TNG Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Valentin,eu nu te-am pus sa cumperi nici o piesa!!! Ti-am spus sa cauti un filtru de imprumut sau sa-l aduci pe cel vechi.Mi-ai dat mesaj ca vrei sa cumperi si ti-am spus ca nu, pana nu demonstram ca este nevoie. Eu de aici ma retrag nu sunt nevoit sa ma justific fata de nimeni daca stiu sau nu sa repar motociclete. Tu esti o persoana ,dar in umbra sunt sute de oameni care le-am reparar motoarele si au fost multumiti. Sper sa o rezolvi pana la urma cu unul dintre prosti pe care tu le spui mecanici. Bafta! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 19, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) Valentin,eu nu te-am pus sa cumperi nici o piesa!!! Ti-am spus sa cauti un filtru de imprumut sau sa-l aduci pe cel vechi.Mi-ai dat mesaj ca vrei sa cumperi si ti-am spus ca nu, pana nu demonstram ca este nevoie. Eu de aici ma retrag nu sunt nevoit sa ma justific fata de nimeni daca stiu sau nu sa repar motociclete. Tu esti o persoana ,dar in umbra sunt sute de oameni care le-am reparar motoarele si au fost multumiti. Sper sa o rezolvi pana la urma cu unul dintre prosti pe care tu le spui mecanici. Bafta! TNG, nu inteleg de ce te superi, eu nu am dorit sa dau amanunte despre ceea ce ai facut tu in atelier. Ai intrat pe acest topic, si singur, ai dezbatut problema in asa fel incat intrebarilor tale eu le-am dat un raspuns - argumentand, asa cum ai observat, clar, concis si la obiect. Este ultima oara cand fac referire la numele tau pe acest forum din dorinta de a calma spiritele si a nu lasa impresia ca iti creez o imagine negativa. Inchei prin ati multumi ca ai lucrat la acest motor chiar daca rezultatele nu au fost pozitive si sper ca nu ai sa refuzi invitatia mea de a bea o bere impreuna, atunci cand motorul va fi reparat. Nu am dat numele niciunui mecanic, nu doresc sa fac o publicitate negativa acelor mecanicilor care au lucrat la acest motor si nici nu am s-o fac pe viitor indiferent daca cineva va reusi sau nu sa faca acest motor. De unii mecanici am fost multumit de altii nu, dar asta cu siguranta este o opinie subiectiva. Nu interpretati vorbele mele in alt mod si mai ales nu incitati la violenta sau la un limbaj vulgar. Nu am jicnit si nici nu am s-o fac vreodata, mi-am exprimat doar un punct de vedere cu privire la anumite subiecte care au pornit de la alti membrii ai acestui topic. Editat Noiembrie 19, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) GRESIT ! Valentin, de jignit ai facut-o si inca din plin, daca nu ai realizat inca nici acum in al 13-lea cea este deja cam tirziu pentru tine. Sunt de acord cu Ozzy in ceea ce spune, nu sunt de acord cu tonul lui si cu unele expresii mai dure folosite, din pacate ai sa ramaii fara sprijin logistic totalmente datorita atitudinii destul de agresive si a lipsei de respect pe care o acorzi. Jignesti si desconsideri pe oricine nu ti-a rezolvat TIE problema, si ca sa fiu la obiect citeste titlul propriului tau topic, citate as putea sa iti dau suficiente din ceea ce ai postat dar timpul nimanui nu merita irosit pe lucruri inutile. Ai fost probabil refuzat din start uneori si asta tot datorita tie care ai mers cu manalul in mina si ai incercat sa "demontezi" cunostintele omului la care TU ai apelat. Ai implicat prea multi oameni pina acum, asta tot dattorita atitudinii pe care o ai, crezi ca stii totul....daca stii totul si incerci sa arati unui om ca nu este compatibil cu meseria asta ...de ce nu ti-o repari singur???? Crezi ca pe un forum se poate capata experienta ...te inseli amarnic, experienta se dobindeste prin GRESELI....un diagnostic complet nu se poate pune in 5 minute uneori, lucru cu care tu nu esti de acord si ne-mecanicul, non-mecanicul trebuie sa iti asambleze motoreta pentru ca tu sa poti pleca acasa cu ea ca apoi tu sa revii a doua zi si el, omul ala sa se apuce iarasi sa munceasca sa desfaca pentru a doua oara aceleasi lucruri doar pentru ca tu nu nu intelegi ce face cu motocicleta peste noapte acolo...