Sari la conținut

Accident mortal Sabina -Northern Freyja


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

Cruda-i soarta unora cateodata. Pacat de fata asta. D-zeu s-o ierte si odihneasca-se in pace. Ar fi minunat s-o insotim pe ultimul drum ... pe acest taram (fac ce pot)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 299
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Odihneste-te in pace, Sabina!

 

Dar sa ne organizam un pic zic (pt Bucuresti). Sunt 2 variante (avand in vedere ca e la capela si privata):

 

1).Plecare maine in jur de ora 15-16 ajuns maine 18-19 aprins o lumanare. dus o floare, apoi intoarcere. Varianta in special pentru cei care lucreaza (cum sunt si eu).

 

2). plecare joi dimineata 07.00, mers inmormantare si intoarcere.

 

Eu nu exclud nici o varianta dar as prefera prima. Asta in functie si de cum ne adunam Si de posibilitatea de a fi cineva la capela la ora de sosire,

Daca s-ar gasi si un coleg din Braila se ne astepte la intrarea in oras pentru a nu mai pierde timpul. ar fi minunat.

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cunoscuto personal insa i am citit cu mare placere povestirile spuse cu atita maestrie...dumnezeul motociclistilor sa aiba grija de sufletul tau ... odihnestete in pace sabina!!

Nu am cunoscuto personal isa i am citit cu mare placere povestirile spuse cu atita maestrie...dumnezeul motociclistilor sa aina grija de sufletul tau ... odihnestete in pace sabina!!

Editat de kreptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

Eu dupa 13 ani de mers si ceva kilometri adunati , m-am rasucit la bulgari la 180 grade intr-un sens giratoriu spre grecia, alunecand pe o pata de motorina noaptea, de am zis ca mi-a luat Dumnezeu rotile dintr-o data.

Fara suparare, dupa atatia amar de ani trebuia sa cunosti un lucru elementar, cu motocicleta nu se merge niciodata noaptea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tot asteptat in ultimul timp postari noi pe blog. Chiar imi place cum scria tipa, desi nu am cunoscut-o. Am schimbat cateva cuvinte cu ea...si cam atat.

 

Imi pare nespus de rau de ea.

 

Multa putere familiei. Fie-i tarana usoara!


» Post actualizat in 01 Aug 2017 19:38

din 13 link-uri salvate pe telefonul meu, unul este catre blogul ei...pacat ca trebuie sa il sterg....chiar pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare, dupa atatia amar de ani trebuia sa cunosti un lucru elementar, cu motocicleta nu se merge niciodata noaptea!

Fara suparare, continuam in privat din respect pt cea care azi nu mai e azi printre noi.

Stiam ca topicurile de acest gen nu au loc contre de opinii , mai ales din pozitia de admin pe care-o arbitrezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Hai ca m-ai certat in privat si mi-am dat seama ca militia stie sa circule si noaptea, scuze!

Cat despre administrarea forumului, nu-ti mai lua o grije in plus, lasa-ma pe mine sa o fac :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca m-ai certat in privat si mi-am dat seama ca militia stie sa circule si noaptea, scuze!

Cat despre administrarea forumului, nu-ti mai lua o grije in plus, lasa-ma pe mine sa o fac :peace:

Scuzele iti sunt acceptate, nu mai zic nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te ajuta genul ala de ABS cand esti inclinat mult. Cel mult te incurca pt ca iti da un sentiment de falsa siguranta. Abia in 2015/2016 parca a aparut cornerig ABS - nu am mers cu unul si nu stiu daca te scapa.


» Post actualizat in 01 Aug 2017 22:57

CB500 ala avea o problema tehnica legata de mentenanta - etrier flotant gripat pe pinii de culisare - motiv pt care nu prea aveai sanse sa dozezi frana fata. La orice ciupitura a franei una din placutele de frana ramanea aproape de apasarea de varf a franei fata. Dupa trantele alea eu am remediat problema temporar si i-am zis sa inlocuiasca kitul de garnituri de la sistemul de culisare+ sa puna o vaselina decenta acolo (nu aveam la mine in parcarea de la munca). Asta e motivul pt care se plangea de frane care se blocheaza si o dau pe jos, nu furci strambe si alte dume ;)

 

