ERU Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Acel acaret este folositor doar la voblaje de intesitate ( frecventa ) mare, în situatia descrisă, in care mobra trebuie lăsată să-şi vadă de drum, tot ce poţi să faci mai bun este să menţii cel puţin viteza de mers constantă; asemeni mersului pe nisip. Până la urmă fiecare-şi ştie limitele, fiecare este învăţat cu anumite cauciucuri şi afirmaţia aceasta dpmdv ( ! ) este definitorie discuţiei. Unii pot ajunge cu gume de stradă unde (destui) nu pot ajunge cu gume offroad. Nu vreau sa fiu Gica Contra dar fizica ne invata ca daca avem o intensitate mare a unei oscilatii atunci si amplitudinea va fi mare si in consecinta, frecvnenta va fi mica[relativ]. In alta ordine de idei acel "acaret" e conceput astfel incat sa se "impotriveasca" oricarei schimbari bruste de directie [indiferent de amplitudine sau frecventa] iar pentru mine acel acaret a fost extrem de folositor la mersul pe nisip si pietris afanat. Scuze de off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Este folosit si in Paris-Dakar, unde se poarta viteze mari pe nisip, pietris, bolovanis iar voblajele/oscilatiile sunt foarte periculoase. Este o investitie buna dar scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 In cele din urma m-am decis asupra anvelopelor Dunlop Trailmax (DOT 2012), care au ajuns deja , insa n-am apucat sa le montez. Ele sunt dealtfel gumele OEM pt mobra mea (XTZ660 Tenere,1997). In orice caz, citind forumul asta nu pot sa nu constat faptul ca anvelopele sunt precum cafeaua: fiecare cu gusturile si obiceiurile lui ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 astazi mi-a ajuns si mie cauciucul DOT-ul este 5011, asta inseamna ca a fost fabricat in luna decembrie din 2011 da? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 astazi mi-a ajuns si mie cauciucul DOT-ul este 5011, asta inseamna ca a fost fabricat in luna decembrie din 2011 da? ms Da. Saptamana 50 (pe la jumatatea lunii decembrie) din 2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Am reusit sa pun mobra cat de cat la punct. Ieri am iesit cu noile cauciucuri (K60 Scout) si am cateva semne de intrebare: - la cel mai mica zmuceala de gaz spatele patineaza imediat ..... ieri in Alexandria au fost 7-8 grade, zi insorita si asfalt uscat. - in mers de la 30km/h se aude un fel de rapait-fluieratura ! ... nu ca m'ar deranja, dar este normal ?! - daca spatele aluneca asa pe asfalt curat, imi este groaza cum o frana fata ! ... gumele astea 'or avea un strat (pelicula) care aluneca in halul asta si se va duce dupa ce se tocesc putin ?! Este prima daca cand folosesc astfel de cauciucuri si sunt oarecum surprins de comportamentul lor ... Salut! Nu-ti face griji...trebuie sa mai astepti sa se rodeze putin (un cauciuc nou, ca sa intre in parametrii normali are nevoie de minim 500 -1000 km...nu de 50-100 cum se vehiculeaza pe-aici) Si temperatura are de-asemenea o importanta mare (7-8 grade in aer nu inseamna mare lucru....asfaltul e rece,"iarna nu-i ca vara"). Fluieratul se poate auzi la diverse viteze....probabil de la excesul de cauciuc(la cele noi,evident) sau de la forma(desenul) cauciucului.....Cu siguranta nu-l auzi la viteze mai mari din cauza vantului care-ti suiera pe la urechi. Si nu in ultimul rand: la accelerari bruste,orice cauciuc pierde aderenta indiferent de marca si model(mai ales la o bestie gen KTM LC8) Editat Februarie 21, 2013 de Leon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Am reusit sa pun mobra cat de cat la punct. Ieri am iesit cu noile cauciucuri (K60 Scout) si am cateva semne de intrebare: - la cel mai mica zmuceala de gaz spatele patineaza imediat ..... ieri in Alexandria au fost 7-8 grade, zi insorita si asfalt uscat. - in mers de la 30km/h se aude un fel de rapait-fluieratura ! ... nu ca m'ar deranja, dar este normal ?! - daca spatele aluneca asa pe asfalt curat, imi este groaza cum o frana fata ! ... gumele astea 'or avea un strat (pelicula) care aluneca in halul asta si se va duce dupa ce se tocesc putin ?! Este prima daca cand folosesc astfel de cauciucuri si sunt oarecum surprins de comportamentul lor ... Heidenaurile se comporta atunci cand sunt noi de parca au vaselina pe ele. Eu am gasit o metoda mai simpla de rodaj in siguranta: un drum de piatra uscat si gaz pe ele dupa cateva forje sunt numa bune de luat pe asfalt Cu sunetul "turbat" la anumite viteze te obisnuiesti Editat Februarie 21, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 ... sa stii ca am mai avut caiciucuri noi ... dar ca astea n'am vazut ! Nu-mi prea sta in fire sa intrebari tampite, dar gumele astea ...... chiar aluneca ! ... la mine aici temperatura nu este chiar asa de ,,foarte scazuta" si ... ma repet: am mai avut cauciucuri noi ! low cost ... asa face Mitas pe ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Nu prea mai sunt low cost heidenaurile, cel putin nu in dimensiunile pentru vaci. Scout-urile sar bine de pretul unui karoo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Nu prea mai sunt low cost heidenaurile, cel putin nu in dimensiunile pentru vaci. Scout-urile sar bine de pretul unui karoo. Aşa este, însă preţul în cazul Scouturilor se revede în longevitatea gumei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 un amic a patit asa cu heidenau k76 pe fata vobla in draci indiferent cat a incercat sa-l echilibreze. I-a fost schimbata anvelopa fara discutii cu una noua de catre vanzator si s-a rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 si eu am patit cu Heidenau mai au mult pana sa fie o marca de top Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 am anakee si sunt mort dupa cantecul lor. cel putin e uniform. tourance, sa nu mai aud de ele. dupa 2,500km se polizase neuniform, 1.5mm diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Am acut deja peste... http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=33&t_id=131&s=4 Cam nasol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 garantie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Am acut deja peste 500km cu cauciucurile astea (K60 Scout). Cred ca anvelopa de pe spate este ... stramba ! ... ce e drept, am avut probleme cu roata spate si a trebuit respitata, insa am verificat si janta este foarte aliniata, insa cand rotesti de roata, pare sa fuleze putin. (mi-au atras atentia colegii motociclisti cu care m-am plimbat). In mers nu se simte. La o inspectie vizuala (extram de) atenta, cauciucul pare fi asezat corect (centrat) pe janta, iar janta nu bate e loc in lateral ! (am verificat cu lamela metalica, fixata pe bratele basculei) ..... cu toate astea cauciucul pare sa fuleze ! Este posibil sa fie un defect de fabricatie ? Ati avut probleme cu centratul unor astfel de cauciucuri ? Am mai auzit patania la un prieten. S-a rezolvat prin rearanjarea anvelopei pe janta. Dupa, cantitatea de plumb s-a redus la jumatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 As avea nevoie de ajutor pt alegere anvelopa spate pt un NX250 , pe fata am dunlop k460 Merg 70% pe asfalt, dar drumul pana la casa mea e de pamant deci si off lejer, forestier. Mentiune incepator. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Pai cel mai bine pui tot K460 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Din cate am vazut eu nu au 130/90/17 sau 130/80/17, am o roata mai mare de la o honda lx si e pe 17. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Pai asa zi de la inceput. Atunci oferta este mult mai variata. Poate trailmax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Am fost la un pas sa-mi cumpar Scout luna trecuta.Intr-o zi de luni am sunat pt rezervare iar urmatoarea zi am vb cu un prieten despre ele ,baiatul mi-a spus sa fug de ele .Am strans putin cureaua si am luat Anakee 2 de care sunt foarte multumit. @Petrica.Review-ul tau imi confirma ca sunt anvelope slabe ,totusi pe off sunt sigur ca se comporta mult mai bine decat Anakee 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 anakee nu ar trebui sa vada altceva decat asfaltul nici in gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Nu prea mai sunt low cost heidenaurile, cel putin nu in dimensiunile pentru vaci. Scout-urile sar bine de pretul unui karoo. Pai de unde ai luat tu Karoo sub 400 de lei? Am fost la un pas sa-mi cumpar Scout luna trecuta.Intr-o zi de luni am sunat pt rezervare iar urmatoarea zi am vb cu un prieten despre ele ,baiatul mi-a spus sa fug de ele .Am strans putin cureaua si am luat Anakee 2 de care sunt foarte multumit. @Petrica.Review-ul tau imi confirma ca sunt anvelope slabe ,totusi pe off sunt sigur ca se comporta mult mai bine decat Anakee 2. Pai ce treaba au K60 cu Anakee? Nu inteleg de unde pana unde Anakee sunt on/off... Doar pentru ca au dimensiuni si pentru enduro-touringuri? Asa si TRAILATTACK sunt on/off. Daca off inseamna macadam bun, pe ala poti sa mergi si cu slicuri. K60 Scout mie mi-au placut. Pe asfalt stau, pe coclau stau. Numai pe noroi nasol sunt naspa, nu se descarca deloc singure. Bine, tot nasol si pe iarba uda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 (editat) Pai de unde ai luat tu Karoo sub 400 de lei? Oho ce bine era sa fie sub 400 de lei O senila de k60 scout de 150/70/17 costa 520.23 ron pe heidenau.ro iar un 110/80/19 K60 scout 376.98 ron deci in total 897,21 ron la banii astia cu siguranta imi gasesc karoo Pentru dimensiuni de transalp, dominator etc clar se renteaza k60-ul simplu dpmdv si mai ales pe dimensiunile care ma intereseaza pe mine heidenau nu mai este pe primul loc Editat Martie 19, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Karoo 3 nu a aparut pe la nici un distribuitor din ro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.