cinezicealae Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Dar trotinetistii cu motor? Ie oameni? Va vine si voua sa le faceti vant in boscheti cand ii vedeti pe asfalt? Da' aia cu o roata? Cum le zice? Am vazut unul, mergea cu 30km/h pe sosea Cred ca sunt hater... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 (editat) @ionutpm, te intereseaza lucruri total irelevante, specific pentru generatia ta dealtfel. Cum esti vazut de catre altii ar trebui sa fie ultima ta grija! Scopul tau in primii ani de motociclit este sa supravietuiesti acumuland cat mai rapid tehnici corecte de pilotaj defensiv. Punct! Cum suna toba aftermarket la un 125, cat de cool este echipamentul sau motocicleta, cat de aurii sunt manetele de frana si ambreiaj, toate astea zboara din mintea ta cand iti taie calea o duba pe care n-ai vazut-o sau ai preferat sa dai "rev-bomb" in loc sa franezi. Astept primul tau topic legat de pilotaj, dar asta dupa ce ai citit informatia care exista deja pe forumul asta. Si ai si inteles ceva din ce se scrie, macar partial. Succes! L.E. Legat de socializare, o sa vina si asta cu timpul, si o sa te prinzi repede care-i treaba. Speederii ii fac misto de chopperisti, cioperistii au probleme acasa (aia de stau incruntati tot timpul), aia cu enduroaice sunt cei mai relaxati, exceptie proprietarii de BMW si Harlei care urasc pe toata lumea. Acum 15 ore, DiarM a spus: ... pentru ca de pe GSA nu ma uit in jos De ce, te orbesc luminitele din bord? Editat Iunie 16, 2021 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Acum 5 ore, AlexAB a spus: Și sezonul lor ia pauza doar pe ninsoare. Nu ai fost tu atent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Nu spun ca sunt de evitat tipele pe moto, ci ca le evit eu. Nu e o poveste pentru straini, cel mult pentru volumul nepublicat din "Invataturile lui Neagoe Basarab catre fiul sau Teodosie", o sa afle doar fiul meu motociclist cand o sa existe (si nu cu o mama motociclista, evident). Singura chestie pe care pot sa o spun public e ca evit si pasagerele, in special dupa ce una mi-a chiuit in interfon tot drumul de acasa catre service-ul de unde trebuia sa isi ia masina. Nu am depasit 60 km/h pe drumul ala si am mers incet si cu grija de parca as fi carat bibelouri, dar tot s-a jurat ca nu se mai urca pe moto vreodata, nu doar cu mine, ci cu oricine. A doua care a fost surprinzatoare in sens negativ mi-a zis ca vrea sa se marite cu mine la 10 minute dupa ce s-a dat jos de pe moto si dupa foarte putin timp mi-am dat seama ca era foarte, foarte serioasa si deja facea planuri unde emigram (ea era medic si avea o gramada de oferte) in conditiile in care o intalnisem prima data in viata cu cateva zile in urma si doar atat. Nu mai continui, ca nu are rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Acum 14 ore, Christian 1 a spus: End of story. case closed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Acum 18 ore, cinezicealae a spus: Eu zic sa ne unim sa-i batem pe aia cu can-am sunt prea putini.. cum facem? cum ii impartim? Acum 19 ore, cinezicealae a spus: Si scuteristii nu e oameni... just Acum 19 ore, DiarM a spus: nu stiu cum sunt vazuti ceilalti motociclisti pentru ca de pe GSA nu ma uit in jos nu-i decat plebe in jos ! acum serios , trebuie sa te uiti la alte lucruri , detalii ... in primul rand te uiti la roata spate , daca are mai mult de 1 deget de chicken strip mareste distanta sau depaseste , daca are mobra noua si casca de 150e fa la fel daca vrei sa mergi in grup cu asa ceva o sa fie chin si pericol chiar daca iti sunt prieteni ... pentru astia s-au inventat choperele, nu se asteapta nimeni sa stie sa mearga (cateodata chiar iti depasesc asteptarile dar prea rar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Si daca gazul de esapament miroase benzina de 95, sa fugi ca de dracu, ca e sarak si se ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Acum 3 ore, GoodKat a spus: Acum 21 ore, AdrianB1 a spus: evit cam toate tipele pe moto (long story), Daca nu ne povestesti si noua, esti naspa! Pai probabil femeie din aia puternica, ea face ce vrea cum vrea, petrece prea mult timp afara din bucătărie.. zic și eu, n am experiența. 