Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Mi-am luat saptamana trecuta un DL650A K8 la 24k km si trebuie sa-l "incalt".

 

As alege intre Metzeler Tourance si Haidenau K60 Scout. Pareri, openii, recomandari? Din ce stiu K60 sunt mai capabile pe offroad, dar se duc mai repede pe asfalt.

Bravo!

Depinde de ce faci - strada 95% cu ceva offroad usor? Daca da, Tourance Next, Anakee 2 saaau m-as uita si la Pirelli Scorpion Trail 2 (cel putin pentru motorete mai grele sunt foarte ok).

Daca te bagi mai mult de atat pe offroad (mai ales ud) - neaparat guma mai spre offroad - gen K60 scout dar nu vei avea aceeasi siguranta pe asfalt (mai ales ud).

 

Sa il/o folosesti cu aceeasi placere ca si pe vechiul/vechea.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Heidenau K 60 Scout si au aprox. 9000 km.

Mi s-a parut ca se comporta foarte bine pe ploaie, am mers pe ploaie torentiala (autostrada) cu 140 km/h si nu am simtit niciun moment de nesiguranta.

In schimb, roata spate mi se blocheaza foarte repede la franare in comparatie cu altele testate pana acum.

De asemenea, sunt putin zgomotoase peste 110 km/h si simt o vibratie in ghidon intre 20-30 km/h din cauza crampoanelor.

Pe off-road se comporta foarte bine, in orice conditii: noroi, pietre etc

O sa pun si niste poze cu starea actuala dupa cei 9000 km, mie imi par aproape ca noi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am pus Mitas E-07 si sunt uimit pana acum. Nu am facut testul pe ud pe curbe (a pluoat doar odata si am mers prin oras), in rest minunat: de la blaneala pe Transalpina pana la urcat pante de 45 de grade pe forestiere. Chiar sunt niste cauciucuri belea. Nu am crezut ca te poti inclina atat cu ele fara sa ai probleme. Pe la 160 se simte ca are motocicleta un oarecare dans lateral dar eu ating viteza aia foarte rar (acum a fost pentru testare).

Daca si pe ploaie stau bine pe asfalta atunci pot zice ca sunt foarte multumit. Pe forestiere fac super treaba si pe uscat sunt belea.Le recomand celor care mai folosesc si partea de "Adventure" din modelul asta.

La 50-60 vajaie pe asfalt dar nu ma deranjeaza. Ghidonul sta drept de la 110 pana la 40 fara nici un voblaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar inclin sa cred k anakee 2 nu se dezminte.Am fost pe bran si am dat cu scarita de 3-4 ori fara sa simt vreo alunecare.

Mareste viteza. S-ar putea sa dai cu curu. :))))))))))) Incearca un Next sau un Trail II si mai vorbim. :*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E07 pe dimensiunea de 150 nu are banda pe mijloc?

 

Cred ca v-am vazut Duminica la Popasul regelui pe la 6 seara, voi erati?

Nu are banda continua. Are in schimb un fel de intaritura exact pe mijloc pana la mijlocul inaltimii crampoanelor.

 

La popasul regelui noi eram. Eu cu 10 de rosu si cu un prieten cu KTM SA.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, acum 2 saptamani am primit Crash bar-ul si engine guard-ul comandate din PL de la firma Heed si sunt foarte multumit.
Asa cum am promis , postez vreo 2-3 poze(nu foarte reusite ca atunci eram concentrat sa nu uit vreun surub sa pun la loc :) ).
Acum am ajuns la partea cu cauciucurile ca dupa ultima plimbare de 950 km am terminat gumele .
Inceput din Bistrita continuat Cluj-Capusu Mare-Belis-Albac-Abrud -Zlatna-Geoagiu Bai-Cugir
si in ziua a 2-a Cugir-Pianu-Sebesel-Obarsia Lotrului-Brezoi-Sibiu-Medias-Sighisoara-Tg. Mure-Bistrita.
A fost super fain si sper sa ma mai duc odata anul asta pe Transalpina si s-o fac in intregime.
In legatura cu gumele daca stiti vreo promotie un pont etc. este bine primit. Oscilez intre Anakee2, Ankee 3 si Metzeler Tourance Next.