(probabil ca o f...e sa ii creasca atas pina dimineata, sau invers daca deja are deja), cum ar trebui sa ma exprim ca sa realizezi ca pentru a ajunge la un surub trebuie uneori sa desfaci zeci si ca tu CLIENTUL trebuie sa platesti nu numai stringerea surubului in cauza ci si demontatul si montatul celorlalte de pina acolo??? Cum si ce anume ar trebui sa spuna toata lumea ca daca CERI sa TI se faca ceva ....indiferent de rezultat, TU esti cel care trebuie sa suporte contravaloarea cererii tale? Faptul ca "spui ce a facut cineva in garajul lui" ce este, o amenintare...crezi ca va pierde cineva ceva doar pentru ca faci TU o afirmatie??? Este corecta atitudinea pe care o afisezi aici...eu cred ca nu. Stai linistit, nu iti ocupa timpul cu asta, nu vei fi luat in serios decit de oameni care gindesc asemenea tie...deci , unde este calitatea umana pe care Tu o acuzi altora??? Ex: Mi-ai cerut sa iti schimb senzorul Hall, NU am demontat partea dreapta a motorului pentru ca stiam ca nu este de acolo si nu voiam sa muncesc aiurea, ai fost la altcineva, l-ai dat jos, NU era de acolo...ai platit pentru manopera aia??? Mai mult ca sigur ca nu.... Imi cer scuze pentru rindurile astea, nu ar fi trebuit sa ma deranjeze treaba asta si totusi ai reusit sa imi creezi un discomfort serios...si nu numai mie(nu mai dau exemple, se vede deja in topic si aici sunt doar citva ) Vreau sa iti spun o zicala veche romaneasca, nu ca nu ai sti-o, COPILUL CU MOASE MULTE MOARE CU BURICUL NETAIAT! De rezolvat problema motocicletei tale probabil ca se va rezolva, numai ca nu in maniera pe care o impui tu si mai ales ca vei mai avea de asteptat pina il vei gasi pe "The Choosen One" pe care sa il consideri TU mecanic si care sa stie sa repare "nimicul " de motor de "doar Transalp" Nu ne vom mai auzi de acum inainte pe nici un canal, mi-a parut bine de cunostinta, am avut ce invata din asta. Numai de bine, Liviu Editat Noiembrie 19, 2011 de Unchiu' Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Yo ii dadeam foc demult. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Am citit ca mecanicii nu sunt mecanici...ca n-au osciloscop..Ce sa faca nene mecanicul cu osciloscopul? De profesie sunt electronist,am osciloscop,stiu sa-l folosesc;dar asta e fix-pix,daca nu ai o schema electrica in care producatorul sa-ti dea niste oscilograme,masurate in anumite puncte,in anumite conditii.Ma indoiesc ca exista asa ceva in manualul vreunui motor;nu as fi postat,daca n-as fi avut sentimentul ca sunt jigniti oameni care au facut tot ce le sta in putinta sa rezolve o problema tehnica,care din descriere e una atipica,iar drept multumire sunt denumiti...inlocuitori de piese...Si ca veni vorba,sa presupunem ca e defect CDI-ul,oare se va schimba sau se va apela la un ..mecanic..sa-l repare? Si inca ceva,nu exista service Honda si daca exista,de ce nu se apeleaza la el? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Ie scump , domle' , dincolo e mai eftin. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Ie scump..? Si acolo stai cu manualul in mana sa verifici mecanicul? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Acolo nu o sa te lase sa o iei acasa in fiecare seara...deci nu se califica Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Nimic, se baga doar in seama! Oricum, problema e mult prea atipica pentru a'si gasi rezolvarea pe forum. Ride Safe! Cata dreptate ai... Salutari de la Brasov Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) GRESIT ! Valentin, de jignit ai facut-o si inca din plin, daca nu ai realizat inca nici acum in al 13-lea cea este deja cam tirziu pentru tine. Sunt de acord cu Ozzy in ceea ce spune, nu sunt de acord cu tonul lui si cu unele expresii mai dure folosite, din pacate ai sa ramaii fara sprijin logistic totalmente datorita atitudinii destul de agresive si a lipsei de respect pe care o acorzi. Jignesti si desconsideri pe oricine nu ti-a rezolvat TIE problema, si ca sa fiu la obiect citeste titlul propriului tau topic, citate as putea sa iti dau suficiente din ceea ce ai postat dar timpul nimanui nu merita irosit pe lucruri inutile. Ai fost probabil refuzat din start uneori si asta tot datorita tie care ai mers cu manalul in mina si ai incercat sa "demontezi" cunostintele omului la care TU ai apelat. Ai implicat prea multi oameni pina acum, asta tot dattorita atitudinii pe care o ai, crezi ca stii totul....daca stii totul si incerci sa arati unui om ca nu este compatibil cu meseria asta ...de ce nu ti-o repari singur???? Crezi ca pe un forum se poate capata experienta ...te inseli amarnic, experienta se dobindeste prin GRESELI....un diagnostic complet nu se poate pune in 5 minute uneori, lucru cu care tu nu esti de acord si ne-mecanicul, non-mecanicul trebuie sa iti asambleze motoreta pentru ca tu sa poti pleca acasa cu ea ca apoi tu sa revii a doua zi si el, omul ala sa se apuce iarasi sa munceasca sa desfaca pentru a doua oara aceleasi lucruri doar pentru ca tu nu nu intelegi ce face cu motocicleta peste noapte acolo...