Sari la conținut

Accident mortal Sabina -Northern Freyja


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

Pai sa si invatam ceva...Ar mai fi ceva...Banuiesc ca : s-a speriat si a franat cu fata + spate in curba aceea. Asta a facut ca motocicleta sa se ridice si sa o duca pe contrasens. Eu as fi franat numai fata odata intrat pe curba. Motocicleta ar fi ramas stabila pe curba. Nu ca eu nu as fi gresit de nenumarate ori...dar am mai avut inca o sansa ca voi toti... Din pacate, ale ei s-au terminat atunci, acolo... Cheia, mereu e sa nu te grabesti, sa te asiguri de doua ori, sa te temperezi atunci cand te mananca palma, mai ales unde nu ai vizibilitate completa. Stiu, sfaturile mele nu sunt bune, caci nu am decat un parlit de cb 500 asa cum zicea ea in urma cu un pic de timp, nu mult. Eu inca sunt in viata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 306
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca n-am sti toti ca esti o maaaare scorpie mai ca as fi de acord cu tine.

 

 

Cateodata o iubesc si pe ea, cateodata nu. Dupa ultimul post, da.., :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca : s-a speriat si a franat cu fata + spate in curba aceea. Asta a facut ca motocicleta sa se ridice si sa o duca pe contrasens.

Eronat, Marius a spus clar: "A văzut mașina, s-a speriat și a frânat. Motocicleta a căzut și s-a dus direct în colțul mașinii" Deci nu s-a indreptat si a pierdut fata si s-a dus taras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-ati accidentat si ati apelat la SOS. Tu esti aici sa ne povestesti iar Sabina nu mai este, asa ca poate ne spui si noua ca s-a intamplat dupa ce ai sunat de la telefonul SOS?

 

 

Nimic pentru ca nu am sunat.

Stateam ca prostu langa telefon si imi inghiteam saliva ca un bolnav mintal si-mi ziceam, mai e mah amara sau nu?

 

Imi amortise si mana dreapta, putin, adica simteam doar ultimele 2 degete, asa cu intepaturi

Deschisesem clapa de "life threatening" de la trackerul prin care ma urmarea mandra prin satelit, gata sa apas butonul.

Imi era rau dar nu stiu daca de la amaraciune sau de la reactia intepaturii si imi spuneam ca sunt prost ca merg cu casca deschisa si pe saua din spate, si ca sunt si mai prost ca n-am omorat viespea s-o iau cu mine sa stie ametitii care vin sa ma salveze de ce sunt la pamant.

 

Apoi amareala a inceput sa dispara si in 40 de minute eram ca nou.

Cand sa plec a ajuns unu cu motorhome-ul sa ma intrebe daca am un chit de pana ca a inceput sa piarda aer.

Am mai stat si cu ala o juma de ora... i-am dat si chit si aer

 

 

Nu ma asteptam ca ajutorul sa vina in mai putin de o ora.

 

Sa raspund la intrebare, sunt tari cu apa calda care reactioneaza prost la urgente.

Una dintre ele este Germania.

 

Eu unul daca m-as baza sa ma salveze altul, stiu doar ca e o chestie de timp.

Am butonul de la tracker, am numele si grupa sanguina scrise pe casca si rezervor, si... cam atat.

Apropo, nu plang cand imi intra clabuc de la sampon in ochi, :), si da mi-ar parea rau de mandra si de chihuahua, de restul mi se rupe..

» Post actualizat in 02 Aug 2017 18:48

Man, condoleante! No offence, te inteleg, incearca sa ma intelegi si tu.

Respecte!

 

 

Am si zis, esti okay.

