Baxxter Postat Martie 20, 2020 Share Postat Martie 20, 2020 (editat) Acum 22 ore, TDX a spus: Poate ar trebui curățat "idle actuator" - un ceva care ține de relanti. L-am verificat, că era curat luna. Și el și tot corpul injecției. STIU cum ar trebui sa pornească. Doar buton, fara accelerație. Daca ii dau așa NU pornește. Deloc. Cel mult da câteva rateuri. Singurul mod in care reușesc să o pornesc după câteva încercări e cu accelerația trasă. Face la fel și cu rezervorul plin și cu el gol, excludem sorbul. Pot verifica pompa de presiune, dar puțin probabil. Când se încălzește trage de rupe. Urcă până la roșu în treptele 1-4, 5 n-am incercat. Și tine relanti. Mai săpăm, mulțumesc frumos pentru sugestii. Editat Martie 20, 2020 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 UPDATE: am rezolvat. Proprietarul anterior a schimbat idle actuator fara sa stie ca cel de single spark e diferit fata de cel de twin. Am pus actuator de twin si merge de rupe motocicleta acum. Porneste instant si trage frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 @Nooxy cheia e fara cip, o copiezi oa orice atelier. Sa ai o bucata de sarma( 6-8 cm sub sa). Contactul e super prost, pe partea de lipituri, si daca ramai pe undeva, invartind fara succes cheia, scoti mufa contactului, din spatele farului, si pui sarma. Tot contactul prost, de fapt lipiturile lui, iti poate indica, in bord, o valoare de incarcare mai mica decat cea reala. Daca ai dubii, foloseste un multimetru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Multumesc Cozmino, cu cheia am rezolvat de atunci cu 30 lei la un atelier de chei, dar cu contactul , din pacate pentru mine, am aflat asta prea tarziu, si acum 2 saptamani am impins cam 5 km la mobra. Norocul meu , daca se poate spune asa , a fost ca eram relativ aproape de casa. A murit brusc, in mers, si totul stins. Am verificat baterie, si sigurante in drum , si am renuntat. Am descoperit un fir rupt din contact acasa. Am lipit firul si turnat rasina peste. Sper sa nu mai faca. Oricum acum stiu ce sa fac. Fac contact intre fire si , o rezolv. Un contact nou e cam 700 de lei, si nu m-am indurat, mai ales fiindca e prost proiectat si se poate rupe oricand. Dupa am descoperit pe net ca e des intalnita problema, la seria x. Si uite asa am impins eu de mi-au iesit ochii, de mi-am adus aminte de Hoinar, dara ala era macar mai usor, si eu pustan. Sa stii ca , am o umbra de regret ca nu am luat 690-ul ala de la tine, ca l-ai avut la super pret, ca mult nu mai am si ajung si cu Xcountry la pretul ala, si tot nu o sa faca ce facea 690-ul. Bafta si sanatate multa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Aprilie 16, 2020 Share Postat Aprilie 16, 2020 Ai facut o alegere buna cu Xul. Rezolva ce ai de rezolvat si o sa te serveasca mult timp. Daca nu ai facut deja, schimba filtrul de benzina. Pune-l in top pe lista de prioritati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Aprilie 17, 2020 Share Postat Aprilie 17, 2020 Cam asta a suferit Xul de cand e la mine : Schimb ulei( 15w50) , filtru ulei, filtru aer Schimb bujii Schimb kit lant (DID ZMVX) Revizie furca fata( ulei , simeringuri ulei, praf) Schimb baterie Schimb lichid racire si lichid frana Placute frana fata- spate Verificat cabluri ambreiaj, acceleratie. Verificat si gresat rulmenti roti Verificat joc termic supape Inlocuiti rulmentii de jug Verificat si gresat rulmenti bascula Adaptoarele pentru stander spate Manete frana si ambreiaj(am pus noi, cele vechi sunt de rezerva) Inlocuit si echilibrat anvelope si camere aer(cele vechi de rezerva) Inlocuit