Jump to content
Sign in to follow this  
tro5

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)

Recommended Posts

Am nevoie de triple clamp - juguri la un dakar. Ma gandesc ca is la fel ca pe modelul standard, nu?

Ma puteti indruma spre cineva care are/dezmembreaza?

Edited by Dan Cata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt aceleasi. Vezi pe OLX

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am intors din Norvegia si in Polonia... pierdut, furat ornamentul de pe carena stanga Bmw. Ceva sugestii ?

Edited by george13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt aceleasi. Vezi pe OLX

Vad de la modelul vechi, ST, dar de la asta nou nu gasesc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

era un 650gs la dezmebrari pe OLX, nu cauta doar dupa juguri, triple clamp etc. Verifica si sectiunea de dezmebrari de pe forum.

@george, aceeasi chestie, dezmembrari sau magazine auto si la comanda. eu la auto am iesit mai ieftin cu emblemele si alte ornamente comandate la magazinele auto decat la dezmebrari (Ciclop in Timisoara)


» Post actualizat in 16 Aug 2018 08:24

legat de triple tree, nu vreau sa vorbesc prostii dar cred ca e acelasi si la Scarver. Zic ca merita verificat


» Post actualizat in 16 Aug 2018 08:28

am verificat, nu se impaca gs cu cs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Face cineva un ax din otel inox, mai bun decat cel original de la pompa de apa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca axul este problema. Eu nu am avut nici un ax uzat in zona de contact cu simeringurile care sa creeze probleme. Problema principal este pierderea caracteristicilor din care este fabricat simeringul. Eu am comandat la o firma, paprika parca din Oradea daca nu ma insel, simeringuri dintr-un material superior numit Viton, de culoare maronie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact astea au fost pe motor, dar axul a fost dintr-un otel care nu a fost inoxidabil si la 4000 km de casa, in Norvegia, a inceput sa curga. Mai am un set de semeringuri de la Oradea. Am dat capacul sa-i puna o bucsa de bronz grafitat care sa ia jocul care se formeaza acolo. Ax nu am gasit, as cumpara original dar se spune ca nu este grozav, si de aceea as incerca alt otel inoxidabil.

Edited by george13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un chit de ambreiaj pt un BMW f 650 gs an 2004 ....vreau ebc heavyduti

.o recomandare

» Post actualizat in 06 Sep 2018 09:11

Este careva cu BMW 650 gs din Cluj Napoca și nu îl folosește până săpt viitoare vineri să îmi de-a un telefon sa explic ce vreau ...ii urgent ai doar azi 0745538663 mihai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa se rezolve pe muuulti km problema asta cu pompele de apa care curg. Bucsa de bronz grafitat in capac, montata profi, ax original. Are si pinioanele noi puse anul trecut.

Sincer puteam pune un ax pe care il aveam, de otel care nu s-a dovedit foarte bun. Vreau sa o vand totusi si sa ma injure cel care o cumpara ... hmm. Si-a facut datoria, m-a adus de la Nordkap.

post-89445-0-43919300-1536506605_thumb.jpg

post-89445-0-11010200-1536506637_thumb.jpg

Edited by george13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare...am zis sa nu mai rasfoiesc. Cat ar trebui sa incarce releul unui gs/dakar 2005?

Am meu baga cam 13.20 v

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare...am zis sa nu mai rasfoiesc. Cat ar trebui sa incarce releul unui gs/dakar 2005?

Am meu baga cam 13.20 v

Multumesc

Eu dupa ce pornesc, la relanti are 14.4-14.5 V. Cand am turatie mare in mers mai scade un pic.

Am gasit asta pe site la f650, sunt mai multe informatii acolo:

post-97847-0-23431000-1537167667_thumb.jpg

Edited by Kez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu e pe la 14.0 - 14.2

Exceptie, cand e incins si porneste ventilatorul, scade pe la 12.8

Iar daca mai calc si frana scade la 12.2v

Mi-a papat deja o baterie in felul asta.

Suspectez ca e pe duca releul de incarcare

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti suspecta multe alte lucruri, primul fiind o demagnetizare a volantei. Cam la acelasi nivel se poate vorbi despre bobina arsa in stator (usor de masurat) - daca merge in 2 faze nu are destula putere (in cazul lui titi.dudu). Contactele imperfecte sunt o posibilitate (destul de mica totusi)

Daca imi aduc bine aminte masuratorile se fac la 3000 (sau 3500) rpm si cu bateria complet incarcata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele 3 faze masoara la fel.

Demagnetizarea volantei ar afecta incarcarea si la rece si la cald, nu?

La mine doar cand e incins bine scade incarcarea.

Adica dupa ce si-a dat drumul ventilatorul macar o tura.

Masurasem si cablurile + si - (de la alternator / releu spre borne si erau ok - sub 1 ohm).

Pana la urma, m-am inpacat cu ideea si ca solutie, pun incarcatorul destept pe baterie o data pe luna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai masurat infasurarile la cald - exact atunci cand face ? poate ca una din infasurari are cateva spire care nu sunt pe treaba lor si fac pe nebunele la cald (intra in scurtcircuit sau se intrerupeuna din ele)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare. Inca o intrebare. Am gasit ceva urme de lichid pe furtunul de la radiator spre motor si pe blocul motor. E ceva maroniu si destu de intarit de la caldura banuiesc. Apa era cam pe minim sau putin sub. Inainte sa o pornesc a cazut de pe cric...am pornit si tot ok. Dupa o urcare s-a aprins becu la apa, ventilatorul clar baga. Am oprit de s-a racit putin si la vale n7 s_a mai aprins bec si tot ok. Am completat cu apa,aerisit si la radiator si la surubul din blocul motor dar tot intra ventilator in treapta 1 si nu se mai prea opreste chit ca radiatoryl e dedtul de rece. Ceva opinii?

Multumesc

Edited by Gabitza_Bv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva opinii?

Multumesc

 

In primul rand verifica daca deschide termostatul. Daca radiatorul e rece si merge ventilatorul e posibil ca termostatul sa deschida prea tarziu sau deloc. Chestia asta ar fi posibila pt ca la F650 nu este termocupla pe radiator iar ventilatorul este comandat de calculator care isi ia temperatura de la un senzor aflat pe motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. GS-ul lui george13 a ajuns la mine si va scoate la pensie Pegaso-ul. Dupa ~40Km am impresia ca o sa ne impacam foarte bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa il stapanesti sanatos si sa te duca cel putin pe unde m-a dus si pe mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe unde gasesc un manual de reparatie pentru twin spark? Tot ce am gasit e pentru single. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...