victor_wts Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 Pilot Power 3 am acum sau mai bine zis am avut ca tr sa le schimb. Aderenta buna nu am avut probleme f ok pe ploaie. Ca si anduranta m-a tinut spatele ~15000Km. La mine se vede unde trece dintr-o compozitie in alta insa nu se simte acea banda de care zice Legnakrad. Ca si variante de luat in seama: Michelin Pilot Power 3 Metzeler SPORTEC M5 INTERACT (un prieten cu F4i a mers cam 10000Km cu guma spate acum are M7 RR de care e la fel de multumit tr sa vedem si cat o sa il tina) Dunlop SPORTSMART II - Unii spun ca se incalzesc cam greu tr sa tragi ceva de ele. Cand s-au incalzit sunt foarte misto. Pirelli DIABLO ROSSO 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 Salut Avand in vedere ca a sosit iarna si totodata momentul oportun pentru diverse achizitii, vin si eu cu o mica nelamurire. Datele problemei : Un hornet care isi asteapta o "pereche de bocanci noi" Frecventa de utilizare : Zilnica Locatia : Preponderent in oras, iesiri saptamanale pe Amckart/Secuiesc poate si Adancata si plimbari in afara orasului. Ca sa va faceti o idee, sezonul care tocmai s-a terminat, fix acum o saptamana, am facut aprox 11.000 km si pentru sezonul viitor am cam aceleasi planuri. Stiu prea bine ca nu exista, inca, o pereche "magica" de gume care sa reziste mult / sa aibe si aderenta optima in conditii de circuit sau mers agresiv insa din cercetarile facute pana in prezent a reiesit ca gumele Dunlop Sportmax Sportsmart (1/2) s-ar descurca onorabil in situatiile prezentate Acum dilema mea este urmatoarea, care gume sunt mai bune dintre Dunlop Sportmax Sportsmart si Dunlop Sportmax Sportsmart 2 ? Pe unele siteuri Sportsmartul normal are pret asemanator sau chiar mai mare ca Sportsmart 2-ul. Sportsmart-ul normal are si NTec in timp ce 2-ul nu are. Cele experimentate pana acum mi-au demonstrat ca nu totdeauna, modelul cel mai nou este si cel mai bun si de aici problema asta. Asadar, a incercat cineva ambele seturi ? Exista diferente majore intre ele ? Care ar fi alegerea mai potrivita ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 30, 2014 Share Postat Decembrie 30, 2014 Daca vei ,merge des la circuit vei progresa mergind din ce in ce mai repede. asta inseamna uzura exponentiala a anvelopelor, si daca vei fi chitros cu cauciucurile, vei plati cu dobinda de 500% reparatiile dupa o cazatura. Nu esti primul care merge pe ideea asta: circuit si multa strada. Strada-ce vrei tu, circuit -cauciucuri dedicate.Asta inseamna bani, multi bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 30, 2014 Share Postat Decembrie 30, 2014 Salut Avand in vedere ca a sosit iarna si totodata momentul oportun pentru diverse achizitii, vin si eu cu o mica nelamurire. Datele problemei : Un hornet care isi asteapta o "pereche de bocanci noi" Frecventa de utilizare : Zilnica Locatia : Preponderent in oras, iesiri saptamanale pe Amckart/Secuiesc poate si Adancata si plimbari in afara orasului. Ca sa va faceti o idee, sezonul care tocmai s-a terminat, fix acum o saptamana, am facut aprox 11.000 km si pentru sezonul viitor am cam aceleasi planuri. Stiu prea bine ca nu exista, inca, o pereche "magica" de gume care sa reziste mult / sa aibe si aderenta optima in conditii de circuit sau mers agresiv insa din cercetarile facute pana in prezent a reiesit ca gumele Dunlop Sportmax Sportsmart (1/2) s-ar descurca onorabil in situatiile prezentate Acum dilema mea este urmatoarea, care gume sunt mai bune dintre Dunlop Sportmax Sportsmart si Dunlop Sportmax Sportsmart 2 ? Pe unele siteuri Sportsmartul normal are pret asemanator sau chiar mai mare ca Sportsmart 2-ul. Sportsmart-ul normal are si NTec in timp ce 2-ul nu are. Cele experimentate pana acum mi-au demonstrat ca nu totdeauna, modelul cel mai nou este si cel mai bun si de aici problema asta. Asadar, a incercat cineva ambele seturi ? Exista diferente majore intre ele ? Care ar fi alegerea mai potrivita ? Mersi Pune gp racer daca vrei si strada si pista. Te vor tine in sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny26bv Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Pareri despre Michelin Power 2CT ??? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Pareri despre Michelin Power 2CT ??? Multumesc ! Sunt foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviualex Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Cine stie ce presiune trebuie sa aiba cauciucul spate pe strada daca este NTEC ?? dar cu pasager ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Pareri despre Michelin Power 2CT ??? Multumesc ! Cauciucurile astea au aparut in 2006, acum mai bine de 8 ani, sint milioane de pareri despre ele pe google. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 (editat) Cine stie ce presiune trebuie sa aiba cauciucul spate pe strada daca este NTEC ?? dar cu pasager ?? Dupa mai multe teste eu am mers pe strada cu 1,5 solo si cu 1,7 cu pasager, la rece. Dar eu sunt deja cat 2,am 110kg. Poti sa mergi si pana la 1,3 sa vezi cum te simti, la circuit am mers cu 1,3 si e bine. Pericolul e sa nu umfli niciodata mai mult de 1,7 ca sunt ca lemnul (poate la mers drept pe autostrada alta valoare) , nu se mai deformeaza deloc. Ai grija la temperaturi joase ca trebuie incalzite, nu te infige in primele viraje ca pleaca fundul instantaneu Editat Ianuarie 14, 2015 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviualex Postat Ianuarie 14, 2015 Share Postat Ianuarie 14, 2015 Multumesc ,,the mentalist" !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Salut,vreau sa cumpar un set nou de cauciucuri pentru viespe si am nevoie de avutorul vostru sa stiu spre ce sa ma indrept.Vreau ceva sa nu fie prea moale dar sa ma tina cel putin 2 sezoane.Sau un 12000 km sa zicem.Ma uitam acuma la Metzeller sportec M7 dar nu stiu ce durata de viata au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Cam orice pereche de cauciucuri in mintile lor cumparate de noi o sa te tina cel putin 4 ani si mai mult de 15 000 km, doar sa nu abuzezi de ele... Eu iti recomand Michelin Pilot Road 3 (sau 4). Fac fata foarte bine si pe suprafete ude, asta fiind avantajul lor. Mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Eu am Michelin Pilot Power 2CT si sunt foarte multumit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Eu am pe viespe BT 012, si am cu ele 13500 km dar sint gata mai ales spatele nici eu nu prea stiu ce sa pun, mai ales ca fac in general drumuri mai lungi cu pasagera si bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 De Michelin pilot power 3 ce ziceti?ati folosit careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Pirelli diablo..in jur de 800 de lei setul..am auzit numai de bine despre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 (editat) Pirelli diablo aluneca dupa ce se incalzesc si cand sunt reci... no comment Michelin PP3 am avut eu pe motoreta, foarte bune sa mergi pe strada, tin si pe uscat si pe ud. Daca incepi sa te dai tare nu mai tin si pleaca fara sa te anunte Repet, daca te dai tare Michelin PR3-PR4 sunt ok, mai rotunde decat PP3, m-am dat cu un fz6 cu PP3 si imi pareau ok. Au 2 prieteni pe R1200RT, vaci d'alea mari ca la politie, si sunt amandoi cu peste 10k km si super multumiti Bafta Editat Ianuarie 16, 2015 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Te poti uita si la Dunlop Qualifier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aturdoc9 Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Metzeler Z6 sau Z8 merg foarte bine si acestea -dar mai scumpute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 I a in considerare si PP sunt cam la 860 lei setul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 (editat) Cam in citi metri , pe asfalt uscat, reusesc sa opreasca moto un set de asemenea cauciucuri longevive? Iese Dorel cu basculanta in 50 m , tu ai 100km/h, timp de reactie bun, tehnica de frinare exersata, adica caz ideal .... Crezi ca reusesti sa opresti? Editat Ianuarie 17, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Te poti uita si la Dunlop Qualifier. Dunlop qualifier 2 recomand si eu (poate intre timp a aparut si 3u) . Raport pret /aderenta f f bun . Ca si aderenta cred ca e peste michelin2ct . Daca nu vrei sa rupi circuitele in doua,pe strada nu ai nevoie de mai mult .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Cam in citi metri , pe asfalt uscat, reusesc sa opreasca moto un set de asemenea cauciucuri longevive? Iese Dorel cu basculanta in 50 m , tu ai 100km/h, timp de reactie bun, tehnica de frinare exersata, adica caz ideal .... Crezi ca reusesti sa opresti? Poti sa ai ce cauciucuri vrei ca depinde de reactia fiecaruia daca te opresti,daca ocolesti sau daca il iei in plin. Ca si aderanta am auzit ca Pilot power3 sau Pilot road 4 stau foarte bine.Sincer m-a pus pe ganduri colegu de mai sus. Cred ca ma orientez spre altceva ca mai iau curbele tare uneori si nu am chef sa ma trezesc in sant » Post actualizat in 17 Jan 2015 09:04 I a in considerare si PP sunt cam la 860 lei setul pilot power la 860? ai un link? » Post actualizat in 17 Jan 2015 09:06 Te poti uita si la Dunlop Qualifier. Dunlop qualifier am acum pe spate,e second cumparat in toamna doar ca nu am apucat sa fac decat 50 km cu el.Cum se tine pe curbe?se incalzeste usor cauciucul? nu vreau sa iau ceva nou si sa il arunc dupa 1 sezon jumatate.Anul asta am facut cam 6500km dar la anul fac si mai multi.Daca tot iau as lua ceva sa ma si tina,sa vedem,poate fac un compromis spre aderenta mai buna. Pe ploaie cum se tine pe drum qualifier? » Post actualizat in 17 Jan 2015 09:07 Pirelli diablo aluneca dupa ce se incalzesc si cand sunt reci... no comment Michelin PP3 am avut eu pe motoreta, foarte bune sa mergi pe strada, tin si pe uscat si pe ud. Daca incepi sa te dai tare nu mai tin si pleaca fara sa te anunte Repet, daca te dai tare Michelin PR3-PR4 sunt ok, mai rotunde decat PP3, m-am dat cu un fz6 cu PP3 si imi pareau ok. Au 2 prieteni pe R1200RT, vaci d'alea mari ca la politie, si sunt amandoi cu peste 10k km si super multumiti Bafta Daca ar fi sa alegi intre pilot power 3 si pilot road 4 pe care l-ai lua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Uita te pe anvelipemoto.eu sau motoemotion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Salut,vreau sa cumpar un set nou de cauciucuri pentru viespe si am nevoie de avutorul vostru sa stiu spre ce sa ma indrept.Vreau ceva sa nu fie prea moale dar sa ma tina cel putin 2 sezoane.Sau un 12000 km sa zicem.Ma uitam acuma la Metzeller sportec M7 dar nu stiu ce durata de viata au. Metzeller sportec M7 cred ca tin cel putin la fel de mult cat PP3, iar pe Hornet 600 spatele duce undeva la 15000km, depinde cum mergi cu motocicleta. Spatele la PP3 e mai tare pe centru decat M7-le si probabil se comporta mai bine pe ploaie avand mai multe canale de evacuare, dar cat timp mergi pe ploaie? Cred ca oricare din cele doua sunt suficiente pentru strada. M7-le a aparut anul trecut si probabil e ceva mai performant decat PP3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.