Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dar ma intreb ???? e / carburator sau injectie??

 

INJECTIE!!

 

sa nu scoti borna ca strici chestii.

 

sa nu pui releu de f clasic ca nu prea face fata la cat genereaza alternatorul de GS

 

cica ai dreptate... sa vad ce gasesc... acum caut piese pentru mine :laugh: si nu gasesc :cheers: decat noi.. acum imi cam pare rau ca am bmw...

 

INJECTIE!!

 

 

 

cica ai dreptate... sa vad ce gasesc... acum caut piese pentru mine :laugh: si nu gasesc :love: decat noi.. acum imi cam pare rau ca am bmw...

bun deci azi incerc sa pornesc mobra , e la incarcat iar bateria . maine incerc sa pornesc , azi am curatat contactele VRConnectorGS1Haakon.jpg VRConnectorGS2Haakon.jpg si am incercat sa pornesc cu bateria la 10 v ... dadea sa fiarba(ce dracu are e releul de incarcare?, macar sa stiu ce sa iau-e o galagie de bani ala ) azi mai incerc cu bateria incarcata bine. cum imi dau seama daca e releul de incarcare? poza de mai jos e releul ?(ca sa fiu sigur ) releu%20incarcare%20sc%2044.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca bateria e proasta (a suferit incidente nasolii, etc) atunci nu ai ce naiba sa masori. O baterie nasoala sau goala absoarbe extrem de mult curent si asta nu e bine, va scoate bule la greu.

Iarasi - cu 10 v nu o sa porneasca nici sa o F***

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea m-am tot uitat dupa cauciucuri. Am gasit ceva tare interesant la de Heidenau, modelul K76, dar nu-l fac sau nu-l au in lista si pentru dimensiunile noastre pe fata, 100-90-19...asa ca tot la Metzler o sa ma intorc, desi sunt mult mai scumpe.

Am gasit pe cauciucurimoto.ro, Tourance H la 830Ron fata+spate. Tot acolo am gasit Tourance S la 700Ron fata+spate. E ok sa cumpar cu indice de viteza S desi din fabrica mobra vine cu H? Mentionez ca eu nu merg mai tare de 120Km/h....max 130. Indicele de viteza mai mic poate afecta si durata de viata a cauciucului? Poate sa se consume mai repede?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca bateria e proasta (a suferit incidente nasolii, etc) atunci nu ai ce naiba sa masori. O baterie nasoala sau goala absoarbe extrem de mult curent si asta nu e bine, va scoate bule la greu.

Iarasi - cu 10 v nu o sa porneasca nici sa o F***

bateria e cumparata pe 17 luna asta !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum imi dau seama daca e releul de incarcare? poza de mai jos e releul ?(ca sa fiu sigur )

 

Da, asta-i releul. Ti-am zis si mai sus cum poti sa il verifici. Cu motorul pornit si turat la 3-4000 masori voltajul pe bornele bateriei. Daca ai intre 13.8-14.5V e ideal, sub 13 sau peste 15 ai o problema cu releul, fie nu incarca suficient fie incarca prea tare. Eu intentionez sa imi montez asa ceva pe motor http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii_in...igital_(26030)/

 

Exista posibilitatea sa fie de vina si alternatorul, dar e putin probabil. Cel mai bine te duci la un electrician sa il testeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asta-i releul. Ti-am zis si mai sus cum poti sa il verifici. Cu motorul pornit si turat la 3-4000 masori voltajul pe bornele bateriei. Daca ai intre 13.8-14.5V e ideal, sub 13 sau peste 15 ai o problema cu releul, fie nu incarca suficient fie incarca prea tare. Eu intentionez sa imi montez asa ceva pe motor http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii_in...igital_(26030)/

Acelasi lucru cred si io...releul e de vina!Iar pentru siguranta,pe viitor,ar fi bun asa ceva: http://www.tuning100.ro/products.php?id=1875 ,ce-i drept,e cam scump pentru criza actuala,...dar s-ar merita! :laugh:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voltmetrele alea sunt niste porcarii care ocupa un spatiu imens intr-un mod inutil.

 

cel mai bun e voltmetrul clasic cu 3 leduri - galben, verde si rosu. costa max 10 lei sa il faci si are functionare simpla - sub 13,5 sau pe acolo se aprinde galben , peste 14,5 rosu, intre ele verde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voltmetrele alea sunt niste porcarii care ocupa un spatiu imens intr-un mod inutil.

 

Ce-ai bre cu gustul omului, mie-mi place sa imi arate cu virgula. Pe de alta parte pe distante mari iau oricum cu mine voltampermetrul, asa ca n-as avea nevoie de gaselnita aia care iti distrage atentia de la drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voltmetrele alea sunt niste porcarii care ocupa un spatiu imens intr-un mod inutil.

 

cel mai bun e voltmetrul clasic cu 3 leduri - galben, verde si rosu. costa max 10 lei sa il faci si are functionare simpla - sub 13,5 sau pe acolo se aprinde galben , peste 14,5 rosu, intre ele verde.

Sunt la fel de paralel la electronica pe cat sunt la mecanica, poci sa dai mai multe detalii (eventual un link, sau sa recomanzi un nene care face asa ceva)?? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact asta ma enerveaza si pe mine la alea cu civre- prea multa lumina pe bord si distrage atentia

 

eu unul cred ca fiind albastru merge post-18814-1233131274_thumb.jpg . poate are optiune sa-i reglezi intensitatea culorii de pe display.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea m-am tot uitat dupa cauciucuri. Am gasit ceva tare interesant la de Heidenau, modelul K76, dar nu-l fac sau nu-l au in lista si pentru dimensiunile noastre pe fata, 100-90-19...asa ca tot la Metzler o sa ma intorc, desi sunt mult mai scumpe.

Am gasit pe cauciucurimoto.ro, Tourance H la 830Ron fata+spate. Tot acolo am gasit Tourance S la 700Ron fata+spate. E ok sa cumpar cu indice de viteza S desi din fabrica mobra vine cu H? Mentionez ca eu nu merg mai tare de 120Km/h....max 130. Indicele de viteza mai mic poate afecta si durata de viata a cauciucului? Poate sa se consume mai repede?

 

 

Imi raspunde si mie cineva la ce am scris mai sus? Sau sunt motoretistul invizibil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi raspunde si mie cineva la ce am scris mai sus? Sau sunt motoretistul invizibil?

 

 

 

Salut!

 

Sunt si pt. gs, uite aici:

 

http://www.reifenwerk-heidenau.de/produkte.html

 

Nici eu n-am inteles de ce importatorul roman nu le are pe site ...?!

 

Vezi ca s-a tot discutat despre cauciucuri, si se pare ca romi si bogdan c. aduc la preturi mai bune.

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan c, din pacate, are preturi mai mari decat importatorul heidenau, maxi scooter din timisoara. sunt foarte serviabili, si ajunge pachetul de la ei a doua zi dupa comanda.

 

www.heidenau.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt la fel de paralel la electronica pe cat sunt la mecanica, poci sa dai mai multe detalii (eventual un link, sau sa recomanzi un nene care face asa ceva)?? :laugh:

targ vitaan sau magazinele cu piese de dacia. gasesti gata facute. sau kit de piese la magazine de piesaraie electronica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

targ vitaan sau magazinele cu piese de dacia. gasesti gata facute. sau kit de piese la magazine de piesaraie electronica

Danke! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu sunt interesat de raspuns la aceiasi intrebare

 

Eu am s-uri luate de la romi, gs-ul se incadreaza in indicele asta de viteza. Spatele are vreo 11000km si e uzat 70%, fata e ca noua, dar are numai 5000km.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am un GS din 2004 la 15000 km. Acu' ce l-am luat. Problema: scoate aburi la greu pe evacuare (esapament). Stiu ca e frig si ca e destul de normal sa "abureasca", dar ce mi se pare ciudat , e faptul ca chiar si dupa ce motorul e cald, el tot face ca locomotiva. Fum nu scoate, ci doar aburi, si nici nu fierbe apa in vasul de expansiune ca sa zici ca e arsa garnitura de chiulasa. Intrebare: mai are cineva problema asta. Mai am si un Dakar din 2006 si asta nu face asa. Sau mai corect spus, nu face chiar asa tare ca GS-ul.

2. la manual scrie cu voce tare : Do not use synthetic oil !!!!!!!!!!! Ati folosit careva ulei sintetic sau semi-sintetic ? Am inteles de la un prieten care merge mult in cursele de motocross ca uleiul sintetic poate sa afecteze discurile de frictiune de la ambreiaj. Ce stiti despre asta?

 

Hai nu va sfiiti, raspundeti. dar nu toti odata, ci pe rind. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti idee cum se potea masura si cu ce releul de incarcare la bmw f 650 gs? (e dat jos de pe motoreta)

 

Iti trebuie o sursa de curent cu care sa simulezi alternatorul si acumulatorul, daca ai vreun prieten electronist roaga-l sa te ajute. Cel mai simplu este sa il masori pe motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...