siguranta culisa etrier spate Inlocuit garnitura cauciuc etrier frana spate Inlocuit cauciuc protectie praf pompa frana spate Inlocuit bec numar Inlocuit rulmenti rola inferioara lant Montat protectii maini originale BMW Montat esapament LeoVince X3 Coborat garda la sol din furca fata si amortizor spate Curatat corp admisie Refacut circuit electric frana fata Montat pedala schimbator metalica Construit extensie talpa cric Construit protectie pompa frana spate Curatat si dat cu spray contact in conectori electrici Montat scut protectie motor aluminiu Construit protectie pietre radiator Rezerva de tampoane antrenare roata spate( se gasesc foarte greu, si e bine sa fie de rezerva ) Deocamdata am iesit foarte putin cu ea, si nu m-a prins foarte tare. Mi se pare destul de grea mai ales la manevre pe loc , in panta si pe teren accidentat. Pe asfalt , mobre mult mai grele , mi se pareau usoare ca un fulg , pe cand cu asta ma lupt putin si ma cam oboseste.E drept ca nici experienta pe off nu am deloc. Daca o sa ma prinda , o sa vad cum fac sau ii iau alte roti(excel), eventual un 21 pe fata, alta suspensie fata si spate, plus eventual un rezervor suplimentar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 18, 2020 Share Postat Aprilie 18, 2020 Daca e cineva interesat, schimb amortizor aftermarket cu amortizor original de Dakar. Amortizorul in discuție e pentru indivizi mai mici de statura, a coborât motocicleta câțiva cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Aprilie 22, 2020 Share Postat Aprilie 22, 2020 Din plictiseala, dupa ce i-am facut o vizita lui ..agnea la resedinta temporara de dimineata , sa ii las un pachetel, in seara asta am incercat sa fac o tentativa de trusa de scule la mobra. Nu stiu acum cum o sa fac sa nu troncane prea tare ce o sa pun in ea .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Mai 12, 2020 Share Postat Mai 12, 2020 Salutare! Am in plan si chiar am gasit o motocicleta pe care vreau sa o cumpar, nu am gasit topic pentru ea, asa ca o sa scriu aici. Este vorba de un F700GS din 2014 cu ABS, DTC, ESA. Cateva intrebari am, daca sunteti amabili sa imi raspundeti - nefiind cunoscator al modelului si neavand pana acum nimic produs de BMW, la ce particularitati ar trebui sa ma uit atunci cand urmaresc sa cumpar acest model? daca exista aceste particularitati...Evident, in afara de lucrurile generale, care se aplica la orice motocicleta pe care vrei sa o cumperi. - ce parere aveti despre acest model? M-am uitat si ma tot uit la recenzii si review-uri pe internet de o saptamana aproape. Parerea mea este formata in proportie majoritara. Insa, eram curios totusi, de o parere a cuiva care a avut sau are acest model. Stiu ca nu e foarte cautat modelul, ba chair unii ar spune ca e pentru femei mai mult :)) Apreciez raspunsurile voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 13, 2020 Share Postat Mai 13, 2020 (editat) La 22.04.2020 la 21:32, Nooxy a spus: Din plictiseala, dupa ce i-am facut o vizita lui ..agnea la resedinta temporara de dimineata , sa ii las un pachetel, in seara asta am incercat sa fac o tentativa de trusa de scule la mobra. Nu stiu acum cum o sa fac sa nu troncane prea tare ce o sa pun in ea .... De unde ai luat materialele ? Editat Mai 13, 2020 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Mai 13, 2020 Share Postat Mai 13, 2020 Gasesti in orice magazin de bricolaj, tot ce ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 15, 2020 Share Postat Mai 15, 2020 Capac cu filet ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 15, 2020 Share Postat Mai 15, 2020 La 