Tsunami Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 V-ati accidentat si ati apelat la SOS. Tu esti aici sa ne povestesti iar Sabina nu mai este, asa ca poate ne spui si noua ca s-a intamplat dupa ce ai sunat de la telefonul SOS? Nimic pentru ca nu am sunat. Stateam ca prostu langa telefon si imi inghiteam saliva ca un bolnav mintal si-mi ziceam, mai e mah amara sau nu? Imi amortise si mana dreapta, putin, adica simteam doar ultimele 2 degete, asa cu intepaturi Deschisesem clapa de "life threatening" de la trackerul prin care ma urmarea mandra prin satelit, gata sa apas butonul. Imi era rau dar nu stiu daca de la amaraciune sau de la reactia intepaturii si imi spuneam ca sunt prost ca merg cu casca deschisa si pe saua din spate, si ca sunt si mai prost ca n-am omorat viespea s-o iau cu mine sa stie ametitii care vin sa ma salveze de ce sunt la pamant. Apoi amareala a inceput sa dispara si in 40 de minute eram ca nou. Cand sa plec a ajuns unu cu motorhome-ul sa ma intrebe daca am un chit de pana ca a inceput sa piarda aer. Am mai stat si cu ala o juma de ora... i-am dat si chit si aer Nu ma asteptam ca ajutorul sa vina in mai putin de o ora. Sa raspund la intrebare, sunt tari cu apa calda care reactioneaza prost la urgente. Una dintre ele este Germania. Eu unul daca m-as baza sa ma salveze altul, stiu doar ca e o chestie de timp. Am butonul de la tracker, am numele si grupa sanguina scrise pe casca si rezervor, si... cam atat. Apropo, nu plang cand imi intra clabuc de la sampon in ochi, , si da mi-ar parea rau de mandra si de chihuahua, de restul mi se rupe.. » Post actualizat in 02 Aug 2017 18:48 Man, condoleante! No offence, te inteleg, incearca sa ma intelegi si tu. Respecte! Am si zis, esti okay. Poate si eu eram altul sa n-o fi stiut. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Inevitabil si topicul asta a ajuns balci... A gresit - cred ca suntem toti de acord. Ii tot puneti la indoiala aptitudinile si abilitatile de a conduce o motocicleta, alegerile etc. Unul zice ca el cauta sa nu cada. De parca ea ar fi cautat altceva! Un mare automobilist (Petre Vristea) scria intr-o carte ca, din masa de oameni care folosesc automobilul, cei mai multi se transporta, putini conduc si cativa piloteaza. Se spune ca sunt motociclisti care au cazut si motoviclisti care nu au cazut inca. Eu v-as cere sa pastram un moment, mai lung daca se poate, de reculegere. Asa "copil tampit" cum acaracterizat-o cineva si cred ca nu peiorativ, nu merita sa o tavalim acum, cand nu se mai afla printre noi, prin noroi. Nu stiu daca scria cel mai frumos dintre toti motociclistii sau se dadea cu motorul cel mai bine dintre toti blogerii, dar cu siguranta nici ea nu a cautat sa cada. De data asta insa nu a reusit si a platit cel mai mare pret. Ce maivreti de la sufletul ei?!? Nici macar nick-ul nu i l-a scris corect decat un singur participant la discutii... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 (editat) DIscutati tot felul de chestii, dati vina pe sistem...mari zmei. Toti suntem smecheri pe tastatura. Hulim sistemul, comentam, ne dam rotunzi si nu facem nimic decat latram la stele (o, da, fac parte si eu din aceasta categorie). De ce nu facem ceva, ca macar fata asta sa nu fi murit degeaba. Sigur nu vom schimba sistemul medical din Romania dar macar am incerca. Oamenii mor in spitale, padurile sun distruse, suntem jefuiti pe fata si noi...comentam pe facebook si forumuri. Cred ca ne meritam soarta. Ma oftic de mor ca s-a dus o fata atat de pasionata. Deci? Ce facem? Nimic, umplem pagini pe forumuri. Super! Am rezolvat problemele. Habar nu am ce ar trebui sa facem, insa eu nu sunt un lider....nu am fost si nici nu voi fi. Sunt o oaie proasta a sistemului. Asta nu e nicio problema. Problema e ca....sunt prea multe oi ca mine. Nu aveti decat sa ziceti ce vreti despre mine. Astazi am iesit la o tura scurta pe serpentine: cred ca am trecut pe langa un accident soldat cu deces, un destept mi-a iesit in fata (dar mergeam ca un "nemotociclist" cu vreo 50 la ora deci nu m-a pus in