nervOptik Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Multumesc cei 2 motociclisti care m-au ajutat dimineata sa ridic motor pe podul grant Pierdut aderenta, o declar nula ) Am ignorat rule number one al meu: nu merg pe motocicleta cand sunt grabit si/sau stresat. Am intrat pe pod de pe o bretea cam rapid, eram convins ca m-am asigurat bine, dar m-am trezit cu o masina langa mine. Am incercat sa corectez trasa, dar m-am regasit pe jos. Nu stiu ce de, nu tin minte sa fi atins frana. Pe cauciuc fata am gasit lipit un abțibild de hartie, nu stiu daca are legatura. Aveam echipament pe mine, mai putin pantofi, asa ca nu am patit nimic interesant. A fost o manevra riscanta si nu m-a iesit fara daune. De obicei merg cuminte, dar aveam o stare mentala foarte necompatibila cu mersul pe motor in siguranta. Mobra are zgriaturi pe carene, un semnal rupt, semighidon un pic mai mult indoit fata de cum era, si pedala frana un pic indoit. Merge fara probleme, GPZ e relativ robust. Si asa a fost Prima Cazatura. Ba ... daca si tu, atunci eu cand? ... noroc ca merg cu conserva acum. Oricum la anu' imi iau Honda CB de 500 ... vad ca posesorii lor sunt doctori in "cum ar trebui" motociclit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Oricum la anu' imi iau Honda CB de 500 ... vad ca posesorii lor sunt doctori in "cum ar trebui" motociclit. Disclaimer in ce ma priveste: am zis doar ce mi s-a intamplat mie cand am pierdut fatza. Daca stiam asa bine "cum ar trebui" motociclit, nu blocam roata si prin urmare nu pierdeam fatza. Multumesc pentru intelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Cred ca nu m-as putea tranti cu cb 500 decat din lipsa de frana si acceleratie... Din ce citesc aici , o parte foarte mare din useri au carente in manevrarea motocicletelor...fratilor...nu trebuie sa o aveti mare daca nu stiti ce sa faceti cu ea ! exista clasa 125 si 250 pentru cei care nu pot...lasati motocicletele serioase pentru baietii mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 eu am cazut manevrand bestii de 49/200cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Acum am inceput sa rasfoiesc paginile din urma...pe bune ma mir cum unii sunt in viata...FURY nu stie sa franeze , sa tina banda sau sa fie atent in jurul lui...dar stie sa apostrofeze soferi in trafic...soferi care au facut manevre la aproximativ 50 de cm de el nu la milimetru ) penibil...parca vad ca e unul din aia care vin si te urecheaza ca mergi fara oglinzi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Cred ca nu m-as putea tranti cu cb 500 decat din lipsa de frana si acceleratie... Din ce citesc aici , o parte foarte mare din useri au carente in manevrarea motocicletelor...fratilor...nu trebuie sa o aveti mare daca nu stiti ce sa faceti cu ea ! exista clasa 125 si 250 pentru cei care nu pot...lasati motocicletele serioase pentru baietii mari. Mancati-as supapa ta, chiar iti dau dreptate. Daca s-ar fi facut vitezane de 400cc dupa 96, 97, eu chiar mi-as fi luat... de preferat un srad de 400 98' ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) @ Oricum la anu' imi iau Honda CB de 500 ... vad ca posesorii lor sunt doctori in "cum ar trebui" motociclit. @Cred ca nu m-as putea tranti cu cb 500 decat din lipsa de frana si acceleratie... -Pai sa stii ca sunt...desi mai gresesc si ei...Am vazut destule cazuri cand au cazut si altii foarte vechi in meserie pe tot felul de motoare. E doar chestie de timp... -Si cu toate astea uite ca noi ne descurcam...Nu prea am vazut RIP pe CB 500 deci... Nu conteaza fierul, conteaza omul. Daca nu il duce capul poate calari orice. Editat Septembrie 20, 2013 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 fratilor...nu trebuie sa o aveti mare daca nu stiti ce sa faceti cu ea ! exista clasa 125 si 250 pentru cei care nu pot...lasati motocicletele serioase pentru baietii mari. Acum sa rasara posesorii de 125/250... ta-naaaam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Ba ... daca si tu, atunci eu cand? ... noroc ca merg cu conserva acum. Oricum la anu' imi iau Honda CB de 500 ... vad ca posesorii lor sunt doctori in "cum ar trebui" motociclit. Pentru mine nu era o surpriza neaparat. Era din categorie "I hurt myself today to see if I still feel I focus on the pain the only thing that's real". Poate recunosti sentimentul. Nici nu sunt motociclist, sunt unu care merge pe motor. Daca eram rossi evitam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) Editat Septembrie 20, 2013 de captain_obvious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) Cu fatza e cel mai nasol, categoric. Spatele mi-a fugit de mai multe ori, ultima data ieri destul de rau dar am reusit s-o redresez. Cred ca e doar o problema de echilibru - incerci sa ramai drept si misti din solduri stanga-dreapta s-o pui pe directie, nu o lasi cum te duce. Cu fatza in schimb, nu cred ca ai ce sa-i faci. Daca franezi tre' sa stii cand sa lasi frana... dar daca e o pata de ulei, ceva... Vai de mine si de mine, acum am citit ... asta e cand faci sex femeie .. le-ai incurcat !!!! Cand esti deasupra si vrei s-o bagi pe directie, da ... corect, dai din solduri pana intra ... dar cu motocicleta nu e asa ... nu de alta da' daca intra nu cred c-o mai scoti !!! Pe motoreta, cand iti derapeaza spatele faci contraviraj in directia in care iti pleaca. Adica daca pleaca spatele spre stanga, tu virezi cu ghidonu' spre stanga ... nu cu kuru ... ok ? Editat Septembrie 20, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) Uof,de fiecare data cand merg pe seseua alexandriei intru in depasire si ...hop si manelomani se baga in fata mea de teama sa nu le o iau inainte.Am ajuns sa depasesc cu o viteza de 15km/h mai mare decat a masinii din fata de teama sa nu ma infig in churu alora care se baga in fata mea brusc si fara semnal Editat Septembrie 20, 2013 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 asa... si daca vezi ca se baga ce faci ? insisti ?...asta e cea mai proasta alegere ! la acceleratia pe care o aveai franatul nu-ti punea nici un fel de probleme. de ce nu dati voi un claxon scurt si inainte de a va baga in depasire?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 @captain obvious...fordul a inceput depasirea in acelasi moment cu tine...mergeai incet, probabil s-a gandit ca nu ai de gand sa mergi prea tare, iar la faza cu loganul...sa fim seriosi ai nevoie de o banda ca sa depasesti tinand cont ca din fata nu venea nimic...acceleratia face minuni. PS: Nu vreau sa para ca imi bat joc de cineva, dar foarte multi isi risca viata din cauza lipsei de experienta, inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 suferi de sindromul soferului de duba, sper sa nu mori cu "dreptatea" in mana, esti genul de motociclist care se infige intr-o intersectie fara vizibilitate doar pentru ca ai prioritate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Eu de obicei astept cateva secunde inainte sa intru in depasire, in cazul in care in fata exista o masina care merge incet, urmata de cel putin una care se taraste in spatele ei, tocmai pentru ca ma astept la manevrele din filmuletul lui @captain_obvious. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 (editat) suferi de sindromul soferului de duba, sper sa nu mori cu "dreptatea" in mana, esti genul de motociclist care se infige intr-o intersectie fara vizibilitate doar pentru ca ai prioritate Vad ca ma si cunosti mai bine ca mama dintr-un filmulet de cateva secunde. Ti s-a parut ca am urlat cum ca eu am avut dreptatea absoluta? Recunosc ca am gresit si eu continuand depasirea la faza cu ford-ul. Omul cat traieste invata, tocmai de-aia am postat filmuletul, fiind incepator (doar ~700km la bord) si voiam sa citesc niste pareri. Oricum, lectia mi-am invatat-o si am sa folosesc si putin claxonul inainte de depasiri ca sa-i atentionez in plus de intentie. Editat Septembrie 21, 2013 de captain_obvious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 (editat) Vad ca ma si cunosti mai bine ca mama dintr-un filmulet de cateva secunde. Ti s-a parut ca am urlat cum ca eu am avut dreptatea absoluta? Recunosc ca am gresit si eu continuand depasirea la faza cu ford-ul. Omul cat traieste invata, tocmai de-aia am postat filmuletul, fiind incepator (doar ~700km la bord) si voiam sa citesc niste pareri. Oricum, lectia mi-am invatat-o si am sa folosesc si putin claxonul inainte de depasiri ca sa-i atentionez in plus de intentie. foarte bine , daca te uiti mai atent la filmulet, fordul a dat semnal si s-a angajat in depasire imediat dupa ce tirul a trecut pe langa el, dupa 1-2 sec a trecut si de tine si te-ai bagat in depasire fordul a executat o manevra 100% REGULAMENTARA, alti participanti la trafic nu au obligatia sa te lase pe tine sa depasesti primul doar pentru ca esti calare pe o motocicleta. o sa dai de multi cretini pe strada care chiar se baga aiurea dar in filmuletul asta nu este vorba de asa ceva da te cunosc foarte bine dintr-un filmulet de cateva secunde sau crezi ca esti singurul care face haiducisme pe sosele? eu doar am avut noroc sa scap.. te sfatuiesc sa uiti de claxon, concentraza-te pe reducerea vitezei si evitarea obstacolelor, daca citesti pe la accidente poate observi ca multi isi descriu accidentul in cateva cuvinte " claxon>frana>blocat fata>cazut" ... in multe cazuri mai ales in oras 1-2 secunde de claxon sunt diferenta intre pupat asfaltul si o injuratura in casca. Editat Septembrie 21, 2013 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_highwalker Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Mda ....mai exerseaza in poligon..ce sa zic. Nu inteleg dupa ce logica crezi tu ca ai prioritate daca tasnesti mai tare cand vezi ca ala din fata ta dadea semnal sa depaseasca. Eu l-am scos pe unu smecher cu Bemveu pe acostament pentru initiative deastea....intentionat (eram cu masina). Nu e chiar greu sa intuiesti daca ala din fata ta asteapta un gol ca sa depaseasca...cand apare golul ghici ce... el are prioritate, chit ca motorul tau accelereaza mai repede si poate sa ajunga pana in drepotul usii lui cand incepe sa schimbe banda. Ori ii dai jar suficient de tare incat sa nu apce nici macar sa dea semnal pana ai trecut de el ori depasesti in spatele lui. Conduci exact genu mi-am cumparat sosea. Ai grija ca ulciorul nu merge de multe ori la apa. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Am inteles, chiar daca nu sunt de acord cu caracterizarile voastre in doi peri. Lectie invatata, mergem inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 fordul a executat o manevra 100% REGULAMENTARA, alti participanti la trafic nu au obligatia sa te lase pe tine sa depasesti primul doar pentru ca esti calare pe o motocicleta. Doar asa for fun (a se observa si ca motoristul nostru avea semnalul pus deja) Art. 116 (2) Intentia conducatorilor de autovehicule, tramvaie sau mopede de a schimba directia de mers, de a iesi dintr-un rand de vehicule stationate sau de a intra intr-un asemenea rand, de a trece pe o alta banda de circulatie sau de a vira spre dreapta ori spre stanga ori care urmeaza sa efectueze intoarcere, depasire sau oprire se semnalizeaza prin punerea in functiune a luminilor indicatoare de directie cu cel putin 50 m in localitati si 100 m in afara localitatilor, inainte inceperea efectuarii manevrelor. Art. 118 Conducatorul de vehicul care efectueaza depasirea este obligat: a) sa se asigure ca acela care il urmeaza sau il precede nu a semnalizat intentia inceperii unei manevre similare si ca poate depasi fara a pune in pericol sau stanjeni circulatia din sens opus; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Doar asa for fun (a se observa si ca motoristul nostru avea semnalul pus deja) Art. 116 (2) Intentia conducatorilor de autovehicule, tramvaie sau mopede de a schimba directia de mers, de a iesi dintr-un rand de vehicule stationate sau de a intra intr-un asemenea rand, de a trece pe o alta banda de circulatie sau de a vira spre dreapta ori spre stanga ori care urmeaza sa efectueze intoarcere, depasire sau oprire se semnalizeaza prin punerea in functiune a luminilor indicatoare de directie cu cel putin 50 m in localitati si 100 m in afara localitatilor, inainte inceperea efectuarii manevrelor. Art. 118 Conducatorul de vehicul care efectueaza depasirea este obligat: a) sa se asigure ca acela care il urmeaza sau il precede nu a semnalizat intentia inceperii unei manevre similare si ca poate depasi fara a pune in pericol sau stanjeni circulatia din sens opus; dap ai dreptate.. daca-i dadeam cu rip trebuia sa zic si moarte conservarului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 @ - Art. 118Conducatorul de vehicul care efectueaza depasirea este obligat:a) sa se asigure ca acela care il urmeaza sau il precede nu a semnalizat intentia inceperii unei manevre similare si ca poate depasi fara a pune in pericol sau stanjeni circulatia din sens opus; - Sigura problema este acum, cine a pus semnalul primul ? Ar putea sustine fiecare ca el a semnalizat primul si celalalt trebuia sa se abtina...Numai un martor din spate atent la faza, ar putea confirma cine si cum...Dar daca cel din fata semnalizeaza intentia chiar si concomitent cu tine, revii pe banda ta in caz ca ai inceput manevra nefiresc odata cu semnalul ( semnalul cu 50 sau 100 m inainte de inceperea manevrei nu e bagat degeaba in legislatie,tocmai pentru a se evita asemenea ,,neintelegeri''!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 Eu am avut semnalul pus primul pentru ca am observat ca aveam loc (nu venea nimic din fata), chiar in timp ce tirul se apropia, se vede clar in filmulet. superbec are dreptate, nu s-a meritat manevra. Sa trecem mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 (editat) Mama, ce va mai place sa despicati firu'-n 4...dar uitati esentialu', si anume ca suntem pe motocicleta si nu cu tancul, deci prioritate/dreptate nu avem intr-o situatie naspa, indiferent ce scrie in lege...pentru simplul fapt ca suntem mai fragili. Omul a inteles ca manevra pe care a facut-o e periculoasa, a inteles ca 90% din cei care circula pe drumuri habar n-au ce scrie in lege si cum anume ar trebui sa actioneze (pariu ca 90% din cei cu permis de conducere daca ar fi pusi sa dea un test-fulger din legsilatie l-ar pica fara doar si poate, inclusiv din randul motociclistilor), si pana la urma asta este cel mai important...sa intelega ca pe drum nu-i ca-n sala de examen de la scoala de soferi, si se poate intampla orice, deci de acum o sa aiba grija. Editat Septembrie 22, 2013 de shackalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.