22.04.2020 la 21:32, Nooxy a spus: Din plictiseala, dupa ce i-am facut o vizita lui ..agnea la resedinta temporara de dimineata , sa ii las un pachetel, in seara asta am incercat sa fac o tentativa de trusa de scule la mobra. Nu stiu acum cum o sa fac sa nu troncane prea tare ce o sa pun in ea .... Capitonezi pe interior cu burete-folie de 1cm de montaj parchet, etc. eventual pui si intre scule. cumva sa stea indesate. Cred ca o sa fac si eu ceva similar, sa mut din topcase una alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Mai 15, 2020 Share Postat Mai 15, 2020 Acum 1 oră, george13 a spus: Capac cu filet ? Da, capacul e cu filet. 1 oră în urmă, Adrian M. a spus: Capitonezi pe interior cu burete-folie de 1cm de montaj parchet, etc. eventual pui si intre scule. cumva sa stea indesate. Cred ca o sa fac si eu ceva similar, sa mut din topcase una alta. E o idee buna. Momentan, sunt bagate intr-un fel de sac de panza, si stau destul de inghesuite. Sunt sigur ca o sa se rupa sacul, dar nu e chiar ultima mea grija, deocamdata.Ideal era sa confectionez din material textil ceva unde sa aiba fiecare scula locul ei, dar nu ma pricep la croitorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Damasc Postat Iunie 30, 2020 Share Postat Iunie 30, 2020 La 26.08.2019 la 12:55, V a L y O a spus: Am trecut azi pe la Bavaria sa comand suruburile pentru discul de frana spate si am primit cadou un DVD, din 2004. Poate va intereseaza. https://www.dropbox.com/sh/sl8hairopd56e8g/AADXAkpR2Pm-zhifX8Kqmtwea?dl=0 Salut! Mai poate urca cineva pe dropbox/alt site similar cele două DVD-uri? Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 3, 2020 Share Postat Iulie 3, 2020 Pentru cine mai vrea dvd-ul: https://www.dropbox.com/sh/2wcsbh42dtq44yu/AADvLFDGPk7z8b2IIbbKH-Tra?dl=0 In alta ordine de idei, m-am saturat sa tot schimb camere, asa ca azi mi-am facut damblaua si am montat roti de G650 GS pe F-ul meu. S-au potrivit la fix, fara a fi nevoie de modificari. Urmeaza sa-mi printez 3D ornamentele de pe rezervor, sa-mi caut/gasesc aripa spate completa si sa prelungesc aripa fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 On 03.07.2020 at 19:13, V a L y O said: Pentru cine mai vrea dvd-ul: https://www.dropbox.com/sh/2wcsbh42dtq44yu/AADvLFDGPk7z8b2IIbbKH-Tra?dl=0 In alta ordine de idei, m-am saturat sa tot schimb camere, asa ca azi mi-am facut damblaua si am montat roti de G650 GS pe F-ul meu. S-au potrivit la fix, fara a fi nevoie de modificari. Urmeaza sa-mi printez 3D ornamentele de pe rezervor, sa-mi caut/gasesc aripa spate completa si sa prelungesc aripa fata. Arata bine cu rotie alea turnate. Din ce an e ? Daca poti sa printezi chestiile alea de pe rezervor, m-as baga si eu la una mare, ca o am lipsa. Doar sa imi zici cat ar costa. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 (editat) On 12.05.2020 at 20:25, misionaru said: Salutare! Am in plan si chiar am gasit o motocicleta pe care vreau sa o cumpar, nu am gasit topic pentru ea, asa ca o sa scriu aici. Este vorba de un F700GS din 2014 cu ABS, DTC, ESA. Cateva intrebari am, daca sunteti amabili sa imi raspundeti - nefiind cunoscator al modelului si neavand pana acum nimic produs de BMW, la ce particularitati ar trebui sa ma uit atunci cand urmaresc sa cumpar acest model? daca exista aceste particularitati...Evident, in afara de lucrurile generale, care se aplica la orice motocicleta pe care vrei sa o cumperi. - ce parere aveti despre acest model? M-am uitat si ma tot uit la recenzii si review-uri pe internet de o saptamana aproape. Parerea mea este formata in proportie