pericol...ca oricum eram cu mana pe frana inainte sa fie el cu piciorul pe acceleratie), iar vreo 4 au taiat curba iar eu veneam din sens invers...oare daca aveam pe acele curbe 80-90 in loc de 50-60 cum era? Si o ultima intrebare: Rossi ala, credeti ca nu ar putea face o greseala care sa ii aduca moartea? Evident, sansele sunt infime dar o clipa de neatentie poate aduce oricui sfarsitul. Editat August 2, 2017 de sebibv Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Inevitabil si topicul asta a ajuns balci. Nu e niciun balci. eu un schimb civilizat de opinii, de intrebari, de tot ce trebuie sa fie pe un forum. Balciul il fac mereu extremistii, de ambele parti. Din puctul meu de vedere discutia e lamurita. Am primit niste raspunsuri, aici mai printre randuri, pe PM unele mai clare, altele mai putin; dar m-am lamurit cu ce ma interesa. Consider ca am mai invatat ceva. Multumesc. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Cine mai spune ca a învățat ceva de aici, minte cu talent Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Stiu, sfaturile mele nu sunt bune, caci nu am decat un parlit de cb 500 asa cum zicea ea in urma cu un pic de timp, nu mult. Eu inca sunt in viata! Rautate pura fara nici un sens. » Post actualizat in 02 Aug 2017 19:19 Cine mai spune ca a învățat ceva de aici, minte cu talent +1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Am cunoscut-o pe Sabina si in memoria mea va ramane o fata vesela careia ii placea sa mearga cu motocicleta. Aceeasi pasiune pe care o avem si care uneori, pe langa satisfactii ne aduce si astfel de momente. Mergem cu motociclete si facem greseli, nu doar automobilistii gresec, sa-mi spuna mie un motociclist ca nu a gresit si nu a avut macar un moment critic, cand putea sa se intample o tragedie, diferenta a fost facuta de noroc, inspiratie sau cum vreti sa-i spuneti voi...'' talent''. Realitate e alta, in momente de criza poate sa apara panica si in acel moment poti sa ai experienta, o mie de cursuri ca nu te salveaza, asa ca, hai sa nu mai blamam, sa ne rugam pentru sufletul ei si sa multumim ca nu am fost noi in locul ei.... Sa ai asphalt bun in calatoria da spre ceruri............ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi M Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Salutare tuturor, așa cum a mai scris un coleg cu câteva posturi în urma, mâine la 6:45 ( prima benzinarie Mol inainte de intrare pe autostrada soarelui / theodor pallady 66) se pleacă spre Brăila. Cine dorește să participe este binevenit. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 RIP, Dacă nu băgai referințe as fi crezut ca ești imparțială și discuți la rece, eu nu o știam și nu te știu , evident , însă ma frapează dorința de a-ți manifesta "obiectivitatea" pe tonul și topicul nepotrivit unui asemenea moment. O pun pe seama vârstei și nu a experienței așa cum crezi ca le știi pe toate, se poate sa te înșeli o singura data.nu mai e aici sa îți țină piept! Nu e cazul sa încerci monologuri... ma indispune orice veste ca asta, cu toate ca nu cunosc persoanele in cauza, așa sunt eu, nu pot sa ucid un fluture.. Spre deosebire de multi motociclisti care au mierlit-o sau au avut accidente grave, ea a avut foarte multe semne care sa ii spuna ca sunt anumite lucruri pe care nu le poate face - in speta, motociclismul. Spre deosebire de altii, a avut foarte multi oameni pe langa ea care sa ii spuna sa incerce circuitul pentru testarea limitelor, sa incerce sa practice enduro si sa lase strada... A ales sa nu tina cont de semne, sa nu ia in seama accidentele pe care le-a provocat sau situatiile in care s-a bagat singura, din pacate pentru ea, pentru familie si pentru prietenii ei... Pentru referinta: /index.php?/topic/679956-patzanii-in-trafic/?p=3578726 /index.php?/topic/679956-patzanii-in-trafic/?p=3579277 Pe de alta parte, se vede ipocrizia multora pe aici... Pe alte topicuri cu accidente daca facea un necunoscut asta, ii spuneati ca e pericol pe strada, ca e tampit ca si-a luat un motor mai mare in conditiile in care a avut accidente cu motoare mai mici etc... Fiti impartiali si incercati sa judecati la rece, chiar daca e greu. Din orice accident e cate ceva de invatat. Si cel mai important este ca trebuie sa tii cont de alegerile pe care le faci pentru ca la un moment dat o sa provoci suferinta celor apropiati... Pacat... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draganc Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 (editat) Unii oameni merg,bine,prudent,sigur,cand sunt singuri!Si total diferit cand sunt in grup!Mai ales cand e format din unii experimentati,rapizi cu motoare puternice! Trebuie sa fi nebun sau sa devi imprudent ca sa te ti dupa Ianachim,Mihai Varadero,DoruBMW sau altii de nivelul lor!Devoratori a mii de kilometrii la viteze ilegale! De asta e bine ca incepatorii sa mearga cu incepatorii ,avansatii cu avansatii,racerii cu racerii,nebunii cu nebunii si tot asa! Poate Freja a bravat stiinduse filmata si alaturi de un motociclist experimentat ca Marius!Cine stie? Dar tragedia are finalul asta din motive de sistem!Cu un sistem sanatos in cateva zile o certam ,o dojeneam aici pe forum in mica noastra lume motociclista! pe Ianachim si pe DoruBMW nu am avut onoarea sa-i cunosc si sa impart kilometri cu ei, dar cu Mihai Varadero sincer am facut multi si de neuitat kilometri si nu doar in conditii optime de drum sau de trafic. Nu stiu care sunt limitele tale si ce intelegi tu prin viteza, dar pot sa iti spun ca in toate drumurile pe care le-am facut impreuna, din grupul nostru de 5-6 motoare pot spune ca el a fost moderatorul la propriu al grupului, si de foarte multe ori a temperat pe multi dintre noi atunci cand se suia adrenalina la capul vreunuia din noi. In plus, cred ca mai toti suntem foarte viteji aici cand dam din clape, dar cand iesim acolo in strada si suntem doar noi cu demonii nostri in fata acceleratiei si a franei, sincer nu prea stiu cati au 100% puterea de a echilibra absolut dozajul si viteza cu care trage atat de una cat si de cealalta, si exact atunci cand trebuie. Asa ca sincer, nu cred ca suntem nici unul capabili si vrednici de a da sfaturi si cu atat mai putin de a judeca. Singurul lucru pe care trebuie sa il facem de fiecare data cand bagam cheia in contact este sa ne punem o oglinda mare in fata, si mai mult de atat, sa ne fie frica si sa respectam fierul pe care incalecam. Pentru ca fizica se aplica exact la fel pentru fiecare, si in sportul asta din pacate, nu poti baga decat o singura fisa. Asfalt uscat si sa belim ochii bine, ca tot ce ni se intampla ni se datoreaza in exclusivitate, oricat am vrea sa dam vina pe conserve, pe uleiuri, si alte un milion de alte motive pentru care credem noi ca ne tavalim, fie ca vrem sau nu sa acceptam acest lucru Editat August 2, 2017 de draganc Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 (editat) Mie îmi place să văd fete pe motoare, fie pasagere, fie la ghidon. Am și format cîteva. Sunt rarități cele dispuse să iasă din zona de confort tipic feminină, de risc cât mai redus, dar cu atât mai speciale cele care „o comit” și mai au și talent. Probabil că pentru toate e mai dificil decît pentru noi bărbații să-și asume statutul de motociclist. Sunt mult mai puține decăt noi și probabil și mai puțin dispuse să se ajute reciproc. Iar când dau de un bărbat, reținerea lor e cu atît mai firească. Pentru mine a fost o întîlnire agreabilă și încerc s-o cunosc acum din ce povestiți voi. Probabil că ar fi avut nevoie de un prieten motociclist experimentat care s-o învețe să meargă mai bine, să fie mai sigură de ea, dar n-o fi fost să fie. Ea m-a abordat în benzinărie, mă mai întîlnise odată și mă știa de pe forum, îmi citise poveștile de călătorii. Acum îmi pare rău că n-am invitat-o la o cafea să fi povestit mai mult. Avea o atitudine rezervată, timidă și n-am vrut să forțez. Mi-a spus că a făcut și ea cu succes cîteva ture prin Europa și că e foarte pasionată de motociclism și călătorii, că are un blog. Am întrebat-o de ce umblă singură și mi-a răspuns că așa e mai bine. Sunt în măsură s-o înțeleg pentru că adesea