luk77 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Acum am pe moto k2 ,cand e cald si uscat sunt super bune dar la temp mici si ploaie sunt praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviualex Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 As ramane pe D212 varianta medium, intreb pt cateva pareri de la cei care l-au probat pe strada , deoarece vreau sa pun pe un miar nu pe 600, am luat deja medium fata (probabil era mai ok soft , iar spatele la miar cam rupe aderenta aparte ca il si papa destul de repede. Mai aveam varianta de supercorsa dar nu stiu de ce am mers pe dunlop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 , iar spatele la miar cam rupe aderenta aparte ca il si papa destul de repede. Cum adica? Mai aveam varianta de supercorsa dar nu stiu de ce am mers pe dunlop Si SC-urile sunt de mai multe tipuri. Dar de ce vrei tu gume racing pe strada? Oricum nu ai cum sa le folosesti la potentialul lor, D212 Pro isi intra in drepturi la temperaturi de peste 80 gr, temperaturi pe care tu nu le atingi pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Cum adica? Si SC-urile sunt de mai multe tipuri. Dar de ce vrei tu gume racing pe strada? Oricum nu ai cum sa le folosesti la potentialul lor, D212 Pro isi intra in drepturi la temperaturi de peste 80 gr, temperaturi pe care tu nu le atingi pe strada. » Post actualizat in 18 Dec 2014 06:25 Multa lume recomanda PP dar am gasit M5 la pret bun si de aceea intreb Ca si rezistenta la uzura care ti a parut mai bun? » Post actualizat in 17 Dec 2014 21:04 Ce ti au recomandat sa pui in locul M5 lui? Sunt bune si m5 m-au tinut vreo 2 sezoane adica peste 7000km +, pp3 au tehnologie mai noua ar trebuii sa fie mai bune(nu le-am avut). 2ct au tinut mai putin si parca au fost o idee mai bune decat m5.Daca gasesti la pret mai bun m5 go for it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sashax Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Tot combo am achizitionat si eu: Pirelli diablo rosso 2 pe fata si Pirelli Angel GT spate. Dupa un sezon pot sa spun ca sunt multumit de aderenta pe strada si pe pista (prima oara pe pista, deci destul de timid; era insa cineva cu pirelli angel gt ambele gume in ziua aceea si mergea foarte brutal, fapt ce mi-a dat si mie incredere la mom respectiv). Sunt convins ca sunt si gume mai bune, dar pe acestea am decis eu in primavara sa optez si sunt multumit. Sarbatori fericite sa aveti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freeg Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Salutare. Nu stiu daca s-a mai intrebat pe aici ceva de genu: Merge sa pun pe un cruiser (Marauder 800) doua modele diferite de anvelope? De ex pe fata Dunlop D408f (130/90-16) si pe spate Dunlop D404 (150/90-15) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Da, s-a mai raspuns la o intrebare de genul, nu e nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freeg Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Da, s-a mai raspuns la o intrebare de genul, nu e nicio problema. Ok. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 @Sashax - walleeeu, pai combo'ul ala o sa te tina pana vinzi motoreta.. dar nu cred ca o sa mai fii multumit de ele incepand cu al 2'lea sexon cand se mai intaresc. @freeg - eu am avut pirelli cu michelin si n-am avut probleme cu profil sportiv pe fata si rotund pe spate.. deci nu vad ce probleme ar putea sa-ti apara. Asta cu "strica ciclistica" e mit urban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 As ramane pe D212 varianta medium, intreb pt cateva pareri de la cei care l-au probat pe strada , deoarece vreau sa pun pe un miar nu pe 600, am luat deja medium fata (probabil era mai ok soft , iar spatele la miar cam rupe aderenta aparte ca il si papa destul de repede. Mai aveam varianta de supercorsa dar nu stiu de ce am mers pe dunlop Daca luai soft pe fata la D212, la temperaturi mari avea tendinta sa alunece! Ai facut o alegere buna cu medium! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 (editat) soft trebuie pt temperaturi mari ! Editat Decembrie 18, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sashax Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 @Sashax - walleeeu, pai combo'ul ala o sa te tina pana vinzi motoreta.. dar nu cred ca o sa mai fii multumit de ele incepand cu al 2'lea sexon cand se mai intaresc. Sunt fabricate in 2014, sper sa nu am probleme in al 2-lea sezon, in 2015.. Am sa revin cu un feedback la vara. Voi ati patit asa, sa se piarda atat de mult din aderenta din al 2-lea sezon?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Sunt fabricate in 2014, sper sa nu am probleme in al 2-lea sezon, in 2015.. Am sa revin cu un feedback la vara. Voi ati patit asa, sa se piarda atat de mult din aderenta din al 2-lea sezon?? Depinde de cum mergi. Acelas cauciuc poate sa aiba durata de viata diferite de la om la om. Conteaza foarte mult stilul de mers. Sunt persoane care schimba si cate 2 cauciucuri spate pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 soft trebuie pt temperaturi mari ! Era vb de anvelopa fata, care la D 212 la temperaturi mari trebuie hard fata si soft spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Asta e nou? http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/road-race/sportmax-gp-pro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviualex Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Multumesc Amstaff si celorlarti pt raspunsuri. Nu am avut D212 pana acum si de aceea cer sfaturi. Pe 600 am avut PP si Sportsmart care au fost ok , supercorsa si k3 care mi-au placut si si-au facut treaba si battlax 016 care mi s-a parut mai dur si nu prea era da fortat. Pe miar cand l-am luat aveam diablo super corsa 2 la care se mai vedeau liniile de model, avea ceva aderenta dar in cateva ore i-am scos sarmele Deci cu tot respectu eu cred ca daca prinzi o Duminica libera peCheia, Siriu sau orice alt drum reusesti sa incalzesti gumele destul de repede si poate chiar mai bine decat un circuit gen Tg.Sec care mi se pare micut pt moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 Nu va faceti probleme cu D212 -le. Mers stradal, trebuie cauciucuri soft sau medium. La pista acestea se incalzesc mult mai mult decit pe strada, , vorbim de temp peste 90grd si atunci trebuie sa punem hard pe fatza. Pe strada cele soft sint ideale si pe frig si pe cald, nu o sa treci niciodata de 70grd pe strada indiferent cit de meserias ai fi, pur si simplu nu ai unde. » Post actualizat in 20 Dec 2014 06:39Multumesc Amstaff si celorlarti pt raspunsuri. Nu am avut D212 pana acum si de aceea cer sfaturi. Pe 600 am avut PP si Sportsmart care au fost ok , supercorsa si k3 care mi-au placut si si-au facut treaba si battlax 016 care mi s-a parut mai dur si nu prea era da fortat. Pe miar cand l-am luat aveam diablo super corsa 2 la care se mai vedeau liniile de model, avea ceva aderenta dar in cateva ore i-am scos sarmele Deci cu tot respectu eu cred ca daca prinzi o Duminica libera peCheia, Siriu sau orice alt drum reusesti sa incalzesti gumele destul de repede si poate chiar mai bine decat un circuit gen Tg.Sec care mi se pare micut pt moto. La pariu pe cit vrei ca pe Secuiesc sint mai fierbinti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviualex Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Mersi Jagi ! Cred ca o sa caut tot un medium si pt spate si sper sa fiu multumit . O sa vad cum se comporta si atunci o sa ma conving daca e ok sau ...trebuie sa schimb cu soft sau cu alta gama de cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 A avut cineva sportsmart 2 de aici? nu ma pot hotara intre pp3 si sportsmat 2 pentru un z750 Despre pp3 am gasit multe review-uri si inclin mai mult spre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 A avut cineva sportsmart 2 de aici? nu ma pot hotara intre pp3 si sportsmat 2 pentru un z750 Despre pp3 am gasit multe review-uri si inclin mai mult spre ele Sportsmart 2 sunt printre cele mai confortabile gume pe care am mers. Aderenta suficienta in aproape orice conditii. Dunlop este peste Michelin de vreo 6-7 ani. nici unele nu sunt anvelopw proaste. Alegerea ramane sa o faci pe considerente personale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 salutari! daca schimb anvelopa pe spate la motocicleta si in loc de 190/50 r17 pun 190/55 r17 ce diferenta va aparea? sau nu se va simti nici o diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 fara nici o exagerare, o sa ai impresia ca ai descoperit apa calda.numai sa nu fie unul second patratit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rekaller Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 Salut, vreau si eu o parere in legatura cu niste gume. Am trecut de primul sezon cu niste gume nu tocmai adecvate, detin un Honda CBR 600f4i si ma gandeam sa imi iau un set nou dupa ce m-am edificat cat de importante sunt gumele si faptul ca fac diferenta foarte mult mai ales din punct de vedere al sigurantei..Ca stil de mers pot spune ca merg usor agresiv (cand sunt singur) dar mai potolit cand am pasager..si de cele mai multe ori am pasager. Cam ce gume mi-ati recomanda? Am inteles ca Michelin Power Pilot II ar fi potrivite..dar sunt deschis si la alte optiuni. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 Dunlop Sportsmart / Sportsmart 2. Am avut pilot power 2 e misto dar in timp se formeaza o dunga / umflatura unde se leaga cele doua compozitii de guma care pe mine ma cam deranja. Sportsmartul are aceeasi aderenta dar nu are problema asta de compozitie. Pt uz stradal e suficient si dunlop Roadsmart si e mult mai bun pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rekaller Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 penurimoto.ro e ok ca site? sau stii altele mai bune ca pret? » Post actualizat in 26 Dec 2014 13:47penurimoto.ro e ok ca site? sau stii altele mai bune ca pret? Anyway mersi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.