invictus Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 nu mai exista la modelul vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Astazi am reusit sa-mi montez noile cauciucuri, le-am schimbat pe Fundeni la PrimatSilver, chiar peste drum de benzinaria Petrom. Baiatul care m-a luat in primire, cand a auzit ca sunt cu camera, m-a refuzat categoric zicand ca nu se baga. Dupa cateva parlamentari a aparut un alt baiatmai cu tupeu si a zis ca le face intr-un final.... Am stat langa el cand a facut treaba si am vazut ca a lucrat foarte atent. S-a chinuit rau sa bage camerele...acestea din urma fiind si motivul pentru care se ezita sa faca schimburi la cauciucuri moto non-tubless. La plata am avut o surpriza frumoasa; desi sunasem cu ceva timp inainte la ei si mi-au spus ca tre sa platesc 10 ron de roata, la final mi-au cerut 12 ron pentru amandoua...I-am lasat 10 ron ciubuc baiatului ce s-a ocupat de problema si le-am multumit frumos Daca vreti sa va schimbati cauciucele la preturi ok puteti sa mergeti acolo dar intrebati de Alin, asa-l cheama pe baiatul ce mi-a lucrat mie. In alta ordine de idei...cand am dat jos roata spate am vazut ca angrenajul dintre pinion si janta se face cu ajutorul a 3 tampoane de cauciuc. Astea cam la cat timp se schimba? Mie mi-au parut un pic cam largute, daca intorceam roata cu pinionul in jos acesta din urma nu statea prea fix, chiar cadea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Sa o staanesti sanatoasa, Purgy! Stiu ca ti-o doreai de multa vreme... Aceeasi urare o am si pentru Nils si pentru Alexx! Sa va bucurati de ele fara evenimente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Multumim domnu Melciu, daca te gaseam pe mesageria instant vedeai poze in premiera. In alta ordine de idei .. FRATI GS-isti !!! ... aflai cu stupoare ca acest model are garda la sol de .. de ... 15 cm ??? pai ce enduro sa fac eu cu 15 cm garda la sol ??? spuneti-mi, va rog, ca exista modalitati de a mari aceasta distanta intre scut si pamant (si nu aia cu scoaterea cricului central). Va foarte multumesc ! PS - nu stiam eu de ce stau cu genunchii asa flexati pe ea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Multumim domnu Melciu, daca te gaseam pe mesageria instant vedeai poze in premiera. In alta ordine de idei .. FRATI GS-isti !!! ... aflai cu stupoare ca acest model are garda la sol de .. de ... 15 cm ??? pai ce enduro sa fac eu cu 15 cm garda la sol ??? spuneti-mi, va rog, ca exista modalitati de a mari aceasta distanta intre scut si pamant (si nu aia cu scoaterea cricului central). Va foarte multumesc ! PS - nu stiam eu de ce stau cu genunchii asa flexati pe ea ... Verifica setarea amortizorului, daca nu e lasat jos, uita-te la furca, vezi cat de sus e prinsa in juguri.. Daca amortizorul e setat "soft", si furca e prinsa jos in juguri, poti s-o mai ridici asa.. Altfel, ma gandesc ca ai arcurile praf (atat cele din furca, cat si amortizorul spate).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 se mai poate ridica garda. 2 metode: 1. suspensie ohlins de la touratech, dar e cam scumpa. 2. se schimba "oasele" de la suspensie, sub sistemul de suspensie, unde se prinde de furca spate, sunt doua piese, in forma de "os", de aici si denumirea empirica de "oase". se pun altele mai scurte, si atunci se ridica de spate. Pentru ca totul sa functioneze insa...ar trebui schimbata si furca fata, pusa roata de 21....din pacate nu esti singurul care are problema asta, si eu am dat cu burta mobrei de pamant de cateva ori de imi era mila de ea...dar nah, daca stiam pe vremea aia despre ce e vorba, imi luam dakar. Acum...asta e...stam si asteptam sa punem ban langa ban... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 adica aproximativ asa ceva /index.php?...amp;p=1651749... cu putina rabdare cateva pagini mai incolo prezinta operatiunea mai in detaliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 (editat) am si eu urmatoarele sper ca nu deranjez prea tare : piesele sunt de bmw g 650 x-moto o gama larga , multe se potrivesc la f 650 gs ce stiu sigur ca se potriveste sunt pistoanele frana filtru benzina , (poate si radiatorul ) am si frane fata spate sonda lambda , releu de incarcare cdi-ul nu merge la f 650 sau 650 gs ci la f 800 , stop pe leduri samd , avand in vedere ca vin in ajutorul unora dintre voi sper ca nu se va supara si nu ma va huidui multa lume . inca vreo cateva saptamani comenzile se vor lansa doar pe avans de 100% de pe site-urile mentionate la semnatura. cele pe stoc plata la livrare. care isi pune furca upside down sau roti de g 650 x-moto se gasesc aici , pe ebay Editat Februarie 23, 2009 de gabrielleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Salut.Caut un surub de fixare a coburilor laterali originali de BMW F650 GS pentru a-l folosi ca model. Cine se poate lipsi de el pentru citeva zile, dati-mi de stire pe PM. Multumesc. Inca mai caut aceste suruburi... Macar unu de model... Sau poate are cineva 2 suruburi si nu are coburi originali BMW pt F650 GS... Nimeni, nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 albinutza inca se odihneste...cred ca s-a saturat si ea saraca... ce sa mai vorbesc de mine:) astept sa-si faca timp meseriasul si atunci mi-a promis sofia ca ma suna sa dam viata galbenusului:) stau cu ochii pe telefon la pe butelie:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumig007 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Salut! Eu sunt nou in F650. Adica nu sunt deloc, inca, dar as vrea. Asa ca m-am gandit sa intreb pe un topic dedicat, dupa ce l-am citit pe tot (aproape). Are cineva modelul 2008-2009? Ce s-a schimbat fata de precedentele, in afara de motorul imprumutat de la F 800 gs? Enduro presupun ca tot nu face cum ar trebui... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Salut! Eu sunt nou in F650. Adica nu sunt deloc, inca, dar as vrea. Asa ca m-am gandit sa intreb pe un topic dedicat, dupa ce l-am citit pe tot (aproape). Are cineva modelul 2008-2009? Ce s-a schimbat fata de precedentele, in afara de motorul imprumutat de la F 800 gs? Enduro presupun ca tot nu face cum ar trebui... Multumesc! f650gs <2008 si f650gs>2008 sunt motociclete total diferite. In afara de denumire, transmisia pe lant si ideea de enduro-touring, nu au nimic in comun. Daca vrei enduro ia-ti g650 xchallenge, dar trebuie sa ai picioare de top-model, adica pana-n gat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) acum am venit de la Ab, am comandat piesele pt domnisoara. intr-adevar cum zicea si enduristu foarte serviabili baietii, astea cred ca sunt efectele crizei ! cand vindeau 20 de motoare pe luna ii durea'n dos, acum ca probabil vand 3 la 2 luni, a inceput sa-i doara. am avut de asteptat vreo 30min pe acolo si am tot studiat f650/f800. marturisesc ca n-am mers cu nicunul, dar arata ca niste chinezarii ieftine si de toata jena. amandoua in primul rind sunt clar de sosea, la cat sunt de descoperite, plus ca ai la vedere foarte multe fire/conexiuni/mufe, inclusiv nu stiu ce radiator... trebuie investit serios in tot soiu de aftermarket-uri. am tot stat si m-am gandit, daca as avea bani pe care l-as alege, raspunsu cred ca ar fi ktm 990 ! una peste alta 1200gsa e taticu' bafta ! Editat Februarie 24, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 f650gs <2008 si f650gs>2008 sunt motociclete total diferite. In afara de denumire, transmisia pe lant si ideea de enduro-touring, nu au nimic in comun.Daca vrei enduro ia-ti g650 xchallenge, dar trebuie sa ai picioare de top-model, adica pana-n gat. M-am suit azi la AB pe G450. Eu am 1,80 m si de-abea ajungeam jos incaltat cu pantofi.Daca eram cu cizmele nu cred ca puteam sa flexez intr-atat incat sa ating. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calaretul Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Salut! Cine poate sa-mi spuna si mie daca se potriveste furca fata de pe G650 X-MOTO pe F 650 GS? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Mersi fain pt urari, tuturor! Azi am luat nr rosu asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumig007 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Multumesc de raspunsuri. Probabil ca o sa ma orientez spre un gs mai vechi si mai ieftin, atunci. Iar picioarele nu sunt de top-model. e prima data cand imi doresc sa fi fost mai inalt. Pt gs800... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) Multumesc de raspunsuri. Probabil ca o sa ma orientez spre un gs mai vechi si mai ieftin, atunci. Iar picioarele nu sunt de top-model. e prima data cand imi doresc sa fi fost mai inalt. Pt gs800... f 800 nu e inalt ! g 450-u e inalt. mai bine fa un drum la AB si urca te pe un f 800 bafta m-am uitat la unu ieri si era 11 400 cu tot cu tva aveau si o calculatie de leasing cu avans 50%, 48 luni iese 89E/luna fara casco Editat Februarie 25, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumig007 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Am fost, m-am uitat, le-am calarit pe-amandoua. F800 are inaltimea seii aprox. 90, in mod normal, iar cea coborata are 85 (fata de 82 si 78 pt. F650). Pt. mine inseamna oprit numai intr-un picior, cand e nevoie. N-ar fi o problema, dar as prefera sa le tin pe sol pe-amandoua. Oricum, cam in 2 sapt. vreau sa dau o tura cu 650-ul, sa vad cum ma simt. Toata lumea imi zice ca o s-o simt foarte "lenesa", dupa Hornet-ul meu. Sigur, e alta gasca, in alta traista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 bogdan! vezi ca la mymoto inca au oferta aia cu 99ron schimbul de ulei, ulei ( motorex) filtru si manopera ! dumiq7, 650 nu e neeaparat mai lenes, doar ca nu face 12000rpm bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 .Fata de la receptie e o dragutza,zambeste tot timpul si e foarte politicoasa.Am mai vorbit cu un baiat care e de prin Brasov.Si el foarte serviabil.Ce s-o fi intamplat? Sa fie vorba de noul sef dl. Kunzerr? Daca da, bravo lui iar daca nu ,bravo lor. Salut! Cine poate sa-mi spuna si mie daca se potriveste furca fata de pe G650 X-MOTO pe F 650 GS? Multumesc. Nu stiu daca se potriveste. Dar sunt dispus sa risc. Daca vrei facem schimb, iti dau de dakar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) Salut! Cine poate sa-mi spuna si mie daca se potriveste furca fata de pe G650 X-MOTO pe F 650 GS? Multumesc. Mai mult ca sigur ca nu se potriveste. Cea de g650 este upside-down si are diametrul mai mare in partea de sus decat dea de f650 si ca urmare nu o sa intre in tripla originala. Daca o schimbi si p-aia cu una de g se pune problema daca se potrivesc axul directiei si rulmentii, daca ai cum sa montezi etrierul de frana si senzorul de abs. Si inainte de toate, daca tot vrei sa schimbi furca, schimb-o macar cu una ca lumea, de exemplu http://www.touratech-usa.com/shop/media2/0...0FCF6Jrj36267A9 . Editat Februarie 25, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 doar ca aia de la touratech probabil costa vreo 2000 de iepuroi.. ps: si eu am vrut mai de mult sa pun motoru' de escort cosworth pe 1310 si culmea, n-a mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calaretul Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Nu stiu daca se potriveste. Dar sunt dispus sa risc. Daca vrei facem schimb, iti dau de dakar! Nu pot sa merg cu dakru pentru ca am 172cm, sunt prea mig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Nu pot sa merg cu dakru pentru ca am 172cm, sunt prea mig. Dakarul e ok (810 mm sha-sol), am stat eu pe el si merge la 170 cm ai mei. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.