(probabil ca o f...e sa ii creasca atas pina dimineata, sau invers daca deja are deja), cum ar trebui sa ma exprim ca sa realizezi ca pentru a ajunge la un surub trebuie uneori sa desfaci zeci si ca tu CLIENTUL trebuie sa platesti nu numai stringerea surubului in cauza ci si demontatul si montatul celorlalte de pina acolo??? Cum si ce anume ar trebui sa spuna toata lumea ca daca CERI sa TI se faca ceva ....indiferent de rezultat, TU esti cel care trebuie sa suporte contravaloarea cererii tale? Faptul ca "spui ce a facut cineva in garajul lui" ce este, o amenintare...crezi ca va pierde cineva ceva doar pentru ca faci TU o afirmatie??? Este corecta atitudinea pe care o afisezi aici...eu cred ca nu. Stai linistit, nu iti ocupa timpul cu asta, nu vei fi luat in serios decit de oameni care gindesc asemenea tie...deci , unde este calitatea umana pe care Tu o acuzi altora??? Ex: Mi-ai cerut sa iti schimb senzorul Hall, NU am demontat partea dreapta a motorului pentru ca stiam ca nu este de acolo si nu voiam sa muncesc aiurea, ai fost la altcineva, l-ai dat jos, NU era de acolo...ai platit pentru manopera aia??? Mai mult ca sigur ca nu.... Imi cer scuze pentru rindurile astea, nu ar fi trebuit sa ma deranjeze treaba asta si totusi ai reusit sa imi creezi un discomfort serios...si nu numai mie(nu mai dau exemple, se vede deja in topic si aici sunt doar citva ) Vreau sa iti spun o zicala veche romaneasca, nu ca nu ai sti-o, COPILUL CU MOASE MULTE MOARE CU BURICUL NETAIAT! De rezolvat problema motocicletei tale probabil ca se va rezolva, numai ca nu in maniera pe care o impui tu si mai ales ca vei mai avea de asteptat pina il vei gasi pe "The Choosen One" pe care sa il consideri TU mecanic si care sa stie sa repare "nimicul " de motor de "doar Transalp" Nu ne vom mai auzi de acum inainte pe nici un canal, mi-a parut bine de cunostinta, am avut ce invata din asta. Numai de bine, Liviu la cat v-a gadilit asta sentimentele, ma gandesc daca nu din misto i-a bagat vreunu' o banana in esapament (zahar in rezervor ) de se balbaie mobra in sarcina on- pt 20 euro/ora eu as desfileta / infileta suruburi la carene 2 saptamani Editat Noiembrie 19, 2011 de yuk Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Motorului asta i s-a facut vreun test de compresie si leak-down test?Intreb si eu,ca sa ma edific. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Am mai spus-o....mecanica nu se face pe forum. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 19, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) Felul de a fi al individului influenteaza relatiile, lucrurile si mediul. Asta cred cu tarie. Am montat 'lumini' la zeci de mobre si aproape INTODEAUNA clientul mai tipicar, banuitor, neincrezator, cel care se stramba cind auzea de China avea probleme ulterioare, se ardea ba un bec, ba o siguranta.. Lucruri care se remediau fara nicio problema in garantie, cert este ca astia aveau probleme in proportie covarsitoare. Intodeauna intreb daca este pe graba, pentru ca nu lucrez cu unul din asta in carca, care se uita din trei in trei minute la ceas. Eu chiar le spun astora cind ma intreaba cit ii tine..este posibil sa se arda si maine, la felul tau de a fi Nici nu ma incurc cu asa clienti, sincer. Ma lipsesc. "Decit sa mergi la castig cu un looser, mai bine la pierdere cu un baiat destept, cu asta te scoti dupa"..foarte adevarat! Ce vreau sa-ti spun, deja sunt trei mecanici care ti-au lucrat la mobra, au incercat sa te ajute asa cum s-au priceput ei si toti iti reproseaza ca nu ai rabdarea, tactul si "stilul" necesar pentru a-i lasa sa-i dea de cap! Treaba asta ar trebui sa-ti dea de gandit pentru ca sunt oameni inteligenti si priceputi in meseria lor, recunoscuti ca