Wolfman Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 (editat) Si cand te gandesti ca autostrada aia e pustie...dar noua ne place mult DeNe-ul. Pai tocmai asta e problema. E pustie. Deci nu vede nimeni ce bine dai tu gaz, ca un mic Rossi. Editat Septembrie 18, 2017 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Și n-ai pe cine depăși. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Si cand te gandesti ca autostrada aia e pustie...dar noua ne place mult DeNe-ul. autostrada nu se termina la Victoriei la spart seminte (PS nu cunosc motociclistii implicati in accident, nu este o aluzie la ei, e o afirmatie la fel de generala cum este cea a lui marcone) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Jagi.esti de departe cel mai habarnist comentator de pe topicurile cu accidente..ți s a spus și repetat tot timpul.strada e cuj totul alta mâncare de peste,decât circuitul Tipul cu r1 a fost acroșat în trafic.asta e ghinionul lui I am văzut aseara postările pe fb și o post cu accidentul,pe un grup moto Băi, băiatule, bubuie prostia în tine, mai și comentezi. Așa tupeu să ai să îl faci și pe ăla habarnist. Ce să mai spui când 5 inși se fac praf că le-a întors unul în față? Cât de inteligenți erau ăia de mergeau unul în altul? Păi nici la 40 la oră nu mergi așa aproape. Dacă nici de cele mai banale/elementare chestii de motociclism nu ții cont cum dracu să îl mai cerți tu pe ăla cu mașina?! Așa, e vinovat, și? Te mai întoarce dracu de la groapă că tu nu ai avut minima inteligență să ai 30 de metri față de ăla din față! Da, ghinion e să îl facă praf pe unul, pentru restul nu mai e ghinion, e prostie cruntă! Și ce să îți mai zic? Că și legal ceilalți 4 sunt vinovați?! Ori că au dublat banda, ori că nu au păstrat distanța corespunzătoare evitării oricărui pericol, dar legal sunt vinovați. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristichivu74 Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 https://www.observatorulph.ro/exclusiv/84499-schimbare-de-situatie-in-ancheta-accidentului-cu-5-motociclete-si-un-autoturism-de-la-barcanesti-galerie-foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Te mai întoarce dracu de la groapă că tu nu ai avut minima inteligență să ai 30 de metri față de ăla din față! Da, ghinion e să îl facă praf pe unul, pentru restul nu mai e ghinion, e prostie cruntă! Și ce să îți mai zic? Că și legal ceilalți 4 sunt vinovați?! Ori că au dublat banda, ori că nu au păstrat distanța corespunzătoare evitării oricărui pericol, dar legal sunt vinovați. ^^ sinteza acestui topic. RIP celui decedat si sanatate celor avariati. Poate cand se intorc la Victoriei printre camarazi, dupa cum se vede in pozele de FB, sfatuiesc pe cei de acolo care inca nu au dat-o de gard inca, s-o lase mai moale. @caracterincompatibil -- esti in eroare. Cei care merg la circuit, majoritatea merg pe strada zi de zi. Au renuntat la strada cei care participa exclusiv in campionat si sunt implicati profesionist, dar restul, adica cei mai multi se duc la munca pe 2 roti a doua zi. Lumea nu vrea sa inteleaga ca degeaba o arzi pe golaneala in postari pe fb, plin de smiley-ul ala care rade cu lacrimi. Nimeni nu e de neatins, dar cei mai multi dintre cei atinsi sunt cei care subestimeaza pericolele... pe cand, tablaraia de auto rupe la fel osul chiar daca atitudinea este de intangibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 (editat) Man eu am auzit ca ei ar fi mers chiar paralel unii de altii si destul de aproape,important e sa invete si altii din greselile lor si sa nu faca la fel Editat Septembrie 18, 2017 de Robert Rmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 ^^ sinteza acestui topic. RIP celui decedat si sanatate celor avariati. Poate cand se intorc la Victoriei printre camarazi, dupa cum se vede in pozele de FB, sfatuiesc pe cei de acolo care inca nu au dat-o de gard inca, s-o lase mai moale. @caracterincompatibil -- esti in eroare. Cei care merg la circuit, majoritatea merg pe strada zi de zi. Au renuntat la strada cei care participa exclusiv in campionat si sunt implicati profesionist, dar restul, adica cei mai multi se duc la munca pe 2 roti a doua zi. Lumea nu vrea sa inteleaga ca degeaba o arzi pe golaneala in postari pe fb, plin de smiley-ul ala care rade cu lacrimi. Nimeni nu e de neatins, dar cei mai multi dintre cei atinsi sunt cei care subestimeaza pericolele... pe cand, tablaraia de auto rupe la fel osul chiar daca atitudinea este de intangibil. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 ^^ sinteza acestui topic. RIP celui decedat si sanatate celor avariati. Poate cand se intorc la Victoriei printre camarazi, dupa cum se vede in pozele de FB, sfatuiesc pe cei de acolo care inca nu au dat-o de gard inca, s-o lase mai moale. @caracterincompatibil -- esti in eroare. Cei care merg la circuit, majoritatea merg pe strada zi de zi. Au renuntat la strada cei care participa exclusiv in campionat si sunt implicati profesionist, dar restul, adica cei mai multi se duc la munca pe 2 roti a doua zi. Lumea nu vrea sa inteleaga ca degeaba o arzi pe golaneala in postari pe fb, plin de smiley-ul ala care rade cu lacrimi. Nimeni nu e de neatins, dar cei mai multi dintre cei atinsi sunt cei care subestimeaza pericolele... pe cand, tablaraia de auto rupe la fel osul chiar daca atitudinea este de intangibil. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Teoretic n-ar trebui sa ma bag. Fata cu cbr-ul rosu de GR merge foarte bine, dar tare in acelasi timp (ceea ce nu pot spune ca e gresit).Cert e ca in sportul asta iti asumi orice ai face, nici nu cred ca stiu sa numar de cate ori n-am pastrat distanta corespunzatoare. Am crosetat masini cat probabil n-au crosetat toate bunicile in ultimii 80 de ani. Tare, incet, crosetat, necrosetat, nu poti decat sa strangi din dinti (daca-i mai ai) si sa mergi inainte. Daca inveti ceva, bine! Daca nu, Doamne ajunge! Stiu ca se merge in tare in grupurile in care mergea ea, unii merg tare si bine, altii tare si mai putin bine. Problema e ca aia care merg tare si mai putin bine habar n-au ca nu merg bine si nici nu le spune nimeni, iar ulciorul nu merge de multe ori la apa... Sanatate tuturor si macar cine stie ca a gresit sa invete ceva din treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 M-au depasit aseara pe centura Ploiesti, eu am facut dreapta, pe autostrada, eram cu masina. Chiar ma intrebam de ce nu au luat-o pe autostrada, fiind haos pe DN... tot felul de idioti ce taiau calea ori mergeau pe doua benzi, ori ii uita D-zeu pe banda 2 si nu aveai incotro decat sa depasesti pe banda 1... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 1. Majoritatea sunteti offtopic. 2. Sectiunea asta cu Accidente, a devenit mai mult hatereala. 3. Nimeni nu mergea tare! S-au intalnit doua grupuri, iar in depasirea unui alt grup, intervine o deruta si o distanta nesigura. Insa sportul vostru e sa dati cu noroi in alti colegi. O parte din cei cazuti, nici nu s-au atins intre ei. Au cazut usor si nici nu au fost raniti. Discutabil e cazul decedatului, care adoptase un mers f incet si usor speriat de la un alt accident. 4. Pozati in sfinti si uitati ca in mare parte sunteti deja postati pe aici. 5. Sunteti parte din pleava societatii. Da! Sunteti aia care vorbiti oamenii de rau. Unul nu a intrebat daca au nevoie de ajutor. O sa va chinuiti inutil sa-mi explicati cat de speciali sunteti voi in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 ChrisRR, dar de ce au cazut cei care nu s-au atins de nimeni sau nimic? Cred ca de la skill si talent Iar cand un grup depaseste alt grup apare deruta si distanta nesigura doar daca se depasesc intre ei pe aceeasi banda sau daca se merge haotic. Altfel, fiecare grup cu banda lui, nu vad unde e deruta in treaba asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 (editat) 1. Majoritatea sunteti offtopic. 2. Sectiunea asta cu Accidente, a devenit mai mult hatereala. 3. Nimeni nu mergea tare! S-au intalnit doua grupuri, iar in depasirea unui alt grup, intervine o deruta si o distanta nesigura. Insa sportul vostru e sa dati cu noroi in alti colegi. O parte din cei cazuti, nici nu s-au atins intre ei. Au cazut usor si nici nu au fost raniti. Discutabil e cazul decedatului, care adoptase un mers f incet si usor speriat de la un alt accident. 