petrica Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Am acut deja peste 500km cu cauciucurile astea (K60 Scout). Cred ca anvelopa de pe spate este ... stramba ! ... ce e drept, am avut probleme cu roata spate si a trebuit respitata, insa am verificat si janta este foarte aliniata, insa cand rotesti de roata, pare sa fuleze putin. (mi-au atras atentia colegii motociclisti cu care m-am plimbat). In mers nu se simte. La o inspectie vizuala (extram de) atenta, cauciucul pare fi asezat corect (centrat) pe janta, iar janta nu bate e loc in lateral ! (am verificat cu lamela metalica, fixata pe bratele basculei) ..... cu toate astea cauciucul pare sa fuleze ! Este posibil sa fie un defect de fabricatie ? Ati avut probleme cu centratul unor astfel de cauciucuri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 un amic a patit asa cu heidenau k76 pe fata vobla in draci indiferent cat a incercat sa-l echilibreze. I-a fost schimbata anvelopa fara discutii cu una noua de catre vanzator si s-a rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Eu o sa o las asa ! Nu se simte in mers ! ... nici la 15km/h, nici la 180km/h ! Cred ca deranjeaza doar vizual pe cel ce priveste din spate, altfel o sa il pastrez pana se uzeaza ! Cred ca pana la toamna o sa se duca !? Imi este lehamite sa incep sa ma trarguiesc cu astia de la magazin, sa le demonstrez ca este stramb, sa le trimit guma, sa astept pana vine alta ....... o las dracu'asa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 si eu am patit cu Heidenau mai au mult pana sa fie o marca de top Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 am anakee si sunt mort dupa cantecul lor. cel putin e uniform. tourance, sa nu mai aud de ele. dupa 2,500km se polizase neuniform, 1.5mm diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Am acut deja peste... http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=33&t_id=131&s=4 Cam nasol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 garantie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Am acut deja peste 500km cu cauciucurile astea (K60 Scout). Cred ca anvelopa de pe spate este ... stramba ! ... ce e drept, am avut probleme cu roata spate si a trebuit respitata, insa am verificat si janta este foarte aliniata, insa cand rotesti de roata, pare sa fuleze putin. (mi-au atras atentia colegii motociclisti cu care m-am plimbat). In mers nu se simte. La o inspectie vizuala (extram de) atenta, cauciucul pare fi asezat corect (centrat) pe janta, iar janta nu bate e loc in lateral ! (am verificat cu lamela metalica, fixata pe bratele basculei) ..... cu toate astea cauciucul pare sa fuleze ! Este posibil sa fie un defect de fabricatie ? Ati avut probleme cu centratul unor astfel de cauciucuri ? Am mai auzit patania la un prieten. S-a rezolvat prin rearanjarea anvelopei pe janta. Dupa, cantitatea de plumb s-a redus la jumatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 As avea nevoie de ajutor pt alegere anvelopa spate pt un NX250 , pe fata am dunlop k460 Merg 70% pe asfalt, dar drumul pana la casa mea e de pamant deci si off lejer, forestier. Mentiune incepator. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Pai cel mai bine pui tot K460 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Din cate am vazut eu nu au 130/90/17 sau 130/80/17, am o roata mai mare de la o honda lx si e pe 17. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Pai asa zi de la inceput. Atunci oferta este mult mai variata. Poate trailmax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Am mai auzit patania la un prieten. S-a rezolvat prin rearanjarea anvelopei pe janta. Dupa, cantitatea de plumb s-a redus la jumatate. M-am resemnat ! ..... dau in el pana'l ia dracu' si apoi ... alta marca de cauciucuri ! Momentan mai are putin si fac 1000km cu ele ! garantie? Are garantie, dar decat alt Scout nou, mai bine il termin repede p'asta si iau altceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Am fost la un pas sa-mi cumpar Scout luna trecuta.Intr-o zi de luni am sunat pt rezervare iar urmatoarea zi am vb cu un prieten despre ele ,baiatul mi-a spus sa fug de ele .Am strans putin