Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Are careva experienta cu VOLTON? Ma intereseaza comparativ cu Yuasa :) (exclus varta)


» Post actualizat in 22 Feb 2016 12:11

Aici ai incercat: http://www.sorgeti.ro/ ?

 

Eu mi-am luat baterie de la ei si sunt multumit (de 3 ani).

 

Salut, ce varianta ti-ai luat? un cod produs ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate citeste si Schumoto si ia masuri.

 

Am mai spus-o//: Toate bateriile moto vindute in RO se fabrica in China. Yuasa originala este alta liga extraterestra, nu se poate compara cam cu nici o alta baterie moto, indiferent de nume.

hm, bateria 2009, motocicleta inmatriculata 2010, porneste perfect iarna 2016, mai buna decat yuasa este GS facuta de yuasa :) 550lei de 8 Ah . Poate fi montata rasturnat, nu are nici macar supapa pt gaze. Plm costa aproape cat aia de 70 Ah AGM pt cu start/stop Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva experienta cu VOLTON? Ma intereseaza comparativ cu Yuasa :) (exclus varta)

» Post actualizat in 22 Feb 2016 12:11

 

Salut, ce varianta ti-ai luat? un cod produs ? :)

Au varianta echivalenta cu Yuasa 10S . Si costa 130 ron. E pomana la pretul asta. Eu am aflat de Sorgeti de la un amic care a luat un R6 de curse , bateria avea 3 ani si pornea la sfert de cheie. Altele mai bune, la un pret identic, nu gasiti ever.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți, va deranjez cu o problema întâlnita ieri la motorul meu, Honda cbr 600 f4 an 2000!

Cand l-am achiziționat in Decembrie 2015, nu avea baterie, iar acum cand am vrut sa il pornesc am cumpărat o baterie noua Exide conform specificațiile din talon motocicletei, am montat-o pe motocicleta i-am dat prima cheie si nu a vrut sa pornească, baterie slaba, dădea sa pornească dar nu avea putere! Am pornit-o cu cablurile electrice, si apoi am lăsat-o sa se încălzească! Alternatorul arată ca încarcă cum trebuie, 14,20 V! Pana nu am dat o tura cu motocicleta sa se încarce bateria cum trebuie nu am rezolvat problema! Numai ca nu înțeleg cauza? Este bateria slaba este de 8,6 Ah? Ca daca plec cu ea si ma trezesc ca pierde curent asa repede nu am făcut nici o afacere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ai urmarit instructiunile pe punere in folosinta a acumulatorului, pentru ca la vanzare ti se inmaneaza un set de instructiuni cu datele tehnice ale acumulatorului si utilizarea acestuia? Posteaza ce tip de acumulator ai cumparat? Cu acid, AGM sau GEL?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica trebuia sa bagi aicdul si sa-l lasi vreo 15 minute sa fiarba, fara capace. apoi sa pui capacele. ai facut asta??

Inca nu cunosti tipul de acumulator cumparat de el! Punerea in functiune este diferita la fiecare tip constructiv de acumulator.

» Post actualizat in 28 Feb 2016 09:09

Este fara capace, nu trebuie sa ii fac eu nimic! Sincer la montare imi arată 10,80Ah, dar poate nu am urmat nici eu pași cum trebuie

 

Sa nu confunzi tensiunea la bornele acumulatorului la MONTARE...nu cred ca ai masurat capacitatea acumulatoruluui. Capacitatea se masoara in Ah(amperi-ora) , iar tensiunea la borne in VOLT. Daca ai montat-o pe motor cu 10,8 V , atunci ai comis o greseala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, dar inca nu stim tipul de acumulator...cu intretinere, fara intretinere etc, ce scrie pe fata acumulatorului sau in instructiuni? Puteai sa-ti alegi un acumulator superior, adica la clasa de 10 Ah, sa ai totusi o rezerva de curent la pornire dintr-o capacitate mai mare, bineinteles si in functie de spatiul de fixare/dimensiunile cutie. Poti sa urmezi cativa pasi sa o aduci la "viata", dar sa stim tipul...Oricum o ai in garantie si se poate schimaba, dat sa nu fie din vina ta instalarea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia in considerare ca a stat in magazin 2-3-4 luni, 1 an, 1 an si jumatate ... nu ai de unde sa stii.

Se pune bateria pe redresor si se lasa vreo 24 de ore sa se incarce cum trebuie. Dupa asta, nu ar trebui sa mai ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este fara capace, nu trebuie sa ii fac eu nimic!

 

 

Am inteles, dar inca nu stim tipul de acumulator...cu intretinere, fara intretinere etc, ce scrie pe fata acumulatorului sau in instructiuni?

