Patrick_M Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Ce placute de frana folositi? OEM prea scumpe. Lucas organic nu mi-au placut asa mult. As pune sintered fata si organic spate, Brembo. Puteti recomanda altceva? Eu am comandat de pe miidepiese.ro placute brembo sinterizate cu 100 lei. Fiind acelasi eteier, poti arunca un ochi acolo. Eu am luat 07BB03LA, dar mai este si terminatia SA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Ce placute de frana folositi? OEM prea scumpe. Lucas organic nu mi-au placut asa mult. As pune sintered fata si organic spate, Brembo. Puteti recomanda altceva? Eu am pe spate Brembo ceramic 07BB02TT si sunt mult mai multumit de ele fata de cele OEM pe care le am avut inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Apropo de frana spate. Am ramas de doua ori fara frana pe spate la coborare pe DN, pe aglomeratie. Prima data am crezut ca este lichidul vechi, l-am schimbat si am patit-o din nou. Am ABS si am citit ca trebuie deblocat cumva din soft ca sa fie bine aerisit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Problema tipica, folosesti frana de motor combinata cu franele de serviciu mai ales pe coborari lungi, vrei sa scapi de stres - schimbi racordul de frana spate cu unul cu insertie metalica. Ideal este sa aplici ambele metode este mai sanatos pentru tine! Bafta. » Post actualizat in 12 Apr 2018 20:23 Intrebare despre ambreiaj: Si la voi cloncane urat la bagat in treapta 1 si 2? Un sunet metalic urat de ciocan-pe-nicovala si un scuturat ce il simt pana in ghidon. Restul schimburilor in sus si jos par ok, fara cloncanit si socuri. Oare nu imi debraiaza complet? Daca o pun pe stand/cric central, cu motor oprit (la rece) si bag in treapta 1, trag maneta ambreiaj si incerc sa invart roata spate nu misca deloc. Acelasi test dar nu pe stand (cu roata spate jos), bag in treapta 1, trag ambreiaj si incerc sa o imping, opune rezistenta serioasa dar dupa ce reusesc sa o urnesc de pe loc o pot duce relativ ok de ghidon. Dupa indicatiile din manual, jocul la maneta pare ok (~1.5 mm pana simt arcul ambreiajului). Furca ambreiajului nu reusesc sa imi dau seama daca e pusa ok pe ax. Fara sa trag maneta am vreo 65mm intre furca si suportul cablului. Manualul zice 47-52 mm intre furca si suportul camesii cablului la momentul debraierii ("the release point"). Dar cum la mine nu pare a debraia chiar si cu maneta trasa la maxim, nu stiu care e punctul de debraiere pentru masurare. Cel putin cu motorul rece (nu zice in manual ca ar trebui sa fie cald). Dupa spusele unui contemporan "asa face toate" Este dificil sa pui un diagnostic de la distanta, mergi la un priceputeanu zonal pentru linistea ta sufletesca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 Apropo de frana spate. Am ramas de doua ori fara frana pe spate la coborare pe DN, pe aglomeratie. Prima data am crezut ca este lichidul vechi, l-am schimbat si am patit-o din nou. Am ABS si am citit ca trebuie deblocat cumva din soft ca sa fie bine aerisit. nu e nici de la furtun nici de la placute. Intr-adevar - franele se pot incinge si ramai fara frana spate dar doar cand sunt folosite abuziv (de exemplu ccobori de pe munte si tii apasata aproape in permanenta fraana spate pentru cativa km). Un sistem de franare in stare buna nu are voie sa faca asta in trafic normal. Problema pe care oai tu poate fi generata de faptul ca placutele nu se departeaza la timp si suficient de usor de disc. Asta e un motiv pt care se pot incingeextrem de mult. (poti confirma daca etrierul e mult mai fierbinte decat ar trebui sa fie inconditiile tale de trafic). Problema e mai evidenta in trafic lent cu franari repetate des - placutele stau apasate aproape permanent intre franari. Inspecteaza in ordine: pedala defrana sa culiseze usor pe surubul ei; pistonul etrierului siplacutele etrierului sa nu fie blocate (impingi cu mana in etrier - treebuie sa apara joc la placute usor. Cauza poate fi piston semigripat, coroziune / mizerie in suportul de jos al placutelor, uzura in pinul de blocaj - placutele taie in el si nu mai culiseaza pe el datorita taieturii) - astea sunt simplu si ieftin de rezolvat. Daca totul e ok - inspecteaza pompa de frana - dai jos cauciucul de protectie. pistonul trebuie sa coboare imediat dupa ce ii dai drumul si trebuie sa o faca pana la siguranta. Daca nu o face asta e cauza. Problema cunoscuta si des intalnita la modelul ala de pompa de frana chiar daca unii inca nu s-au prins (coroziunea aluminiului datorita prezentei sigurantei de otel produce oxid de aluminiu care e abraziv si de volum mai mare decat aluminiu original - blocheaza pistonul - la inceput cate putin apoi pana nu mai revine deloc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 Salutare, caut sa cumpar ventilator pentru racirea radiatorului. Astept oferte, multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 https://www.ebay.com/itm/111970402879 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 are cineva sa imi dea imprumut o presa de scos rotorul 125510 in zona Brasov? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 (editat) Iară buba la BMW f 650 twinspark ..pornește mai greut la rece și imediat dupa ce pornește se oprește.fac așa de mai multe ori daca trag de gaz de câteva ori nu se mai oprește ..la cald nu face așa ..oare ce sa fie ? O mai pățit careva așa ceva ? Ce ar trebui sa verific sau sa inlocuiesc Editat Aprilie 19, 2018 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 (editat) Ar fi cateva chestii: 1. posibil filtru de benzina infundat. Se schimba. Vezi ca sunt si variante de filtru de benzina ieftin dar de 4 atm. 2. posibil ca potentiometrul TPS (throttle position sensor) sa fie bulit tocmai pe pozitia de relantiu. Se schimba cu altul nou. 3. posibil ca motorasul de IDLE care obtureaza canalul de by-pass sa fie incarcat cu jeg. Se desface si se curata. Altele nu imi vin acu in minte. Poate mai completeaza colegii... » Post actualizat in 19 Apr 2018 19:59De aici am luat poza Editat Aprilie 19, 2018 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 baterie uzata sau fara apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Aprilie 20, 2018 Share Postat Aprilie 20, 2018 Iară buba la BMW f 650 twinspark ..pornește mai greut la rece și imediat dupa ce pornește se oprește.fac așa de mai multe ori daca trag de gaz de câteva ori nu se mai oprește ..la cald nu face așa ..oare ce sa fie ? O mai pățit careva așa ceva ? Ce ar trebui sa verific sau sa inlocuiesc Asa face si a mea de 5 ani incoa. Singurul mod in care am rezolvat problema cat de cat (dar nu total) a fost curatarea grupului de la injector, in special motorul pas cu pas cu reset din soft pt acest motoras. La mine pistonul de pe motorul pas cu pas era complet negru si acoperit cu depuneri. Acum il curat o data pe an (nu se murdareste asa tare dupa 1 an) Ce a mai ajutat foarte mult la mine este modul de pornire: 1. dau de cheie si astept sa se stinga ledul galben 2. pun in neutru 3. nu trag ambreiajul 4. nu ating acceleratia 5. apas pe starter si il tin pornit 2-3 secunde 6. daca moare astept 2-3 secunde si apas iar 2-3 secunde (acum porneste cam 50% din prima si cam 49% din a 2-a cheie) Se mai intampla sa apas si de 4-5 ori dar foarte rar. Iti recomand: -verifica bateria -curata partea de la idle valve si da reset din soft -schimba filtrul de benzina daca e vechi rau (>50 000 km) -urmeaza procedura de start chiar daca nu porneste din prima si nu pune mana pe gaz. are un calculator legat la injector si trebuie sa poata singura sa isi regleze amestecul - mie mi-a fost greu sa ma obisnuiesc cu asta dupa 5 ani de kawasaki pe carburatoare. Bateria sigur poate face probleme dar a mea are simptomele astea si cand am bateria buna si cand e pe duca. Filtrul de benzina l-am schimbat cu unul original si face la fel. A curs benzina cu negrala pe partea dinspre rezervor si curata pe partea cu injectorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Aprilie 21, 2018 Share Postat Aprilie 21, 2018 Ok ...mulțumesc de informații am să fac tot ce ați zis și după am sa vad ce rezolv ,noroc că îl am pe dan cata langa mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 21, 2018 Share Postat Aprilie 21, 2018 Apropo de frana spate. Am ramas de doua ori fara frana pe spate la coborare pe DN, pe aglomeratie. Prima data am crezut ca este lichidul vechi, l-am schimbat si am patit-o din nou. Am ABS si am citit ca trebuie deblocat cumva din soft ca sa fie bine aerisit. Eu as merge mai repede pe exploatarea defectuoasa ca motiv pt ceea ce ti se intampla tie. La coborarea cu un vehicul pe serpentine trebuie sa mergi cat mai mult pe frana de motor, sa evaluezi din timp incetinirea vehicului. Franarea excesiva la coborare duce la supraincalzirea sistemului de franare iar lichidul de frana fierbe si face bule de gaz, ceea ce face franarea imposibila. Chiar daca moto sunt mai usoare decat auto tind sa cred ca acestea sunt mai predispuse la astfel de probleme in comparatie cu auto care au piesele sistemului de franare mai mari si au astfel un timp mai mare de incalzire. nu e nici de la furtun nici de la placute. Intr-adevar - franele se pot incinge si ramai fara frana spate dar doar cand sunt folosite abuziv (de exemplu ccobori de pe munte si tii apasata aproape in permanenta fraana spate pentru cativa km). Un sistem de franare in stare buna nu are voie sa faca asta in trafic normal. Problema pe care oai tu poate fi generata de faptul ca placutele nu se departeaza la timp si suficient de usor de disc. Asta e un motiv pt care se pot incingeextrem de mult. (poti confirma daca etrierul e mult mai fierbinte decat ar trebui sa fie inconditiile tale de trafic). Problema e mai evidenta in trafic lent cu franari repetate des - placutele stau apasate aproape permanent intre franari. Inspecteaza in ordine: pedala defrana sa culiseze usor pe surubul ei; pistonul etrierului siplacutele etrierului sa nu fie blocate (impingi cu mana in etrier - treebuie sa apara joc la placute usor. Cauza poate fi piston semigripat, coroziune / mizerie in suportul de jos al placutelor, uzura in pinul de blocaj - placutele taie in el si nu mai culiseaza pe el datorita taieturii) - astea sunt simplu si ieftin de rezolvat. Daca totul e ok - inspecteaza pompa de frana - dai jos cauciucul de protectie. pistonul trebuie sa coboare imediat dupa ce ii dai drumul si trebuie sa o faca pana la siguranta. Daca nu o face asta e cauza. Problema cunoscuta si des intalnita la modelul ala de pompa de frana chiar daca unii inca nu s-au prins (coroziunea aluminiului datorita prezentei sigurantei de otel produce oxid de aluminiu care e abraziv si de volum mai mare decat aluminiu original - blocheaza pistonul - la inceput cate putin apoi pana nu mai revine deloc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 salut. caut sa cumpar o sa de f650gs. de preferinta ieftina. nu e musai sa aiba musamaua si buretele. imi trebuie doar partea de jos fara crapaturi si defecte. vreu sa refac tapitarea pe ea. stiti vreun f650gs in dezmembrare sau aveti una pe acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Salut. O sursa de parbriz pt un dakar din 2005? Multumesc » Post actualizat in 23 Apr 2018 19:47 Apropo, am niste suporti de cutii originali pt F650 gs din 2005, banuiesc ca se potrivesc de prin 2004 pana prin 2007. Daca are cineva nevoie sa-mi dea de stire, mai fac si eu curat prin beci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 (editat) Salut, Am schimbat azi camera spate si baiatul de la service mi-a spus ca am bumperele uzate. Am atast o poza, dar fix codul nu se vede pentru ca e ros cauciucul in acea zona. Stie cineva care este codul pentru F650GS 2001 ABS si de unde se poate comanda setul de bumpere? Multumesc frumos! Stima! Editat Aprilie 25, 2018 de katman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 de la bavaria le poti comanda. Stai lejer, alea nu sunt prea uzate. poti merge linistit cu ele asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Salut, Am schimbat azi camera spate si baiatul de la service mi-a spus ca am bumperele uzate. Am atast o poza, dar fix codul nu se vede pentru ca e ros cauciucul in acea zona. Stie cineva care este codul pentru F650GS 2001 ABS si de unde se poate comanda setul de bumpere? Multumesc frumos! Stima! www.realoem.com , bagi ultimele 7 caractere din seria de sasiu si cauti codul de piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 Multumesc frumos. Vreau sa rezolv totusi ca imi sta pe creier sa aiba vreo problema . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 ale mele arata distruse fata de ale tale, si merg fara nici o problema .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 Ai de.... ce preturi au... Codul este 27712345789 si vad ca per bucata e pe la 130 RON, deci 3 bucati.... brrr. Cand am dat search dupa cod am gasit o discutie mai veche, de prin 2014 tot aici in forum, cu workaround de completat cu o camera pana la eliminarea jocului ))). Cred ca aplic si eu metoda. ale mele arata distruse fata de ale tale, si merg fara nici o problema .. Bun asa, inseamna ca inca mai tine, nu ma lasa asa sa merg pe doua picioare ca un psihopat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 se pot intampla2 lucruri daca se uzeaza bucatile alea de cauciuc: 1) sa se intareasca si sa transmita socuri mai mari in lant - teoretic, nu am vazut asta in realitatela gs 2) sa capete putin joc - absolutinsignifiant pe langa ce produce intinderea lantului. niciodata nu ramai in drum de la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 (editat) Salutare all!! Ma fratilor ajutati-ma si pe mine cu un sfat.Mobra mea din dotare mai exact un BMW F 650 GS - 2002 nu vrea sa stea in relanti cand il pornesc de fapt el nu STA turat la rece cum ar trebui de fapt! Ca idee anul trecut mai facea unele nazuri ca sa statea turat in 3000 si dupa ce il mai acceleram umpic isi revenea,M-am gandit sa schimb filtrul de benzina ce am gasit ca si filtru adica un MANN WK 69/ 2.pret undeva intre 70-80 lei .Stiu ca ar trebui sa pun OEM,dar din ce am vazut unii spun ca e ok,asta de MANN.Astept un sfat referitor la problema de relanti .La cald sta in 1500 problema este la pornire .SI PINA SE INCALZESTE. Editat Aprilie 26, 2018 de tavibasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Aprilie 27, 2018 Share Postat Aprilie 27, 2018 As verifica: -cablul de acceleratie - cand tragi de ghidon max st/dr imi urca in ture? sau sa nu ai surubul de pe corpul de injectie strans prea tare. poate se blocheaza in cursa de la mizerie in camasa. -idle valve control - daca nu ai curatat asta e bine sa o faci, a mea pornea f greu si avea relantiul la aprox 2000 inainte sa o curat pana se incalzea motorul. pe pistonul ei se depune multa mizerie. -lipsa etansarii inaintea clapetei de acceleratie - sa nu traga aer pe altundeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.