Poate si eu eram altul sa n-o fi stiut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inevitabil si topicul asta a ajuns balci... A gresit - cred ca suntem toti de acord. Ii tot puneti la indoiala aptitudinile si abilitatile de a conduce o motocicleta, alegerile etc. Unul zice ca el cauta sa nu cada. De parca ea ar fi cautat altceva! Un mare automobilist (Petre Vristea) scria intr-o carte ca, din masa de oameni care folosesc automobilul, cei mai multi se transporta, putini conduc si cativa piloteaza. Se spune ca sunt motociclisti care au cazut si motoviclisti care nu au cazut inca. Eu v-as cere sa pastram un moment, mai lung daca se poate, de reculegere. Asa "copil tampit" cum acaracterizat-o cineva si cred ca nu peiorativ, nu merita sa o tavalim acum, cand nu se mai afla printre noi, prin noroi. Nu stiu daca scria cel mai frumos dintre toti motociclistii sau se dadea cu motorul cel mai bine dintre toti blogerii, dar cu siguranta nici ea nu a cautat sa cada. De data asta insa nu a reusit si a platit cel mai mare pret. Ce maivreti de la sufletul ei?!? Nici macar nick-ul nu i l-a scris corect decat un singur participant la discutii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DIscutati tot felul de chestii, dati vina pe sistem...mari zmei. Toti suntem smecheri pe tastatura. Hulim sistemul, comentam, ne dam rotunzi si nu facem nimic decat latram la stele (o, da, fac parte si eu din aceasta categorie). De ce nu facem ceva, ca macar fata asta sa nu fi murit degeaba. Sigur nu vom schimba sistemul medical din Romania dar macar am incerca.

Oamenii mor in spitale, padurile sun distruse, suntem jefuiti pe fata si noi...comentam pe facebook si forumuri. Cred ca ne meritam soarta.

 

Ma oftic de mor ca s-a dus o fata atat de pasionata.

Deci? Ce facem? Nimic, umplem pagini pe forumuri. Super! Am rezolvat problemele. Habar nu am ce ar trebui sa facem, insa eu nu sunt un lider....nu am fost si nici nu voi fi. Sunt o oaie proasta a sistemului. Asta nu e nicio problema. Problema e ca....sunt prea multe oi ca mine.

 

Nu aveti decat sa ziceti ce vreti despre mine.

 

Astazi am iesit la o tura scurta pe serpentine: cred ca am trecut pe langa un accident soldat cu deces, un destept mi-a iesit in fata (dar mergeam ca un "nemotociclist" cu vreo 50 la ora deci nu m-a pus in pericol...ca oricum eram cu mana pe frana inainte sa fie el cu piciorul pe acceleratie), iar vreo 4 au taiat curba iar eu veneam din sens invers...oare daca aveam pe acele curbe 80-90 in loc de 50-60 cum era?

 

 

Si o ultima intrebare: Rossi ala, credeti ca nu ar putea face o greseala care sa ii aduca moartea? Evident, sansele sunt infime dar o clipa de neatentie poate aduce oricui sfarsitul.

Editat de sebibv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inevitabil si topicul asta a ajuns balci.

Nu e niciun balci. eu un schimb civilizat de opinii, de intrebari, de tot ce trebuie sa fie pe un forum.

Balciul il fac mereu extremistii, de ambele parti.

 

Din puctul meu de vedere discutia e lamurita. Am primit niste raspunsuri, aici mai printre randuri, pe PM unele mai clare, altele mai putin; dar m-am lamurit cu ce ma interesa. Consider ca am mai invatat ceva.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Stiu, sfaturile mele nu sunt bune, caci nu am decat un parlit de cb 500 asa cum zicea ea in urma cu un pic de timp, nu mult. Eu inca sunt in viata!

Rautate pura fara nici un sens.

» Post actualizat in 02 Aug 2017 19:19

Cine mai spune ca a învățat ceva de aici, minte cu talent 😊

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cunoscut-o pe Sabina si in memoria mea va ramane o fata vesela careia ii placea sa mearga cu motocicleta. Aceeasi pasiune pe care o avem si care uneori, pe langa satisfactii ne aduce si astfel de momente. Mergem cu motociclete si facem greseli, nu doar automobilistii gresec, sa-mi spuna mie un motociclist ca nu a gresit si nu a avut macar un moment critic, cand putea sa se intample o tragedie, diferenta a fost facuta de noroc, inspiratie sau cum vreti sa-i spuneti voi...'' talent''.

Realitate e alta, in momente de criza poate sa apara panica si in acel moment poti sa ai experienta, o mie de cursuri ca nu te salveaza, asa ca, hai sa nu mai blamam, sa ne rugam pentru sufletul ei si sa multumim ca nu am fost noi in locul ei....

Sa ai asphalt bun in calatoria da spre ceruri............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, așa cum a mai scris un coleg cu câteva posturi în urma, mâine la 6:45 ( prima benzinarie Mol inainte de intrare pe autostrada soarelui / theodor pallady 66) se pleacă spre Brăila. Cine dorește să participe este binevenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

RIP,

 

Dacă nu băgai referințe as fi crezut ca ești imparțială și discuți la rece, eu nu o știam și nu te știu , evident , însă ma frapează dorința de a-ți manifesta "obiectivitatea" pe tonul și topicul nepotrivit unui asemenea moment. O pun pe seama vârstei și nu a experienței așa cum crezi ca le știi pe toate, se poate sa te înșeli o singura data.nu mai e aici sa îți țină piept! Nu e cazul sa încerci monologuri... ma indispune orice veste ca asta, cu toate ca nu cunosc persoanele in cauza, așa sunt eu, nu pot sa ucid un fluture..

 

 

Spre deosebire de multi motociclisti care au mierlit-o sau au avut accidente grave, ea a avut foarte multe semne care sa ii spuna ca sunt anumite lucruri pe care nu le poate face - in speta, motociclismul. Spre deosebire de altii, a avut foarte multi oameni pe langa ea care sa ii spuna sa incerce circuitul pentru testarea limitelor, sa incerce sa practice enduro si sa lase strada... A ales sa nu tina cont de semne, sa nu ia in seama accidentele pe care le-a provocat sau situatiile in care s-a bagat singura, din pacate pentru ea, pentru familie si pentru prietenii ei...

 

Pentru referinta:

/index.php?/topic/679956-patzanii-in-trafic/?p=3578726

/index.php?/topic/679956-patzanii-in-trafic/?p=3579277

 

 

Pe de alta parte, se vede ipocrizia multora pe aici... Pe alte topicuri cu accidente daca facea un necunoscut asta, ii spuneati ca e pericol pe strada, ca e tampit ca si-a luat un motor mai mare in conditiile in care a avut accidente cu motoare mai mici etc...

Fiti impartiali si incercati sa judecati la rece, chiar daca e greu. Din orice accident e cate ceva de invatat. Si cel mai important este ca trebuie sa tii cont de alegerile pe care le faci pentru ca la un moment dat o sa provoci suferinta celor apropiati... Pacat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii oameni merg,bine,prudent,sigur,cand sunt singuri!Si total diferit cand sunt in grup!Mai ales cand e format din unii experimentati,rapizi cu motoare puternice!

Trebuie sa fi nebun sau sa devi imprudent ca sa te ti dupa Ianachim,Mihai Varadero,DoruBMW sau altii de nivelul lor!Devoratori a mii de kilometrii la viteze ilegale!

De asta e bine ca incepatorii sa mearga cu incepatorii ,avansatii cu avansatii,racerii cu racerii,nebunii cu nebunii si tot asa!

Poate Freja a bravat stiinduse filmata si alaturi de un motociclist experimentat ca Marius!Cine stie?

