Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scanteie poate sa dea pana o ia dracu, atata timp cat nu vine amestec..

 

De TPS am spus referindu-ma strict la el, am aceleasi tobe sport iar filtru e k&n si nu face 2k fara sa fie curatat si uns.

Daca te uiti la motoreta mea o sa vezi ca am facut ceva modificari la ea si nu vb din filme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul de-a fi idiot,si de a ma repeta (desi am cautat pe svrider,dar n am gasit concret)...

 

Daca vreau sa pun semighidoane pe un 650N (model dupa 2003), ce TREBUIE sa schimb concret? credeam ca pun semighidoanele (care se potrivesc , de la S (atat ca diametru la furca,dar si diametru comenzi), si jugu superior (top yoke).

 

Trebe schimbat cumva si jugu inferior (tripla de jos, lower yoke) ? Presupun ca jugu de jos imi da bracaju si nu cred ca N si S au acelasi jug inferior,pt ca N ul are bracaju mai mare, iar cu ghidoanele de pe S, o sa-mi loveasca rezervoru',nu?

 

De asemenea, prinderea de bord?

 

Semighidoanele de pe S (99-02) sunt la fel cu cele de pe S ('03-'04) ?

 

PS: nu aruncati cu pietre :)

 

Mie mi se pare destul de aiurea sa stai sa intrebi pe aici cand poti proba ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul de-a fi idiot,si de a ma repeta (desi am cautat pe svrider,dar n am gasit concret)...

 

Daca vreau sa pun semighidoane pe un 650N (model dupa 2003), ce TREBUIE sa schimb concret? credeam ca pun semighidoanele (care se potrivesc , de la S (atat ca diametru la furca,dar si diametru comenzi), si jugu superior (top yoke).

 

Trebe schimbat cumva si jugu inferior (tripla de jos, lower yoke) ? Presupun ca jugu de jos imi da bracaju si nu cred ca N si S au acelasi jug inferior,pt ca N ul are bracaju mai mare, iar cu ghidoanele de pe S, o sa-mi loveasca rezervoru',nu?

 

De asemenea, prinderea de bord?

 

Semighidoanele de pe S (99-02) sunt la fel cu cele de pe S ('03-'04) ?

 

PS: nu aruncati cu pietre :)

ti-am lasat pm cu oferta pt. semighidoane.

Nu vei putea folosi suruburile ( M6 - in partea de jos a jugului ) de pozitionare fata de jugul superior, dar se fixeaza cu surubul de M8 pe diam. 41mm al telescopului.

Raman gaurile prin care se fixau suportii de ghidon, care se pot masca cu ceva butoni auto. Asta daca nu ai jugul superior dintr-o bucata cu suportul de ghidon.

Cablurile sunt mai lungi ca la S, deci iti ajung ( si cele electrice si comenzile de acc, ambreiaj, frana )

Astea sunt de la modelul '99-'02 . post-15613-0-46896400-1334756868_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Are cineva carena inferioara (pinten, belly pan) pentru modelul 99-02? Ma intereseaza modul de prindere pe motor deoarece am o carena de genul si trebuie sa-i fac prinderile. Cateva poze m-ar ajuta foarte mult. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut SVistilor. Am si eu 2 intrebari. Am fost in vacanta si motocicleta a stat cam 2 saptamani fara mearga. Cand am revenit am constatat niste pete de rugina pe discul de frana din fata. Habar nu am ce e de facut? Am atasat niste poze. Ce parere aveti, cauza si solutie? Si am mai atasat si o poze de la furca de pe aceasi parte care pare sa aiba ceva rugina sau oxidata... E ceva ingrijorator ? Furca in sine merge super si nu sunt nici semne de ulei pe ea nimic doar bulele alea.Iar cealalta parte e normala. Pozele sunt atasate jos. Mersi

post-25349-0-96616100-1334768059_thumb.jpg

post-25349-0-89887800-1334768131_thumb.jpg

post-25349-0-43576400-1334768160_thumb.jpg

post-25349-0-22547700-1334768197_thumb.jpg

post-25349-0-68408600-1334768228_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut SVistilor. Am si eu 2 intrebari. Am fost in vacanta si motocicleta a stat cam 2 saptamani fara mearga. Cand am revenit am constatat niste pete de rugina pe discul de frana din fata. Habar nu am ce e de facut? Am atasat niste poze. Ce parere aveti, cauza si solutie? Si am mai atasat si o poze de la furca de pe aceasi parte care pare sa aiba ceva rugina sau oxidata... E ceva ingrijorator ? Furca in sine merge super si nu sunt nici semne de ulei pe ea nimic doar bulele alea.Iar cealalta parte e normala. Pozele sunt atasate jos. Mersi

 

 

Nu bag mana in foc dar furca pare revopsita si asta cred ca e si motivul aparitiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu o pereche de semnale pe bec cu geam portocaliu, carapacea imita fibra de carbon. Sunt modelul mai lung, eu le-am avut puse pe spate si am suport de numar after.

Arata ca in poza, doar ca nu are jumatatea din cauciuc, ci e plastic pana in capat.

 

post-27956-0-69430300-1334918558_thumb.jpg

 

Daca le vrei trimite'mi un PM si ne vedem zilele astea. Daca vrei scurte, era cineva cu 2 pagini in urma cu niste semnalizari sh si o maneta parca.

 

 

Am si niste semnalizari noi pe leduri cu geam clar, tot imitatie carbon(sunt 50 lei perechea, mai am vreo 3 per.) dar le am in Valcea si mai dureaza vreo 2 sapt pana ajung acolo.

 

@Papy_BM - din cate vad ai la profil ca si locatie Londra.. acolo fiind muuult mai multa umezeala decat aici, mobra ta o sa aiba nevoie de intretinere mai intensa pentru ca problema asta cu rugina(inclusiv cojitul vopselelor de pe capace, furci etc) apare des prin zonele astea.

 

asta e.. peria, un smirghel mic, un anti-rust ceva.. vaselina(nu pe disc).. un strat nou de vopsea pe furci.. si eventual sa mai verifici surubaraia pe acolo, sa nu gasesti vreun surub mancat..

 

Putina munca si se rezolva.. mai verifica forumurile de englezi ca ei stiu mai bine cum sa lupte cu clima de acolo :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta m-am gandit si eu, partea aiurea e ca pare revopsita cu pensula. Posibil sa ma insel, dar asa pare din poza. Oricum, nu e bai, poti sa faci jambele sa arate perfect daca ai putina rabdare. :cheers:

 

Azi am dus carenele la vopsit, saptamana viitoare pun poze.

 

Off: Cumpar niste semnalizari sh eventual de prin Bucuresti. :cheers:

 

Multumesc de raspunsuri la toti.

 

 

 

 

Asa e. Este vopsita vad. Ma ingrijora doar ca e foarte oxidata partea aia. O sa o vopsesc eu in iunie cand schimb si uleiul. O duc la o vopsitorie din uk unde am lucrat. O sa fie sablata si vopsita asa cum trebuie. Ma gnadesc acum daca ar merita sa o fac ceva culoare mai faina? Idei? Poate vopsesc si jentile. Dar nu prea am variante cred.E modelul galben. O sa le fac culoarea care sunt acum cred. Sau culoarea aia ca jantele de aluminiu la masini daca stiti la ce ma refer. Ca aia e metalizata...

 

 

 

 

 

Asa si DA! ieri am implinit 2000 de Mile (3200 km) de cand am cumparat motocicleta(decembrie) :wave:. Nici o problema cu ea pana acum . Doar ulei si cauciucuri in rest doar greseli de incepator de la A la Z . Asa ca azi :cheers: . ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baety am si eu un prieten de are un suzuki sv 650 s 2005 si pe el lar interesa de unde poate sa cumpere carena din fata ce-a de intra faru in ea si daca aty putea sa ma ajuta-ty cu un sait ceva ,,,va rog....va multumesc :(

 

salut baety am si eu un prieten de are un suzuki sv 650 s 2005 si pe el lar interesa de unde poate sa cumpere carena din fata ce-a de intra faru in ea si daca aty putea sa ma ajuta-ty cu un sait ceva ,,,va rog....va multumesc :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut incearca cu un telefon la el. Am mai cumparat de la el si e ok.

http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+carena+fata+suzuki+sv+650s+1999-2002trimit+prin+curier+cu+posibilitate+d+-156620.html

 

 

Un pic de ajutor: unde gasesc niste stickere cu suzuki sau ceva asemanator, in urma accidentului au fost bune nu sa zgariat deloc carena spate si a trebuit sa le dau jos erau praf.Deci unde gasesc?