 

P.S cu toata rusinea nu stiu cum sa postez pozele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori le uploadezi pe un site de genul imgur, photobucket, postimage, etc si pui linkul aici, oooooori, aici pe forum, dai scroll down pana la casuta de reply, click pe "more reply options" ca sa te duca la editorul full, care e ceva mai avansat decat casuta de quick reply, si sub casuta de text o sa-ti apara optiunea de "attach files". De-acolo te descurci tu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

circula o vorba printre vstromisti :)

 

Cica daca nu ai probleme la stroama, iti faci singur. Eu de exemplu am schimbat toti rulmentii de la tripod inlsuiv camasile acelea pe care se invart acele din rulmenti, plus unul din suruburi care sta in apa mai tot timpu. Nu a fost ieftina deloc distractia. Vreo 1200 de lei. Urmeaza sa re echilibrez corpurile carburatoare sau cum sor numi in romana, si cu ocazia asta schimb filtrul acela alb din pompa d efrana si garnitura dintre pomba si rezervor. Tot mai exista bataie laterala la bascula, adica se aude ca nui la locu ei cand ii strici un picior din lataral, dar se aude doar din stanga, caci din dreapta pare inchegata : ) dar temerea mea e confirmata, nu mai e asa mare bataia. Stiu ca o sa spuneti ca nu trebuie schimbati acei rulmenti ca doar bagi vaselina in ei, chiar daca au o garnitura de cauciuc. Acum dupa aceasta operatie, adica stiu cum se misca tripodu in toate directile si nu numai in directile proiectate, zic ca e o operatie de intretinere ce trebuie facuta. As fi schimbat si rulmentii din cadru unde sta sprijinita bascula, dar daca ii schimb si oricum se duc la 5 mii de km cum se zice pe aici, nu prea se merita financiar. La cei 67 de mii de km carei are stroama mea deja, mai are doar 2 rulemnti neschimbati la partile mobile :)

 

iar altii isi cumpara termometru la ulei sa isi bata capu si cu ala :)

 

Cineva imi spunea, cum nu ai schimbat inca ambreaju? Da ce la stroama se schimba ambreaju : )?

Deci, cam carei media kilometrilor pe la care unii din voi ati mai schimbat ambreajul sau stiti ca aveti cunoscuti/clineti la care ati schimbat ?

 

Eu am un strom 650 din 2011 cu 17.000 km si cred ca trebuie sa vad ce e cu ambreajul s-ar putea sa aibe joc oala de la ambraj ca se aude ceva bataie dar inca nu e ascutita ca sunet deci mai tine un pic ....

Editat de Dogaru Cristian Doru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde motor negru mat full, NU se mai poate pune nimic, pentru ca are:

- crashbar original,

- priza,

- parbriz inalt,

- handguard,

- cric central,

- semnalizari si oglinzi custom,

- set cutii aluminiu Konvoi,

- proiectoare,

- furtune frana metal,

- inaltatoare ghidon,

- cruise control,

- manere incalzite Oxford cu patru pozitii.

- cutie suplimentara de depozitare, facuta special pe locul gol

- 2 chei

- suport GPS

- trusa scule originala

- carenele sunt toate originale, cu seriile aferente, au fost vopsite de fostul proprietar din Italia.

- accept orice test. Motorul arata si merge impecabil.

 

In primavara s-a schimbat kitul de lant, placutele de frana, uleiul in furca.

Se vinde impreuna cu un cablu de ambreiaj nou-nout (tinut de rezerva in carene), placute de frana care mai merg un sezon,.

Consum 4%.

Tinut in garaj, foarte ingrijit, fara cazaturi. Nu l-am bagat pe off-road.

Gume Michellin Anakee 2 peste 50%.

ITP facut de 2 luni.


» Post actualizat in 29 Jul 2016 16:50

Scuze, nu am reusit sa pun pozele dar se pot vedrea pe bikeshop.ro. Pretul e 3700 euro. Vi se pare mult?

Nu am ce face, trebuie sa il vand pt ca toti tovarasii si-au tras motoare peste 1200 cc si deja mi-e greu sa ma tin dupa ei!

Editat de klocky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ori le uploadezi pe un site de genul imgur, photobucket, postimage, etc si pui linkul aici, oooooori, aici pe forum, dai scroll down pana la casuta de reply, click pe "more reply options" ca sa te duca la editorul full, care e ceva mai avansat decat casuta de quick reply, si sub casuta de text o sa-ti apara optiunea de "attach files". De-acolo te descurci tu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca toata lumea inclina spre marcile si tipurile de cauciucuri ceva mai comerciale, Tourance, Anakee etc. Le-am probat pe toate, atat pe off, cat si pe ud, iarna, vara. Dintre toate, pana de curand, cele mai bune imi pareau Pirelli Scorpions insa am descoperit altele, mai bune: Conti TKC 70.