 

După descriere pare a fi "factory sealed".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti , mi-a murit bateria cam de tot (nu mai tine curent) si am hotarat sa iau una noua, Mai exact un Landport pe gel. Motorul in cauza este un cbf500 pe care se potrivesc doar baterii de 93 inaltime ( nu prea am de unde alege) si m-am hotarat la asta . Intrebarea mea este (deoarece vad fel si fel de discutii legate de acumulatorii cu gel) , acesti acumulatori merg incarcati cu un redresor normal de 1A, am citit in multe locuri ca ar trebui un redresor mai special. Alta intrebare, daca e adevarata chestia cu redresorul diferit de astealalte, o sa am probleme cu incarcarea pe moto ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După descriere pare a fi "factory sealed".

 

In aceasta categorie de " factory sealed" cum spui tu, dar corect/tehnic este "Factory Activated", intra AGM( Absobed Glass Mat) si Gel Cell sau Gel Cell Batteries. De aceea am intrebat !.Cand doresti ajutor/sfaturi, postezi toate datele de referinta....no comment

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți, va deranjez cu o problema întâlnita ieri la motorul meu, Honda cbr 600 f4 an 2000!

Cand l-am achiziționat in Decembrie 2015, nu avea baterie, iar acum cand am vrut sa il pornesc am cumpărat o baterie noua Exide conform specificațiile din talon motocicletei, am montat-o pe motocicleta i-am dat prima cheie si nu a vrut sa pornească, baterie slaba, dădea sa pornească dar nu avea putere! Am pornit-o cu cablurile electrice, si apoi am lăsat-o sa se încălzească! Alternatorul arată ca încarcă cum trebuie, 14,20 V! Pana nu am dat o tura cu motocicleta sa se încarce bateria cum trebuie nu am rezolvat problema! Numai ca nu înțeleg cauza? Este bateria slaba este de 8,6 Ah? Ca daca plec cu ea si ma trezesc ca pierde curent asa repede nu am făcut nici o afacere!

Salut. Ce cod este bateria pe care tocmai ti-ai montat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult. Uitati aici si citatul pe care l-am citit ieri, chiar pe forum am vazut un post cum ca ar trebui redresor special.

 

"One big issue with Gel Batteries that must be addressing is the GEL CHARGE PROFILE. Gel Cell Batteries must be recharged correctly or the battery will suffer premature failure. The battery charger being used to recharge the battery(s) must be designed or adjustable for Gel Cell Batteries. If you are using an alternator to recharge a true Gel Cell a special regulator must be installed."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

O sa-ti dau cateva detalii tehnice pentru lamurire, iar in final ai parerea mea pentru ca am testat/verificat cele doua tipuri constructive.

AGM si GCB

1. Exista o asemanare intre acumulatorii AGM(Absorbed Glass Mat)-acid lichid și cei cu gel(Gel Cell Batteries). Pentru cele doua tipuri se aplica procesul de "recombinare" . Oxigenul produs in mod normal la placile pozitive ale tuturor acumulatorilor plumb-acid (din punctul de vedere tehnic, atat acumulatorii cu gel și AGM sunt clasificati - plumb-acid) este absorbit de catre placile negative. Acest lucru blocheaza producerea hidrogenului la placile negative, iar in schimb se produce apa, care este controlata prin reactie chimica si este retinuta in interiorul acumulatorului. Rezultatul acestui proces chimic=acumulatorul este cu auto-completare, si nu are nevoie de apa distilata adaugata in electrolit ca la cele clasice. Un mare avantaj !! Procesul se numeste "supapa regulatoare" VRLA – (valve-regulated lead-acid battery ) pentru ca nu au nevoie sa fie alimentati, acumulatorii sunt sigilati. Un alt avantaj- rezista la vibratii si se pot utiliza pentru autovehicule care circula pe teren accidentat.

2. Acumulatorii GCB conțin un electrolit gelificat, "thixotropic", format din acid sulfuric, apa demineralizata pura, apa deionizata și acid fosforic- nu curge ca un lichid obisnuit, are consistenta și aspectul de vaselina. La AGM, electrolitul lichid conține acid sulfuric de inalta puritate, apa demineralizata si deionizata. Datorita proprietatilor fizice ale thixotropic/ gel electrolit acumulatorii cu gel au tendința de a pierde capacitatea mai repede decat bateriile AGM la temperaturi sub 0 grd C(vascozitatea electrolitului creste). AGM se comporta bine in medii extrem de reci, exemplu snowmobile.

