Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am e07 pe fata la prietena si E09 pe spate!

In teorie parea dragut -- cand l am vazut pe motocicleta pare trist rau! -- da prea mult a stradal. Eu il am pe al meu in beci nou nemontat si nu ma impinge sufletul sa il pun!

Daca ar fi sa aleg din nou as lua e10 sau uite sava MC23 asta de care pana acum 2 min nu stiam nimic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut mitas e07 si e foarte aderent pe asfalt uscat, pe ud nu se comporta bine. iar pe off merge oleaca daca e uscat. da mai bun e un e09 sau e10 pentru 50/50

eu unu tot la michelin raman, indiferent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ! am si eu o intrebare . vroaim sa imi iau anakee 2 dar se pare ca nu prea gasesc pentru transalpul meu . stiu ca nu se mai fabrica anakee 2 . cu ce as putea sa le inlocuiesc raportat la performante . astea sunt specificatiile pentru gume : fata 90/90 -21 spate -120/90 -17 . multam fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ! am si eu o intrebare . vroaim sa imi iau anakee 2 dar se pare ca nu prea gasesc pentru transalpul meu . stiu ca nu se mai fabrica anakee 2 . cu ce as putea sa le inlocuiesc raportat la performante . astea sunt specificatiile pentru gume : fata 90/90 -21 spate -120/90 -17 . multam fain

Cam cu orice guma de asfalt care se potriveste ca dimensiuni.

Cum ar fi Pirelli Scorpion Trail (1 sau 2)

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos . ca si dimensiuni , stiu asta , dar nu am avut ocazia sa testez prea multe gume sa vad care ar fi diferentele . as fi vrut ceva de asfalt , care sa fie ok cat de cat si pe ploaie si pe forestier . asta am vrut sa spun mai sus . nu stiu daca mi-a iesit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos . ca si dimensiuni , stiu asta , dar nu am avut ocazia sa testez prea multe gume sa vad care ar fi diferentele . as fi vrut ceva de asfalt , care sa fie ok cat de cat si pe ploaie si pe forestier . asta am vrut sa spun mai sus . nu stiu daca mi-a iesit

Pe forestier e acelasi lucru cam cu oricare, adica nu te ajuta la mare lucru. Astea sunt gume de asfalt chiar daca pun ei acolo un 10% off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pfff.. stiu. asta cam asa este . voi ce parere aveti de intre Continental Trail Attack 2 ai Anakee 3 ?

 

Eu am Anakee 3 pe Pegaso 650ie si pe asfalt sunt foarte bune, pe ploaie sunt destul de ok, pe drum forestier sa zicem ca merg, pe iarba uda sau noroi sunt foarte slabe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

M+S mud and snow, daca folosesti K60 scout probabil te dai si pe forestiere, unde inevitabil mai dai si de un noroi :)

 

Nu sunt anvelope de iarna cum ai crede :) cele de iarna sunt alta gama a celor de la Haidenau.

 

K60urile sunt niste allaroudere decente, cu un foate bun raport calitate pret!

 

Si da ca sa iti raspund la intrebare le folosesc si vara sau mai bine zis din primavara pana in toamna ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am achizitionat o pereche de K-uri, 60 Scout 150/70/17 si 60 110/80/18, cel din urma avand marcaj cu directia de montare fata/spate, singura ''problema'' ar fi ca Scout-ul este TL iar celalalt TT. Avand jante TL merita deranjul sa pun camere pe ambele roti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesc K60 Scout pe dimensiunea 100/90/19 pentru fata. Pot sa pun 110/80/19? Va atinge in aripioara de noroi din fata? A folosit cineva? La ITP cred ca as putea avea probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am achizitionat o pereche de K-uri, 60 Scout 150/70/17 si 60 110/80/18, cel din urma avand marcaj cu directia de montare fata/spate, singura ''problema'' ar fi ca Scout-ul este TL iar celalalt TT. Avand jante TL merita deranjul sa pun camere pe ambele roti?

 

nu are rost sa pui camere in cel TL.

 

eu am folosit K60 cu aceeasi dimensiune pe fata fara camera si nu am avutprobleme cu el, decat dupa ce statea o iarna pe bara, trebuia sa dau cuciucul jos si sa-l dau iar cu smacolina ca pierdea aer

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesc K60 Scout pe dimensiunea 100/90/19 pentru fata. Pot sa pun 110/80/19? Va atinge in aripioara de noroi din fata? A folosit cineva? La ITP cred ca as putea avea probleme.

» Post actualizat in 04 Apr 2016 07:15

Cel de 100/90-19 are 90 mm balonajul, iar cel de 110/80 are 88 mm. Teoretic, pe inaltime nu vor fi probleme. vezi pe lateral sa ai spatiu.

 

Ca regula generala, +/- o masura (de ex de la 100/90 la 110/80 sau la 90/90) nu afecteaza aproape deloc bunul mers al motoretei. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut anul trecut de la Tourance la K60 Scout. Cu excepția unui zgomot la rulare ușor mai sesizabil, in rest se comporta excelent, fără nicio diferența pe asfalt între cele doua. Testate in orice condiții, ploaie torențiale pe serpentine, 150-160 pe autostrada, iarna(fără zăpada). Pentru aia 10% pe care ii fac poate pe off merita cu vârf si îndesat. Cred ca am peste 7-8K cu ele si uzura e undeva la 1/3 pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60 Scout , de doi ani si inca rezista sub Africa Twin RD04 . Pana acum , au adunat cca 9000 km . Raportul on road / off road ar fi momentan de 70 / 30 % . Revin si cu poze .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La k60 la dimensiunile la care are banda neintrerupta pe mijloc-->>>scade foaaaarte multa aderenta pe offroad.Trebuie sa scazi presiunea sub 2.0 sa ai ceva aderenta. Pentru cine merge doar pe asfalt si pe offroad uscat nu are rost sa isi puna cauciucuri "cica on-off" sau enduro. Merg alea de strada foarte bine pe offroad uscat. Problema apare cand dai de noroi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesc K60 Scout pe dimensiunea 100/90/19 pentru fata. Pot sa pun 110/80/19? Va atinge in aripioara de noroi din fata? A folosit cineva? La ITP cred ca as putea avea probleme.

Nu atinge, stai linistit. Eu pe F650 am 110 fata, 150 spate si sunt Metzeler Karoo 3, adica destul de cramponate.

Tocmai am venit dintr-o plimbare prin Muntii Ciucas, Pasul Boncuta, Vama Buzaului, Zizin si pot sa-ti spun ca fac fata cu brio noroaielor si pietrelor de pe forestiere pe unde circula doar TAF-urile si carutele. Pe asfalt, n-am avut nicio problema la viteze de 130-140 km/h. Alt participant la plimbare avea Tourance, pe un Freewind, si nici el n-a avut probleme prin munti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Karoo3 acum 2 ani pe africana si mi au placut foarte mult. Nu am avut la vremea aia motiv de a ma plange -- dar nici termen de comparatie (avusesem conti Escape si d astea)

Acum merg pe Mitas e09 si mi se par cea mai tare chestie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...