Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Nu m-am suportat si am telefonat la astia de la anvelopemoto.eu.

Varianta de Karoo Traveller pentru spate nu se gaseste pentru mobra mea, adica nu exista 150/70-18', ci doar 150/70-17'. Pe 18' se gaseste doar Karoo simplu care de altfel este mai cramponat si care (zic eu) in 3000-4000km il chelesc, asa ca ... iar nu stiu ce sa iau ?!

Am intrebat si de Karoo 3, dar tipul a zis ca nu au nicio veste de la producatorul german. Nu apare pe stoc nici acolo !

 

Totusi, Heidenau K60 astea sunt chiar asa dezastruase ?!

 

KarooT se gaseste in 140/80-18 si nu cred ca este mare diferenta de aspect. Poti incerca si un TKC80 pe spate cu un KarooT pe fata. Profilul este asemanator

In rest cu karoo simple ai dreptate cam 5-6000 m-au tinut pe v-strom 650 si cu siguranta pe monstrul tau vor tine mai putin deci 4000 este o estimare corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@vlady_80. Foarte bune preturile ...de exemplu un set de Anakee 2 ajunge pe la 870lei cu tot cu transport.Cunoaste cineva site-ul respectiv ,este de incredere ?

daca platesti cu Pay pal nu sunt riscuri esti acoperit de ei in cazul in care nu vine comanda sau primesti altceva , cel putin pe ebay asa este si ma gandesc ca asa este cam pe toate siteurile ce merg pe baza de Pay pal

Tu comanzi ei iti emito o factura si un request for money prin Pay pal deci raman urme

 

 

 

PS daca ai rabdare pan prin Aprilie am sa ofer mai multe detali, eu voi cumpara de la ei

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire ! Doua cauciucuri oarecum identice, doar totusi diferite:

 

Metzeler MCE Karoo 2 (T) M+S TL

Metzeler MCE Karoo 2 (T) M+S TT

 

..... la ce se refera ultimele doua litere de la sfarsit, ,,TL" si ,,TT" ? ... ce semnificatie au ca asta se reflecta si in pret ?

 

TL = tubeless

TT = tube type

 

TT in general e mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca ar fi TL mai ieftine (ceea ce nu e cazul in general), daca ai camera tot TT merita mai mult ca se dejanteaza mai usor in caz de pana.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc la biciclete. Pe una (MTB) am cauciucuri tubeless si am luat zeci de tepi. Functioneaza fara repros pana la 3 bari, peste incepe sa scuipe din dopurile facute. La alta bicla de oras am cauciucuri de cursiera (23 mm) cu camera. Am facut pene de m-am saturat prin Bucuresti pana am zis sa bag zeama in camere. Nu m-asteptam sa tina la presiune. Surpriza a fost ca s-au astupat toti porii si tine aerul timp mai indelungat. Am umflat la 8,5 bari, dupa vreo luna a scazut la 6. Eu zic ca merita. La motoreta n-am mai facut pana de mult dar am flaconul cu solutie in cobur. :D



Apropo de piroane si de camere. Am luat niste camere groase de la Heidenau. Ma pregatisem de intalnirea teneristilor. Am luat un piron de vreo 7-8 cm lungime si vreo 5 mm grosime. Am umflat si am mers cu el asa pana la punctul terminus (Chilia Veche). Acolo am facut pana, am lipit petic pe camera. M-a tinut pana a doua zi, cand s-a dezlipit peticul. Eram aproape de o vulcanizare si am zis sa-i las pe profesionisti. Am reparat-o dar am ratat excursia, asa ca mi-am luat catrafusele si am intins-o spre casa. Pana sa ajung la Vadul Oii, iar s-a lasat. Si peticul de la vulcanizare era dezlipit. Fa pana cu mobra plina de bagaje. M-am imbolnavit de nervi... Am pus un petic care m-a tinut pana acasa, dar cu morcov. Se lasase si noaptea.

Stiu, n-am avut camera de schimb la mine. O mare prostie din partea mea. Mi s-a parut prea peticita vechea camera si am zis ca n-are rost s-o car dupa mine ca doar am pus camere "heavy duty". La momentul ala era de foarte mare ajutor daca aveam flaconul cu solutie antipana... Si micile gauri iti pot juca feste :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Camera e sfanta. Petecul nu rezolva unele chestii gen taietura sau valva footuta. Deci dejantarea trebuie luata in calcul. Nu cred ca te rezolva smacolina daca n-ai rezolvat cu petice. Hmmm, si cred ca aveam o camera in portbagaj atunci :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristi zice ca etansarea piulitelor spitelor rezista in timp ... TubeLess



am lipit petic pe camera. M-a tinut pana a doua zi, cand s-a dezlipit peticul. Eram aproape de o vulcanizare si am zis sa-i las pe profesionisti. Am reparat-o dar am ratat excursia, asa ca mi-am luat catrafusele si am intins-o spre casa. Pana sa ajung la Vadul Oii, iar s-a lasat. Si peticul de la vulcanizare era dezlipit.

poate chinezaria nu e compatibila cu petecul, ori aracetul de Carrefour este bun numai pt afise electorale



A... Merci ca ai oprit pe drumul de intoarcere. Mare om ;) (da' parca nu esti ala din avatar :P)

ala e... unu' inalt si subtire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă NU ai de gând să îţi transformi jeanta într-una fără cameră, atunci cumpără-ţi fără doar şi poate un cauciuc TT, aşa cum a precizat şi b374 - este mult mai uşor de dejantat.

 

Personal de frica dejantării roţii spate ( am două seturi de cauciucuri TL - Anakee2 şi TKC80 ) mi-am transformat janta spate într-una TL, am încercat diverse metode care la biciclete au ţinut dar fară folos : bandă izolatoare de calitate + powertape de calitate, muuuuulte straturi. Se pierdea aer gârlă pe lângă spiţe. Dupa asta am încercat plasticul topit ( gluegun ) cu batoane Bison, prostia a fost ( şi numai după ce am terminat mi-am dat seama ) că nu am umplut toată zona mediana a jantei, ci am pus numai pe vârfurile spiţelor. Evident şi în acest caz scăpa pe la unele spiţe, puţine ce-i drept ( sub zece la număr ), dar nu putea fi folosită. Am încercat aceste două variante doar pentru a avea acces uşor la reglatul spiţelor în cazul în care era nevoie.

Ultima variantă, cea prezentată pe forumul XTZ ( posibil de vis-a-vis ) este cea cu silicon, pentru care am folosit un silicon de la Moment sau Bison, ceva cu grad mare de aderenţă dar nu chiar cel mai scump ( sub 25 lei / tub ). Umplut toată zona mediană cu silicon, uniformizat cu mâinile umede ( l-am turnat după ce am montat valva mecanică ), lăsat la uscat vreo 3 zile ( era menţionat pe ambalaj - 24ore pentru ~ 0.5cm de material ), dar nu s-a întârit de tot, în interior era pe alocuri moale. I-am tras şi 2-3 straturi de powertape pe deasupra pentru protecţie la (de)jantare şi de-atunci am folosit motocicleta peste 2000km fară să am probleme.

Evident că ideea iniţială era de a introduce în roată şi smârcâz d'ăla magic de acoperă găurile, dar am tot uitat de dânsul. Cel mai probabil voi cumpăra de la firma Fakir , fiind ieftine şi cu siguranţă de acealaşi neam ca şi produsele mai scumpe.

Roata faţă am lăsat-o cu cameră, consider că este mai sigur aşa. În plus se dejantează foarte repede, la nevoie. Singura problemă la roata faţă a fost în vara ce-a trecut, când dimineaţă înainte de plecearea într-o tură la întâlnirea XRV am găsit roata moale. Boala clasică a jantelor de AL de pe XRV, se corodează din cauza apei ce pătrunde înăuntru şi acel şpan care s-a desprins de pe jantă a măcelărit o preafrumoasă cameră heavyduty chiar lângă valvă.

 

O fi topic pentru cauciucuri dar.. e iarnă :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă NU ai de gând să îţi transformi jeanta într-una fără cameră, atunci cumpără-ţi fără doar şi poate un cauciuc TT, aşa cum a precizat şi b374 - este mult mai uşor de dejantat.

 

Personal de frica dejantării roţii spate ( am două seturi de cauciucuri TL - Anakee2 şi TKC80 ) mi-am transformat janta spate într-una TL, am încercat diverse metode care la biciclete au ţinut dar fară folos : bandă izolatoare de calitate + powertape de calitate, muuuuulte straturi. Se pierdea aer gârlă pe lângă spiţe. Dupa asta am încercat plasticul topit ( gluegun ) cu batoane Bison, prostia a fost ( şi numai după ce am terminat mi-am dat seama ) că nu am umplut toată zona mediana a jantei, ci am pus numai pe vârfurile spiţelor. Evident şi în acest caz scăpa pe la unele spiţe, puţine ce-i drept ( sub zece la număr ), dar nu putea fi folosită. Am încercat aceste două variante doar pentru a avea acces uşor la reglatul spiţelor în cazul în care era nevoie.

Ultima variantă, cea prezentată pe forumul XTZ ( posibil de vis-a-vis ) este cea cu silicon, pentru care am folosit un silicon de la Moment sau Bison, ceva cu grad mare de aderenţă dar nu chiar cel mai scump ( sub 25 lei / tub ). Umplut toată zona mediană cu silicon, uniformizat cu mâinile umede ( l-am turnat după ce am montat valva mecanică ), lăsat la uscat vreo 3 zile ( era menţionat pe ambalaj - 24ore pentru ~ 0.5cm de material ), dar nu s-a întârit de tot, în interior era pe alocuri moale. I-am tras şi 2-3 straturi de powertape pe deasupra pentru protecţie la (de)jantare şi de-atunci am folosit motocicleta peste 2000km fară să am probleme.

Evident că ideea iniţială era de a introduce în roată şi smârcâz d'ăla magic de acoperă găurile, dar am tot uitat de dânsul. Cel mai probabil voi cumpăra de la firma Fakir , fiind ieftine şi cu siguranţă de acealaşi neam ca şi produsele mai scumpe.

Roata faţă am lăsat-o cu cameră, consider că este mai sigur aşa. În plus se dejantează foarte repede, la nevoie. Singura problemă la roata faţă a fost în vara ce-a trecut, când dimineaţă înainte de plecearea într-o tură la întâlnirea XRV am găsit roata moale. Boala clasică a jantelor de AL de pe XRV, se corodează din cauza apei ce pătrunde înăuntru şi acel şpan care s-a desprins de pe jantă a măcelărit o preafrumoasă cameră heavyduty chiar lângă valvă.

 

O fi topic pentru cauciucuri dar.. e iarnă :alcy:

Da te-ai chinuit frate. Este foarte simplu si sigur, incercat cateva zeci de mii de km pe diferite motoare. in mare asa cum ai spus si tu la urma dar folosind numai Tiocol, respectiv adezivul folosit la sigilarea geamurilor termopan. Costa cca 15-18 roni un sal;am mare de 600 ml, si-ti trebuie un pistol potrivit pt acest tip de salam. Daca roata este curata si degresata, opertia in sine, eu o fac in mai putin de 10 min. Intradevar intaritu definitiv poate dura si o saptamana, dar tinuta la soare sau langa calorifer merge mai repede. Singura grija este sa folosesti numai cauciucuri tubeles. iar in cazul in care janta nu are nervuri de retinere sa ai mereu presiunea cat de cat buna. Adica sa nu ajungi in nesimtire la 0,5 atm cum am mai gasit.

 

Asta este varianta ieftina, dar lunga ca timp de intarire. Mai este una care costa cca 100roni, salamul cu care se lipesc parbrizele la masini, dar care se intareste in cateva ore. In general daca nu faci risipa un salam ajunge pt o pereche de roti, poate chiar mai si ramane.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan_harea : M-am chinuit pentru că am vrut să apelez la o variantă care să-mi permită a regla spiţele dacă va fi nevoie pe viitor ( primele 2 încercări ), n-aveam în plan plimbări şi nu m-a costat mare lucru să încerc.

Treaba finală, cea cu silicon, nu ştiu dacă a durat mai mult de 5 minute, un-doi am umplut zona mediană, după care am uniformizat cu mâna umedă siliconul şi l-am lăsat la uscat, când era soare îl scoteam la soare, iar noapte în casă ( era începutul lui octombrie ). Am aşteptat 72ore ca să fie dupa spusele producătorilor, după care în două minute am mai aplicat cele 2 straturi de powertape şi la vulcanizare cu ea, pentru montaj.
Janta este DID şi are buză interioara + nervuri pentru a acomoda cauciucurile TL deci şi aşezarea acestora este foarte bună iar ca şi presiune nu ţin minte să fi folosit sub 2 atm , pentru că nu am avut nevoie, m-am descurcat foarte bine şi cu roata umflată în offroad, aşa-i când e nou cauciucul, om vedea la primăvară cât trebuie scos din presiune .