1 oră în urmă, caracterincompatibil a spus: Mwuahaha.se face touring și cu scuterul de 250 Luna trecuta am băgat o tura de o zi București-deva, retur. Mult mai odihnitor decât un ss. Daca făceam trupul pe ss,mă chinuiau durerile musculare 2-3 zile.pe măgar am fost fresh in ziua următoare. Nu te contrazic dar nu te a crezut nimeni unde ai fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 9 hours ago, AlexAB said: Eu ii salut proactiv pe cei care livrează . Si pe aia care tin casca pe crestet, telefonul intr-o mana si tigara in cealalta? Am vazut cativa asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Ii salut când ajung cu mâncarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Acum 22 ore, ionutpm a spus: Salut, nu stiu daca s-a mai discutat dar am 2 curiozitati. 1. Ce pareri exista in functie de motocicleta detinuta? Exista cumva un fel de preconceptii referitoare la tipul de motor? Sunt vazuti cei cu sportive "mai rau"? De cei cu Harley vad peste tot ca sunt mai "speciali" si sunt doar cu ai lor, asa e? Daca esti "Gixer" (GSX-R) esti vazut ca unul care merge fara echipament si cu viteza? Stiu ca majoritatea motociclistilor sunt OK si ca exista "problematici" in fiecare astfel de grup dar sunt curios cum vedeti voi alti motociclisti. Cu totii cred ca generalizam in general... 2. Similar cu ideea de mai sus, exista preconceptii referitoare la brand-urile de echipament purtate? Daca e Dainese e cine stie cum, daca e Alpine stars e prea "comun", la astfel de lucruri ma refer. Nu ii includ pe cei care nu poarta echipament aici. Cum e la intalnirile dintre motociclisti? Se fac si acolo astfel de grupuri? Daca as merge cu o sportiva la un grup Harley cum ar fi? Stiu ca par intrebari idioate, probabil chiar sunt, dar mi-ar placea sa inteleg mai bine si aceste aspecte "sociale". Salut, Motociclismul e plin de fitze si basini, deci bineinteles ca si de preconceptii. Cei cu sportive sunt unii carora le-a placut asa cum arata si cum suna o sportiva, stiu ca e rapida si si-au luat. De aici evolueaza in sportivi Victorieni care deobicei sparg seminte pe la Victoriei si la Constitutiei, cel mai adesea o dau pe o roata in drum spre o shaorma, cand au bani de benzina. Daca nu au, doar reazema motoarele in parcare si discuta despre alte dati cand au dat-o pe-o roata pana la shaorma. Nu se dau pe curbe (care curbe in oras?), daca ii scoti la o plimbare pe virajele patriei nu se intorc toti acasa si abia atunci realizeaza ca acel cauciuc care tocmai l-au luat de la un frate mai priceput de-al lor care se da pe circuit si le-a spus ca e numa bun de strada, ca lor le trebuie carne pe mijloc si ei nu nevoie de marginea cauciucului, ii poate pune in mare dificultate pe acele viraje necunoscute. Au si marja de accidente cele mai multe, cele mai multe pasagere tinere date pe jos, cele mai multe filmulete in memoriam cum el era un inger, bla bla. Mai sunt unii cu sportive care chiar vor sa se perfectioneze, sa se dea mai bine, de obicei dau cu nasul de circuit unde isi dau seama ca de fapt nu stiau nimic si se dadeau ca niste melci. Fac uneori cursuri, se perfectioneaza pe circuit, unii ajung sa nu se mai dea decat pe circuit, altii se intorc si pe strada unde merg mai tare, dar mai bine- asta daca nu incearca sa mimeze tot ce au facut pe circuit, caz in care se lasa cu accidente. Dupa aia constata ca pentru circuit sunt prea lenti, pentru strada sunt prea rapizi, isi vand mobrele si se lasa de motociclism sau trec sa incerce alte categorii- enduro, enduro-touring,touring la batranete daca apuca, etc. La aia cu Harley e simplu, ori fac parte din cluburi din astea pseudo-razboinice gen HellsAngels si acolitii lor despre care putem scrie foiletoane dar ne bagam in discutia despre cluburi si n-avem voie, ori sunt niste snobi care se sparg in basini, nu saluta niciodata pe nimeni care e sub nivelul lor de bani, mobrele lor sunt noi si lucitoare si nu au un fir de praf, cand se strang 10 intr-o parcare iti dai seama ca s-a sarit bine de 200.000Euro si tu vii cu o japoneza parlita de 2000E. Cu care bineinteles le dai ceata la orice fel de mers, pentru ca ei merg linisiti cu 100km/h, foarte mandri de asta