majoritara. Insa, eram curios totusi, de o parere a cuiva care a avut sau are acest model. Stiu ca nu e foarte cautat modelul, ba chair unii ar spune ca e pentru femei mai mult :)) Apreciez raspunsurile voastre! Nu detin F700 dar am bagat vreo 15000 km pe F650/700/800 pe vremea cand lucram in moto rental. Zic sa nu poluam topicul asta si sa ne vedem la o bere. Sau poti intreba pe topicul dedicat https://motociclism.ro/topic/268807-bmw-f650f700f800gsa/ Editat Iulie 7, 2020 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 8, 2020 Share Postat Iulie 8, 2020 Acum 4 ore, Serban.S a spus: Arata bine cu rotie alea turnate. Din ce an e ? Daca poti sa printezi chestiile alea de pe rezervor, m-as baga si eu la una mare, ca o am lipsa. Doar sa imi zici cat ar costa. Stima An 2004, este fosta motocicleta a lui "george13" Poate intereseaza pe cineva: rotile sunt de la un G650 GS 2010 - 2015 (pe realoem apare ca R13 G650 GS 11 0188/0189), cumparate de pe boonstraparts.com (350euro +18euro transport, livrate in 5zile, la usa, prin DHL). La rotile de aliaj am schimbat rulmentii, simeringurile si suruburile pentru discul de frana fata. De pe rotile vechi am mutat discurile de frana, suruburile pentru discul spate (le schimbasem acum 2luni), inelele de ABS si suruburile pentru inelul spate, distantierii, ansamblul pinionului spate (sprocket carrier), tampoanele de cauciuc si cauciucurile. Toate s-au potrivit 1 la 1. In total: 2350lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 8, 2020 Share Postat Iulie 8, 2020 Acum 3 ore, V a L y O a spus: rotile Măcar pe astea de aliaj se incalță/descalță gumele mai ușor? Cel puțin pe spate e fwtere la f650... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 8, 2020 Share Postat Iulie 8, 2020 Acum se incalta/descalta la vulcanizare. Jantele astea sunt tubeless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Iulie 12, 2020 Share Postat Iulie 12, 2020 Pentru cine are nevoie, donez doua camere noi. De preferat in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat August 1, 2020 Share Postat August 1, 2020 (editat) Dupa mai multe incercari, mi-am printat 3D ornamentele laterale. Varianta finala e fara cei trei pini, ornamentele le voi lipi cu dublu adeziv (Bison Car Tape). Straturile au grosimea de 0,12mm, materialul folosit e PETG. Brutul a iesit acceptabil (unele culori ascund bine liniile straturilor, altele, nu prea), dar am vrut sa vad si cum ies vopsite. Le-am luat cateva minute cu smirghel de 400 pana nu s-au mai simtit rizurile la atingere, plastic primer si acum astept sa se usuce sa vad daca mai trebuie un strat de primer sau dau direct vopsea. Daca mai vrea cineva, pot printa setul de 4 cu 70lei (gri, rosu, galben, negru, alb, verde sau albastru). Mai am in plan capacele carenelor spate si cheia pentru busonul de ulei. Editat August 1, 2020 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 17, 2020 Share Postat August 17, 2020 Daca ai trusa de scule la tine, nu ai nevoie de nici o cheie pentru busonul de ulei, se foloseste tubulara pentru bujii, care intra perfect in hexagonul din busonul de ulei. De aia 70 de lei le si smirgheluiesti si vopsesti? Ce grosime are "coaja"/wall-ul lateral? (0.4? 0.8? 1.2? 1.6?). Infill-ul de cat e? 20%? 30%? 50%? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JilaveanuCosti Postat August 17, 2020 Share Postat August 17, 2020 Salutare ! Neavând timp sa citesc toate paginile întreb și eu , ce părere aveți de F 650 GS Dakar din 2002 ? Fiabilitate etc. Și cât de offroad se poate merge cu el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.