 

b374 : Dar de ce referitor la ceea ce am facut eu ? Datorită greutăţii prin care se dejantează anvelopele TL de pe janta spate de XRV, iar în al doilea rând de plictiseală şi curiozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca intrebarea era in stransa legatura cu ideea in sine? Dc ti-ai face jana tubeless?

 

Raspunsul este evident e o chestie buna pt asfaltisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offroad-istii au tendinta sa mearga cu presiuni mici in cauciucuri, sub 1 atmosfera. Acest lucru ii avantajeaza in offroad. Plus ca in offroad mai rar faci pene mici. De aceea tubless ramane o alternativa mai mult pentru asfalt, cu avantajele de la masinile cu tubless: inertie mai mica a rotii, efecte mai putin dramatice in caz de explozie, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum depinde si de cat de mare este gaura ! Eu car tot timpul un spray din ala dupa mine, dar nu l-am folosit nicio data ... insa mi-e groaza daca iau un piroi mai mare ...

 

Si eu am un spray antipana, insa am inteles ca poate fi utilizat numai pe TL. Pana la urma, in caz de forta majora, poate fi folosit si pe TT??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati deviat de la scopul initial al topicului. era vorba despre modele de cauciucuri de pe piata noastra si s-a ajuns la etansari de janta si solutii antipana.

Orice improvizatie va poate pune viata in pericol. Jantele pentru tubeless au si anumite unghiuri pentru a tine cauciucul. nu sunt doar etanse.

Sfatul meu: nu reinventati roata.

- Camerele heavy duty nu au ce cauta pe o mobra care face multa strada la viteze mari. se vor incinge si vor crea probleme. Ele sunt mai groase pentru mers cu presiune scazuta pe offroad. Bineinteles, daca alegi sa mergi sub presiunea necesara pt mobra ta iti trebuie rimlock - altfel mai devreme sau mai tarziu se va rupe valva. Un alt inconvenient - nu prea merg peticele subtiri pe asa ceva, mai ales in cazul gaurilor mari - vulcanizarea e insuficienta in peretele camerei si rezistenta peticului e mult mai mica - va ceda.

- Etansarile pe janta - cam nasol cu reglat spitele dupa aia. Comportarea pe terment lung e incerta. aveti sanse mari sa ramaneti pe pana de la asa ceva. Sa nu mentionez si problemele de echilibrare care apar. Bonus - daca se rupe vre-o spita care se misca pe acolo ca toti dracii

- zemuri in camera sau tubeless ? mare atentie - sunt ok pt o excursie dar provoaca imbatranirea prematura a cauciucului (informatie de la vulcanizatori cu experienta - dupa un an gumele sunt mult intarite) - mare atentie daca tineti cauciucurile mult. In plus sunt solutii care dupa aprox un an nu vor mai etansa - scrie pe ele sa le schimbi.

 

Ce fac eu ca sa nu fac pana ? - pun camera noua de fiecare data cand schimb cauciucul. Nu conteaza ca pe camera anterioara nu am nici un petec. Asta previne o gramada de pene datorate uzurii camerei, imbatranirii cauciucului,etc. Aveti grija sa fie mansonul de cauciuc pe janta si sa fie plasat corect. Aveti grija sa nu fie nici un fir de praf in anvelopa. Folositi presiunea corecta in roti - altfel iese necaz.



Si eu am un spray antipana, insa am inteles ca poate fi utilizat numai pe TL. Pana la urma, in caz de forta majora, poate fi folosit si pe TT??

pentru urgente exista spray pt camera. Am unul de soiu asta dar sper sa nu fie nevoie de el vreodata. Camera nu mai poate fi vulcanizata corect daca aia asa ceva in ea.

Cel mai sfant e petecul. Nu exista anvelopa care sa nu poata fi scoasa cu 3 leviere de calitate si putina tehnica



Sau mai degraba pt. offroadisti pt ca nu trebuie dat jos cauciucul in caz de pana.

nici o sansa.

Ai incercat vreodata sa reumfli fara compresor in cauciuc tubeless care s-a dezlipit de pe janta ? e aproape imposibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am un spray antipana, insa am inteles ca poate fi utilizat numai pe TL. Pana la urma, in caz de forta majora, poate fi folosit si pe TT??

daca ai luat un cui , il scoti, umfli si te duci la vulcanizare sa repare camera ... se poate refolosi (ori am fost eu norocos), dar cauciucul format de spuma pe interiorul camerei mai deranjeaza culisarea ventilului

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...