atare. Sigur, tu esti nemultumit, nu ti-au rezolvat treaba, pentru tine ei nu sunt mecanici, doar schimbatori de piese. Poate ca nici nu au cum, avand in vedere ca esti un tip dificil. Tot o tii pe aia ca 'de ce sa las mobra la ei peste noapte', desi ti s-a explicat ca este munca inutila sa tot dai jos si sa montezi carene pentru ca tu ai treaba cu motorul si nu te poti lipsi de el. In fond nici nu este treaba lor si probabil s-au saturat sa faca asta, stiind ca lucreaza sub presiunea timpului, munca in zadar. Sunt sigur ca este ceva relativ simplu la motorul tau, dar tocmai acest lucru face ca lucrul sa devina complicat, lucrurile simple nu sunt luate in seama uneori. Probabil cazul tau. Ti s-a mai spus, ia o pauza, relaxeaza-te si gandeste-te ca fiind iarna este in avantajul tau, nemaimergand cu motorul. Du-l la un mecanic si lasa-l acolo, o saptamana, doua, o luna, pina ii da de cap. Nu-l teroriza cu telefoanele si cu cunostintele tale, lasa manualele de reparatie in pace, lasa-l sa incerce sa-si si sa-ti faca treaba. Du-te acasa cu metroul, troleibuzul, taxiul, ai sa vezi ca descoperi alta lume din perspectiva'pietonului' Schimba-te.. Din experienta iti spun ca lucrul la care acum nu gasesti raspuns, il rezolvi atunci cind te focusezi in alta parte. Eu eram singur cuc cind vroiam mai tare sa ma insor si am facut-o atunci cind imi luasem gandul de la asta Succes. PS:As dori sa intelegi exact ce ti-am spus, de fapt sunt sigur ca ai s-o faci! Editat Noiembrie 19, 2011 de l.u.v Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Hai mai Vali, mai asculta si de cei care iti vor binele. Mai ai grija si de sotie, mai du-i o floare, mai scoate-o si la un film. Du naibii undeva mobra aia , la un mecanic si las-o acolo vre-o 2 saptamani. Rupe-te de problema, nu suna si nu stresa mecanicul macar 4 zile. Hai ca poti!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Sigur problema e de la filtrul de aer. Probabil pt K&N are nevoie de un jiclor principal mai mare. Sau, niciunul dintre cei 14 mecanici nu s-a uitat cu atentie la carburatoarele alea.. pentru ca eu sunt 100% convins ca problema e de la debitul de benzina sau de la carburatoare. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 De la filtru si de la carburi se pare ca nu e pt ca au fost deja schimbate. (3 perechi de carburi in total) Cu osciloscopu nici eu nu inteleg ce ai putea face in acest caz in care ai schimbat deja TCI-ul senzorul de puls si bobinele, si oricum oare cum ai putea folosi osciloscopu in mers la 60-70km/h ora cand motoru merge in hopuri? (bine, stiu ca exista osciloscoape cu baterii si poate si cu inregistrare, dar sa fim seriosi... oare cate service-uri moto din lume folosesc asa ceva?) Am inteles ca s-a anulat "senzorul" PAIR dar nu am inteles cum. Din manual (pe care recunosc , nu l-am studiat foarte atent) am inteles ca sistemul PAIR ar functiona in felul urmator: o valva cu comanda vacuumatica deschide un circuit de aer filtrat care trece prin niste valve de sens unic (reed valve sau check valve) si ajunge in porturile de evacuare unde ajuta la arderea "completa" a gazelor care nu au ars complet in motor, pentru a reduce din poluare. Nu am avut ocazia sa surubaresc pana acum la un motor cu sistemul asta si nu stiu cum arata sau cum sunt construite acele valve reed , dar ma gandesc ca daca macar una deaia e defecta poate in vreun fel scapa gaze arse in sens invers, gaze care ar ajunge in airbox si ar influenta aiurea motorul. Deaia am intrebat cum s-a facut anularea sistemului PAIR, ca s-a anulat am inteles dar e important si modul in care s-a anulat ca sa se poata elimina si aceasta potentiala problema. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) De la filtru si de la carburi se pare ca nu e pt ca au fost deja schimbate. (3 perechi de carburi in total) Cu osciloscopu nici eu nu inteleg ce ai putea face in acest caz in care ai schimbat deja TCI-ul senzorul de puls si bobinele, si oricum oare cum ai putea folosi osciloscopu in mers la 60-70km/h ora cand motoru merge in hopuri? (bine, stiu ca exista osciloscoape cu baterii si poate si cu inregistrare, dar sa fim seriosi... oare cate service-uri moto din lume folosesc asa ceva?) Am inteles ca s-a anulat "senzorul" PAIR dar nu am inteles cum. Din manual (pe care recunosc , nu l-am studiat foarte atent) am inteles ca sistemul PAIR ar functiona in felul urmator: o valva cu comanda vacuumatica deschide un circuit de aer filtrat care trece prin niste valve de sens unic (reed valve sau check valve) si ajunge in porturile de evacuare unde ajuta la arderea "completa" a gazelor care nu au ars complet in motor, pentru a reduce din poluare. Nu am avut ocazia sa surubaresc pana acum la un motor cu sistemul asta si nu stiu cum arata sau cum sunt construite acele valve reed , dar ma gandesc ca daca macar una deaia e defecta poate in vreun fel scapa gaze arse in sens invers, gaze care ar ajunge in airbox si ar influenta aiurea motorul. Deaia am intrebat cum s-a facut anularea sistemului PAIR, ca s-a anulat am inteles dar e important si modul in care s-a anulat ca sa se poata elimina si aceasta potentiala problema. este posibil sa fie de acolo. hai sa va spun ce am patit eu la conserva ,seamana izbitor: un polo benzina 1,2 2004 , cand trecea de 50 la ora incepeau trepidatiile exact cum zice ca face si T.A. dar numai daca mergeam constant ,daca acceleram dispareau dar daca incercam sa merg constant parca intrerupea scanteia sau nu se alimenta. la fel am mers la tot felul de mecanici ,reprezentanta etc ,si nimik ,testerele imi aratau eroare sonde lambda ,amestec sarac ,senzor presiune si temperatura etc. am schimbat toti senzorii ,sonde noi ,clapete de acceleratie ,pedala de acceleratie(este electrica)dar masina tot asa. pana la urma am demontat eu supapa egr care are la moto meu cam acelasi rol cu "pair" zic eu adica reduce poluarea recirculand ceva gaze(nu stiu sa explic exact).supapa daca era defecta in mod normal trebuia sa mi-o dea testerul , dar eu ma-m gandit totusi sa o iau la verificat .de obicei cand se defecteaza nu mai inchide cum trebuie si gazele se recircula tot timpul ,dar la mine inchidea pefect (testat cu benzina pusa in supapa cand era inchisa si nu curgea).in capatul de sus are un potentiometru care citeste in ce pozitie este valva sau cat e de deschisa ,in mod normal nu se poate umbla acolo pt ca e capsata ,dar eu am desfacuto am dat cu sprai de contact acel potentiometru si cand am pus la loc masina mergea perfec ,si merge incontinuare de un an si ceva.stiu ca la moto nu exista asa ceva dar poate acele supape pair.... aa cum mi-a venit sa verific valva? am tot citit pe forum wv tot felul de probleme si am vazut ca valva egr intra in fuctie doar peste 50 la ora ,adica exact cand incepeau problemele Editat Noiembrie 20, 2011 de hannspree Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 De la filtru si de la carburi se pare ca nu e pt ca au fost deja schimbate. (3 perechi de carburi in total) Cu osciloscopu nici eu nu inteleg ce ai putea face in acest caz in care ai schimbat deja TCI-ul senzorul de puls si bobinele, si oricum oare cum ai putea folosi osciloscopu in mers la 60-70km/h ora cand motoru merge in hopuri? (bine, stiu ca exista osciloscoape cu baterii si poate si cu inregistrare, dar sa fim seriosi... oare cate service-uri moto din lume folosesc asa ceva?) Am inteles ca s-a anulat "senzorul" PAIR dar nu am inteles cum. Din manual (pe care recunosc , nu l-am studiat foarte atent) am inteles ca sistemul PAIR ar functiona in felul urmator: o valva cu comanda vacuumatica deschide un circuit de aer filtrat care trece prin niste valve de sens unic (reed valve sau check valve) si ajunge in porturile de evacuare unde ajuta la arderea "completa" a gazelor care nu au ars complet in motor, pentru a reduce din poluare. Nu am avut ocazia sa surubaresc pana acum la un motor cu sistemul asta si nu stiu cum arata sau cum sunt construite acele valve reed , dar ma gandesc ca daca macar una deaia e defecta poate in vreun fel scapa gaze arse in sens invers, gaze care ar ajunge in airbox si ar influenta aiurea motorul. Deaia am intrebat cum s-a facut anularea sistemului PAIR, ca s-a anulat am inteles dar e important si modul in care s-a anulat ca sa se poata elimina si aceasta potentiala problema. filtrul nu a fost schimbat niciodata, din cate am inteles eu. adica de fiecare data s-a testat cu acelasi K&N Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 a schimbat omu' filtrul. a cumparat unul nou, a incercat si cu alte carbutaroare care funcitoneaza bine pe alta motoreta. problema a ramas insa. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Ozi, o iei intr-o directie gresita. Cezar tu stii cat de politicos sunt eu de felul meu. Stii ca sunt diplomat in orice problema. Dar am si eu o limita si un simt al corectitudinii bine dezvoltat. Daca te bombarda si pe tine cu telefoane si fi vazut altfel lucrurile. Am incercat sa il refuz foarte politicos fara nici un rezultat. Insista intr-o veselie. I-am spsu ca nu am timp. El nu si nu ca vine la mine acasa sa ii imprumut bobinele de inductie. I-am spus ca nu am scule acasa si sa vina la atelier cand o sa ma eu timp. A zis ca vine el cu scule. Cand a avenit a venit fara scule. Am demontat rezervorul la mine sa scoatem bobinele. Am constata ca fara scule nu aveam cum sa le scoatem. In timpul demontarii mi-am bulit o carena. Am zis ca asta e. Se putea intampla si daca eram pe camp. Stiu, o sa spui ca sunt prost ca am cedat la insistentele lui. Dar asa sunt eu. Incerc sa ajut pe oricine fara sa judec omul. Nici pe tine nu te plac prea tare dar prin absurd daca ma suni la doua noaptea ca ai ramas cu mobra in drum te asigur ca ma imbrac si vin. Nu era vina lui ca eu aveam alte treburi si eram grabit. Nici nu era vina lui ca eu mi-am calcat pe principiul de a nu repara motoare pe bordura. El doar isi vedea de interesul lui fara sa se gandeasca la cei din jur. Vazusem ca e aburitor. Ba ca nu dureaza mult, ba ca e simplu ca doar doua suruburi, ba ca eu sunt mecanic bun si ca imediat o fac. Prosteli de 2 lei. Dar fiecare om cu felul lui de a fi. Cine sunt eu sa il judec. Ma fac ca nu observ si imi vad de treaba. Dar cand o ia unu pe aratura in asemena hal ma cam pierd si eu cu firea. Acum imi pare rau. Nu imi pare rau de ce am scris fiindca ala e adevarul. Imi pare rau ca m-am enervat si nu merita nici macar atat. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 20, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) Motorului asta i s-a facut vreun test de compresie si leak-down test?Intreb si eu,ca sa ma edific. Da, a fost facut un test de compresie. Compresia este de 14 bari. Am mai spus-o....mecanica nu se face pe forum. De acord cu tine. Sigur problema e de la filtrul de aer. Probabil pt K&N are nevoie de un jiclor principal mai mare. Sau, niciunul dintre cei 14 mecanici nu s-a uitat cu atentie la carburatoarele alea.. pentru ca eu sunt 100% convins ca problema e de la debitul de benzina sau de la carburatoare. Filtru de aer a fost inlocuit cu unul OEM marca HIFLO ! Belbody, la motor au lucrat 15 mecanici ! Carburatorul a fost curatat de foarte multe ori. Au fost verificate toate componentele si au fost curatate. Dupa ce au fost schimbate trei baterii de carburatoare inca mai poti crede ca poate fi de la carburator ? Da-mi te rog un singur argument si te cred ! Poate unu doi mecanici nu s-au uitat cu atentie, asa cum spui tu, dar ceilalti ? Debitul de benzina este corect din moment ce au fost facute teste si s-au inlocuit atat furtunurile cat si rezervorul. De la filtru si de la carburi se pare ca nu e pt ca au fost deja schimbate. (3 perechi de carburi in total) Cu osciloscopu nici eu nu inteleg ce ai putea face in acest caz in care ai schimbat deja TCI-ul senzorul de puls si bobinele, si oricum oare cum ai putea folosi osciloscopu in mers la 60-70km/h ora cand motoru merge in hopuri? (bine, stiu ca exista osciloscoape cu baterii si poate si cu inregistrare, dar sa fim seriosi... oare cate service-uri moto din lume folosesc asa ceva?) Am inteles ca s-a anulat "senzorul" PAIR dar nu am inteles cum. Din manual (pe care recunosc , nu l-am studiat foarte atent) am inteles ca sistemul PAIR ar functiona in felul urmator: o valva cu comanda vacuumatica deschide un circuit de aer filtrat care trece prin niste valve de sens unic (reed valve sau check valve) si ajunge in porturile de evacuare unde ajuta la arderea "completa" a gazelor care nu au ars complet in motor, pentru a reduce din poluare. Nu am avut ocazia sa surubaresc pana acum la un motor cu sistemul asta si nu stiu cum arata sau cum sunt construite acele valve reed , dar ma gandesc ca daca macar una deaia e defecta poate in vreun fel scapa gaze arse in sens invers, gaze