Sari la conținut

Postări Recomandate

22 hours ago, relufarcas said:

Este cel putin ciudat sa se infierbinte extrem de tare discul si etrierul spate, in conditiile in care roata se invarte usor atunci cind nu este actionata friana si in conditiile in care tot usor se invirte dupa eliberarea franei. Dupa logica mea , fara sa incerc sa subestimez experienta cuiva ( cu atat mai mult cu cit eu sunt posesor de 1150 Rt de putina vreme, deci imi dau si eu cu parerea ... ), cred ca este un neajuns de exploatare . Ori frana este actionata excesiv, ori poate , cine stie, este posibil ca in timpul mersului sa se apese frana de spate involuntar . Personal am ramas uimit de eficacitatea  franei de motor de la RT , chiar si in a VI-a este destul de puternica ( fata de cea avuta - Honda CBR 919 RR). O sa verific si eu temperatura discurilor , poate am aceeasi problema dar nu am sesizat-o inca ... Asfalt uscat !


dap, pai la concluzia asta am ajuns si eu - foarte probabil rider error, sau probleme la exploatare.
owneru' service-ului mi-a zis sa mergem impreuna la o tura de 10 minute si sa merg eu in fata, tura pe care a facut-o si el solo pe mobra mea, si dupa acest experiment etrierul si discul erau cu 10 grade mai calde la mine decat erau la el. concluzia a fost ca, desi nu apas involuntar pe frana spate, as putea folosi mai mult frana de motor, mai ales ca la boxer chiar e destul de puternica.

 

19 hours ago, Sagetatu said:

Salut. Rt 1200 din 2006 cu servofrana. La mine ambele au aceiasi temperatura. Nu cred ca e normal sa fie cea din spate mai fierbinte mai ales ca folosesti mai mult frana pe fata. De cand ai postat pana azi, am verificat si eu pe o distanta de aproape 200km si nu sant decat calde identic. Vezi cum au schimbat lichidul, ce au facut la pistonase ca nu pare a fi ok sa mergi cu discul asa. Se ovalizeaza. 

hmmm, in 2006 cred ca deja e alta generatie de ABS? pe cricul central, cu contactu' pe ultima pozitie (cea unde sunt 'armate' franele), daca invarti in gol roata spate si strangi usor frana fata, se opreste roata spate? la mine da, si asta am inteles ca e comportamentul normal la generatia asta

lichidul a fost schimbat la motohub, nu am stat langa mobra (si nici n-as fi stiut la ce sa ma uit) dar banuiesc ca au folosit procedura din manual (d-aia am si vrut s-o duc la service BMW...)

 

15 hours ago, l.u.v said:

Nu e normal să fie atât de fierbinte.

A umblat cineva la pârghia la pedala frână ca să o acționezi mai sus sau jos? 

Eu am umblat odată și am reglat-o prost, fără să las un joc suficient. Pe loc nu se simțea nimic, dar în mers datorită frânărilor ansamblul se dilata și aveam aceleași simptome pe spate. 

din ce stiu eu, nu s-a umblat la parghia respectiva.

etrierul spate e aproximativ de 2 ori mai incins decat unul din cei 2 din fata.

 

duminica asta am curs de manevrabilitate, organizat de Rider Academy (de fapt d-aia m-am si grabit sa duc mobra la service zilele trecuta), o sa mai intreb si pe acolo ce si cum, referitor la tehnici de exploatare si daca lor li se pare normala temperatura.

Editat de drujbex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

O rugaminte am la voi, daca are cineva de vanzare sau de imprumut un adaptor de priza de BMW. In necunostiinta de cauza am luat pentru priza normala de masina si surpriza surpriza cand am vrut sa il incerc ca nu se potriveste. Sau un hint de unde sa iau?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, lacroyx a spus:

Salutare,

 

O rugaminte am la voi, daca are cineva de vanzare sau de imprumut un adaptor de priza de BMW. In necunostiinta de cauza am luat pentru priza normala de masina si surpriza surpriza cand am vrut sa il incerc ca nu se potriveste. Sau un hint de unde sa iau?

