Alex28 Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 (editat) Nu stiu de ce le-a întors. Poate din cauza latimii celui de pe spate e mai lenesa. Editat August 22, 2018 de Alex28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Singura speculatie pe care pot sa o fac este ca anvelopa (calea de rulare, "carnea") e foarte subtire. Alta explicatie nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Acum intrebarea este daca trebuie sa dau fuga sa le schimb? Dunlop Sportsmatt TT se apropie de D211? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 (editat) Am un singur feedback despre SS TT. Folosite atat pe strada cat si pe circuit - totul OK , fara emotii. E o guma excelenta pentru clasa hobby dar e un superhard si nu e bun daca pista e foarte incinsa si vrei sa mergi tare. Fata de D211 e mult mai usor dar carcasa nu e chiar flexibila. Din punctul meu de vedere sunt anvelope foarte diferite - nu pot fi comparate cu D211. Teoretic vorbind, cred ca TT ofera mult mai putin feedback. Lucrul asta este insa ideal pentru rideri la nivel rookie sau mediu si foarte OK pentru strada la mers civilizat. Eu inca nu le-am probat sa iti spun clar cum sunt. Speculez ca seamana mai mlt cu Pirelli (Rosso Corsa 2 si SP). Am mers destul de mult cu SportSmart 2 insa si le-am gasit limita pe circuit la temperatura ridicata - spatele. Guma fata o poti abuza si la rece si la temperaturi medii si la cald fara sa iti faci griji. Profilul SS 2 fata era foarte asemanator cu cel al D212 GP Pro dar l-au schimbat intr-un profil mai de strada cand au scos SS2 MAX. Mie imi placea mult mai mult SS2. Mai performante decat MAX. D211 au evoluat in D212 GP Racer. Generatia noua e mai usoara dar tot rigida, profil mai agresiv. Mult feedback .... folositor insa pentru cine doreste asta si stie sa interpreteze. Alege in functie de ce-ti doresti. P.S. Le am pe stoc Editat August 22, 2018 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Sigur ai K3 pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 Multumesc pentru review, dau un semn daca ma hotărăsc. @ adidas sunt k3 ambele, modelul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 (editat) Am mers multi ani pe Racetec K2 (modelul vechi) si m-au tinut ceva in regim de strada. Au fost fantastice. Editat August 22, 2018 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 Pentru un Vstrom ce recomandări aveți? E noua pentru mine zona "adventure"... Inclin către 2 variante - metzeler tourance next sau Michelin anakee 3. Motorul are anakee 2 acum, mi-au plăcut, aderenta bunișoară in curbe , doar că se topesc văzând cu ochii. Merg cam 85-90 la suta pe asfalt, restul pe cate un drum de tara complet asfaltat cu...pietriș. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 Pentru un Vstrom ce recomandări aveți? E noua pentru mine zona "adventure"... Inclin către 2 variante - metzeler tourance next sau Michelin anakee 3. Motorul are anakee 2 acum, mi-au plăcut, aderenta bunișoară in curbe , doar că se topesc văzând cu ochii. Merg cam 85-90 la suta pe asfalt, restul pe cate un drum de tara complet asfaltat cu...pietriș. Pirelli Scorpion trail 2 sunt peste ambele variante ale tale. Au un pic mai multa aderenta si uscat si ploaie. Sunt cam cele mai fun din categorie. Tin cam ~15k depinde cum le abuzezi. La adventure tip asfalt + drum de tara din asta sunt cele mai bune. Ca sa intelegi cum vin din fabrica: Multistrada vine cu Scorpion Bmw 1200GS standard vine cu Anakee Bmw 1200GS Exclusive (sa din piele perforata, etc) vine cu Scorpion Ktm 1090 vine cu Tourance Ktm 1290 vine cu Scorpion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 Pentru un Vstrom ce recomandări aveți? E noua pentru mine zona "adventure"... Inclin către 2 variante - metzeler tourance next sau Michelin anakee 3. Motorul are anakee 2 acum, mi-au plăcut, aderenta bunișoară in curbe , doar că se topesc văzând cu ochii. Merg cam 85-90 la suta pe asfalt, restul pe cate un drum de tara complet asfaltat cu...pietriș. Dunlop Trailsmart e o varianta de luat in calcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 ducati multistrada tot cu scorpion vine Am pus-o prima ca e cea mai scumpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 29, 2018 Share Postat August 29, 2018 Florine, ți-am mai zis, dă cu banul intre Next și Trail. Și eu îs nehotărât, dar cred că merg pe Next. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Septembrie 15, 2018 Share Postat Septembrie 15, 2018 (editat) Nu stiu daca a mai fost postat. Pare interesanta chestia asta… In ce masura te afecteaza cand schimbi cauciucul sau la balans.. habar n-am dar cand faci o pana si nu ai camera inauntru… pare chiar ok.. Mai ales daca nu cari dupa tine un kit dedicat https://www.youtube.com/watch?time_continue=648&v=2gakUu1PhIs Editat Septembrie 15, 2018 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter75 Postat Octombrie 3, 2018 Share Postat Octombrie 3, 2018 Pirelli Angel GT 150/70 R17 TL 69V Roata spate, M/C Salut forumisti, Ce parerea aveti despre aceste anvelope? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrescu Mircea Postat Octombrie 3, 2018 Share Postat Octombrie 3, 2018 Am avut pe FZ6 , am fost foarte multumit de ele . » Post actualizat in 03 Oct 2018 08:49Asa arata dupa aproximativ 5000 km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 3, 2018 Share Postat Octombrie 3, 2018 Bun! Nu greșești cu un Angel GT. Bine, în funcție de ce ai nevoie. E un sport touring bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleQ Postat Octombrie 13, 2018 Share Postat Octombrie 13, 2018 Salutare tuturor , in prezent pe un motor naked am Dunlop roadsmart 2(asa l-am cumpărat) ce mă sfătuiți pentru sezonul următor , sa merg tot Dunlop roadsmart 2 sau Michelin pilot road 5. Motocicleta merge cam 50% oraș 50% Dn.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 13, 2018 Share Postat Octombrie 13, 2018 Dacă iei Roadsmart, ia-l pe 3. Dacă mergi mai sportiv, îi poți băga și Sportsmart 2/max tot de la Dunlop. PR5 e de top, deci ce să mai comentezi? Cum spuneam mai sus, nici cu Angel GT nu dai greș. Dacă mergi foarte liniștit, cred că te poți băga și pe ceva mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha_01 Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Va salut ! Imi poate da si mie cineva detalii despre dunlop qualifier 2.... doresc sa achizitionez cauciucul in cauza dar am zis prima oara sa intreb aici ... Motorul in cauza este un 636 din 2002 .. Nu merg pe pista dar vreau ceva sa.mi ofere aderenta ... Ca si longevitate ma astept la 8000 km. Daca aveti alte recomandari le astept cu placere ... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Decembrie 12, 2018 Share Postat Decembrie 12, 2018 Eu am avut qualifiere acum cativa ani, si nu am fost deloc multumit de ele. Avea un profil care nu ofereau o agilitate decenta plus ca simteam ca fuge spatele mereu si mergeam mai mereu cu morcovu'n fund. Eu iti recomand Dunlop Sportsmart 2 Max, m-am dat cu ele pe circuit, drumuri lungi, si vreo 10.000 km pe ele si sunt la jumatatea vietii dar depinde si de cat de conservator esti in stilul de mers.. Mai poti incerca si Michelin power 2ct, sunt ceva mai ieftine, cam cu 200 de lei si am auzit doar de bine despre ele. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 12, 2018 Share Postat Decembrie 12, 2018 Si-a luat un prieten PP2ct si e tare multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Salutare Ajuta ti ma cu cateva pareri despre Haidenau k73 Pirelli MT60 Rs Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 1, 2019 Share Postat Martie 1, 2019 (editat) pt un supermoto usor, recomand Heidenau K73 Carcasa flexibila, compozitie moale, profil bun si pt drumuri forestiere, relativ mai ieftim Editat Martie 1, 2019 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Martie 1, 2019 Share Postat Martie 1, 2019 nu prea mi-a placut k73, mi s-a parut ca pierde aderenta pe uscat mult mai devreme decat mt60rs e si foarte zgomotos la frane bruste parca a fost mai bun pe ploaie totusi, mt60 aluneca destul de rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 1, 2019 Share Postat Martie 1, 2019 Stimabililor, ce pareri aveti despre Battlax S22 pe FZ1? Oare pot scoate din cea de spate ~ 10000 km cu pasager si bagaje? Sau sa trec direct pe T31? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.