Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Ce placute de frana folositi?

OEM prea scumpe.

Lucas organic nu mi-au placut asa mult.

 

As pune sintered fata si organic spate, Brembo. Puteti recomanda altceva?

Eu am comandat de pe miidepiese.ro placute brembo sinterizate cu 100 lei. Fiind acelasi eteier, poti arunca un ochi acolo. Eu am luat 07BB03LA, dar mai este si terminatia SA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce placute de frana folositi?

OEM prea scumpe.

Lucas organic nu mi-au placut asa mult.

 

As pune sintered fata si organic spate, Brembo. Puteti recomanda altceva?

 

Eu am pe spate Brembo ceramic 07BB02TT si sunt mult mai multumit de ele fata de cele OEM pe care le am avut inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de frana spate. Am ramas de doua ori fara frana pe spate la coborare pe DN, pe aglomeratie. Prima data am crezut ca este lichidul vechi, l-am schimbat si am patit-o din nou. Am ABS si am citit ca trebuie deblocat cumva din soft ca sa fie bine aerisit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema tipica, folosesti frana de motor combinata cu franele de serviciu mai ales pe coborari lungi, vrei sa scapi de stres - schimbi racordul de frana spate cu unul cu insertie metalica. Ideal este sa aplici ambele metode este mai sanatos pentru tine! Bafta.


» Post actualizat in 12 Apr 2018 20:23

Intrebare despre ambreiaj:

 

Si la voi cloncane urat la bagat in treapta 1 si 2?

Un sunet metalic urat de ciocan-pe-nicovala si un scuturat ce il simt pana in ghidon.

Restul schimburilor in sus si jos par ok, fara cloncanit si socuri.

 

Oare nu imi debraiaza complet?

Daca o pun pe stand/cric central, cu motor oprit (la rece) si bag in treapta 1, trag maneta ambreiaj si incerc sa invart roata spate nu misca deloc.

Acelasi test dar nu pe stand (cu roata spate jos), bag in treapta 1, trag ambreiaj si incerc sa o imping, opune rezistenta serioasa dar dupa ce reusesc sa o urnesc de pe loc o pot duce relativ ok de ghidon.

 

Dupa indicatiile din manual, jocul la maneta pare ok (~1.5 mm pana simt arcul ambreiajului).

 

Furca ambreiajului nu reusesc sa imi dau seama daca e pusa ok pe ax. Fara sa trag maneta am vreo 65mm intre furca si suportul cablului.

Manualul zice 47-52 mm intre furca si suportul camesii cablului la momentul debraierii ("the release point").

Dar cum la mine nu pare a debraia chiar si cu maneta trasa la maxim, nu stiu care e punctul de debraiere pentru masurare.

Cel putin cu motorul rece (nu zice in manual ca ar trebui sa fie cald).

Dupa spusele unui contemporan "asa face toate" :cheers: Este dificil sa pui un diagnostic de la distanta, mergi la un priceputeanu zonal pentru linistea ta sufletesca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de frana spate. Am ramas de doua ori fara frana pe spate la coborare pe DN, pe aglomeratie. Prima data am crezut ca este lichidul vechi, l-am schimbat si am patit-o din nou. Am ABS si am citit ca trebuie deblocat cumva din soft ca sa fie bine aerisit.

nu e nici de la furtun nici de la placute.

Intr-adevar - franele se pot incinge si ramai fara frana spate dar doar cand sunt folosite abuziv (de exemplu ccobori de pe munte si tii apasata aproape in permanenta fraana spate pentru cativa km). Un sistem de franare in stare buna nu are voie sa faca asta in trafic normal.

 

Problema pe care oai tu poate fi generata de faptul ca placutele nu se departeaza la timp si suficient de usor de disc. Asta e un motiv pt care se pot incingeextrem de mult. (poti confirma daca etrierul e mult mai fierbinte decat ar trebui sa fie inconditiile tale de trafic). Problema e mai evidenta in trafic lent cu franari repetate des - placutele stau apasate aproape permanent intre franari.

 

Inspecteaza in ordine: pedala defrana sa culiseze usor pe surubul ei; pistonul etrierului siplacutele etrierului sa nu fie blocate (impingi cu mana in etrier - treebuie sa apara joc la placute usor. Cauza poate fi piston semigripat, coroziune / mizerie in suportul de jos al placutelor, uzura in pinul de blocaj - placutele taie in el si nu mai culiseaza pe el datorita taieturii) - astea sunt simplu si ieftin de rezolvat.

Daca totul e ok - inspecteaza pompa de frana - dai jos cauciucul de protectie. pistonul trebuie sa coboare imediat dupa ce ii dai drumul si trebuie sa o faca pana la siguranta. Daca nu o face asta e cauza. Problema cunoscuta si des intalnita la modelul ala de pompa de frana chiar daca unii inca nu s-au prins (coroziunea aluminiului datorita prezentei sigurantei de otel produce oxid de aluminiu care e abraziv si de volum mai mare decat aluminiu original - blocheaza pistonul - la inceput cate putin apoi pana nu mai revine deloc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iară buba la BMW f 650 twinspark ..pornește mai greut la rece și imediat dupa ce pornește se oprește.fac așa de mai multe ori daca trag de gaz de câteva ori nu se mai oprește ..la cald nu face așa ..oare ce sa fie ? O mai pățit careva așa ceva ? Ce ar trebui sa verific sau sa inlocuiesc

Editat de fairplaybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi cateva chestii:

1. posibil filtru de benzina infundat. Se schimba. Vezi ca sunt si variante de filtru de benzina ieftin dar de 4 atm.

2. posibil ca potentiometrul TPS (throttle position sensor) sa fie bulit tocmai pe pozitia de relantiu. Se schimba cu altul nou.

3. posibil ca motorasul de IDLE care obtureaza canalul de by-pass sa fie incarcat cu jeg. Se desface si se curata.

Altele nu imi vin acu in minte. Poate mai completeaza colegii...

post-40812-0-99835000-1524167243_thumb.jpg


» Post actualizat in 19 Apr 2018 19:59

De aici am luat poza

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iară buba la BMW f 650 twinspark ..pornește mai greut la rece și imediat dupa ce pornește se oprește.fac așa de mai multe ori daca trag de gaz de câteva ori nu se mai oprește ..la cald nu face așa ..oare ce sa fie ? O mai pățit careva așa ceva ? Ce ar trebui sa verific sau sa inlocuiesc

Asa face si a mea de 5 ani incoa.

 

Singurul mod in care am rezolvat problema cat de cat (dar nu total) a fost curatarea grupului de la injector, in special motorul pas cu pas cu reset din soft pt acest motoras. La mine pistonul de pe motorul pas cu pas era complet negru si acoperit cu depuneri. Acum il curat o data pe an (nu se murdareste asa tare dupa 1 an)

 

Ce a mai ajutat foarte mult la mine este modul de pornire: 1. dau de cheie si astept sa se stinga ledul galben 2. pun in neutru 3. nu trag ambreiajul 4. nu ating acceleratia 5. apas pe starter si il tin pornit 2-3 secunde 6. daca moare astept 2-3 secunde si apas iar 2-3 secunde (acum porneste cam 50% din prima si cam 49% din a 2-a cheie) Se mai intampla sa apas si de 4-5 ori dar foarte rar.

 

Iti recomand:

-verifica bateria

-curata partea de la idle valve si da reset din soft

-schimba filtrul de benzina daca e vechi rau (>50 000 km)

-urmeaza procedura de start chiar daca nu porneste din prima si nu pune mana pe gaz. are un calculator legat la injector si trebuie sa poata singura sa isi regleze amestecul - mie mi-a fost greu sa ma obisnuiesc cu asta dupa 5 ani de kawasaki pe carburatoare.

 

Bateria sigur poate face probleme dar a mea are simptomele astea si cand am bateria buna si cand e pe duca.

Filtrul de benzina l-am schimbat cu unul original si face la fel. A curs benzina cu negrala pe partea dinspre rezervor si curata pe partea cu injectorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de frana spate. Am ramas de doua ori fara frana pe spate la coborare pe DN, pe aglomeratie. Prima data am crezut ca este lichidul vechi, l-am schimbat si am patit-o din nou. Am ABS si am citit ca trebuie deblocat cumva din soft ca sa fie bine aerisit.

 

Eu as merge mai repede pe exploatarea defectuoasa ca motiv pt ceea ce ti se intampla tie. La coborarea cu un vehicul pe serpentine trebuie sa mergi cat mai mult pe frana de motor, sa evaluezi din timp incetinirea vehicului. Franarea excesiva la coborare duce la supraincalzirea sistemului de franare iar lichidul de frana fierbe si face bule de gaz, ceea ce face franarea imposibila. Chiar daca moto sunt mai usoare decat auto tind sa cred ca acestea sunt mai predispuse la astfel de probleme in comparatie cu auto care au piesele sistemului de franare mai mari si au astfel un timp mai mare de incalzire.

 

nu e nici de la furtun nici de la placute.

Intr-adevar - franele se pot incinge si ramai fara frana spate dar doar cand sunt folosite abuziv (de exemplu ccobori de pe munte si tii apasata aproape in permanenta fraana spate pentru cativa km). Un sistem de franare in stare buna nu are voie sa faca asta in trafic normal.

 

Problema pe care oai tu poate fi generata de faptul ca placutele nu se departeaza la timp si suficient de usor de disc. Asta e un motiv pt care se pot incingeextrem de mult. (poti confirma daca etrierul e mult mai fierbinte decat ar trebui sa fie inconditiile tale de trafic). Problema e mai evidenta in trafic lent cu franari repetate des - placutele stau apasate aproape permanent intre franari.

 

Inspecteaza in ordine: pedala defrana sa culiseze usor pe surubul ei; pistonul etrierului siplacutele etrierului sa nu fie blocate (impingi cu mana in etrier - treebuie sa apara joc la placute usor. Cauza poate fi piston semigripat, coroziune / mizerie in suportul de jos al placutelor, uzura in pinul de blocaj - placutele taie in el si nu mai culiseaza pe el datorita taieturii) - astea sunt simplu si ieftin de rezolvat.

Daca totul e ok - inspecteaza pompa de frana - dai jos cauciucul de protectie. pistonul trebuie sa coboare imediat dupa ce ii dai drumul si trebuie sa o faca pana la siguranta. Daca nu o face asta e cauza. Problema cunoscuta si des intalnita la modelul ala de pompa de frana chiar daca unii inca nu s-au prins (coroziunea aluminiului datorita prezentei sigurantei de otel produce oxid de aluminiu care e abraziv si de volum mai mare decat aluminiu original - blocheaza pistonul - la inceput cate putin apoi pana nu mai revine deloc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

 

caut sa cumpar o sa de f650gs. de preferinta ieftina.

 

nu e musai sa aiba musamaua si buretele. imi trebuie doar partea de jos fara crapaturi si defecte. vreu sa refac tapitarea pe ea.

stiti vreun f650gs in dezmembrare sau aveti una pe acasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. O sursa de parbriz pt un dakar din 2005?

Multumesc

» Post actualizat in 23 Apr 2018 19:47

Apropo, am niste suporti de cutii originali pt F650 gs din 2005, banuiesc ca se potrivesc de prin 2004 pana prin 2007.

Daca are cineva nevoie sa-mi dea de stire, mai fac si eu curat prin beci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am schimbat azi camera spate si baiatul de la service mi-a spus ca am bumperele uzate.

Am atast o poza, dar fix codul nu se vede pentru ca e ros cauciucul in acea zona.

 

Stie cineva care este codul pentru F650GS 2001 ABS si de unde se poate comanda setul de bumpere?

 

Multumesc frumos!

 

Stima!

 

post-95693-0-33723300-1524666084_thumb.jpg

Editat de katman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am schimbat azi camera spate si baiatul de la service mi-a spus ca am bumperele uzate.

Am atast o poza, dar fix codul nu se vede pentru ca e ros cauciucul in acea zona.

 

Stie cineva care este codul pentru F650GS 2001 ABS si de unde se poate comanda setul de bumpere?

 

Multumesc frumos!

 

Stima!

 

www.realoem.com , bagi ultimele 7 caractere din seria de sasiu si cauti codul de piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai de.... ce preturi au...

 

Codul este 27712345789 si vad ca per bucata e pe la 130 RON, deci 3 bucati.... brrr.

Cand am dat search dupa cod am gasit o discutie mai veche, de prin 2014 tot aici in forum, cu workaround de completat cu o camera pana la eliminarea jocului :)))). Cred ca aplic si eu metoda.

 

 

ale mele arata distruse fata de ale tale, si merg fara nici o problema ..

 

 

Bun asa, inseamna ca inca mai tine, nu ma lasa asa sa merg pe doua picioare ca un psihopat... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot intampla2 lucruri daca se uzeaza bucatile alea de cauciuc:

1) sa se intareasca si sa transmita socuri mai mari in lant - teoretic, nu am vazut asta in realitatela gs

2) sa capete putin joc - absolutinsignifiant pe langa ce produce intinderea lantului.

 

niciodata nu ramai in drum de la ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare all!! Ma fratilor ajutati-ma si pe mine cu un sfat.Mobra mea din dotare mai exact un BMW F 650 GS - 2002 nu vrea sa stea in relanti cand il pornesc de fapt el nu STA turat la rece cum ar trebui de fapt! Ca idee anul trecut mai facea unele nazuri ca sa statea turat in 3000 si dupa ce il mai acceleram umpic isi revenea,M-am gandit sa schimb filtrul de benzina ce am gasit ca si filtru adica un MANN WK 69/ 2.pret undeva intre 70-80 lei .Stiu ca ar trebui sa pun OEM,dar din ce am vazut unii spun ca e ok,asta de MANN.Astept un sfat referitor la problema de relanti .La cald sta in 1500 problema este la pornire .SI PINA SE INCALZESTE.

Editat de tavibasca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As verifica:

-cablul de acceleratie - cand tragi de ghidon max st/dr imi urca in ture? sau sa nu ai surubul de pe corpul de injectie strans prea tare. poate se blocheaza in cursa de la mizerie in camasa.

-idle valve control - daca nu ai curatat asta e bine sa o faci, a mea pornea f greu si avea relantiul la aprox 2000 inainte sa o curat pana se incalzea motorul. pe pistonul ei se depune multa mizerie.

-lipsa etansarii inaintea clapetei de acceleratie - sa nu traga aer pe altundeva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...