 

Multumesc

 

Îți trebuie un stecher mufă din , este mai mic în diametru decât cel normal, pe care îl poți lega la orice vrei tu (priză normală, combinație de mufă plus usb... etc).

 

Eu mi-am construit așa ceva și funcționează fără probleme.

 

https://piesemotobmw.ro/stecher-mufa-din-typ-bmw.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50 minutes ago, lacroyx said:

Salutare,

 

O rugaminte am la voi, daca are cineva de vanzare sau de imprumut un adaptor de priza de BMW. In necunostiinta de cauza am luat pentru priza normala de masina si surpriza surpriza cand am vrut sa il incerc ca nu se potriveste. Sau un hint de unde sa iau?

 

Multumesc

On 3/6/2021 at 6:15 PM, Barca Lascar said:

 

salutare
eu il am pe cel recomandat in acest citat (sunt deja la nr2, ca pe primul l-am "sutat" din mers si s-a facut tandari)
ti-l pot imprumuta, sunt din bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La 17.06.2021 la 11:27, drujbex a spus:

 

 

Acum 17 ore, drujbex a spus:

 

salutare
eu il am pe cel recomandat in acest citat (sunt deja la nr2, ca pe primul l-am "sutat" din mers si s-a facut tandari)
ti-l pot imprumuta, sunt din bucuresti

Mulțumesc frumos dar întrucât sunt in criza de timp și nu mai am timp de umblat o sa merg pe varianta clasică și o sa folosesc bateria externa. La 20k mAh ar trebui să mă țină bine. Am reușit să fac și Nav VI să încarce traseele și waypointurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi foarte bine poți monta direct pe ghidon o priză dublă usb cu încărcare rapidă pe care o legi direct la bornele bateriei. Bateria externă nu e o soluție. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți. 

Mi-am cumpărat un topcase original BMW și l-am luat cu cheia lui. 

Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. 

Pe YT sunt filmulețe cum se scoate dacă nu ai cheie, dar eu am cheie și pot sa îl deschid/închid, îl dau jos de pe suport. Ar trebui sa fie o metoda de al scoate. 

Poate știe cineva și îmi spune și mie cum se procedează. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, kenedmoto a spus:

Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. 

 

Parerea mea e ca te complici, risti sa strici un lucru bun doar pentru un disconfort minor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.06.2021 la 20:36, lacroyx a spus:

Salutare,

 

O rugaminte am la voi, daca are cineva de vanzare sau de imprumut un adaptor de priza de BMW. In necunostiinta de cauza am luat pentru priza normala de masina si surpriza surpriza cand am vrut sa il incerc ca nu se potriveste. Sau un hint de unde sa iau?

 

Multumesc

https://www.maniamall.ro/adaptor-priza-bricheta-din-la-standard-12-24v-8a-maniamall-cars/    

https://www.maniamall.ro/bricheta-auto-12v-24v-pentru-motociclete-cu-port-usb-rezistent-la-apa/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, 

 

 

Este cineva pe aici care dezmembrează sau are un Block de comenzi stânga pentru un BMW R1200GS 2005, s-a stricat butonul de semnalizare stânga. El este cu ABS, avarii și Trip ca și comenzi. 
 

sau dacă aveți vreunu avariat dar sa aibă butonul funcțional, sau cel de claxon, fiind la fel 😁

Am tot căutat da nu văd dezmembrării 😕
 

multumesc !!

C8C0D277-6731-43A3-B3FC-0DDED8FB736C.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 29.06.2021 la 16:39, kenedmoto a spus:

Salut băieți. 

Mi-am cumpărat un topcase original BMW și l-am luat cu cheia lui. 

Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. 

Pe YT sunt filmulețe cum se scoate dacă nu ai cheie, dar eu am cheie și pot sa îl deschid/închid, îl dau jos de pe suport. Ar trebui sa fie o metoda de al scoate. 

Poate știe cineva și îmi spune și mie cum se procedează. 

Daca intregul mecanism (broasca ce are carcasă) este nituit...

Cam grea treaba, si e f posibil să se lărgească găurile din topcase. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.06.2021 la 17:39, kenedmoto a spus:

Salut băieți. 

