Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pilot Power 3 am acum sau mai bine zis am avut ca tr sa le schimb. Aderenta buna nu am avut probleme f ok pe ploaie. Ca si anduranta m-a tinut spatele ~15000Km. La mine se vede unde trece dintr-o compozitie in alta insa nu se simte acea banda de care zice Legnakrad.

 

Ca si variante de luat in seama:

Michelin Pilot Power 3

Metzeler SPORTEC M5 INTERACT (un prieten cu F4i a mers cam 10000Km cu guma spate acum are M7 RR de care e la fel de multumit tr sa vedem si cat o sa il tina)

Dunlop SPORTSMART II - Unii spun ca se incalzesc cam greu tr sa tragi ceva de ele. Cand s-au incalzit sunt foarte misto.

Pirelli DIABLO ROSSO 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Avand in vedere ca a sosit iarna si totodata momentul oportun pentru diverse achizitii, vin si eu cu o mica nelamurire.

 

Datele problemei : Un hornet care isi asteapta o "pereche de bocanci noi"

Frecventa de utilizare : Zilnica

Locatia : Preponderent in oras, iesiri saptamanale pe Amckart/Secuiesc poate si Adancata si plimbari in afara orasului. Ca sa va faceti o idee, sezonul care tocmai s-a terminat, fix acum o saptamana, am facut aprox 11.000 km si pentru sezonul viitor am cam aceleasi planuri.

 

Stiu prea bine ca nu exista, inca, o pereche "magica" de gume care sa reziste mult / sa aibe si aderenta optima in conditii de circuit sau mers agresiv insa din cercetarile facute pana in prezent a reiesit ca gumele Dunlop Sportmax Sportsmart (1/2) s-ar descurca onorabil in situatiile prezentate

 

Acum dilema mea este urmatoarea, care gume sunt mai bune dintre Dunlop Sportmax Sportsmart si Dunlop Sportmax Sportsmart 2 ? Pe unele siteuri Sportsmartul normal are pret asemanator sau chiar mai mare ca Sportsmart 2-ul. Sportsmart-ul normal are si NTec in timp ce 2-ul nu are.

Cele experimentate pana acum mi-au demonstrat ca nu totdeauna, modelul cel mai nou este si cel mai bun si de aici problema asta. Asadar, a incercat cineva ambele seturi ? Exista diferente majore intre ele ? Care ar fi alegerea mai potrivita ?

 

Mersi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vei ,merge des la circuit vei progresa mergind din ce in ce mai repede. asta inseamna uzura exponentiala a anvelopelor, si daca vei fi chitros cu cauciucurile, vei plati cu dobinda de 500% reparatiile dupa o cazatura. Nu esti primul care merge pe ideea asta: circuit si multa strada. Strada-ce vrei tu, circuit -cauciucuri dedicate.Asta inseamna bani, multi bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Avand in vedere ca a sosit iarna si totodata momentul oportun pentru diverse achizitii, vin si eu cu o mica nelamurire.

 

Datele problemei : Un hornet care isi asteapta o "pereche de bocanci noi"

Frecventa de utilizare : Zilnica

Locatia : Preponderent in oras, iesiri saptamanale pe Amckart/Secuiesc poate si Adancata si plimbari in afara orasului. Ca sa va faceti o idee, sezonul care tocmai s-a terminat, fix acum o saptamana, am facut aprox 11.000 km si pentru sezonul viitor am cam aceleasi planuri.

 

Stiu prea bine ca nu exista, inca, o pereche "magica" de gume care sa reziste mult / sa aibe si aderenta optima in conditii de circuit sau mers agresiv insa din cercetarile facute pana in prezent a reiesit ca gumele Dunlop Sportmax Sportsmart (1/2) s-ar descurca onorabil in situatiile prezentate

 

Acum dilema mea este urmatoarea, care gume sunt mai bune dintre Dunlop Sportmax Sportsmart si Dunlop Sportmax Sportsmart 2 ? Pe unele siteuri Sportsmartul normal are pret asemanator sau chiar mai mare ca Sportsmart 2-ul. Sportsmart-ul normal are si NTec in timp ce 2-ul nu are.

Cele experimentate pana acum mi-au demonstrat ca nu totdeauna, modelul cel mai nou este si cel mai bun si de aici problema asta. Asadar, a incercat cineva ambele seturi ? Exista diferente majore intre ele ? Care ar fi alegerea mai potrivita ?

 

Mersi :cheers:

Pune gp racer daca vrei si strada si pista. Te vor tine in sezon.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cine stie ce presiune trebuie sa aiba cauciucul spate pe strada daca este NTEC ?? dar cu pasager ??

Dupa mai multe teste eu am mers pe strada cu 1,5 solo si cu 1,7 cu pasager, la rece. Dar eu sunt deja cat 2,am 110kg.

 

Poti sa mergi si pana la 1,3 sa vezi cum te simti, la circuit am mers cu 1,3 si e bine.

 

Pericolul e sa nu umfli niciodata mai mult de 1,7 ca sunt ca lemnul (poate la mers drept pe autostrada alta valoare) , nu se mai deformeaza deloc. Ai grija la temperaturi joase ca trebuie incalzite, nu te infige in primele viraje ca pleaca fundul instantaneu :)

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,vreau sa cumpar un set nou de cauciucuri pentru viespe si am nevoie de avutorul vostru sa stiu spre ce sa ma indrept.Vreau ceva sa nu fie prea moale dar sa ma tina cel putin 2 sezoane.Sau un 12000 km sa zicem.Ma uitam acuma la Metzeller sportec M7 dar nu stiu ce durata de viata au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam orice pereche de cauciucuri in mintile lor cumparate de noi o sa te tina cel putin 4 ani si mai mult de 15 000 km, doar sa nu abuzezi de ele... Eu iti recomand Michelin Pilot Road 3 (sau 4). Fac fata foarte bine si pe suprafete ude, asta fiind avantajul lor.

 

Mult succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe viespe BT 012, si am cu ele 13500 km dar sint gata mai ales spatele nici eu nu prea stiu ce sa pun, mai ales ca fac in general drumuri mai lungi cu pasagera si bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pirelli diablo aluneca dupa ce se incalzesc si cand sunt reci... no comment

Michelin PP3 am avut eu pe motoreta, foarte bune sa mergi pe strada, tin si pe uscat si pe ud. Daca incepi sa te dai tare nu mai tin si pleaca fara sa te anunte :) Repet, daca te dai tare

Michelin PR3-PR4 sunt ok, mai rotunde decat PP3, m-am dat cu un fz6 cu PP3 si imi pareau ok. Au 2 prieteni pe R1200RT, vaci d'alea mari ca la politie, si sunt amandoi cu peste 10k km si super multumiti

Bafta

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam in citi metri , pe asfalt uscat, reusesc sa opreasca moto un set de asemenea cauciucuri longevive? Iese Dorel cu basculanta in 50 m , tu ai 100km/h, timp de reactie bun, tehnica de frinare exersata, adica caz ideal .... Crezi ca reusesti sa opresti?

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te poti uita si la Dunlop Qualifier.

 

Dunlop qualifier 2 recomand si eu (poate intre timp a aparut si 3u) . Raport pret /aderenta f f bun .

Ca si aderenta cred ca e peste michelin2ct . Daca nu vrei sa rupi circuitele in doua,pe strada nu ai nevoie de mai mult ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...