cureaua si am luat Anakee 2 de care sunt foarte multumit. @Petrica.Review-ul tau imi confirma ca sunt anvelope slabe ,totusi pe off sunt sigur ca se comporta mult mai bine decat Anakee 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 anakee nu ar trebui sa vada altceva decat asfaltul nici in gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Nu prea mai sunt low cost heidenaurile, cel putin nu in dimensiunile pentru vaci. Scout-urile sar bine de pretul unui karoo. Pai de unde ai luat tu Karoo sub 400 de lei? Am fost la un pas sa-mi cumpar Scout luna trecuta.Intr-o zi de luni am sunat pt rezervare iar urmatoarea zi am vb cu un prieten despre ele ,baiatul mi-a spus sa fug de ele .Am strans putin cureaua si am luat Anakee 2 de care sunt foarte multumit. @Petrica.Review-ul tau imi confirma ca sunt anvelope slabe ,totusi pe off sunt sigur ca se comporta mult mai bine decat Anakee 2. Pai ce treaba au K60 cu Anakee? Nu inteleg de unde pana unde Anakee sunt on/off... Doar pentru ca au dimensiuni si pentru enduro-touringuri? Asa si TRAILATTACK sunt on/off. Daca off inseamna macadam bun, pe ala poti sa mergi si cu slicuri. K60 Scout mie mi-au placut. Pe asfalt stau, pe coclau stau. Numai pe noroi nasol sunt naspa, nu se descarca deloc singure. Bine, tot nasol si pe iarba uda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 (editat) Pai de unde ai luat tu Karoo sub 400 de lei? Oho ce bine era sa fie sub 400 de lei O senila de k60 scout de 150/70/17 costa 520.23 ron pe heidenau.ro iar un 110/80/19 K60 scout 376.98 ron deci in total 897,21 ron la banii astia cu siguranta imi gasesc karoo Pentru dimensiuni de transalp, dominator etc clar se renteaza k60-ul simplu dpmdv si mai ales pe dimensiunile care ma intereseaza pe mine heidenau nu mai este pe primul loc Editat Martie 19, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Karoo 3 nu a aparut pe la nici un distribuitor din ro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Karoo 3 nu a aparut pe la nici un distribuitor din ro? Ei asa zic, dar le-am trimis un mail sa-mi spuna si mie preturile in urma cu vreo saptamana dar inca n-au dat niciun semn. /index.php?/topic/691461-nou-de-la-metzeler-me888-marathon-ultra;-tourance-next;-karoo-3/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Oho ce bine era sa fie sub 400 de lei O senila de k60 scout de 150/70/17 costa 520.23 ron pe heidenau.ro iar un 110/80/19 K60 scout 376.98 ron deci in total 897,21 ron la banii astia cu siguranta imi gasesc karoo Pentru dimensiuni de transalp, dominator etc clar se renteaza k60-ul simplu dpmdv si mai ales pe dimensiunile care ma intereseaza pe mine heidenau nu mai este pe primul loc Nu prea "se renteaza" K60-urile simple. Eu am avut un set de simple si apoi fata K60 simplu si spate K60 Scout. Spre deosebire sau poate complementar cu cei care au avut experiente proaste cu Haidy, experientele mele au fost bune. Al doilea set de gume cel combinat a fost dat jos de pe mobra dupa 18k km si a fost donat cuiva. Pe strada cred ca mai ducea linistit 6k spatele, insa surpriza este ca fata era mai uzata decat spatele. In lumina acestui fapt nu cred ca "se renteaza" K60-ul simplu. Dupa ce am dat jos Setul mixt de K60 am pus Karoo care au un cost similar . Dupa 7500 km spatele era o gluma sinistra cu care nu e cazul sa iesi de pe asfalt , fata ...nu era chiar distrusa. Despre comparatii pe off intre cele 2 seturi de cauciucuri nu prea e cazul, karoo sunt net superioare si asta se vede mai ales in noroi acolo unde K60 -urile nu sunt cine stie ce. In concluzie depinde mult pe unde mergi si ce faci, dar dpdv lei/km K60 Scout ramane o alternativa foarte buna in special pt un cauciuc mixt. O poza pentru a exemplifica cum arata un karoo dupa sa zicem 8k km : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 (editat) Oho ce bine era sa fie sub 400 de lei O senila de k60 scout de 150/70/17 costa 520.23 ron pe heidenau.ro iar un 110/80/19 K60 scout 376.98 ron deci in total 897,21 ron la banii astia cu siguranta imi gasesc karoo Pentru dimensiuni de transalp, dominator etc clar se renteaza k60-ul simplu dpmdv si mai ales pe dimensiunile care ma