4. Pozati in sfinti si uitati ca in mare parte sunteti deja postati pe aici. 5. Sunteti parte din pleava societatii. Da! Sunteti aia care vorbiti oamenii de rau. Unul nu a intrebat daca au nevoie de ajutor. O sa va chinuiti inutil sa-mi explicati cat de speciali sunteti voi in trafic. 1. ce să discutăm pe topicul de accidente dacă nu accidentul în sine?! 2. secțiunea asta e hate-ăreală doar pentru ăia de se cred cocoși și nu vor să învețe nimic din greșeli. genul ca tine, de putea fi evitat extrem de ușor accidentul ăsta pentru cel puțin 4 rideri, dar tu o tot dai înainte că ei au mers încet și preventiv. mergeți în continuare așa și nu țineți cont de sfaturile ăstora de aici, sunt niște hateri nenorociți care nu știu ce skill aveți voi. 3. a.cică nu mergeau tare, dar primul care a lovit mașina a lovit-o în colțul dreapta spate din ce văd, deci mașina a avut timp să schimbe complet banda, asta în timp ce se deplasa înainte și mai era și în depășire, că nu cred că schimba ăla banda de pe unul pe doi așa că mergea cu 10 km/h. Deci rider-ul nu a fost în stare să reducă viteza până la 60-70 cu cât se deplasa mașina, asta în timp ce mașina se deplasa tot înainte, deci punctul de contact se tot muta în față. b. de ceilalți ce pot să zic, așa buni piloți sunt de nu pot să pună o frână fără să se tăvălească pe jos, dacă tot zici că nici nu s-au atins. Eu în cazul lor nu aș avea tupeu să mă mai urc nici pe bicicletă. Riderul care a murit atât de speriat a fost de alt accident încât mergea vârf de coloană și cu o viteză considerabil mai mare decât a restului participanților la trafic. 4. am mers, am căzut, am pus capul între picioare și am încercat să învățăm, nu ne-am dat cocoși că de fapt a fost asfaltul de vină sau fanta de lumină. 5. putem să ajutăm la căratul coșciugului, asta dacă tot e nevoie de ajutor, că de restul zici că nu au nimic. (Rideri)speciali s-au crezut băieții ăștia când ei habar nu au să facă o frânare banală. Editat Septembrie 18, 2017 de @jinx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 ChrisRR, dar de ce au cazut cei care nu s-au atins de nimeni sau nimic? Cred ca de la skill si talent Iar cand un grup depaseste alt grup apare deruta si distanta nesigura doar daca se depasesc intre ei pe aceeasi banda sau daca se merge haotic. Altfel, fiecare grup cu banda lui, nu vad unde e deruta in treaba asta... Dovada clara ca din fata tastaturii, le stii pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GonnaSetTheStreetOnFire Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 1. ce să discutăm pe topicul de accidente dacă nu accidentul în sine?! 2. secțiunea asta e hate-ăreală doar pentru ăia de se cred cocoși și nu vor să învețe nimic din greșeli. genul ca tine, de putea fi evitat extrem de ușor accidentul ăsta pentru cel puțin 4 rideri, dar tu o tot dai înainte că ei au mers încet și preventiv. mergeți în continuare așa și nu țineți cont de sfaturile ăstora de aici, sunt niște hateri nenorociți care nu știu ce skill aveți voi. 3. a.cică nu mergeau tare, dar primul care a lovit mașina a lovit-o în colțul dreapta spate din ce văd, deci mașina a avut timp să schimbe complet banda, asta în timp ce se deplasa înainte și mai era și în depășire, că nu cred că schimba ăla banda de pe unul pe doi așa că mergea cu 10 km/h. Deci rider-ul nu a fost în stare să reducă viteza până la 60-70 cu cât se deplasa mașina, asta în timp ce mașina se deplasa tot înainte, deci punctul de contact se tot muta în față. b. de ceilalți ce pot să zic, așa buni piloți sunt de nu pot să pună o frână fără să se tăvălească pe jos, dacă tot zici că nici nu s-au atins. Eu în cazul lor nu aș avea tupeu să mă mai urc nici pe bicicletă. Riderul care a murit atât de speriat a fost de alt accident încât mergea vârf de coloană și cu o viteză considerabil mai mare decât a restului participanților la trafic. 4. am mers, am căzut, am pus capul între picioare și am încercat să învățăm, nu ne-am dat cocoși că de fapt a fost asfaltul de vină sau fanta de lumină. 5. putem să ajutăm la căratul coșciugului, asta dacă tot e nevoie de ajutor, că de restul zici că nu au nimic. (Rideri)speciali s-au crezut băieții ăștia când ei habar nu au să facă o frânare banală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 https://www.observatorulph.ro/exclusiv/84499-schimbare-de-situatie-in-ancheta-accidentului-cu-5-motociclete-si-un-autoturism-de-la-barcanesti-galerie-foto Suprinzator de elegant ceea ce scrie nea Claudiu Vasilescu, fara concluzii pripite de dragul senzationalului gen ''veneau domne' cu peste 150 la ora'' sau ''a intors cu masina peste linia continua drept in fata motociclistilor '' Nu ii cunosc pe motociclisti, si imi pare rau pentru cel decedat. Condoleante familiei. Din pacate inca o viata pierduta, cand putea foarte usor sa se termine altfel. Asa cum a mai spus un coleg mai sus, degeaba s-a scris pe aici despre circulatia noaptea, desi in cazul de fata nu noaptea a fost problema. Cand circuli prin comune sunt sanse foarte mari sa te trezesti cu unul care iti intoarce in fata peste linia continua , sau de pe banda 2 se baga el iute in curte taind fara asigurare banda 1. Nu stiu daca acesti colegi circulau repede sau nu - atentie nu spun legal sau nu, ci adaptat situatiei din trafic - dar cu siguranta au stat mult prea adunati de nu au reusit cei din spate sa ramana pe roti. In acest caz ABS-ul poate ar fi fost de ajutor, desi este greu de spus. Ar fi interesant de aflat daca vreuna dintre motociclete avea ABS. In ceea ce s-a intamplat regasim gandirea unora de pe aici care spuneau mai acuma o luna sau doua cum opresc ei motorul in cativa metri circuland cu 60 Km/h. Iata prieteni ca nu este chiar asa. Acest accident este de asemenea un exemplu privind raspunderea pe care si-o asuma conducatorul unui grup. Nu stiu cat de priceputi sunt acesti motociclisti, dar oare a condus fiecare constient de limitele sale sau ale motocicletei, sau au circulat precum primul motociclist ca ''sa nu de faca de ras''? Nu dau cu parul pun o intrebare care sper sa aiba rezonanta in randul celor mai putin experimentati care sa alatura unor grupuri de motociclisti cu experienta. Offtopic: sambata asta veneam dinspre Saftica pe la 10 noaptea iar aproape de Otopeni ma depaseste un motor de Brasov BV...GSX. Din pacate aveam sa constat acasa ca se terminase bateria de la camera cand eram prin Saftica. Imaginile ar fi fost graitoare. Omul nostru, impreuna cu o pasagera, circula cu o lumina la far fix cat lumina unei candele din cimitir. O chestie palid galbuie. Nu vedea absolut nimica pe drum, iar soferii va dati seama ca mare lucru nu vedeau a nici ei in oglinda. A trecut relativ repejor pe linga mine si la intrarea in Otopeni il vad cum mergea in fundul unei masini, cam la 2-3 metri in spate!!, presand evident masina sa se dea la o parte. Masina s-a dat la o parte si colegul a dat bice. Am stat un pic in spatele lui din curiozitate: viteza era de 120 Km/h. Apoi am lasat-o ca fraierii la 70 Km/h si mi-am vazut de ale mele. Va las pe voi sa judecati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 M-au depasit aseara pe centura Ploiesti, eu am facut dreapta, pe autostrada, eram cu masina. Chiar ma intrebam de ce nu au luat-o pe autostrada, fiind haos pe DN... tot felul de idioti ce taiau calea ori mergeau pe doua benzi, ori ii uita D-zeu pe banda 2 si nu aveai incotro decat sa depasesti pe banda 1... Si pe noi ne-a prins noaptea la intoarcere. Vazand haosul de pe DN am considerat ca e mai putin periculos pe autostrada si am luat-o pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 (editat) DN 1 si DN 2 sunt cosmar si pentru conserve darmite pentru mobre , iar noaptea la viteza mare 130+ e cam ruleta ruseasca condoleanta pentru familia celui decedat si sanatate celorlalti , .... sper sa fi inteles ceva din povestea asta ?! despartitoare de sens pe DN2 vad ca nu se gandeste nimeni ca ar fi bune la ceva , ca sa nu mai zic de o autostrada Nord SUD , cui foloseste asa ceva ?! si cele 370.000 de masini inmatriculate in primele 7 luni vor spori si mai mult haosul din trafic daca mai era nevoie ! Editat Septembrie 18, 2017 de angus_young Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 (editat) Teoretic n-ar trebui sa ma bag. Fata cu cbr-ul rosu de GR merge foarte bine, dar tare in acelasi timp (ceea ce nu pot spune ca e gresit). Cert e ca in sportul asta iti asumi orice ai face, nici nu cred ca stiu sa numar de cate ori n-am pastrat distanta corespunzatoare. Am crosetat masini cat probabil n-au crosetat toate bunicile in ultimii 80 de ani. Tare, incet, crosetat, necrosetat, nu poti decat sa strangi din dinti (daca-i mai ai) si sa mergi inainte. Daca inveti ceva, bine! Daca nu, Doamne ajunge! Stiu ca se merge in tare in grupurile in care mergea ea, unii merg tare si bine, altii tare si mai putin bine. Problema e ca aia care merg tare si mai putin bine habar n-au ca nu merg bine si nici nu le spune nimeni, iar ulciorul nu merge de multe ori la apa... Sanatate tuturor si macar cine stie ca a gresit sa invete ceva din treaba asta. Asa cum sunt pline cimitirele de oameni indispensabili, banuiesc ca sunt pline si de motociclisti care mergeau tare si bine. Tare si bine se merge pe circuit, nu pe sosea - mai precis prin comunele de pe DN1 de la Ploiesti spre Buc, duminica seara . Iar fata care merge foarte bine, desi ieri seara (probabil) mergea tare nu poti spune ca era gresit, lucru demonstrat de prezentul accident. Bravo, o lectie buna pentru tinerii motociclisti. Editat Septembrie 18, 2017 de Silver Arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Si cand te gandesti ca autostrada aia e pustie...dar noua ne place mult DeNe-ul. Pai tocmai asta e problema. E pustie. Deci nu vede nimeni ce bine dai tu gaz, ca un mic Rossi. Și n-ai pe cine depăși. autostrada nu se termina la Victoriei la spart seminte Eu nu am mers niciodată pe autostrada aia cu motocicleta. În principiu pentru se termină cam în câmp și nu-mi place să traversez infernul din București dintr-un capăt în altul pentru a ajunge acasă. Deci da, îmi place mai mult DeNeul. Îmi place maxim să dau gaz (hai, ridică deștiu' sus ăla care ți-ai luat motoretă și nu-ți place să tragi de manetă), da' nu-mi place Rossi. Stoner rulz. Nici de depășit nu prea-mi place, iar Sămânță de Victoriei nu consum. Pe băeții ăștia i-am văzut când mergeau spre munte. Mergeau la risc. Nu judec. Și eu mai merg ocazional așa. Dar nu în grup. Dacă mergeau în același stil la întorcere, pe noapte, și-au asumat-o. La fel cum ne-o asumăm toți când ne suim pe mobră. Sfârșit. Acum hai cu heităreala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 (editat) Oricum e litera de lege ca duminica pe DN se intorc toti bizonii....trebuie sa alegi sa te feresti de ei. Am venit pe varbilau si dupa pe A3 tot pe la ora aia. A fost mult mai ok. RIP pentru baiat. Editat Septembrie 18, 2017 de Ribo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 RIP din pacate iar. Trebuie beliti ochii maxim cand se forteaza nota. Iar in aglomeratie maxima de genul trebuie mers cu ideea clara in cap ca sigur cel putin unu va frana fara motiv sa vada pixda de pe margine, ca altul va schimba benzile fara sa se asigure, ca e plin de incapabli, ca e plin de nesimtiti, ca multi soferi ne vad cu ochi rai si mai fac si nasoale cu intentie... Oricum mortul e de vina ca deh... e mai simplu asa. Orice ar zice oricine ma dau si eu in trafic, multi soferi ma pun in pericol fara sa-si dea seama de varza ce sunt sau chiar si cu intentie, mai rar dar exista si fenomene deastea. Trebuie citit traficul perfect. Oricum suntem oameni si gresim... ma refer cand trebuie sa fi 100% perfect ca altfel mori... brrr Cand se merge la maxim in trafic riscurile cresc exponential... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Parca am un deja vu cu cei care intra si explica ca cei implicati de fapt sunt zeii ghidonului si sigur nu e vina lor ci a conservarului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_A_N Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Va propun un experiment: puneti-va noaptea, peste echipamentul de protectie, o geaca de culoare galben-verzui reflectorizant, la fel cum au politistii de la rutiera (se gasesc la magazinele care vand echipamente de protectie pentru santiere, costa in jur de 100 lei). O sa observati imediat cum se potolesc toti in preajma voastra, elibereaza banda (cu semnalizare regulamentara), stau cu piciorul pe frana si-ti mai si zambesc frumos cand ii depasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.