Dar tragedia are finalul asta din motive de sistem!Cu un sistem sanatos in cateva zile o certam ,o dojeneam aici pe forum in mica noastra lume motociclista!

pe Ianachim si pe DoruBMW nu am avut onoarea sa-i cunosc si sa impart kilometri cu ei, dar cu Mihai Varadero sincer am facut multi si de neuitat kilometri si nu doar in conditii optime de drum sau de trafic. Nu stiu care sunt limitele tale si ce intelegi tu prin viteza, dar pot sa iti spun ca in toate drumurile pe care le-am facut impreuna, din grupul nostru de 5-6 motoare pot spune ca el a fost moderatorul la propriu al grupului, si de foarte multe ori a temperat pe multi dintre noi atunci cand se suia adrenalina la capul vreunuia din noi. In plus, cred ca mai toti suntem foarte viteji aici cand dam din clape, dar cand iesim acolo in strada si suntem doar noi cu demonii nostri in fata acceleratiei si a franei, sincer nu prea stiu cati au 100% puterea de a echilibra absolut dozajul si viteza cu care trage atat de una cat si de cealalta, si exact atunci cand trebuie. Asa ca sincer, nu cred ca suntem nici unul capabili si vrednici de a da sfaturi si cu atat mai putin de a judeca. Singurul lucru pe care trebuie sa il facem de fiecare data cand bagam cheia in contact este sa ne punem o oglinda mare in fata, si mai mult de atat, sa ne fie frica si sa respectam fierul pe care incalecam. Pentru ca fizica se aplica exact la fel pentru fiecare, si in sportul asta din pacate, nu poti baga decat o singura fisa. Asfalt uscat si sa belim ochii bine, ca tot ce ni se intampla ni se datoreaza in exclusivitate, oricat am vrea sa dam vina pe conserve, pe uleiuri, si alte un milion de alte motive pentru care credem noi ca ne tavalim, fie ca vrem sau nu sa acceptam acest lucru

Editat de draganc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie îmi place să văd fete pe motoare, fie pasagere, fie la ghidon. Am și format cîteva. Sunt rarități cele dispuse să iasă din zona de confort tipic feminină, de risc cât mai redus, dar cu atât mai speciale cele care „o comit” și mai au și talent. Probabil că pentru toate e mai dificil decît pentru noi bărbații să-și asume statutul de motociclist. Sunt mult mai puține decăt noi și probabil și mai puțin dispuse să se ajute reciproc. Iar când dau de un bărbat, reținerea lor e cu atît mai firească. Pentru mine a fost o întîlnire agreabilă și încerc s-o cunosc acum din ce povestiți voi. Probabil că ar fi avut nevoie de un prieten motociclist experimentat care s-o învețe să meargă mai bine, să fie mai sigură de ea, dar n-o fi fost să fie.

 

Ea m-a abordat în benzinărie, mă mai întîlnise odată și mă știa de pe forum, îmi citise poveștile de călătorii. Acum îmi pare rău că n-am invitat-o la o cafea să fi povestit mai mult. Avea o atitudine rezervată, timidă și n-am vrut să forțez. Mi-a spus că a făcut și ea cu succes cîteva ture prin Europa și că e foarte pasionată de motociclism și călătorii, că are un blog. Am întrebat-o de ce umblă singură și mi-a răspuns că așa e mai bine. Sunt în măsură s-o înțeleg pentru că adesea procedez și eu la fel, fără să prezum că motivele ar coincide. Eu am umblat și umblu în toate felurile și combinațiile nu sunt neapărat un singuratic, dar cred că ea era. Poate că și puțin complexată, nu știu din ce motiv, dar așa părea.

 

Mi se pare extrem de relevant postul lui Kriminal, e cheia înțelegerii a ceea ce s-a întîmplat. Știindu-se filmată și cumva în centrul atenției colegului motociclist a forțat puțin și a mai avut și ghinion cu curba melc și simultan cu mașina pe contrasens, poate chiar o problemă mecanică la frână. Nu mi se pare ok să vă referiți la antecedente, mai ales în condițiile cînd fata umbla de regulă singură și nu prea avea de la cine să învețe să se dea mai bine. Teoretic avea tot timpul înainte. Teoretic mulți dintre noi puteau s-o sfîrșească la prima sau la a 3-a trântă. Unii dintre noi sunt mai dotați, alții mai puțin, unii mai norocoși. Iar aceia n-ar trebui să acuze cu atîta ușurință Unii dintre noi sunt mai sociabili, alții mai dificili. Cu toții suntem motocicliști. Sabina a făcut o greșeală și a avut ghinion, cam atât. Din păcate nu e nici prima și nu va fi nici ultima. Avem în mod sigur cu o motociclistă pasionată mai puțin. Fotografia n-o șterg, e o fotografie reușită a fetei, probabil printre ultimele și evocă un moment plăcut de pit stop pentru 2 călători. Condoleanțe familiei și prietenilor! RIP Sabina!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum nu era deloc in firea ei sa se expuna e posibil sa fi vrut filmarea pentru a studia ulterior cum merge. Nu stiu, e doar o presupunere. Din cecam citit a mers si impreuna cu niste "legende moto", nu cred ca asta i-a lipsit, mai degraba a fost un concurs de imprejurari total nefericit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe de alta parte, se vede ipocrizia multora pe aici... Pe alte topicuri cu accidente daca facea un necunoscut asta, ii spuneati ca e pericol pe strada, ca e tampit ca si-a luat un motor mai mare in conditiile in care a avut accidente cu motoare mai mici etc...

Fiti impartiali si incercati sa judecati la rece, chiar daca e greu. Din orice accident e cate ceva de invatat. Si cel mai important este ca trebuie sa tii cont de alegerile pe care le faci pentru ca la un moment dat o sa provoci suferinta celor apropiati... Pacat...

Nu prea este ipocrizie, cred ca lucrurile se desfasora normal aici. Este pur si simplu un accident :(

Nu prea pot sa empatizez cu unu' care merge cu 230 in localitate si-i intoarce o masina in fata. La fel, nici cu unul care depaseste coloana pe contrasens si brusc ii face unu stanga-n fata. Si exemplele pot continua, intelegi tu ce vreau sa zic. Aici este pur si simplu un accident in care cineva a gresit. A gresit asa cum gresim si noi cand mergem pe moto. Sunt greseli personale pe care le facem cand ne mai ia valul. Eu pana acum nu prea am intalnit motociclisti care sa se fi intors dintr-o plimbare si sa f mers perfect - ba greseli personale, ba incalcari flagrante ale codului rutier, ba fortat o depasire samd. Dar uite ca o gresala destul de mica si des intalnita, cumulata cu alti factori ce au tinut mai mult sau mai putin de Sabina, a dus la o asemenea nenorocire. Nimeni nu merita sa moara, indiferent cat de bine sau de prost merge pe moto.

 

Ce avem de invatat de aici, daca e sa o luam asa? Cred ca ar trebui sa ne gandim mai mult la faptul ca si o mica greasala poate fi fatala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as fi franat numai fata odata intrat pe curba. Motocicleta ar fi ramas stabila pe curba.

Daca ai sa franezi fata in curba, ai sa mori!

Nu! Motocicleta nu ramane stabila, daca vei actiona frana in interiorul virajului. Dimpotriva! Se ridica si te arunca pe contrasens (a nu se confunda cu trailbreaking-ul care este altceva si care oricum nu este recomandat pe sosele). Pentru ajustarea vitezei pe viraj sau corectii de trasa, se actioneaza exclusiv frana spate. Foarte usor!!! Altfel pierzi spatele si o sfarsesti la fel. Cartea lui Keith Code "Twist of the Wrist", ar trebui sa fie biblia oricarui motociclist. Si mai sunt si altele mai noi.

 

Speedy.K are dreptate, daca nu vom incerca sa intelegem cu obiectivitate, care sunt cauzele care duc la asemenea nenorociri, nu vom invata nimic si vom continua sa ocupam prematur locurile in cimitire...

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu lucrez dupa cartile altora fie ei si Keith Code... eu scriu km de carti... personale. Momentan doar 50.000 km caci doar atat s-a putut pe motor deocamdata. Nu e mult, am inceput tarziu si sunt si alte obligatii... dar mai vin...Ma grabesc ince,t catinel... copacel... altfel ajung pe aici subiect de discutii...Hai sa lasam discutiile in contradictoriu si lectiile, fiecare cu tehnologia lui... scopul e unul singur, sa ajungem intregi acasa! Acum sa lasam sptiu de dicutie celor ce doresc sa se organizeze pentru drumul spre Braila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre deosebire de multi motociclisti care au mierlit-o sau au avut accidente grave, ea a avut foarte multe semne care sa ii spuna ca sunt anumite lucruri pe care nu le poate face - in speta, motociclismul. Spre deosebire de altii, a avut foarte multi oameni pe langa ea care sa ii spuna sa incerce circuitul pentru testarea limitelor, sa incerce sa practice enduro si sa lase strada... A ales sa nu tina cont de semne, sa nu ia in seama accidentele pe care le-a provocat sau situatiile in care s-a bagat singura, din pacate pentru ea, pentru familie si pentru prietenii ei...

 

Pentru referinta:

/index.php?/topic/679956-patzanii-in-trafic/?p=3578726

/index.php?/topic/679956-patzanii-in-trafic/?p=3579277

 

 

Pe de alta parte, se vede ipocrizia multora pe aici... Pe alte topicuri cu accidente daca facea un necunoscut asta, ii spuneati ca e pericol pe strada, ca e tampit ca si-a luat un motor mai mare in conditiile in care a avut accidente cu motoare mai mici etc...

Fiti impartiali si incercati sa judecati la rece, chiar daca e greu. Din orice accident e cate ceva de invatat. Si cel mai important este ca trebuie sa tii cont de alegerile pe care le faci pentru ca la un moment dat o sa provoci suferinta celor apropiati... Pacat...

Cam atat ar mai fi de precizat.Nu o cunosteam personal dar din ce am citit,cunoscand oamenii care au postat, aroganta si incapatanarea nu fac casa buna cu motociclismul.Ghinion sau servicii medicale slabe, totul depinde de pregatirea si norocul pe care-l ai.Cu norocul este loterie dar sfaturile venite de la oameni vechi in ale moto sunt aur curat pentru cineva care doreste sa evolueze.Mers calm sau rupt in doua fiecare sfarseste pe mana lui si ma repet, diferenta o face pregatirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@Speedy.K:

Ieftin și scârbos caracter poți sa fii.

Ești penibil este puțin spus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, daca subtitlul sectiunii de accidente este "sa invatam din greselile altora" vin si eu cu un sfat, doua, din experienta mea pe doua roti de pana acum:

- pentru cei care sunt speriati sa franeze cu fata in viraj, cu moto inclinata, eu chiar insist sa se depaseasca aceasta frica si sa experimenteze fiecare cum se comporta motocicleta in acel moment. Singurele conditii sunt: atentie la starea asfaltului si finete in actionarea franei fata;

- sa inclini motocicleta si mai mult, atunci cand vezi ca virajul in care te-ai inscris se tot strange (pornesc de la presupunerea ca viteza la intrare este destul de mare pentru virajul respectiv), dpmdv este o abordare gresita pentru strada. Parerea mea este ca aceasta tehnica nu prea iti mai lasa rezerva in caz de neprevazut. Personal prefer tehnica de a indrepta motocicleta si a frana mai hotarat, ori franat mai fin cu fata si spatele cu motocicleta usor inclinata, pana cand ajung la o viteza in limita mea de confort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre deosebire de multi motociclisti care au mierlit-o sau au avut accidente grave, ea a avut foarte multe semne care sa ii spuna ca sunt anumite lucruri pe care nu le poate face - in speta, motociclismul. Spre deosebire de altii, a avut foarte multi oameni pe langa ea care sa ii spuna sa incerce circuitul pentru testarea limitelor, sa incerce sa practice enduro si sa lase strada... A ales sa nu tina cont de semne, sa nu ia in seama accidentele pe care le-a provocat sau situatiile in care s-a bagat singura, din pacate pentru ea, pentru familie si pentru prietenii ei...

 

Pentru referinta:

/index.php?/topic/679956-patzanii-in-trafic/?p=3578726

/index.php?/topic/679956-patzanii-in-trafic/?p=3579277

 

 

Pe de alta parte, se vede ipocrizia multora pe aici... Pe alte topicuri cu accidente daca facea un necunoscut asta, ii spuneati ca e pericol pe strada, ca e tampit ca si-a luat un motor mai mare in conditiile in care a avut accidente cu motoare mai mici etc...

Fiti impartiali si incercati sa judecati la rece, chiar daca e greu. Din orice accident e cate ceva de invatat. Si cel mai important este ca trebuie sa tii cont de alegerile pe care le faci pentru ca la un moment dat o sa provoci suferinta celor apropiati... Pacat...

Fara cuvinte...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..n-a alunecat pe o pata de ulei ci a gresit ceva. Eu vreau sa inteleg ce a gresit (si asta am inteles din povestea lui Marius) si DE CE a gresit. Ca sa nu fac aceleasi greseli daca o fi vreodata. Poate o sa fac altele, dar as vrea sa nu le repet nici pe ale mele din trecut, nici pe ale altora.

 

A gresit pentru ca semnalizarile din curbe sunt la misto puse. Cine a fost atent la ele prin tarile civilizate putea sa observe ca mai multe sageti intr-o curba iti tranzmit pericolul.

La noi sunt 3 sageti orice curba ar fi, normal ca incepi sa le ignori..

 

? Ca sa inteleg DE CE s-a intamplat ce s-a intamplat.

Daca ar fi facut cursul recomandat de Cesar, cu siguranta ar fi prins si ce face doar ffranarea cu roata spate pe o curba.

De aceea recomand ca toti cei ce merg cu o motocicleta, sa foloseasca in timpul liber si o bicicleta (si nu d-aia de apartament)

 

Aia e.. cand inteligenta iti absoarbe viitorul si prinzi foarte multa incredere in tine, incapatanarea creste proportional.

 

Spre deosebire de multi motociclisti care au mierlit-o sau au avut accidente grave, ea a avut foarte multe semne care sa ii spuna ca sunt anumite lucruri pe care nu le poate face - in speta, motociclismul. Spre deosebire de altii, a avut foarte multi oameni pe langa ea care sa ii spuna sa incerce circuitul pentru testarea limitelor, sa incerce sa practice enduro si sa lase strada... A ales sa nu tina cont de semne, sa nu ia in seama accidentele pe care le-a provocat sau situatiile in care s-a bagat singura, din pacate pentru ea, pentru familie si pentru prietenii ei...

 

Aici :10:

 

Pe de alta parte, se vede ipocrizia multora pe aici...

Tu, oamenii, cainii si ipocrizia. Mai bine las-o asa

 

Cine mai spune ca a învățat ceva de aici, minte cu talent

 

La tastatura inveti, la ghidon ..uiti.

 

Realitate e alta, in momente de criza poate sa apara panica si in acel moment poti sa ai experienta, o mie de cursuri ca nu te salveaza..

Singurul element din capul tau ce functioneaza continuu si multi il ignora este subconstientul. Ala iti dicteaza ce sa faci in momente de panica si te salveaza sau nu.

Cursurile si experientele moto il vor ajuta pe creier sa te scoata din incurcatura, asa ca nu mai vorbi prostii.

Daca nu faceai la scoala matematica, acum calculai precum tiganii ursari cat face fieru' vechi ;)

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...