care ar ajunge in airbox si ar influenta aiurea motorul. Deaia am intrebat cum s-a facut anularea sistemului PAIR, ca s-a anulat am inteles dar e important si modul in care s-a anulat ca sa se poata elimina si aceasta potentiala problema. binox, iti multumesc pentru ca esti interesat de caz si imi adresezi intrebari pertinente. Exista acest echipament la un mecanic profesionist din Timisoara. In ceea ce priveste senzorul PAIR s-a eliminat epuratorul din sistem folosind un T-eu. Au fost verificate si furtunurile din sistemul PAIR. Ti-am atasat acestui mesaj si o fotografie cu epuratorul sistemului PAIR (de fapt asta este cam tot sistemul excluzand furtunurile). este posibil sa fie de acolo. hai sa va spun ce am patit eu la conserva ,seamana izbitor: un polo benzina 1,2 2004 , cand trecea de 50 la ora incepeau trepidatiile exact cum zice ca face si T.A. dar numai daca mergeam constant ,daca acceleram dispareau dar daca incercam sa merg constant parca intrerupea scanteia sau nu se alimenta. la fel am mers la tot felul de mecanici ,reprezentanta etc ,si nimik ,testerele imi aratau eroare sonde lambda ,amestec sarac ,senzor presiune si temperatura etc. am schimbat toti senzorii ,sonde noi ,clapete de acceleratie ,pedala de acceleratie(este electrica)dar masina tot asa. pana la urma am demontat eu supapa egr care are la moto meu cam acelasi rol cu "pair" zic eu adica reduce poluarea recirculand ceva gaze(nu stiu sa explic exact).supapa daca era defecta in mod normal trebuia sa mi-o dea testerul , dar eu ma-m gandit totusi sa o iau la verificat .de obicei cand se defecteaza nu mai inchide cum trebuie si gazele se recircula tot timpul ,dar la mine inchidea pefect (testat cu benzina pusa in supapa cand era inchisa si nu curgea).in capatul de sus are un potentiometru care citeste in ce pozitie este valva sau cat e de deschisa ,in mod normal nu se poate umbla acolo pt ca e capsata ,dar eu am desfacuto am dat cu sprai de contact acel potentiometru si cand am pus la loc masina mergea perfec ,si merge incontinuare de un an si ceva.stiu ca la moto nu exista asa ceva dar poate acele supape pair.... aa cum mi-a venit sa verific valva? am tot citit pe forum wv tot felul de probleme si am vazut ca valva egr intra in fuctie doar peste 50 la ora ,adica exact cand incepeau problemele In primul rand iti multumesc pentru interventia ta pe pe acest topic. Epuratorul de pe Transalp XL650V, nu are potentiometru. Am atasat o fotografie, poate asta iti spune mai multe. In partea stanga se observa un capac cu doua suruburi si un furtun. Acel furtun duce la epurator. Astept intrebari. Editat Noiembrie 20, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) stulewa, ti-as povesti mai multe, chiar cu detalii despre un mecanic care dorind sa faca un test(a facut mai multe teste pana sa-l opreasca) a fost oprit de politie, amendat pentru ... e o poveste mai nasoala despre care nu doresc sa povestesc aici tot ce vreau sa retii tu si ceilalti este urmatorul aspect: Ce faci daca trebuie sa efectuezi niste teste cu motocicleta clientului iar aceste teste impun depasirea vitezei legale cu mult ? Faci tu aceste teste riscand sa platesti o amenda sau sa ramai fara permis sau il trimiti pe client ? Cand un mecanic doreste sa faca aceste teste eu il avertizez de la inceput ca nu-i platesc nicio amenda ! Daca doreste le face pe propia-i piele. Asta ca sa stie in ce se baga. Te mai enerveaza clientul care sta langa tine si il folosesti pe post de pilot de incercare ? E bine sa-l folosesti, daca poti (ca daca nu e langa tine trebuie sa te descurci singur), pe client si in interesul tau dar si al lui personal. testarea motocicletei dupa reparatie se face de catre mecanic, eu asa fac si asa secomanda orice normativ, nu ii dau omului motoreta fara sa verific frane, ambreaj acceleratie si alte chestiuni elementare pentru circulatia in conditii de siguranta pe drumurile publice. daca eu uit sa ii fac presiunea in instalatia de franare de bine de rau opresc agregatul intr-un fel, daca e posesorul calare... depinde de propetar... testele care depasesc "cu mult" viteza legala se efectueaza pe un circuit amenajat sau dinojet P U N C T "da frate da asta costa si n-am bagat benzina in R1 decat de 15 ron, gumele sunt praf