A venit cu CB-ul ala pe gheata pe pajistile si pe la padurea de pe langa raul colentina acum cativa ani. 98% din forumisti studiau plapumioara pe vremea aia.... Nu zic ca a fost un lucru inteligent dar a fost din pasiune si a fost ok. e topic pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu m-am facut inteleasa. Pe Raducu si Madalina nu i-am cunoscut si tot i-am plans. Insa in 10 ani am sperat sa nu fiu nevoita sa imi conduc prietenii pe ultimul drum. Asa e mai usor pentru mine sa continui pasiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speram încă să nu fie domnișoara cu care m-am întîlnit accidental de două ori pe șosele, ultima dată în 23 iulie cînd mă întorceam de la întrunirea MAN de la Cumpăna. Ne-am văzut în peco-ul de după Șelimbăr și de data asta am stat puțin de vorbă ne-am făcut un selfie și ne-am urat drumuri faine! Dar se pare că al ei s-a terminat în mod tragic, dovadă că se poate întâmpla oricând și oricui. :(

Din păcate tocmai mi s-a confirmat pe grupul fb unde am postat poza că e ea. Regret profund, era drăguță și isteață, dar timidă, nu voia poze publice cu ea sau cu motorul ei. Pe aceasta o postez totuși în semn de omagiu. Să se odihnească în pace!

post-4028-0-11750000-1501658004_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Vad ca nu m-am facut inteleasa. Pe Raducu si Madalina nu i-am cunoscut si tot i-am plans. Insa in 10 ani am sperat sa nu fiu nevoita sa imi conduc prietenii pe ultimul drum. Asa e mai usor pentru mine sa continui pasiunea."

 

Colegii au vrut sa sublinieze probabil faptul ca fiecare viata este la fel de importanta ca si a prietenilor tai, de aici si confuzia :) Este trist ce se intampla zilnic pe strazile din oras si pe cele din afara. Fiecare din noi este responsabil pentru actiunile proprii si ca motociclist sunt de parere ca este vital sa ii feresti tu pe ceilalti si sa ii anticipezi decat sa astepti sa te fereasca ei sau sa mergi pe ideea "las ca am prioritate, se opresc ei". De altfel, strada nu e circuit, nu trebuie exersat si depasit anumite limite, am facut si eu la randul meu greseala aceasta dar din fericire am scapat cu bine, insa de invatat din experienta asta.

 

Pe Sabina am cunoscut-o personal acum cativa ani, din pacate intamplarea a facut sa ne cunoastem intr-o intersectie pe Calea Floreasca unde a avut un acrosaj cu un taxi, vina fiind a ei, am ajutat-o sa se ridice, sa mute motocicleta, sa se inteleaga cu soferul etc. Dumnezeu sa o odihneasca in pace :(

Editat de b52izgodlike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........... nu voia poze publice cu ea sau cu motorul ei. Pe aceasta o postez totuși în semn de omagiu.

in semn de omagiu ii respectai dorinta si nu-i postai poza.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a postat singura poze cu ea si motorul pe blogul pe care scria.

Odihnestete in pace Sabina ! Lumea moto e mai saraca fara tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as adauga cateva povesti/morale pentru cei care citesc aceste topicuri cu scopul de a invata cu adevarat ceva folositor pt viitor:

 

1. obisnuiesc sa urmaresc fff multe filmulete cu accidente moto, nu avand placeri macabre, ci considerandu-le lectii filmate. din ce am vazut, tendinta generala atunci cand cazi si nu esti singur e sa te ridici cat mai repede, daca poti chiar sa sari pe motor si sa continui sa mergi, sau daca nu poti, sa zici macar ca esti bine, sa dai cumva incredere celor cu care esti ca vei fi ok. orice durere care nu este la membre, solduri sau umeri, poate avea o cauza fff grava, care pe loc de la adrenalina nu va fi simtita. cunosc caz de accidentat moto externat a doua zi care dupa o saptamana a murit din cauza unui cheag imens in creier, pt ca s-a omis o tomografie.

 

2. anul trecut mergeam Buc - Targoviste. pe la Tartasesti cateva masini oprite. incetinesc, ma strecor si in fata lor un tir pe dreapta si un scuterist la vreo 60-70 de ani intins pe o parte cu hemoragie masiva la cap. abia se intamplase, balta era cat o palma, nu pierduse mult sange, dar in jur erau 4-5 oameni coborati din masini si din tir, toti stateau la 10m de el si se uitau. sunasera la salvare, dar se uitau. era inconstient. m-am dus si l-am ridicat in fund si l-am sprijinit de picioarele unui om pe care l-am rugat sa stea. pana la agravarea eventualelor traumatisme ale coloanei, ar fi murit de hemoragie. hemoragia s-a oprit total. nu se putea face compresie fiind traumatism cranian. apoi am intrebat de salvare. mi s-a spus ca vine de la Racari. am facut socoteala, am sunat imediat iar la 112, am explicat exact starea grava a omului si va jur ca de cand am inchis, in 6 minute pe ceas a aterizat pe marginea drumului elicopterul. respect SMURD pt asta. da, bancheta din spate a oricarei masini poate fi folosita pt a ajunge in imediata apropiere in locul unde poate ateriza elicopterul. nu ezitati sa il solicitati, mai bine sa vina degeaba decat sa fie prea tarziu.

 

3. nu vreau sa judec si nu contest capacitatea ei de a conduce o motoreta de 1000, pana la urma eu am inceput pe 1000... insa pe langa motoreta de 500, 600, 1000 de sub tine, mai exista in opinia mea si mentalitatea de 500, de 600, de 1000,care necultivata cum trebuie, uneori poate sa traga spre necaz mai tare ca motorul.

 

sincere condoleante!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor, poti sa mori pe 500 , 600 si 1000 foarte usor. Probabil ca pe 1000 lumea te va uita mai greu... sau deloc, iti vor ridica in gand monumente...pana vor muri si ei... Nu conteaza ca ai murit pe greseala ta, clar! Ce mai conteaza acum? Parerea mea e ca ar trebui sa va scoateti ,,fluturasii din creier'' caci altfel vi-i scoate hazardul si soarta, cat de premianti ati fi si orice motor ati avea! Toti suntem supusi greselii si toti ne ducem intr-o zi...dar diferenta este cand ne ducem...daca mai putem povesti nepotilor prin viu grai, cu pozele pe masa sau isi vor aminti de noi din povestile supravietuitorilor...E trist sa mori la doar 30 de ani! E trist sa mori si la 80 de ani! Au mai fost cazuri...multe vor mai fi! Imi e mila de familie... caci ei sufera nevinovati consecintele acestei nefericite greseli!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jenel

@fast_arrow

 

Niste comentarii mai mult decat pertinente.

 

Vreau sa va spun ca de cand am aflat de nenorocire am o alta perspectiva asupra motociclismului, iar asta nu pentru ca nu mai aflasem de accidente in trecut, de oameni stiuti sau nestiuti care au sfarsit tragic pe doua roti, ci pentru ca Sabina a fost (cat de dramatic suna timpul trecut in context) un fel de reper pentru mine. Ea a facut ceea ce eu mi-as fi dorit enorm sa pot face: sa-mi traiesc viata in mers pe doua roti. Privind retrospectiv, poate ca nu este atat de lipsit de sens un comentariu din paginile precedente in care se spunea cam asa "Sabina a trait cateva sezoane pe doua roti cat nu ati trait voi intr-o viata..." Evident ca nu este vorba despre km parcursi, ci despre locurile vazute, oamenii pe care i-a simtit in calatorii, ploile care au udat-o pana la piele dar fara sa-i inunde starea/fiinta interioara si multe altele. Ar fi enorm de multe de spus dar... (fiecare e liber sa completeze ce vrea pe punctele de suspensie).

Draga Sabina, nu pot decat sa-ti doresc sa te plimbi o eternitate printre ingeri si sa vezi locuri nemaivazute de muritori, pe jos, pe motocicleta sau in zbor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am abtinut pana acum ca sa las oamenii sa se mai linisteasca. Si ca sa nu le raspund unora care au debitat ineptii majore p-aici.

Dar acum, ca sa invat si eu ceva din accidentul fetei, asa cum ne sfatuieste subtitlul sectiunii, va intreb si eu, pe cei care o cunosteati:

* de cand avea permis? (la ea pe profil apare 1900 toamna)

* de cand mergea pe mobre? (ca poate bn-a avut mobra imediat dupa ce si-a luat permisu)

* cam cati kim avea la activ? (ca una e sa faci un concediu de 5000 km prin Europa pe an si alta e sa mergi zi de zi prin oras+ weekendurile prin tara si sa bagi 15.000 km pe an)

* de cand avea mobra asta si cat mersese pe ea?

 

Raspunsurile astea m-ar ajuta sa inteleg eu niste lucruri pentru mine si mobrele mele trecute, prezente si viitoare.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odihneasca-se in pace.

Nu are nici o relevanta de cand avea permis,cati km avea in sa, de cand avea mobra.

indiferent de km parcursi sau de vechimea permisului exista- la intervale destul de regulate pentru fiecare din noi - cate un moment cand apare inevitabilul.

Nimeni nu poate fi 100% pregatit la orice in fiecare moment, de fapt. e suficienta relaxarea o zecime de secunda in curba si gata.

 

Virajele si mersul pe serpentine se fac intai cu creierul, acolo trebuie sa fie trasa bine intiparita; dupa aceea se franeaza usor si se inclina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...