intereseaza pe mine heidenau nu mai este pe primul loc Greseala mea, ma refeream doar la spate. Asta caut acum, deh... Karoo vreo 470 lei cel mai ieftin, K60 Scout 390 lei. La 130/80/17 nu mai exista k60 simplu. Editat Martie 19, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Nu prea "se renteaza" K60-urile simple. Eu am avut un set de simple si apoi fata K60 simplu si spate K60 Scout. Spre deosebire sau poate complementar cu cei care au avut experiente proaste cu Haidy, experientele mele au fost bune. Al doilea set de gume cel combinat a fost dat jos de pe mobra dupa 18k km si a fost donat cuiva. Pe strada cred ca mai ducea linistit 6k spatele, insa surpriza este ca fata era mai uzata decat spatele. In lumina acestui fapt nu cred ca "se renteaza" K60-ul simplu. Dupa ce am dat jos Setul mixt de K60 am pus Karoo care au un cost similar . Dupa 7500 km spatele era o gluma sinistra cu care nu e cazul sa iesi de pe asfalt , fata ...nu era chiar distrusa. Despre comparatii pe off intre cele 2 seturi de cauciucuri nu prea e cazul, karoo sunt net superioare si asta se vede mai ales in noroi acolo unde K60 -urile nu sunt cine stie ce. In concluzie depinde mult pe unde mergi si ce faci, dar dpdv lei/km K60 Scout ramane o alternativa foarte buna in special pt un cauciuc mixt. O poza pentru a exemplifica cum arata un karoo dupa sa zicem 8k km :Karoo.jpg Bine ca esti tu destept Mai greseste omul la graba. Eu n-am reusit sa scot mai mult de 5000km nici din karoo nici din tkc80 Deja am motocicleta de compromis daca mai vreau sa intru si pe noroi cu gume de compromis trebuie sa-mi montez troliu. Daca am in plan drumuri rele montez caramelele, daca am pe ea tourance, trailmax etc, raman pe asfalt sau pe drumuri de tara si forestiere USCATE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 VStrom motocicleta de compromis? E cel mai pur-sange enduro-touring, ca sa zic asa. Orice cauciuc mai cramponat decat K60 arata ca dracu pe VStrom. E o mobra de maxim Zarnesti - Plaiul Foii in domeniul enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) Am acut deja peste 500km cu cauciucurile astea (K60 Scout). Cred ca anvelopa de pe spate este ... stramba ! ... ce e drept, am avut probleme cu roata spate si a trebuit respitata, insa am verificat si janta este foarte aliniata, insa cand rotesti de roata, pare sa fuleze putin. (mi-au atras atentia colegii motociclisti cu care m-am plimbat). In mers nu se simte. La o inspectie vizuala (extram de) atenta, cauciucul pare fi asezat corect (centrat) pe janta, iar janta nu bate e loc in lateral ! (am verificat cu lamela metalica, fixata pe bratele basculei) ..... cu toate astea cauciucul pare sa fuleze ! Este posibil sa fie un defect de fabricatie ? Ati avut probleme cu centratul unor astfel de cauciucuri ? Eu am montat k60 nu scout (fata-spate) vara trecuta la sfarsit de sezon si am facut 300 km cu ele. Fata e super, dar spatele........ am pus-o ( beshica nu era asezata corect, dar baietii de la vulcanizare au zis ...las' ca se asaza domle' dupe suta km) ....surpriza...NOT ! Acum am dat janta jos, am fost la vulcanizare au reumflat de 3 ori cu 5 bari....e mult mai bine dar tot nu este perfect. O sa mai incerc la o vulcanizare sapt. asta si daca nici la a 5-a remontare nu se aseaza corect = anvelopa stramba ! DAR precizez ca nu simt bataie, vibratii sau alte probleme. Dot 2012, cauciuc proaspat. ps: janta are si ea o mica voblare, nu este sfoara, dar tot nu cred ca din aceasta cauza anvelopa oscileaza, janta nu are lovituri, indoituri etc. La mine se vede efectiv talonul anvelopei cum nu intra uniform pe toata circumferinta buzei. Editat Martie 20, 2013 de vpower16v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) VStrom motocicleta de compromis? E cel mai pur-sange enduro-touring, ca sa zic asa. Orice cauciuc mai cramponat decat K60 arata ca dracu pe VStrom. E o mobra de maxim Zarnesti - Plaiul Foii in domeniul enduro. iote-te: si mai sunt si alte exemple, si mai suntem si noi astia care ne-am catarat pe ici pe colo. si cu tourance, nici macar cu cramponate. ideea e sa poti. Editat Martie 20, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.