Initial am luat un set pentru 1200 GS, iar dupe ce am vazut ca stau lipite pe cam toate suprafetele, am luat si pentru V-Strom. In doua luni am facut vreo 3.000 km in toate conditiile de vara, inclusiv pe off road. Geniale!

post-88469-0-68274900-1469953935_thumb.jpg

In alta ordine de idei, am o pereche de Conti TKC 80 in stare buna. Sunt excelente ca si cauciucuri de schimb pntru turele off-road. Cel putin asa faceam eu. Le schimbat la service-ul auto cu 20 de lei, fara echilibrare, ca oricum nu trebuie la caramele.

Daca e cineva amator, le dau cu 300 de lei. 110/150.

post-88469-0-57476000-1469953950_thumb.jpgpost-88469-0-31100100-1469953965_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am ce face, trebuie sa il vand pt ca toti tovarasii si-au tras motoare peste 1200 cc si deja mi-e greu sa ma tin dupa ei!

E un semn ca trebuie sa schimbi cercul de amici ...

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Tocmai m-am intors din alpi cu stromita mea, s-a descurcat excelent!

Posibil si din cauza gumelor, strazilor si a placerii de conduce printre munti!

Am avut consum mic, gen 4-4,5 l/100km.

Ce am vazut si mi-a placut?

Evident multe motociclete, printre care si V-strom 650 L2.

Ma gandesc sa incerc sa dau stromita mea si sa cumpar un L2 de prin 2012 cu abs.

Sunt persoane ce au trecut de la 650 tot la 650 L2?

Pareri?

 

Multumesc!

post-47564-0-45819700-1469984795_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da sunt cativa :) eu nu, doar mam dat pe unu : )
In principiu e acelasi lucru si nu chiar :)

motoru desi suna la fel si se comporta la fel de la L2 in sus cica consuma un pic mai putin

rezervoru e mai mic si ofera o mai buna protectie la vant mai ales la genunchi si e usor mai manevrabil

parblizu ala nou e fenomenal, vrajitorul stie exact modelu

bordu e modificat si arata insfarsit viteza in care e utilaju

Personal mi-as face un face lift la al meu numai pt parbliz si protectia de vant de la genunchi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La consum imi place si a mea, dar daca e loc de mai bine, nu e rau, cu vantul, cand aveam blugi cred ca l-am simtit dimineata, cand aveam pantaloni cu aparatori, deloc!

Amicul cu care am fost avea honda crosstourer 1200, o minunatie de mobra, dar nu as da 10k euro pe o mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Tocmai m-am intors din alpi cu stromita mea, s-a descurcat excelent!

Posibil si din cauza gumelor, strazilor si a placerii de conduce printre munti!

Am avut consum mic, gen 4-4,5 l/100km.

Ce am vazut si mi-a placut?

Evident multe motociclete, printre care si V-strom 650 L2.

Ma gandesc sa incerc sa dau stromita mea si sa cumpar un L2 de prin 2012 cu abs.

Sunt persoane ce au trecut de la 650 tot la 650 L2?

Pareri?

 

Multumesc!

Eu sunt ala care a trecut de la 650K4 la 650L2.

Se simte mult mai usoara (am avut vreo 3 situatii in care daca era aia veche trebuia sa o las jos, dar pe asta noua am tinut-o pe roti).

Consum mai mic (cruising usor 3.7 , blaneala 4 si mers cu pasager si bagaje 4.2) - compenseaza rezervorul cu 2 litri mai mic.

Nu mai are cuplul mare in a doua la 2000-2500 de ture. Inainte mergeam pe forestiere cu a 2-a fara probleme. Acum trebuie fie sa o patinez fie sa trec in a 1-a. Deci trebuie mai multe ture ca sa traga.

Bordul modern - ai cam toata informatiile pe care le-ai dori.

La fel de silentioasa toba stock (tot electrica e).

Saua originala foarte ok.

Arcul spate tot moale e. De esti singur e ok, dar cand ai incarcat-o se uita la stele. Am comandat HyperPro.

Frane mai bune.

... in rest e tot V-Strom si nu are nici o problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou eu :)

 

Seara buna vstromisti!

 

Joi trimit janta fata la un service in Cluj (Sympathy Service) sa o indrepte. Toti cei din Tg-Mures acolo le duc si par ok baietii.

 

Pe langa indreptat fac si vopsire in camp electrostatic. Am dat jos discurile de frana, dar intrebarea mea e daca trebuie sa scot si rulmenti. Habar nu am la ce temperatura se vopseste in camp electrostatic si daca afecteaza rulmentii.

 

Poate ma lamuriti...daca nu e nevoie nu as da jos si rulmentii.

 

Multam,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...