Editat de Impulse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simt ca o iau razna, nu imi gasesc anvelope :baldy:

 

Patit la fel anul trecut inainte de concediu, luat teapa de la mymoto sb (ti le aducem, ba nu ti le mai aducem , amana si tu plecarea :angryfire:). Cu vreo 3 zile inainte sa plecam am comandat un set de Pirelli Diablo de la www.anvelopemoto.eu . Au fost si mai ieftine si au ajuns a doua zi. Au indicele de viteza H, dar oricum nu merg eu peste 210kmh ca sa am probleme. Merg cu ele de mai bine de 10000km, in general cu pasagera si bagaje, si urmele de uzura sunt minime.

Bafta!

 

Cateva dintre ele sunt sa zic, bolt-on, nu mai stiu exact care din ele. O sa caut diseara sa iti dau ca acu tb sa plec la facultate ca am un examen. Defapt ia de acu :D gasit pe youtube la un search simplu, si e si de first gen.

. Iti da mura in gura.

 

As avea multe de zis aici, dupa o sambata pierduta si multi nervi f****i, dar ma rezum la cateva cuvinte: tipul asta e un idiot.

 

(la cel de pe youtube ma refer...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, e american cred, dar de ce zici asta? :rusinica:

 

Pentru ca e o tiganie ce o facut acolo. Si tot o tiganie mi-o iesit si mie. Greseala mea ca am luat amortizorul de gixxer inainte sa ma uit la detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alte dimensiuni nu pun ca trebuie sa imi fac verificarea tehnica in mai, dar am gasit pentru spate un dragon supercorsa (acelasi model il am si pe sv) si schimb doar spatele ca cel de pe fata mai merge un sezon iar de la anu imi cumpar noi si nu ma mai stresez.Cei care v-ati cumparat de noi cati km v-au tinut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm eu mi-am luat noi in 2010, si am mers primavara si vara pana am cazut, cam 2500-3000 de km si apoi in 2011 inca aprox 4000 si nu se cunoaste mai deloc.

 

De fapt stii cum aratau anul trecut la intrunire, si de atunci nu am mai mers mult ca nu am mai avut nici cu ce si nici cand.

 

Sper sa ma tina si sezonul asta si sa nu fi imbatranit cauciucul.

 

Din cate mai stiu Tavi a avut niste michelin vreo 20 de mii, si inca aratau bine, doar ca deodata a aparut o uzura neuniforma si nu prea s-a gasit o explicatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alte dimensiuni nu pun ca trebuie sa imi fac verificarea tehnica in mai, dar am gasit pentru spate un dragon supercorsa (acelasi model il am si pe sv) si schimb doar spatele ca cel de pe fata mai merge un sezon iar de la anu imi cumpar noi si nu ma mai stresez.Cei care v-ati cumparat de noi cati km v-au tinut?

 

Gumele mele de pana acum

Metzeler Sportec M3 fata: 23928km

spate: 18474km

 

Pirelli AngelST fata: 22812km

spate: 18319km

 

acum am michelin pilot spatele are 13447km si uzura e undeva la 60%.

 

Angel STu era de 70 nu de 60 pe fata, nu se simte mare lucru cand treci de la 60 la 70, dar cand faci pasu invers e durere, acum am pus de 60 pe fata, si ai in primele zile o senzatie de mers cu barca nu cu motoru - pur si simplu nu mai vroia sa se incline in curbe, sau daca o faceai ziceai ca incerc sa iau curba cu vaporu, asa de lent o facea.

 

Metzeleru a fost un foarte bun allrounder, se incalzea mai lent un pic, dar a tinut cel mai mult, inca mai avea guma pe el cand lam dat jos. In schimb Prelli Angel Stu cand l-am schimbat era zob, la guma spate deja iesisera sarmele din cauza unor frane mai violente.

 

Acum sunt incaltat cu Michelin si vreau sa spun ca e genial, spatele cel putin, ca il am deja de ceva timp, se comporta exemplar si pe ud si pe uscat. Pe asfaltu foarte rece (asta iarna la 5 si minus grade) avea ceva tendinte de a aluneca pe viraj, dar ce cauciuc nu aluneca la temperaturi dalea. Din cate vad sta bine si la capitolul uzura in timp, deci pot spune ca pana acum e super ok.

 

Bridgestone, Dunlop, Heidenau n-am avut niciodata deci n-am ce comenta, iar pana in prezent Michelin ar fi pe 1, Metzeler 2 si Pireli pe 3 in topu cauciucelor mele de pana acum.

 

p.s. a avut pirelli diablo pe ea cand am cumparat-o, dar erau deja destul de uzate si le-am schimbat destul de repede, asa ca nu pot sa ma pronunt de cat de bune erau, tot ce stiu e ca nu mi-au placut deloc uzate fiind cum se comportau pe ud

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-as sugera sa folositi gumele recomandate de producator (dimensiunile ma refer).

 

Eu am avut anul trecut pe VTR guma de 200 pe spate in loc de 180 si intr-o curba unde nu mi-am dat seama cat de stransa era curba...am aplecat-o prea tare, sa strang curba,si-a pierdut aderenta spatele,cand unghiu devenise prea mic....(unghiul intre motor si asfalt).

 

Daca as da timpul inapoi, as pune tot guma aia de 200 (era un Dunlop Sportmax GP),insa as fi mult mai atent cu aplecatul si nu as merge in acelasi stil in care as putea merge cu una de 180.

 

+ ca guma se incalzea mult mult mai tare pe centru fata de margini.....iar cand intri intr-o curba,'patch'ul de contact /grip ul nu este acelasi.........deci de la aderenta f buna (cand esti vertical), cand te apleci, intri dintr-odata intr-o zona de contact mai putin aderenta (guma fiind mai rece spre extremitati).

 

Spatele ca spatele, cand e mai uzat mai fuge, mai etc....dar fata este VITAL sa fie cat mai in regula....e suficient sa blochezi putin fata la franare sau sa ai un cauciuc 'ciocan', si te-ai dus pe pwla... (oricum in cel mai "FERICIT" caz scapi cu daune la motor)...

 

 

 

 

Asa patesti daca pui o guma lata pe o janta mai ingusta - iti cocoseaza profilul si ai mai putin contact cu asfaltul. Eu nu i-am sugerat sa puna o guma de alta marime. Acel 60 sau 70 indica inaltimea de 60 sau 70 la suta din latimea gumei iar la o guma de 120 asta inseamna cativa mm. Este ceva nesemnificativ care oricum variaza cu profilul cauciucului. Oricum, poate sa caute si pe svrider.com sa vada ca multi folosesc 70 in loc de 60 ca se gaseste mai usor si mai multe modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. a avut pirelli diablo pe ea cand am cumparat-o, dar erau deja destul de uzate si le-am schimbat destul de repede, asa ca nu pot sa ma pronunt de cat de bune erau, tot ce stiu e ca nu mi-au placut deloc uzate fiind cum se comportau pe ud

 

Am avut eu pirelli diablo tot sh, intradevar pe ud nu erau tocmai ideale dar in schimb tin mult, cu un set sh am facut peste 15000.

 

PS: Daca as pune 170 in loc de 160?Ar fi problema?Vad ca astea se gasesc la fel de usor ca 120 70.Mai exact in seturi

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate mai stiu Tavi a avut niste michelin vreo 20 de mii, si inca aratau bine, doar ca deodata a aparut o uzura neuniforma si nu prea s-a gasit o explicatie.

 

Inca le mai am. Michelin PilotRoad 2CT. Intr-adevar, spatele s-a uzat usor inegal pe partea stanga, dar, asta din toamna, cand aveau 17000 cel putin, iar uzura tind sa cred ca a fost din cauza mea (presiune slaba). Cauciucurile inca mai au desutla "carne" in rest, "talpa" arata foarte bine. Nu le-am schimbat inca, urmeaza sa o fac prin vara, dar voi merge pe acelasi model cu maxima incredere, deoarece nu am absolut nimic sa le reprosez.

Editat de ochitu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...