procedez și eu la fel, fără să prezum că motivele ar coincide. Eu am umblat și umblu în toate felurile și combinațiile nu sunt neapărat un singuratic, dar cred că ea era. Poate că și puțin complexată, nu știu din ce motiv, dar așa părea. Mi se pare extrem de relevant postul lui Kriminal, e cheia înțelegerii a ceea ce s-a întîmplat. Știindu-se filmată și cumva în centrul atenției colegului motociclist a forțat puțin și a mai avut și ghinion cu curba melc și simultan cu mașina pe contrasens, poate chiar o problemă mecanică la frână. Nu mi se pare ok să vă referiți la antecedente, mai ales în condițiile cînd fata umbla de regulă singură și nu prea avea de la cine să învețe să se dea mai bine. Teoretic avea tot timpul înainte. Teoretic mulți dintre noi puteau s-o sfîrșească la prima sau la a 3-a trântă. Unii dintre noi sunt mai dotați, alții mai puțin, unii mai norocoși. Iar aceia n-ar trebui să acuze cu atîta ușurință Unii dintre noi sunt mai sociabili, alții mai dificili. Cu toții suntem motocicliști. Sabina a făcut o greșeală și a avut ghinion, cam atât. Din păcate nu e nici prima și nu va fi nici ultima. Avem în mod sigur cu o motociclistă pasionată mai puțin. Fotografia n-o șterg, e o fotografie reușită a fetei, probabil printre ultimele și evocă un moment plăcut de pit stop pentru 2 călători. Condoleanțe familiei și prietenilor! RIP Sabina! Editat August 2, 2017 de Galen Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 Cum nu era deloc in firea ei sa se expuna e posibil sa fi vrut filmarea pentru a studia ulterior cum merge. Nu stiu, e doar o presupunere. Din cecam citit a mers si impreuna cu niste "legende moto", nu cred ca asta i-a lipsit, mai degraba a fost un concurs de imprejurari total nefericit. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 probabil filmarea aia a surprins momentul nefericit..... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 3, 2017 Autor Share Postat August 3, 2017 Pe de alta parte, se vede ipocrizia multora pe aici... Pe alte topicuri cu accidente daca facea un necunoscut asta, ii spuneati ca e pericol pe strada, ca e tampit ca si-a luat un motor mai mare in conditiile in care a avut accidente cu motoare mai mici etc... Fiti impartiali si incercati sa judecati la rece, chiar daca e greu. Din orice accident e cate ceva de invatat. Si cel mai important este ca trebuie sa tii cont de alegerile pe care le faci pentru ca la un moment dat o sa provoci suferinta celor apropiati... Pacat... Nu prea este ipocrizie, cred ca lucrurile se desfasora normal aici. Este pur si simplu un accident Nu prea pot sa empatizez cu unu' care merge cu 230 in localitate si-i intoarce o masina in fata. La fel, nici cu unul care depaseste coloana pe contrasens si brusc ii face unu stanga-n fata. Si exemplele pot continua, intelegi tu ce vreau sa zic. Aici este pur si simplu un accident in care cineva a gresit. A gresit asa cum gresim si noi cand mergem pe moto. Sunt greseli personale pe care le facem cand ne mai ia valul. Eu pana acum nu prea am intalnit motociclisti care sa se fi intors dintr-o plimbare si sa f mers perfect - ba greseli personale, ba incalcari flagrante ale codului rutier, ba fortat o depasire samd. Dar uite ca o gresala destul de mica si des intalnita, cumulata cu alti factori ce au tinut mai mult sau mai putin de Sabina, a dus la o asemenea nenorocire. Nimeni nu merita sa moara, indiferent cat de bine sau de prost merge pe moto. Ce avem de invatat de aici, daca e sa o luam asa? Cred ca ar trebui sa ne gandim mai mult la faptul ca si o mica greasala poate fi fatala. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 (editat) Eu as fi franat numai fata odata intrat pe curba. Motocicleta ar fi ramas stabila pe curba. Daca ai sa franezi fata in curba, ai sa mori! Nu! Motocicleta nu ramane stabila, daca vei actiona frana in interiorul virajului. Dimpotriva! Se ridica si te arunca pe contrasens (a nu se confunda cu trailbreaking-ul care este altceva si care oricum nu este recomandat pe sosele). Pentru ajustarea vitezei pe viraj sau corectii de trasa, se actioneaza exclusiv frana spate. Foarte usor!!! Altfel pierzi spatele si o sfarsesti la fel. Cartea lui Keith Code "Twist of the Wrist", ar trebui sa fie biblia oricarui motociclist. Si mai sunt si altele mai noi. Speedy.K are dreptate, daca nu vom incerca sa intelegem cu obiectivitate, care sunt cauzele care duc la asemenea nenorociri, nu vom invata nimic si vom continua sa ocupam prematur locurile in cimitire... Editat August 3, 2017 de xt600 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Eu nu lucrez dupa cartile altora fie ei si Keith Code... eu scriu km de carti... personale. Momentan doar 50.000 km caci doar atat s-a putut pe motor deocamdata. Nu e mult, am inceput tarziu si sunt si alte obligatii... dar mai vin...Ma grabesc ince,t catinel... copacel... altfel ajung pe aici subiect de discutii...Hai sa lasam discutiile in contradictoriu si lectiile, fiecare cu tehnologia lui... scopul e unul singur, sa ajungem intregi acasa! Acum sa lasam sptiu de dicutie celor ce doresc sa se organizeze pentru drumul spre Braila. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Spre deosebire de multi motociclisti care au mierlit-o sau au avut accidente grave, ea a avut foarte multe semne care sa ii spuna ca sunt anumite lucruri pe care nu le poate face - in speta, motociclismul. Spre deosebire de altii, a avut foarte multi oameni pe langa ea care sa ii spuna sa incerce circuitul pentru testarea limitelor, sa incerce sa practice enduro si sa lase strada... A ales sa nu tina cont de semne, sa nu ia in seama accidentele pe care le-a provocat sau situatiile in care s-a bagat singura, din pacate pentru ea, pentru familie si pentru prietenii ei... Pentru referinta: /index.php?/topic/679956-patzanii-in-trafic/?p=3578726 /index.php?/topic/679956-patzanii-in-trafic/?p=3579277 Pe de alta parte, se vede ipocrizia multora pe aici... Pe alte topicuri cu accidente daca facea un necunoscut asta, ii spuneati ca e pericol pe strada, ca e tampit ca si-a luat un motor mai mare in conditiile in care a avut accidente cu motoare mai mici etc... Fiti impartiali si incercati sa judecati la rece, chiar daca e greu. Din orice accident e cate ceva de invatat. Si cel mai important este ca trebuie sa tii cont de alegerile pe care le faci pentru ca la un moment dat o sa provoci suferinta celor apropiati... Pacat... Cam atat ar mai fi de precizat.Nu o cunosteam personal dar din ce am citit,cunoscand oamenii care au postat, aroganta si incapatanarea nu fac casa buna cu motociclismul.Ghinion sau servicii medicale slabe, totul depinde de pregatirea si norocul pe care-l ai.Cu norocul este loterie dar sfaturile venite de la oameni vechi in ale moto sunt aur curat pentru cineva care doreste sa evolueze.Mers calm sau rupt in doua fiecare sfarseste pe mana lui si ma repet, diferenta o face pregatirea. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 @Speedy.K: Ieftin și scârbos caracter poți sa fii. Ești penibil este puțin spus. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Ok, daca subtitlul sectiunii de accidente este "sa invatam din greselile altora" vin si eu cu un sfat, doua, din experienta mea pe doua roti de pana acum: - pentru cei care sunt speriati sa franeze cu fata in viraj, cu moto inclinata, eu chiar insist sa se depaseasca aceasta frica si sa experimenteze fiecare cum se comporta motocicleta in acel moment. Singurele conditii sunt: atentie la starea asfaltului si finete in actionarea franei fata; - sa inclini motocicleta si mai mult, atunci cand vezi ca virajul in care te-ai inscris se tot strange (pornesc de la presupunerea ca viteza la intrare este destul de mare pentru virajul respectiv), dpmdv este o abordare gresita pentru strada. Parerea mea este ca aceasta tehnica nu prea iti mai lasa rezerva in caz de neprevazut. Personal prefer tehnica de a indrepta motocicleta si a frana mai hotarat, ori franat mai fin cu fata si spatele cu motocicleta usor inclinata, pana cand ajung la o viteza in limita mea de confort. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Spre deosebire de multi motociclisti care au mierlit-o sau au avut accidente grave, ea a avut foarte multe semne care sa ii spuna ca sunt anumite lucruri pe care nu le poate face - in speta, motociclismul. Spre deosebire de altii, a avut foarte multi oameni pe langa ea care sa ii spuna sa incerce circuitul pentru testarea limitelor, sa incerce sa practice enduro si sa lase strada... A ales sa nu tina cont de semne, sa nu ia in seama accidentele pe care le-a provocat sau situatiile in care s-a bagat singura, din pacate pentru ea, pentru familie si pentru prietenii ei... Pentru referinta: /index.php?/topic/679956-patzanii-in-trafic/?p=3578726 /index.php?/topic/679956-patzanii-in-trafic/?p=3579277 Pe de alta parte, se vede ipocrizia multora pe aici... Pe alte topicuri cu accidente daca facea un necunoscut asta, ii spuneati ca e pericol pe strada, ca e tampit ca si-a luat un motor mai mare in conditiile in care a avut accidente cu motoare mai mici etc... Fiti impartiali si incercati sa judecati la rece, chiar daca e greu. Din orice accident e cate ceva de invatat. Si cel mai important este ca trebuie sa tii cont de alegerile pe care le faci pentru ca la un moment dat o sa provoci suferinta celor apropiati... Pacat... Fara cuvinte... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 (editat) ..n-a alunecat pe o pata de ulei ci a gresit ceva. Eu vreau sa inteleg ce a gresit (si asta am inteles din povestea lui Marius) si DE CE a gresit. Ca sa nu fac aceleasi greseli daca o fi vreodata. Poate o sa fac altele, dar as vrea sa nu le repet nici pe ale mele din trecut, nici pe ale altora. A gresit pentru ca semnalizarile din curbe sunt la misto puse. Cine a fost atent la ele prin tarile civilizate putea sa observe ca mai multe sageti intr-o curba iti tranzmit pericolul. La noi sunt 3 sageti orice curba ar fi, normal ca incepi sa le ignori.. ? Ca sa inteleg DE CE s-a intamplat ce s-a intamplat. Daca ar fi facut cursul recomandat de Cesar, cu siguranta ar fi prins si ce face doar ffranarea cu roata spate pe o curba. De aceea recomand ca toti cei ce merg cu o motocicleta, sa foloseasca in timpul liber si o bicicleta (si nu d-aia de apartament) Aia e.. cand inteligenta iti absoarbe viitorul si prinzi foarte multa incredere in tine, incapatanarea creste proportional. Spre deosebire de multi motociclisti care au mierlit-o sau au avut accidente grave, ea a avut foarte multe semne care sa ii spuna ca sunt anumite lucruri pe care nu le poate face - in speta, motociclismul. Spre deosebire de altii, a avut foarte multi oameni pe langa ea care sa ii spuna sa incerce circuitul pentru testarea limitelor, sa incerce sa practice enduro si sa lase strada... A ales sa nu tina cont de semne, sa nu ia in seama accidentele pe care le-a provocat sau situatiile in care s-a bagat singura, din pacate pentru ea, pentru familie si pentru prietenii ei... Aici Pe de alta parte, se vede ipocrizia multora pe aici... Tu, oamenii, cainii si ipocrizia. Mai bine las-o asa Cine mai spune ca a învățat ceva de aici, minte cu talent La tastatura inveti, la ghidon ..uiti. Realitate e alta, in momente de criza poate sa apara panica si in acel moment poti sa ai experienta, o mie de cursuri ca nu te salveaza.. Singurul element din capul tau ce functioneaza continuu si multi il ignora este subconstientul. Ala iti dicteaza ce sa faci in momente de panica si te salveaza sau nu. Cursurile si experientele moto il vor ajuta pe creier sa te scoata din incurcatura, asa ca nu mai vorbi prostii. Daca nu faceai la scoala matematica, acum calculai precum tiganii ursari cat face fieru' vechi Editat August 3, 2017 de ZaiR Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 @Beatrice- cata rautate poate zace in tine... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 (editat) Nu am cunoscut-o personal, ba chiar ne-am și înțepat colegial și la nivel de gluma pe câteva topicuri. Asta nu înseamnă că nu mă urmărește întâmplarea aceasta din momentul din care am citit-o prima data acum câteva nopți. Nu cred ca am mai mers atât de încet de la începuturile mele pe 2 roti. Nu știu câți dintre voi aveți copiii si/sau cați dintre voi ați pierdut pe cineva apropiat de curind. Exista șanse foarte mari ca familia (prietenii de drum nu am nici un dubiu) sa citească acest topic. In condițiile acestea și în condițiile în care orice motociclist decent a înțeles din (maxim) primele 3 pagini ce s-a întâmplat, plătitul de polițe unui om care nu mai este printre noi sau analiza asta de dragul "invitatului ceva" este foarte... și nu mai zic cum, fiindca risc sa derapez un topic care trebuie sa aibă scopul de a ii oferi ultimele nostre mesaje și de a ii păstra, cumva, ultima amintire despre ea aici. Trist eveniment. Drumuri bune, colega! Familiei și cunoscuților, toată puterea și tăria din lume... Editat August 3, 2017 de DeVazut_TM Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 analiza asta de dragul "invitatului ceva" este foarte... și nu mai zic cum, fiindca risc sa derapez un topic care trebuie sa aibă scopul de a ii oferi ultimele nostre mesaje și de a ii păstra, cumva, ultima amintire despre ea aici. Oameni buni, pana n-o sa avem analize la rece ale accidentelor, o sa murim ca mustele... in continuare. Sa incerc eu: Stim: cauza accidentului: intrare in curba cu viteza prea mare (pentru pilot/drum/etc). Nu stim de ce, insa revin indata. Stim: ambulanta a venit intr-un timp rezonabil pentru locul accidentului. Mai stim ca nimeni n-a recunoscut in timp util seriozitatea situatiei pentru a solicita elicopter. Nu stim daca pericolul iminent era evident, vizibil, sau mascat. Stim ca a fost dusa pe proceduri la cel mai apropiat spital, unde stim ca nu exista personalul si aparatura necesara. Realitatea asta este: daca iei o trauma cu risc vital pe coclauri, ai nevoie de bafta ca sa supravietuiesti, nu de ghinion ca sa te duci. Revenind la "de ce" - intrebarea al carui raspuns ne poate ajuta pe toti sa nu patim la fel. Unii spuneti ca mergea incet si prudent. Altii spun c-a avut un numar semnificativ de incidente. Mie personal (si n-am cunoscut-o) combinatia asta imi sugereaza ca evalua gresit riscurile. Nu o greaseala de o secunda, nu nepricepere, nu lipsa de talent, nu (neaparat) lipsa de antrenament. Treaba asta o vad des exprimata aici: toata lumea cade, e vina altuia, sa dea cu piatra cine n-a gresit niciodata, samd. Si nu ne ajuta... Ce as invata eu de aici, in ordinea importantei: 1. Nu exista cazatura fara risc 2. Pe drumul public nu pilotezi la limita, ci mult sub 3. Cu cat esti mai departe de orasele mari, cu atat asistenta medicala va veni mai tarziu si va fi de calitate mai proasta 4. Niciodata nu pleci de la ideea ca ce nu vezi e ok. Acum n-o sa mai stim ce-a calculat gresit Sabina: ca viteza e suficient de mica, ca curba e mai larga, ca nu va veni nimeni din fata sau o combinatie a acestora. Condoleante familiei si cunoscutilor Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 @Speedy.K: Ieftin și scârbos caracter poți sa fii. Ești penibil este puțin spus. Ai ajuns prea tarziu, mestere, caravana a plecat cam cu o pagina in urma. Da' tu continua sa urli la luna, poate trece alta caravana ca si te lipesti de ea. » Post actualizat in 03 Aug 2017 09:21 A gresit pentru ca semnalizarile din curbe sunt la misto puse. Cine a fost atent la ele prin tarile civilizate putea sa observe ca mai multe sageti intr-o curba iti tranzmit pericolul. La noi sunt 3 sageti orice curba ar fi, normal ca incepi sa le ignori.. Perfect adevarat. De-aia am si spus ca motociclistul pe DN-uri la noi nu se compara cu motociclitul pe DN-uri la ei. In Austria pe DN-urile cu curbe fara vizibilitate, cum sunt alea de pe vai de rauri de munte, sunt chiar semne care atentioneaza soferii ca s-ar putea sa vina motociclisti de dupa curba ascunsa de versantul stancos. Parapetii suplimentari de cauciuc inserati in aia de tabla, atentionarile la treceri peste scurgeri sau canale metalice cu aderenta scazuta...pfuaaam rai, ce sa zic. La noi nici asfalt n-avem, daramite toate sistemele astea pentru cresterea sigurantei. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate