ZIDU' Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 sa nu scoti borna ca strici chestii. sa nu pui releu de f clasic ca nu prea face fata la cat genereaza alternatorul de GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prusikdan Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 dar ma intreb ???? e / carburator sau injectie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 dar ma intreb ???? e / carburator sau injectie?? INJECTIE!! sa nu scoti borna ca strici chestii. sa nu pui releu de f clasic ca nu prea face fata la cat genereaza alternatorul de GS cica ai dreptate... sa vad ce gasesc... acum caut piese pentru mine si nu gasesc decat noi.. acum imi cam pare rau ca am bmw... INJECTIE!! cica ai dreptate... sa vad ce gasesc... acum caut piese pentru mine si nu gasesc decat noi.. acum imi cam pare rau ca am bmw... bun deci azi incerc sa pornesc mobra , e la incarcat iar bateria . maine incerc sa pornesc , azi am curatat contactele si am incercat sa pornesc cu bateria la 10 v ... dadea sa fiarba(ce dracu are e releul de incarcare?, macar sa stiu ce sa iau-e o galagie de bani ala ) azi mai incerc cu bateria incarcata bine. cum imi dau seama daca e releul de incarcare? poza de mai jos e releul ?(ca sa fiu sigur ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 daca bateria e proasta (a suferit incidente nasolii, etc) atunci nu ai ce naiba sa masori. O baterie nasoala sau goala absoarbe extrem de mult curent si asta nu e bine, va scoate bule la greu. Iarasi - cu 10 v nu o sa porneasca nici sa o F*** Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Zilele astea m-am tot uitat dupa cauciucuri. Am gasit ceva tare interesant la de Heidenau, modelul K76, dar nu-l fac sau nu-l au in lista si pentru dimensiunile noastre pe fata, 100-90-19...asa ca tot la Metzler o sa ma intorc, desi sunt mult mai scumpe. Am gasit pe cauciucurimoto.ro, Tourance H la 830Ron fata+spate. Tot acolo am gasit Tourance S la 700Ron fata+spate. E ok sa cumpar cu indice de viteza S desi din fabrica mobra vine cu H? Mentionez ca eu nu merg mai tare de 120Km/h....max 130. Indicele de viteza mai mic poate afecta si durata de viata a cauciucului? Poate sa se consume mai repede? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 daca bateria e proasta (a suferit incidente nasolii, etc) atunci nu ai ce naiba sa masori. O baterie nasoala sau goala absoarbe extrem de mult curent si asta nu e bine, va scoate bule la greu.Iarasi - cu 10 v nu o sa porneasca nici sa o F*** bateria e cumparata pe 17 luna asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 cum imi dau seama daca e releul de incarcare? poza de mai jos e releul ?(ca sa fiu sigur ) Da, asta-i releul. Ti-am zis si mai sus cum poti sa il verifici. Cu motorul pornit si turat la 3-4000 masori voltajul pe bornele bateriei. Daca ai intre 13.8-14.5V e ideal, sub 13 sau peste 15 ai o problema cu releul, fie nu incarca suficient fie incarca prea tare. Eu intentionez sa imi montez asa ceva pe motor http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii_in...igital_(26030)/ Exista posibilitatea sa fie de vina si alternatorul, dar e putin probabil. Cel mai bine te duci la un electrician sa il testeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) Da, asta-i releul. Ti-am zis si mai sus cum poti sa il verifici. Cu motorul pornit si turat la 3-4000 masori voltajul pe bornele bateriei. Daca ai intre 13.8-14.5V e ideal, sub 13 sau peste 15 ai o problema cu releul, fie nu incarca suficient fie incarca prea tare. Eu intentionez sa imi montez asa ceva pe motor http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii_in...igital_(26030)/ Acelasi lucru cred si io...releul e de vina!Iar pentru siguranta,pe viitor,ar fi bun asa ceva: http://www.tuning100.ro/products.php?id=1875 ,ce-i drept,e cam scump pentru criza actuala,...dar s-ar merita! Editat Ianuarie 27, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 voltmetrele alea sunt niste porcarii care ocupa un spatiu imens intr-un mod inutil. cel mai bun e voltmetrul clasic cu 3 leduri - galben, verde si rosu. costa max 10 lei sa il faci si are functionare simpla - sub 13,5 sau pe acolo se aprinde galben , peste 14,5 rosu, intre ele verde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 voltmetrele alea sunt niste porcarii care ocupa un spatiu imens intr-un mod inutil. Ce-ai bre cu gustul omului, mie-mi place sa imi arate cu virgula. Pe de alta parte pe distante mari iau oricum cu mine voltampermetrul, asa ca n-as avea nevoie de gaselnita aia care iti distrage atentia de la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 exact asta ma enerveaza si pe mine la alea cu civre- prea multa lumina pe bord si distrage atentia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 voltmetrele alea sunt niste porcarii care ocupa un spatiu imens intr-un mod inutil. cel mai bun e voltmetrul clasic cu 3 leduri - galben, verde si rosu. costa max 10 lei sa il faci si are functionare simpla - sub 13,5 sau pe acolo se aprinde galben , peste 14,5 rosu, intre ele verde. Sunt la fel de paralel la electronica pe cat sunt la mecanica, poci sa dai mai multe detalii (eventual un link, sau sa recomanzi un nene care face asa ceva)?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 exact asta ma enerveaza si pe mine la alea cu civre- prea multa lumina pe bord si distrage atentia eu unul cred ca fiind albastru merge . poate are optiune sa-i reglezi intensitatea culorii de pe display. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Arata bine jucaria, dar am vazut ca sant pt auto. Or fi rezistente la apa? Ce dimensiune are displeiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Zilele astea m-am tot uitat dupa cauciucuri. Am gasit ceva tare interesant la de Heidenau, modelul K76, dar nu-l fac sau nu-l au in lista si pentru dimensiunile noastre pe fata, 100-90-19...asa ca tot la Metzler o sa ma intorc, desi sunt mult mai scumpe.Am gasit pe cauciucurimoto.ro, Tourance H la 830Ron fata+spate. Tot acolo am gasit Tourance S la 700Ron fata+spate. E ok sa cumpar cu indice de viteza S desi din fabrica mobra vine cu H? Mentionez ca eu nu merg mai tare de 120Km/h....max 130. Indicele de viteza mai mic poate afecta si durata de viata a cauciucului? Poate sa se consume mai repede? Imi raspunde si mie cineva la ce am scris mai sus? Sau sunt motoretistul invizibil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Imi raspunde si mie cineva la ce am scris mai sus? Sau sunt motoretistul invizibil? si eu sunt interesat de raspuns la aceiasi intrebare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Imi raspunde si mie cineva la ce am scris mai sus? Sau sunt motoretistul invizibil? Salut! Sunt si pt. gs, uite aici: http://www.reifenwerk-heidenau.de/produkte.html Nici eu n-am inteles de ce importatorul roman nu le are pe site ...?! Vezi ca s-a tot discutat despre cauciucuri, si se pare ca romi si bogdan c. aduc la preturi mai bune. Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 bogdan c, din pacate, are preturi mai mari decat importatorul heidenau, maxi scooter din timisoara. sunt foarte serviabili, si ajunge pachetul de la ei a doua zi dupa comanda. www.heidenau.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Sunt la fel de paralel la electronica pe cat sunt la mecanica, poci sa dai mai multe detalii (eventual un link, sau sa recomanzi un nene care face asa ceva)?? targ vitaan sau magazinele cu piese de dacia. gasesti gata facute. sau kit de piese la magazine de piesaraie electronica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 targ vitaan sau magazinele cu piese de dacia. gasesti gata facute. sau kit de piese la magazine de piesaraie electronica Danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) si eu sunt interesat de raspuns la aceiasi intrebare Eu am s-uri luate de la romi, gs-ul se incadreaza in indicele asta de viteza. Spatele are vreo 11000km si e uzat 70%, fata e ca noua, dar are numai 5000km. Editat Ianuarie 28, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Salutare! Am un GS din 2004 la 15000 km. Acu' ce l-am luat. Problema: scoate aburi la greu pe evacuare (esapament). Stiu ca e frig si ca e destul de normal sa "abureasca", dar ce mi se pare ciudat , e faptul ca chiar si dupa ce motorul e cald, el tot face ca locomotiva. Fum nu scoate, ci doar aburi, si nici nu fierbe apa in vasul de expansiune ca sa zici ca e arsa garnitura de chiulasa. Intrebare: mai are cineva problema asta. Mai am si un Dakar din 2006 si asta nu face asa. Sau mai corect spus, nu face chiar asa tare ca GS-ul. 2. la manual scrie cu voce tare : Do not use synthetic oil !!!!!!!!!!! Ati folosit careva ulei sintetic sau semi-sintetic ? Am inteles de la un prieten care merge mult in cursele de motocross ca uleiul sintetic poate sa afecteze discurile de frictiune de la ambreiaj. Ce stiti despre asta? Hai nu va sfiiti, raspundeti. dar nu toti odata, ci pe rind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 poate sa aiba injectia nitel dereglata. pune bujie noua si fa o curatare. asa facea si dakarul meu cand incepuse sa dezvolte gargauni la injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 aveti idee cum se potea masura si cu ce releul de incarcare la bmw f 650 gs? (e dat jos de pe motoreta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 aveti idee cum se potea masura si cu ce releul de incarcare la bmw f 650 gs? (e dat jos de pe motoreta) Iti trebuie o sursa de curent cu care sa simulezi alternatorul si acumulatorul, daca ai vreun prieten electronist roaga-l sa te ajute. Cel mai simplu este sa il masori pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.