3. Durata de viata este excelenta la AGM, daca acumulatorii nu sunt descarcati mai mult de 60% din capacitate. Tinand cont de pretul de cost la GCB, si faptul ca iarna acumulatorul de motocicleta este pastrat la temperaturi de peste 0 grd C(garaj), AGM este o alegere mai buna!!. De asemenea, incarcarea statica/incarcator cu unui acumulator GCB trebuie sa fie controlata, tensiunea la borne nu trebuie sa depaseasca 13,8 V, de altfel mai toate incarcatoarele inteligente sunt adaptate si la GCB. Exemplu practic/testat: Cu un AGM Yuasa intretinut in conditii normale/optime ai garantia a cel putin 6 ani!!, iar ca pret, in jur de 300-350 lei. Iar, GCB, mult mai mult ....

Bafta,


» Post actualizat in 28 Feb 2016 11:27

Salut,

O sa-ti dau cateva detalii tehnice pentru lamurire, iar in final ai parerea mea pentru ca am testat/verificat cele doua tipuri constructive.

AGM si GCB

1. Exista o asemanare intre acumulatorii AGM(Absorbed Glass Mat)-acid lichid și cei cu gel(Gel Cell Batteries). Pentru cele doua tipuri se aplica procesul de "recombinare" . Oxigenul produs in mod normal la placile pozitive ale tuturor acumulatorilor plumb-acid (din punctul de vedere tehnic, atat acumulatorii cu gel și AGM sunt clasificati - plumb-acid) este absorbit de catre placile negative. Acest lucru blocheaza producerea hidrogenului la placile negative, iar in schimb se produce apa, care este controlata prin reactie chimica si este retinuta in interiorul acumulatorului. Rezultatul acestui proces chimic=acumulatorul este cu auto-completare, si nu are nevoie de apa distilata adaugata in electrolit ca la cele clasice. Un mare avantaj !! Procesul se numeste "supapa regulatoare" VRLA – (valve-regulated lead-acid battery ) pentru ca nu au nevoie sa fie alimentati, acumulatorii sunt sigilati. Un alt avantaj- rezista la vibratii si se pot utiliza pentru autovehicule care circula pe teren accidentat.

2. Acumulatorii GCB conțin un electrolit gelificat, "thixotropic", format din acid sulfuric, apa demineralizata pura, apa deionizata și acid fosforic- nu curge ca un lichid obisnuit, are consistenta și aspectul de vaselina. La AGM, electrolitul lichid conține acid sulfuric de inalta puritate, apa demineralizata si deionizata. Datorita proprietatilor fizice ale thixotropic/ gel electrolit acumulatorii cu gel au tendința de a pierde capacitatea mai repede decat bateriile AGM la temperaturi sub 0 grd C(vascozitatea electrolitului creste). AGM se comporta bine in medii extrem de reci, exemplu snowmobile.

3. Durata de viata este excelenta la AGM, daca acumulatorii nu sunt descarcati mai mult de 60% din capacitate. Tinand cont de pretul de cost la GCB, si faptul ca iarna acumulatorul de motocicleta este pastrat la temperaturi de peste 0 grd C(garaj), AGM este o alegere mai buna!!. De asemenea, incarcarea statica/incarcator cu unui acumulator GCB trebuie sa fie controlata, tensiunea la borne nu trebuie sa depaseasca 13,8 V, de altfel mai toate incarcatoarele inteligente sunt adaptate si la GCB. Exemplu practic/testat: Cu un AGM Yuasa intretinut in conditii normale/optime ai garantia a cel putin 6 ani!!, iar ca pret, in jur de 300-350 lei. Iar, GCB, mult mai mult ....

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca bateria pe gel nu a fost o alegere prea inteligenta ... ehh ... asta este ... sa tina macar sezonu asta. Bateria actuala de pe moto mi-a facut figura de cateva ori ... am plimbato acum cateva weekenduri vreo 300 km si a mers fara probleme ... a doua zi nu mai invartea deloc, cand e motorul cald nu am probleme ... invarte foarte bine ... am pornito ieri de vreo 7 ori consecutiv sa vad daca chiar e moarta ... dupa toate astea avea 12,6-12,7 volti deci sta binisor. Cu motorul rece se cam chinuie sa invarta, daca nu reusesc sa o pornesc la prima cheie, la a doua bateria e moarta si nu mai invarte deloc, nu mai porneste nici impinsa din cauza compresiei (blocheaza spatele chiar daca ii dau si la automat nu mai invarte deloc) daca ii dau curent porneste, dupa ce se incalzeste nu mai am probleme cu pornirea, am zis sa o schimb sa nu ma lase pe undeva si sa nu o mai pot porni. Am apucat ieri sa masor tensiunea in momentul cand ii dau la automat (cu motorul cald, invarte o data si o ia ) tensiunea pe borne scade la ~7 volti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...