ca sa nu fie nici un dubiu este vorba de un BMW G650XCountry si l-am comparat cu un alt XCountry care ajunge linistit la 170 si diferenta de cuplu se simte clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, eu cred ca poate fi filtrul de benzina .

Am simtit cam aceeasi chestie ca tine, si m-am pus sa schimb filtrul de aer( cu unul sport), toba de evacuare, injectorul si am simtit cate umpik cum se schimba comportamentul motocicletei. Mai nervoasa, mai rapida, nu asa liniara

DAR, cel mai tare am simtit un comportament de non-gatuita dupa ce am schimbat filtrul de benzina. vezi cati km are filtrul de benzina si nah, incearca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze nu am precizat, motoreta are sub 10000 km. Filtrul ar trebui sa fie ok la km ăștia, dacă fostul proprietar nu a băgat benzina de la țeava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu filtru avea 25k km si 10ani. Cand am cautat pe www am mai gasit un caz similar, putini km si varsta mare cu acelasi comportament.

Eu as zice sa o pui pe tester si sa compari mobra cu una identica, aceeasi jarta de injectie etc etc.

Chiar daca au acelasi motor sa stii ca cei de la BMW au facut modificari de a lingul timpului la diverse subansamble. Stiu sigur ca injectoarele s-au schimbat de-a lungul timpului si ce mai tine de sistemul de injectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc sa schimb de pe una pe cealaltă întâi toba după care calculatorul.

Daca mai aveți idei nu va sfiiți.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa fac semnalizarea la un f650 pe injectie sa mearga. Am schimbat releul cu unul universal, a functionat prima data cand l-am pornit, pe urma nu mai face nimic... Nici butoanele din stanga nici alea de avarie.

 

La fel face si cu releul original, de unde trag concluzia ca nu ele ar fi de vina. Firele sun ok, nu sunt corodate, nu s-a intervenit la instalatie.

 

Din ce am citit, problema poate veni de la diode. Are careva asa ceva la dezmembrat? Sau e o problema comuna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan Cata - curata butonul de semnalizare de pe ghidon - in interior si soclurile becurilor. Metoda cea mai rapida - wd40 la greu


» Post actualizat in 14 May 2018 16:15

@Eru - jocuri la supape ai verificat? sonda lambda si senzorul de temperatura a aerului sunt ok ? chiar si cu cablul pus corect - se deschide complet clapeta cand tragi de acceleratie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa fac semnalizarea la un f650 pe injectie sa mearga. Am schimbat releul cu unul universal, a functionat prima data cand l-am pornit, pe urma nu mai face nimic... Nici butoanele din stanga nici alea de avarie. La fel face si cu releul original, de unde trag concluzia ca nu ele ar fi de vina. Firele sun ok, nu sunt corodate, nu s-a intervenit la instalatie. Din ce am citit, problema poate veni de la diode. Are careva asa ceva la dezmembrat? Sau e o problema comuna?

Diodele originale BMW se inlocuiesc deoarece sunt foarte fragile. Eu de aici m-am inspirat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La franare ceva mai ferma, simt o vibratie ca niste lovituri usoare in ghidon.

Anul.trecut am schimbat rulmentii de la jug, am schimbat uleiul in furca.

Cuzinetii de la furca aveau un foarte mic joc, foarte greu sesizabil. Disc fata il schimb acum, are 4.2 mm.

Daca schimb cuzinetii, ce ar trebui sa mai schimb acolo ? Recomandati un producator anume de piese, un magazin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan Cata - curata butonul de semnalizare de pe ghidon - in interior si soclurile becurilor. Metoda cea mai rapida - wd40 la greu

» Post actualizat in 14 May 2018 16:15

@Eru - jocuri la supape ai verificat? sonda lambda si senzorul de temperatura a aerului sunt ok ? chiar si cu cablul pus corect - se deschide complet clapeta cand tragi de acceleratie ?

 

Am desfacut, totul pare curat acolo. La fel la switch-ul de avarii.

Diodele originale BMW se inlocuiesc deoarece sunt foarte fragile. Eu de aici m-am inspirat.

Din ce inteleg, poti avea fie o cutie mare cu diode(aia verde), fie 2 sau 3, in functie de modelul mobrei. A mea daca bine imi aduc aminte, are 2 sau 3 mai mici.

O sa le comand pe alea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce inteleg, poti avea fie o cutie mare cu diode(aia verde), fie 2 sau 3, in functie de modelul mobrei. A mea daca bine imi aduc aminte, are 2 sau 3 mai mici.

O sa le comand pe alea...

Semnalizarea de avarii presupune un montaj (vezi AICI) cu 2 relee + 3 diode + releul de semnalizare si 2 tensiuni (+ prin contact si +din baterie ) . Diodele originale sunt foarte firave (tensiune de strapungere mica) si sunt si foarte scumpe si de aceea ideal ar fi sa le schimbi cu altele mai rezistente mecanic(vezi AICI) .

 

Spor

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george13 - verifica daca etrierul culiseaza ok pe ghidajele lui.

 

@dan cata - diodele se pot masurausor cu majoritatea multimetrelor. te prinzi rapid daca sunt probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am masurat si nu par a fi cu probleme. Acu ca imi aduc aminte, am cutia aia mare verde, cu pinii numerotati si schema desenata pe ea, am masurat cu multimetru pe functia de dioda si pareau toate OK.

Mai sunt si alte diode in afara de cutia aia?

 

Ce ma intriga e ca functioneaza intermitent luminiile astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, știe cineva ce oglindă Vicma (sau ne-Vicma, atâta timp cât seamănă cu cea originală) se potriveste la GS? Mi s-a rupt oglinda din dreapta, a rămas doar șurubul de prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am masurat si nu par a fi cu probleme. Acu ca imi aduc aminte, am cutia aia mare verde, cu pinii numerotati si schema desenata pe ea, am masurat cu multimetru pe functia de dioda si pareau toate OK.

Mai sunt si alte diode in afara de cutia aia?

 

Ce ma intriga e ca functioneaza intermitent luminiile astea...

Pe fundul cutiei cu relee gasesti 3 diode folosite in sistemul de semnalizare de avarie.

Vezi aici

post-40812-0-84195600-1526749468_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prins un osciloscop cateva zile si am masurat tensiunea pe senzorul de acceleratie (TPS) si pe bobinele de la motorasul de relanti (IAC).

Daca intereseaza pe cineva las cateva poze aici:

 

TPS - cu rotatie lenta din gaz (tensiunea pe pinul de control variaza OK, cele 3 inflexiuni pe acceleratie fiind din miscarea mainii)

post-52889-0-17909900-1526804085_thumb.jpg

post-52889-0-77695500-1526804091_thumb.jpg

post-52889-0-66484200-1526804097_thumb.jpg

 

TPS - snap test - accelerat rapid si lasat masonul sa revina singur (se vede un recul mic normal pe grafic la revenire)

post-52889-0-28701900-1526804102_thumb.jpg

post-52889-0-30434000-1526804107_thumb.jpg

 

IAC - am masurat bobina cu pinii de pe exterior (se vad impulsurile trimise de ECU spre IAC sa mute pistonasul la pozitia din memorie, extensia pinului, cand se pune contactul)

post-52889-0-97183100-1526804112_thumb.jpg

post-52889-0-21623900-1526804118_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc celor care mi-au raspuns.

Era de la toba, a colapsat ceve in interior si astfel era restrictionata evacuarea gazelor ceea ce se resimtea cel mai grav la viteze mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...