si de cat de rezervati sunt ei, mascand faptul ca habar nu au sa se dea pe motoare si nici nu au vazut vreodata 160km/h pe motor, de frica. Bineinteles ca o sa iti spuna ca se aude intr-un anume fel, cum numai Harley-ul poate. Unii au dat si o definitie despre motorul de harli: 'tuns gas into noise without the benefit of horsepower'. Daca pui astfel de intrebari la intruniri nu ai ce sa cauti. Intrunirile sunt de-acum numai pentru motociclistii "cu vestuta" , care fac parte dintr-un club. Ei cu ei, ei cu ai lor, ei se bat cu ailalti pentru ca...nu i-au respectat pe cutare si unu avea in piept un ecuson nepotrivit, se strang 50 de insi si il pocesc pe intrusul obraznic. Si de aici ies niste mega-povesti, toate idioate. Ideea e ca nu mai ai ce sa cauti, pe vremuri puteai merge si ca biker independent pe o sportiva si sa intri in vorba cu altii, acum nu mai ai cum, ca toti sunt afiliati undeva si aia le fac programul , unde se plimba, cu cine vorbesc si cu cine nu au voie sa vorbeasca, unde se plimba, s.a.m.d. Cand se plimba merg cu 80km/h in grup,in zigzag, intr-o ordine predefinita de 'capii' clubului, fara sa ai voie sa faci o depasire, sa tragi si tu de gaz cand ai avea chef, ce sa mai, libertate absoluta! Ca de aia ne luam motoare, pentru senzatia de libertate,nu? Unde o fi libertatea la mersul ala nu stiu ... Mai sunt 2 tipuri de snobi, BMW-istii si Ducatistii. Orice basina de BMW sau Ducati, ca sunt niste bicilindrice sau boxtere jalnice ii fac sa apartina unei supercaste de motociclisti, si cum zicea colegu mai sus, de acolo din inaltimea lor ignora ceilalti motociclisti mai putini fericiti,care au altfel de motorete. BmW-istii de obicei umbla mult, vorbind de sus tuturor celor care au mai putin de 40.000km/an, facuti bineinteles la pas de niste corporatisti deja batrani, care isi cauta tineretea pe drumuri. Noroc ca au scos aia de la BMW S1000RR ul cu care au rupt gura targului, si celelalte 4 in linie, K-uri,etc, ca pana la ele mandria asta de a fi BMW-ist superior nu avea nicio justificare, poate de aia si enerva pe ceilalti motoristi care nu vedeau nicio performanta in modelele bmw. Ducatistii au iar elitismul asta de brand, desi gluma despre Ducatisti este : "de ce nu se saluta doi Ducatisti cand se intersecteaza pe drum? Pentru ca oricum se vad in service mai incolo...", adica cele mai stricacioase motoare, recunoscute de toata lumea. Ele cu Aprilia de mana. Apoi un Ducatist trebuie neaparat sa fie imbracat cu cele mai scumpe echipamente, toate Dainese. Cei mai multi snobi se gasesc la aceste branduri. Exista si puristi carora chiar le plac aceste motociclete si le folosesc cum le-a proiectat mama lor, atat pe strada si pe circuit, e o placere sa vezi asta, dar se intampla foarte foarte foarte rar. Daca mai ai intrebari despre apucaturile si ipocrizia motociclistilor, iti stam la dispozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Pana la partea cu BMW si Ducati de acord, mai jos, ai scris numai prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 (editat) Nu știu cum sa vad motocicliștii între ei, dar eu vreau sa îmi iau Ducati ca să ma vad cel mai bine. In oglinda. In rest, ar mai fi asa: - Ficusii cu sportive tufe cele mai multe printese. - La intruniri, in afara de incasatori de procente e plin si de alcoolisti sadea - Majoritatea membrilor din MC-uri, RC-uri, MF-uri si mai nou cluburile de "motocicliste" nu sunt nici macar pamant de ficusi cand vine vorba de legatura cu motociclismul. Sunt direct ghivece de plastic reciclat. - Ducati lucreaza cu Spidi la imbracaminte, cu TCX la cizme (daca nu m-au lasat ochii), cu Agv si Arai la casti (parca si Airoh?) iar pt gama Scrambler sa zic ca Bering le-a furnizat geaca aia smechera de piele, cu buzunare aplicate. Daca nu sunt Bering, e ceva/alta firma de nisa din Franta. Acum 2 ore, adidas a spus: Pana la partea cu BMW si Ducati de acord, mai jos, ai scris numai prostii. Mhhh, da si nu. Mie S1000R nu mi-a placut, S1000RR nu zona mea/nu m-a tentat, 1600 GT cel mai misto granturism si GS cel mai manevrabil big trail. Restul (ca sa nu zic majoritatea) - moi, moi rau de tot. Si da, ff multi posesori de Bmw sunt la fel de pamant ca