Mi-am cumpărat un topcase original BMW și l-am luat cu cheia lui. 

Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. 

Pe YT sunt filmulețe cum se scoate dacă nu ai cheie, dar eu am cheie și pot sa îl deschid/închid, îl dau jos de pe suport. Ar trebui sa fie o metoda de al scoate. 

Poate știe cineva și îmi spune și mie cum se procedează. 

 

Salut!

Daca esti din Bucuresti, cei de la Moto-Hub Motorrad, te pot rezolva cu modificarea in a merge accesul la cutii cu cheia de la contact. Asa am vrut si eu sa cumpar niste sidecase-uri de la BMW si puteau sa faca asta, sa imi potriveasca cheia de la contact de pe un BMW F 700GS, cu accesul la sidecase-uri. Eu inca nu am achizitionat produsele, deci nu pot spune sigur daca e ok sau nu, desi nu am dubii aici, totul se poate pe bani.

 

Nu stiu cum se procedeaza exact, dar stiu sigur ca daca ai ceva bani de dat, cineva sigur te rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.06.2021 la 17:39, kenedmoto a spus:

Salut băieți. 

Mi-am cumpărat un topcase original BMW și l-am luat cu cheia lui. 

Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. 

Pe YT sunt filmulețe cum se scoate dacă nu ai cheie, dar eu am cheie și pot sa îl deschid/închid, îl dau jos de pe suport. Ar trebui sa fie o metoda de al scoate. 

Poate știe cineva și îmi spune și mie cum se procedează. 

Din cite stiu eu, ca sa scoti butucul trebuie sa scoti mai intii o siguranta, pozitionata in capatul interior ( opus locului de introducere a cheii )al butucului . Siguranta este foarte mica, intra pe un canal al butucului si uneori este dificil de observat. Daca reusesti sa scoti din incuietoare butucul, trebuie avut grija ca atunci cind il scoti sa fie cheia introdusa in butuc. Altfel sar toti cateii din butuc. Dupa ce ai scos butucul cu cheia lui introdusa , il invelesti cu banda izolatoare, apoi scoti cheia lui, introduci cheia pe care vrei s-o folosesti si  scoti banda izolatoare. Ulterior  polizezi/pilesti cateii care ies in exterior . Cind toti cateii ( cu cheia a doaua introdusa in butuc ) sunt la nivelul butucului, poti sa montezi la loc butucul. Va functiona cu noua cheie . Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ii iei la pila v-or intra dar nu e calea ok pentru ca odată piliti o sa se poara folosi mai multe chei. Varianta e sa îți comanzi niște căței de schimb și ii potrivești pe cheie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, tzunoi a spus:

Dacă ii iei la pila v-or intra dar nu e calea ok pentru ca odată piliti o sa se poara folosi mai multe chei. Varianta e sa îți comanzi niște căței de schimb și ii potrivești pe cheie. 

Nu vreau sa contrazic... Dar , cateii piliti permit intrarea lor in locas NUMAI pentru cheia care a fost introdusa in butuc la pilire. Daca se foloseste alta cheie, cateii ies in afara butucului si nu permit rasucirea cheii . Prin urmare , dupa pilirea cateilor pe o cheie , cheia devine unica , fiindca numai la acea cheie cateii se retrag la nivelul butucului. Am facut operatia asta de multe ori pentru butuci de la diverse masini  si garantez ca nu se poate folosi decit cheia care a fost in butuc in momentul pilirii. Scuze ca te contrazic, dar stiu ce vorbesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Hello, 

 

revin cu o întrebare :)) 

Motor in cauza 1200gs 2005, am schimbat semnalizările cu unele led na … din când in când la contact îmi apare semnalul de Lampr! In bord, înțeleg că-s leduri.. dar teoretic ar trebui sa fie aprins mereu ăla, nu? De ce face din când in când ?  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, l.u.v a spus:

Trebuiesc înseriate rezistențe pe fire. 

M-am gandit la asta .. speram ca poate exista vreo modalitate de a le "coda" .. sau ceva .. :D  Sper sa ajunga 1 rezistenta pe spate si 1 pe fata. 

Editat de SSR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...