dar mai merg putin asa ca nu am gasit 2011 la sh... auzi, da pe la 255-257 parca vajie ceva asa, o fi de la carena aia de fibra? si nigi nu mai trage...a, bujiile le am de trei ani.. da casca asta e buna? am gasit-o in targ cu 50 ron, tare aerograful nu?" si lungul sir de citate "din mari clasici" poate continua. n-am avut rabdare sa citesc cele cateva pagini ce s-au scris de cand am plecat la enduro... zi o vorba, s-a gasit ceva sau purceaua e tot moarta in cotet? hai c-am citit ultimul post deci carburatia cade clar, nu poti avea aceeasi problema cu trei baterii diferite. ramane partea cea mai imputita, electrica... aici eu unul sunt pierdut dar as incerca sincer, cred ca cel mai bine tre sa dam de un transalpist dispus sa ne ajute cu trotineta, am sa vb cu bajetii cand ma vad cu ei si daca gasesc pe cineva te anunt Editat Noiembrie 20, 2011 de stulewa Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vallentin Postat Noiembrie 20, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) testarea motocicletei dupa reparatie se face de catre mecanic, eu asa fac si asa secomanda orice normativ, nu ii dau omului motoreta fara sa verific frane, ambreaj acceleratie si alte chestiuni elementare pentru circulatia in conditii de siguranta pe drumurile publice. daca eu uit sa ii fac presiunea in instalatia de franare de bine de rau opresc agregatul intr-un fel, daca e posesorul calare... depinde de propetar... testele care depasesc "cu mult" viteza legala se efectueaza pe un circuit amenajat sau dinojet P U N C T "da frate da asta costa si n-am bagat benzina in R1 decat de 15 ron, gumele sunt praf dar mai merg putin asa ca nu am gasit 2011 la sh... auzi, da pe la 255-257 parca vajie ceva asa, o fi de la carena aia de fibra? si nigi nu mai trage...a, bujiile le am de trei ani.. da casca asta e buna? am gasit-o in targ cu 50 ron, tare aerograful nu?" si lungul sir de citate "din mari clasici" poate continua. n-am avut rabdare sa citesc cele cateva pagini ce s-au scris de cand am plecat la enduro... zi o vorba, s-a gasit ceva sau purceaua e tot moarta in cotet? hai c-am citit ultimul post deci carburatia cade clar, nu poti avea aceeasi problema cu trei baterii diferite. ramane partea cea mai imputita, electrica... aici eu unul sunt pierdut dar as incerca sincer, cred ca cel mai bine tre sa dam de un transalpist dispus sa ne ajute cu trotineta, am sa vb cu bajetii cand ma vad cu ei si daca gasesc pe cineva te anunt stulewa, partea electrica a fost verificata, nu toata, dar cele mai importante trasee si componentele electrice ale acestora. Daca ai vreo intrebare legata de o componenta anume, intreaba. Editat Noiembrie 20, 2011 de vallentin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Poate nu ii mai place aerul de bucuresti sau romania si gata Totusi, partea electrica a fost verifica, s-a incercat cu diferite carburatoare problema e aceeasi. rateurile totusi inseamna amestec care nu a luat foc in camera deci ori in momentele alea nu ai scanteie, ori amestecul e atat de prost incat nici vorba sa se aprinda. totusi cu 3 carburatoare diferite sa fie la fel de prost amestecul imi vine greu sa cred, deci ar ramane problema de scanteie. De ce apare doar cand se merge pe ea si nu si la testele pe stander nu am idee. As zice daca poti face rost de ce testerul acela de scanteie de care spunea cineva pe aici cu cateva pagini in urma. Macar sa tai de pe lista si problema asta. In continuare singura variabila dintre testele in miscare si cele statice este viteza vantului. Ziceai ca vibratii erau si pe stander deci le-as scoate oarecum din calcul momentan. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Tot de la carburatoare e, ceva le scapa celor 500 de mecanici. Io as muri cu ea de gat si tot as face-o, chit ca as desface-o pana la ultimul surub. O chestiune electrica se manifesta aleator, nu o poti reproduce si nu prea apare in conditii similare. Cand un motor da in nas la o anumita sarcina exista o singura explicatie, nu are PAPA - amestes aer/benzina sau numai benzina. Mai poate fi o varianta - distanta electrozilor la bujii decalibrata GROSOLAN - dar ma indoiesc ca asa ceva le-a scapat celor 5000 de mecanici care au vazut-o. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate