Jump to content

Recommended Posts

Cam liniște pe aici... :)

 

Băieți, care e diferența dintre Dunlop Sportsmart 2 simplu si Max?

Dunlop zice ca modelul acesta are in plus fata de cel vechi:

  • 8% improvement in dry curved braking
  • 11% improvement in low speed manoeuvrability
  • 22% improvement in mileage

Sportsmart2 Max e model nou, cel simplu nu se mai face din cate stiu. Eu am modelul Max si sunt foarte multumit, atat si pe circuit cat si pe strada. Nu am avut nici macar o secunda senzatia de alunecare sau nesiguranta cu ele.

 

Sper ca te-am lamurit.

Edited by unaetnumitsirc
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum am mai spus probabil pe aici, Sportsmart 2 au fost extraordinare pentru mine pe două motoare diferite!

Deși k-ul meu le mănâncă destul de rapid, m-am decis să rămân pe anvelopa asta de la Dunlop.

Sper ca max-ul să fie măcar la fel de bun ca predecesorul.

 

Mersi!

 

Edit: parcă spunea cineva că anvelopa față nu ar fi extraordinara, dar nu mai găsesc în ce context am găsit informația asta.

Edited by Tornada
Link to comment
Share on other sites

Dunlop zice ca modelul acesta are in plus fata de cel vechi:

  • 8% improvement in dry curved braking
  • 11% improvement in low speed manoeuvrability
  • 22% improvement in mileage

Sportsmart2 Max e model nou, cel simplu nu se mai face din cate stiu. Eu am modelul Max si sunt foarte multumit, atat si pe circuit cat si pe strada. Nu am avut nici macar o secunda senzatia de alunecare sau nesiguranta cu ele.

 

Sper ca te-am lamurit.

Zi ce pista, si ce timp/tur. Ca de exemplu, la 1..18 pe Amckart, Pilot Power era excelente, le credeam miezul anvelopelor.

Link to comment
Share on other sites

Sportsmartul 2-ul normal, si presupun ca si Maxul (nu le-am incercat) sunt gume superbe pentru strada pentru TOATE conditiile si chiar si pe circuit.

Eu le-am dus pe Amckart cu Hornetul la 1.15. Cam pe acolo este limita lor, dupa devine riscant si caracteristic dunlopului, nu-ti dau nici un feedback ca urmeaza sa dai cu motoreta de planeta. Am trecut si prin asta de 2 ori asa ca am trecut la D211 pe fata.

 

Chiar ca tot suntem la subiectul asta, am inteles ca D211 nu se mai produc.. (mare pacat). Aveti vreo recomandare care sa se apropie de pachetul pe care il ofera D211 ? Ma gandeam la un Metzeler K3. Ceva recomandari in directia asta ? Ma intereseaza foarte mult si comportamentul pe strada in conditii mai speciale gen asfalt rece/ploaie, asta fiind motivul principal pentru care nu merg pe D212.

Link to comment
Share on other sites

asta fiind motivul principal pentru care nu merg pe D212.

 

Se produce D212 GP Racer, nu GP PRO.

» Post actualizat in 16 Aug 2017 11:44

Cum am mai spus probabil pe aici, Sportsmart 2 au fost extraordinare pentru mine pe două motoare diferite!

Deși k-ul meu le mănâncă destul de rapid, m-am decis să rămân pe anvelopa asta de la Dunlop.

Sper ca max-ul să fie măcar la fel de bun ca predecesorul.

 

Mersi!

 

Edit: parcă spunea cineva că anvelopa față nu ar fi extraordinara, dar nu mai găsesc în ce context am găsit informația asta.

 

Roadsmart 3 pt tine.

Link to comment
Share on other sites

Apropo de Roadsmart 3, are cineva de pe aici ceva experienta cu ele?

 

De ce intreb ... le am cam de vreo luna jumatate si 4500km. Aderenta ok, problema e ca de cand le-am pus am observat o vibratie ciudata in ghidon pe la 80km/h. Sub 75, nimic, peste 90 iarasi foarte putin. Nu voblaj ci vibratie/bataie.

Rotile sunt ok, echilibrate, rulmentii ok, totul aliniat, mobra merge drept, etc. Problema aparuta fix de cand le-am pus numai ca n-am mai ajuns pe la service datorita concediului.

O sa mai merg la o re-echilibrare, dar suspectam profilul ciudat al gumelor astea, mai ales fata. Mi se par foarte adanci si late santurile profilului - poate asta cauza asa simptome? Ma face cu nervii ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, a incercat careva noile D212 GP Racer ? Care este comportamentul/durabilitatea in comparatie cu D211 ? Toate promourile ar spune ca sunt superioare dar vorba aia.. una e promoul si alta e feedback-ul utilizatorului.

Link to comment
Share on other sites

am 3 prieteni care au.. toti au zis ca sunt cu 30% mai bune (au avut inainte d211). Unul dintre ei si-a batut propriul lui timp ever pe AMC cu vreo 3 secunde cu ele :)

Tot ca feedback am auzit ca s-ar simti mai "gumate" ca si cand nu ar fi umflate destul in comparatie cu ce simteau cu D211.

Edited by LimpTA
Link to comment
Share on other sites

Va salut stimati forumisti...As dori sa va inreb urmatorul lucru...detin moto Kawasaki zx12-r (2001) de circa 1 luna de zile.as dori sa cumpar in set de anvelope..pe carte trecut,am doar dimensiunea spate 200/50/17 si fata 120/70/17.am mai intrebat pe ici pe colo si lumea a zis ca mai bine iau pe spate in 200/55/17.Voi ce imi recomandati? 50 inaltimea sau 55??? si eventual cateva recomandari de marca ,model anvelope pt.zx-12r...(ceva de genul mai ok pentru in novice ca mine ,inca).Multumesc...

Link to comment
Share on other sites

am 3 prieteni care au.. toti au zis ca sunt cu 30% mai bune (au avut inainte d211). Unul dintre ei si-a batut propriul lui timp ever pe AMC cu vreo 3 secunde cu ele :)

 

Tot ca feedback am auzit ca s-ar simti mai "gumate" ca si cand nu ar fi umflate destul in comparatie cu ce simteau cu D211.

Wow, 3 secunde doar din gume? Excelent progres, fix ceea ce cautam, mersi mult :)

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt unul din cei 3 care si-au luat D212. Inainte, am avut D211 GP Racer timp de 2 ani.

Un scurt review (a se nota ca nu sunt cine stie ce zeu rapid)) ar fi ca sunt excelente. Parca nu s-au patratit asa de mult ca D211 desi deja am mers niste mii de km anul asta, si la grip nici nu am cum sa rup aderenta la nivelul meu.


Am fost cu ele pe Adancata, Secuiesc si Amckart si se comporta fantastic.

Singurul downside, e exact acel sentiment ca nu e presiunea cum trebuie. Dar dupa ce am experimentat mai mult, am impresia ca le simt asa doar pana se incalzesc. Nu stiu daca e chiar e asa sau nu (nu am un termometru digital sa masor exact si sa experimentez :)) da' le simt la mana. Non-stiintific, dar mai bine decat a da cu ghicita tot timpul ), da' cert e ca acum imi dau seama destul de bine cand sunt incalzite sau nu tocmai dupa acest comportament.


De asemenea, ele necesita si alte presiuni (recomandate de Dunlop) fata e D211 pentru uz pe circuit. Sunt convins ca asta se reflecta si in presiunile pe care cineva le-ar pune si pentru strada. Uite aici un link. https://www.drrs-moto.com/docs/Tire-inflation-pressure-recommendations-2017.pdf. Conform cu treaba asta, spatele de D212 GP Racer Rear necesita cam 0.15-0.2 bari in minus fata de D211 iar fata 0.1 mai putin. Oricum, faine gumele. 10/10 will buy again.


Ah, si am mers cu ele si pe ploaie nitel anul asta, si nu am avut niciun stres. Am fost fortat sa franez de cateva ori mai tare si s-au comportat ca pe uscat. Bineinteles, ele nu sunt anvelope de ploaie, da' la un mers civilizat vor fi foarte okay.

Edited by Kinkey
Link to comment
Share on other sites

Va salut stimati forumisti...As dori sa va inreb urmatorul lucru...detin moto Kawasaki zx12-r (2001) de circa 1 luna de zile.as dori sa cumpar in set de anvelope..pe carte trecut,am doar dimensiunea spate 200/50/17 si fata 120/70/17.am mai intrebat pe ici pe colo si lumea a zis ca mai bine iau pe spate in 200/55/17.Voi ce imi recomandati? 50 inaltimea sau 55??? si eventual cateva recomandari de marca ,model anvelope pt.zx-12r...(ceva de genul mai ok pentru in novice ca mine ,inca).Multumesc...

Unii ar recomanda alta mobra daca esti asa novice... Dar uite ca fix deasupra se discuta de niste gume foarte bune pe vitezane.

Link to comment
Share on other sites

Unii ar recomanda alta mobra daca esti asa novice... Dar uite ca fix deasupra se discuta de niste gume foarte bune pe vitezane.

am mai avut ceva timp in urma altceva un cbr in fzr.....ma refeream la dimensiunea inaltimii 50 sau 55....ce sa pun???

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am saturat de 2 lucruri la gumele astea, de pret si de cat de repede se duc :) Cand dai 900 de lei pe un spate te doare tot corpul.

 

Kinkey, stiu ca e frumos sa ai safety-margin si sa stii ca esti sub limita anvelopelor. Poate intre timp ai mai progresat pe circuit si poate ai nevoie de asa ceva, dar daca nu ai progresat mult niste Pilot Power te-ar duce in aceeasi siguranta la nivelul tau. Ca sa nu mai zic de strada.

Asa ca eu zic ca uneori cam rupem banii de pomana daca ne luam asa anvelope top de top si le patratim pe mijloc in speranta ca vom mai trece si pe la circuit.

Link to comment
Share on other sites

Da, Niko, de atunci merg ceva mai rapid :D
Ai dreptate in ce zici. In general putini oameni vor avea nevoie de nivelul de performanta oferit de un D212GP Racer. Pentru majoritatea un Pilot Power (sau ceva si mai "normal") are merge okay. Dar in mod constient aleg sa investesc banii astia in acel nivel extra de siguranta pentru acel (poate) 1 singur moment potential in care as avea nevoie de mai multa aderenta pe fata sau pe spate.
Daca anul trecut si acum 2 ani as fi recomandat D211 si la oamenii cu cruisere, acum sincer, nu mai fac lucrul asta asa mult. Am realizat ca prea putini oameni chiar vor investi banii astia in anvelope. Si, asa cum zici tu, putini poate vor ajunge la circuit. Pentru mine, anvelopele astea deocamdata merita din perspectiva faptului ca imi ofera un nivel excelent de incredere in motoreta. Tin decent de mult pentru cat merg eu anual (8-10k km pe an) Faptul ca am fost anul asta de 2 ori la Adancata, 4 ori la Secuiesc si vreo 7-8 ori la Amckart e bonus pentru mine. Cum am zis, nu sunt asa de rapid ca altii cat sa consum setul intr-un weekend, deci faptul ca anvelopele au rezistat si inca mai rezista e un bonus.

Overall, pentru ce fac eu intr-un an pretul e okay.
Edited by Kinkey
Link to comment
Share on other sites

Pot sa va spun din exp neplacuta a 2 prieteni foarte buni cu 2 cauciucuri d212gp racer medium NOI!! ca nu au tinut mai mult de 2-3 sesiuni folosite pe circuit la nivel de 1:55 pe Adancata ,imi pare rau ,nu vreau sa intru intr-o polemica cu voi ,nu o sa comentez si nu o sa raspund viitoarelor intrebari legate de presiune,conditii,pe ce motociclete au fost folosite ,setari etc.
Daca esti peste nivel mediu pe circuit evita pe cat posibil sa pui d212 gp racer pe Adancata .

Link to comment
Share on other sites

 

....... Tin decent de mult pentru cat merg eu anual (8-10k km pe an) Faptul ca am fost anul asta de 2 ori la Adancata, 4 ori la Secuiesc si vreo 7-8 ori la Amckart e bonus pentru mine. Cum am zis, nu sunt asa de rapid ca altii cat sa consum setul intr-un weekend, deci faptul ca anvelopele au rezistat si inca mai rezista e un bonus.

Overall, pentru ce fac eu intr-un an pretul e okay.

Eh,atunci se justifica. Eu care am fost o data la Amckart si in rest pe strada simt ca am patratit un cauciuc prea aderent si prea scump degeaba. De aia ziceam. Daca continui sa mergi la circuit e bine, ia tot d-astea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...