si clubberii. Dar la partea cu Ducati - cam multa istorie in postarea respectiva. Aprilia (mai nimic din grupul Piaggio) nu imi plac, nu s-a lipit niciuna de mine. Dar Ducati...cred ca sunt singura marca de serie cu adevarat rafinata/de colectionari si nu vad nici un motiv sa nu fii mandru (nu am spus arogant) daca ai un Ducati model actual. La capitolul senzatii si poezie a interactiunii, dpmdv exista Ducati, poate pe 3 sau 4 Ktm si restul. Nu am nici o taina cu sportivele (aka dat cu ele). Poate acolo japonezii or misca ceva, dunno. Si ar mai fi cateva din categoria adevarurile mele: * Japonezii a murit. A murit de mult fiindca a pierdut realitatea cu poporul si nevoile lui. Europa + chinezii pt saraci + electricele pentru ... (nu jignim persoanele cu probleme speciale) e de mult peste ei. Daca nu fac ceva curand, o sa dispara sau o sa piarda o mare felie. * Arai este pentru snobi (un fel de Ural al castilor), Nexx pt plavani si RevIt pentru mileniali si mai deconectati ca ei. Cam asa vad eu alti motociclisti :))). Editat Iunie 16, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Acum 2 ore, _Raul_ a spus: Nu știu cum sa vad motocicliștii între ei, dar eu vreau sa îmi iau Ducati ca să ma vad cel mai bine. In oglinda. In rest, ar mai fi asa: - Ficusii cu sportive tufe cele mai multe printese. - La intruniri, in afara de incasatori de procente e plin si de alcoolisti sadea - Majoritatea membrilor din MC-uri, RC-uri, MF-uri si mai nou cluburile de "motocicliste" nu sunt nici macar pamant de ficusi cand vine vorba de legatura cu motociclismul. Sunt direct ghivece de plastic reciclat. - Ducati lucreaza cu Spidi la imbracaminte, cu TCX la cizme (daca nu m-au lasat ochii), cu Agv si Arai la casti (parca si Airoh?) iar pt gama Scrambler sa zic ca Bering le-a furnizat geaca aia smechera de piele, cu buzunare aplicate. Daca nu sunt Bering, e ceva/alta firma de nisa din Franta. Mhhh, da si nu. Mie S1000R nu mi-a placut, S1000RR nu zona mea/nu m-a tentat, 1600 GT cel mai misto granturism si GS cel mai manevrabil big trail. Restul (ca sa nu zic majoritatea) - moi, moi rau de tot. Si da, ff multi posesori de Bmw sunt la fel de pamant ca si clubberii. Dar la partea cu Ducati - cam multa istorie in postarea respectiva. Aprilia (mai nimic din grupul Piaggio) nu imi plac, nu s-a lipit niciuna de mine. Dar Ducati...cred ca sunt singura marca de serie cu adevarat rafinata/de colectionari si nu vad nici un motiv sa nu fii mandru (nu am spus arogant) daca ai un Ducati model actual. La capitolul senzatii si poezie a interactiunii, dpmdv exista Ducati, poate pe 3 sau 4 Ktm si restul. Nu am nici o taina cu sportivele (aka dat cu ele). Poate acolo japonezii or misca ceva, dunno. Si ar mai fi cateva din categoria adevarurile mele: * Japonezii a murit. A murit de mult fiindca a pierdut realitatea cu poporul si nevoile lui. Europa + chinezii pt saraci + electricele pentru ... (nu jignim persoanele cu probleme speciale) e de mult peste ei. Daca nu fac ceva curand, o sa dispara sau o sa piarda o mare felie. * Arai este pentru snobi (un fel de Ural al castilor), Nexx pt plavani si RevIt pentru mileniali si mai deconectati ca ei. Cam asa vad eu alti motociclisti :))). de ce zici ca japonezii a murit? Cred ca de pana acum au cea mai mare varietate de motorete, de toate categoriile pentru toate gusturile si preturile. Ca au scos anumite modele si motoare de pe piata se datoreaza si dragii UE care ne phoote si ne perphoote cu normele Euro si care cam ii face sa isi regandeasca anumite modele si configuratii de motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Fereasca Dumnezeu, da' nevorbiti mai sunteti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Acum 12 minute, TETEA. a spus: nevorbiti mai sunteti! Nevăzuți* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Ba, io n-am vazut muiere sa mearga calumea in oras. Afara mai e cum mai e, mai incetisor dar civilizat. In oras... dezastru. Trotinetisti...abia astept sa trosnesc unu! La fel si gloveristi, astia sunt un fel de taxinetristi: milioane de km la activ, dar prosti bata! Unu s-a ratoit la mine ca de ce ma apropii asa mult cu masina de el in trafic bara la bara eu cu 5 km/ora, el stand pe loc (faceam loc unei salvari). Cand l-am intrebat daca el cand se baga printre masini nu cumva trece mai aproape a zis ca aia e altceva. Altfel casca era nelegata si telefonul cu aplicatia in mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Acum 5 ore, Pinocchio a spus: Salut, Motociclismul e plin de fitze si basini, deci bineinteles ca si de preconceptii. Cei cu sportive sunt unii carora le-a placut asa cum arata si cum suna o sportiva, stiu ca e rapida si si-au luat. De aici evolueaza in sportivi Victorieni care deobicei sparg seminte pe la Victoriei si la Constitutiei, cel mai adesea o dau pe o roata in drum spre o shaorma, cand au bani de benzina. Daca nu au, doar reazema motoarele in parcare si discuta despre alte dati cand au dat-o pe-o roata pana la shaorma. Nu se dau pe curbe (care curbe in oras?), daca ii scoti la o plimbare pe virajele patriei nu se intorc toti acasa si abia atunci realizeaza ca acel cauciuc care tocmai l-au luat de la un frate mai priceput de-al lor care se da pe circuit si le-a spus ca e numa bun de strada, ca lor le trebuie carne pe mijloc si ei nu nevoie de marginea cauciucului, ii poate pune in mare dificultate pe acele viraje necunoscute. Au si marja de accidente cele mai multe, cele mai multe pasagere tinere date pe jos, cele mai multe filmulete in memoriam cum el era un inger, bla bla. Mai sunt unii cu sportive care chiar vor sa se perfectioneze, sa se dea mai bine, de obicei dau cu nasul de circuit unde isi dau seama ca de fapt nu stiau nimic si se dadeau ca niste melci. Fac uneori cursuri, se perfectioneaza pe circuit, unii ajung sa nu se mai dea decat pe circuit, altii se intorc si pe strada unde merg mai tare, dar mai bine- asta daca nu incearca sa mimeze tot ce au facut pe circuit, caz in care se lasa cu accidente. Dupa aia constata ca pentru circuit sunt prea lenti, pentru strada sunt prea rapizi, isi vand mobrele si se lasa de motociclism sau trec sa incerce alte categorii- enduro, enduro-touring,touring la batranete daca apuca, etc. La aia cu Harley e simplu, ori fac parte din cluburi din astea pseudo-razboinice gen HellsAngels si acolitii lor despre care putem scrie foiletoane dar ne bagam in discutia despre cluburi si n-avem voie, ori sunt niste snobi care se sparg in basini, nu saluta niciodata pe nimeni care e sub nivelul lor de bani, mobrele lor sunt noi si lucitoare si nu au un fir de praf, cand se strang 10 intr-o parcare iti dai seama ca s-a sarit bine de 200.000Euro si tu vii cu o japoneza parlita de 2000E. Cu care bineinteles le dai ceata la orice fel de mers, pentru ca ei merg linisiti cu 100km/h, foarte mandri de asta si de cat de rezervati sunt ei, mascand faptul ca habar nu au sa se dea pe motoare si nici nu au vazut vreodata 160km/h pe motor, de frica. Bineinteles ca o sa iti spuna ca se aude intr-un anume fel, cum numai Harley-ul poate. Unii au dat si o definitie despre motorul de harli: 'tuns gas into noise without the benefit of horsepower'. Daca pui astfel de intrebari la intruniri nu ai ce sa cauti. Intrunirile sunt de-acum numai pentru motociclistii "cu vestuta" , care fac parte dintr-un club. Ei cu ei, ei cu ai lor, ei se bat cu ailalti pentru ca...nu i-au respectat pe cutare si unu avea in piept un ecuson nepotrivit, se strang 50 de insi si il pocesc pe intrusul obraznic. Si de aici ies niste mega-povesti, toate idioate. Ideea e ca nu mai ai ce sa cauti, pe vremuri puteai merge si ca biker independent pe o sportiva si sa intri in vorba cu altii, acum nu mai ai cum, ca toti sunt afiliati undeva si aia le fac programul , unde se plimba, cu cine vorbesc si cu cine nu au voie sa vorbeasca, unde se plimba, s.a.m.d. Cand se plimba merg cu 80km/h in grup,in zigzag, intr-o ordine predefinita de 'capii' clubului, fara sa ai voie sa faci o depasire, sa tragi si tu de gaz cand ai avea chef, ce sa mai, libertate absoluta! Ca de aia ne luam motoare, pentru senzatia de libertate,nu? Unde o fi libertatea la mersul ala nu stiu ... Mai sunt 2 tipuri de snobi, BMW-istii si Ducatistii. Orice basina de BMW sau Ducati, ca sunt niste bicilindrice sau boxtere jalnice ii fac sa apartina unei supercaste de motociclisti, si cum zicea colegu mai sus, de acolo din inaltimea lor ignora ceilalti motociclisti mai putini fericiti,care au altfel de motorete. BmW-istii de obicei umbla mult, vorbind de sus tuturor celor care au mai putin de 40.000km/an, facuti bineinteles la pas de niste corporatisti deja batrani, care isi cauta tineretea pe drumuri. Noroc ca au scos aia de la BMW S1000RR ul cu care au rupt gura targului, si celelalte 4 in linie, K-uri,etc, ca pana la ele mandria asta de a fi BMW-ist superior nu avea nicio justificare, poate de aia si enerva pe ceilalti motoristi care nu vedeau nicio performanta in modelele bmw. Ducatistii au iar elitismul asta de brand, desi gluma despre Ducatisti este : "de ce nu se saluta doi Ducatisti cand se intersecteaza pe drum? Pentru ca oricum se vad in service mai incolo...", adica cele mai stricacioase motoare, recunoscute de toata lumea. Ele cu Aprilia de mana. Apoi un Ducatist trebuie neaparat sa fie imbracat cu cele mai scumpe echipamente, toate Dainese. Cei mai multi snobi se gasesc la aceste branduri. Exista si puristi carora chiar le plac aceste motociclete si le folosesc cum le-a proiectat mama lor, atat pe strada si pe circuit, e o placere sa vezi asta, dar se intampla foarte foarte foarte rar. Daca mai ai intrebari despre apucaturile si ipocrizia motociclistilor, iti stam la dispozitie pfff am citit pe nerăsuflate. True story! Ai atins pe câțiva...unii s-au simțit și au ripostat , alții stau la lumina întunericului Tu unde te încadrezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezicealae Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Acum 22 minute, Flower-Power a spus: Tu unde te încadrezi? Ar fi dragut sa spuna fiecare unde crede ca se incadreaza O sa incep eu, ca tot nu m-a intrebat nimeni. Sunt un hodorog patit dar nelecuit. Merg doar singur ca detest turmele, de obicei incet ca pensionarii dar ma mai apuca boalele. Zilele trecute aveam 140 in localitate. M-am luat cu un plasticar sfios care ma "urmarea". Nu pot cu cluburi ca nu-mi place sa mi se spuna ce sa fac. In general merg unde ma duce drumul si "spirit liber" cum sunt, ma duc unde-mi zice femeia Ma imbrac in asa fel ca atunci cand ma vezi, nu ma observi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 Acum 1 oră, lacroyx a spus: de ce zici ca japonezii a murit? Cred ca de pana acum au cea mai mare varietate de motorete, de toate categoriile pentru toate gusturile si preturile. Ca au scos anumite modele si motoare de pe piata se datoreaza si dragii UE care ne phoote si ne perphoote cu normele Euro si care cam ii face sa isi regandeasca anumite modele si configuratii de motoare. Cantitatea nu este musai și calitate. Pentru ca nu poți sa mai prestezi la infinit aceeași rețetă fada - doar motor f bun. Este fumata total treaba cu ei vs europeni, unde urechea a stat mult mai aplecata spre doleanțele clienților. Primele semne serioase au fost cand KTM a acaparat masiv piața de enduro (cam după 2005). Dacă fiascoul Wr a mai fost cumva (450 e cautat și acum pt rally de amatori, 250 și azi de enduro turiști mici de statura), cel al CRF 450L a fost... no comment. Dupa care trecem la stradale. Am testat anul trecut și acum 2 ani cam toate modelele Yamaha. Poate XSR sa fie un model cu personalitate, chiar dacă nu cana mea de ceai cu lapte. In rsst niște eșecuri de design, ergonomie, suspensii, comfort in sa, zero gândire pentru accesorii ulterioare (uită-te cum se încadrează genial cutiile la BMW), etc etc. Ba chiar și motoare dacă ma gândesc la treiul în linie care este o gluma comparativ cu unturile de la Triumph. Nu exista japoneza pe care sa nu o iei și în care sa nu bagi bani serioși ca să faci ceva bun (nu f bun sau exceptional). Și pt care concurenta europeana sa nu aibă modele net superioare, chiar dacă mai scumpe. In clasele ce ma interesează pe mine și le cunosc (cu sportive și chopper/cruiser nu is vreun tainos). Dacă începem cu inovație în tehnologie, deja trebuie sa scoatem câteva coli noi. Invart apa în bec cu niște soluții mediocre pe care le repeta la infinit, fără nici o personalizare cu cap. Aka produc pentru piețe needucate și/sau fără putere de cumpărare. Mai țin capul sus Honda cu Africa, 500x și X-adv (plin de ele în Madrid și mulți îmi spun ca sunt incomparabil mai bune decât TMax.) Ce se întâmplă cu normele UE este o mizerie sinistra care nu știu unde va duce, dar, ce am scris eu mai sus se întâmplă cu pași mici și siguri din 2010. Iar Europenii s-au adaptat. Pana și MvAgusta și patronii aia bizari ai lor au înțeles cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 @_Raul_, zici bine dar si Ducatistii (la noi in tara) se impart in doua categorii: pasionati si aroganti. Pasionatii sunt ca oricare alt motociclist (zic motociclist, nu posesor ) iar arogantii sunt baEti de 40+ ani, plini de bani, se aduna la final de saptamana si dau o tura organizata pana la Predeal iar apoi se lauda o saptamana. Aceiasi rasa cu Harleystii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 16, 2021 Share Postat Iunie 16, 2021 (editat) Acum 2 ore, lacroyx a spus: Acum 1 oră, TETEA. a spus: Fereasca Dumnezeu, da' nevorbiti mai sunteti! Munca 12 ore pe zi sapt asta, deci vax ieșit cu mobra. Rahan, I know. Și eu as prefera sa fiu pe mobra. Acum 39 minute, adidas a spus: @_Raul_, zici bine dar si Ducatistii (la noi in tara) se impart in doua categorii: pasionati si aroganti. Pasionatii sunt ca oricare alt motociclist (zic motociclist, nu posesor ) iar arogantii sunt baEti de 40+ ani, plini de bani, se aduna la final de saptamana si dau o tura organizata pana la Predeal iar apoi se lauda o saptamana. Aceiasi rasa cu Harleystii. Unul mai destept decat mine a zis odata ca banul mult nu schimba caracterul omului ci doar il scoate la iveala. Nu este o problema de brand moto, ci de caracter. Sa ai 20k de dat pe un motor + bani seriosi pt o intretinere dedicata este foarte exceptional in RO. Este o nisa. Sa cauti intr-o nisa motociclistii seriosi si mai greu. Se limpezesc de ani buni apele si vor trece si chestiile astea. Stiu sigur cel putin 2 posesori de MS pe forum cu care chiar ai ce discuta despre motoare. In strainatate nu. Te incorzi cu un Ducati, s-ar putea sa scuipe seminte pe tine unul cu Mv. O faci cu Mv s-ar putea sa apara un Horex, peste asta un Munch Mammut samd. Bine, aici mai e si o paranteza ascunsa pe care putinii o vad imediat (nici eu nu am dibuit-o din prima). Sunt societati mai stabile/bine controlate financiar in care f multi traiesc pe datorie perioade fff lungi din vietile lor, dincolo de aparentele ce ne eclipseaza pe noi. Citeam un studiu cum ca (,) creditarea f permisiva si politicile de buy back sunt (si ele) responsabile de cresterea masiva a preturilor la motociclete (asta inainte de amestecatura din ultima perioada). Si ca sa revenim la clisee/prejudecati/cum ne vedem/judecam intre noi. - Dainese sunt un producator de calitate mai ieftin sau la bani de Revit, cu modele mai bune decat ale lor, dpmdv. - Agv sunt un producator de produse premium la bani de Nexx si alte rahanuri chinezesti. - Cand bagi km ca orbul ai nevoie de echipamente de calitate si versatile. Unele costa nesimtit fiindca R&D si fiindca nisa - altii nu fac ce au ei si atunci isi permit sa ceara. Nu toti purtatorii de Rukka, Klim si Touratech sunt niste plati. Editat Iunie 16, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpm Postat Iunie 16, 2021 Autor Share Postat Iunie 16, 2021 Ei bine, incep sa inteleg cum sta treaba, multumesc mult! Nu prea ma stresez cu parerile altora, cel putin nu cu pareri ale unor persoane pe care nu le cunosc, dar voiam sa stiu cam la ce sa ma astept cand ma intalnesc cu un motociclist sau cu un grup. Cat despre mine: criza varstei a 2-a, vreau un motor bun pentru un incepator care doar sa arate ca o sportiva. Nu sunt atat de atras de viteza si imi place conducerea defensiva (am facut curs auto, merita). Am ramas la ideea de Ninja 650, nu stiu daca asta se va schimba pana termin scoala, nu cred. Nu voi fi un Victorian sau Constitutional, nu voi merge in grupuri cu persoane pe care nu le cunosc (cel putin o buna perioada de timp) si voi cauta 1-2-3 prieteni cu care sa ies din oras. Cel mai probabil voi purta Dainese. In trafic voi fi cum sunt cu masina: calm, cu viteza normala, fara sa trec pe rosu sau mai stiu eu ce. Voi saluta in masura capacitatilor de incepator, pe oricine e oameni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 17, 2021 Share Postat Iunie 17, 2021 Acum 43 minute, ionutpm a spus: Nu prea ma stresez cu parerile altora La varsta a doua cred ca stii cum sta viata si chiar nu mai e cazul. Acum 43 minute, GoodKat a spus: Man, aici este vorba de filozofii diferite in primul rand. Japonezii merg pe principiul "UJM" si cat mai fiabil, trag de solutii fiabile pana cand este aproape imposibil sa le mai "intinda", apoi mai trag putin, in timp ce europenii vin mereu cu exclusivitate si performante dar in detrimentul costului de achizitie / mentenanta. Japonezii au fost tot timpul capabili sa faca orice, iar din cand in cand au tinut sa demonstreze asta, NR 750, R7, Hayabusa, SP1/SP2, GSXR-1000, R1, MT-01, H2. Insa nu tot timpul se potriveste cu ce vor ei sa faca: motociclete pentru toate buzunarele. Spre exsmplu MV Agusta nu va face niciodata motociclete pentru saraki. Ei au propriul segment de piata, colectionari sau oameni care vor sa arate un statut. Iar prin prisma costului vin si 'bunatatile' montate pe ea, nu? Pt mine japonezele e moarte in Europa. Reformuland - daca ai experienta, vrei sa mergi la next level si iti permiti, nu prea mai gasesti mare lucru la japonezi. Hai, la Honda, dar tot m-as gandi de 2 ori. NR si R7 au fost editii limitate. Am vazut un NR live si aproape ca nu poti crede ca este japoneza. Ai zice ca este mai degraba mana de designeri Ferrari Testarossa acolo. SP-urile, Busa vin din niste vremuri cand producatorii europeni erau in epoca de piatra. Nu mai este cazul. Au fost smecherii la vremea lor. Cu H2 m-am dat o zi intreaga. In afara de logo-ul ala cu H de pe carena frontala (fain design si iti sta in ochi non stop cand conduci) + ca e fff impresionanta la primul contact, masculina, etc etc (e ca si cum ti-ai sopti in casti "Am p... mare, da, e chiar mare), in viata reala e ca un gladiator sextagenar trimis dupa oua si ridichii la piata. Nici o logica in viata reala si nimic impresionant. Un porc naked lansat din prastie. Ce sa faci cu asa ceva in Ro (strazi propice ioc) sau in Europa (unde ai amenzi de vorbesti singur)? Si kick-ul ala trait pe ea cred ca deja l-am experimentat pe Busa (ca pasager) prin 2001/2002 (?). Japonezii conteaza doar pe partea de commuting/utilitate si aici vin tare din spate chinezii + electricele. Dpmdv clar motociclismul este si utilitate. Dar "si" nu "numai" utilitate. Si japonezii sunt din ce in ce mai departe de zona motociclismului hardcore, ca pasiune sau a motociclismului inteligent (electronica, ergonomie, accesorizare). Numai cine nu a trecut prin close call-uri nasoale o sa vina sa zica ca electronica de siguranta este de 2 lei. Cum la fel, cine nu a trait bucuria de a tine cu burta pe asfalt un Streetfighter o sa zica ca era mai bine fara wheelie control. 1 oră în urmă, GoodKat a spus: Spre exsmplu MV Agusta nu va face niciodata motociclete pentru saraki. Ei au propriul segment de piata, colectionari sau oameni care vor sa arate un statut. Iar prin prisma costului vin si 'bunatatile' montate pe ea, nu? Eu nu am avut (inca) sansa sa testez MV. Dar @hora09 a testat una si a zis ca nu e doar design si exclusivitate ci si niste solutii tehnice care te lasa perfuzabil cand cobori de pe ea. El a testat Turismo Veloce daca nu incurc borcanele si pretul chiar nu era deplasat. Intretinerea probabil ca ar fi fost. Acum 29 minute, _Raul_ a spus: Cu H2 m-am dat o zi intreaga. H2R, greseala mea. Z H2-ul, edit-ul si stiinta vietii. Nakedul de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 17, 2021 Share Postat Iunie 17, 2021 Acum 5 ore, ionutpm a spus: Ei bine, incep sa inteleg cum sta treaba, multumesc mult! Nu prea ma stresez cu parerile altora, cel putin nu cu pareri ale unor persoane pe care nu le cunosc, dar voiam sa stiu cam la ce sa ma astept cand ma intalnesc cu un motociclist sau cu un grup. Cat despre mine: criza varstei a 2-a, vreau un motor bun pentru un incepator care doar sa arate ca o sportiva. Nu sunt atat de atras de viteza si imi place conducerea defensiva (am facut curs auto, merita). Am ramas la ideea de Ninja 650, nu stiu daca asta se va schimba pana termin scoala, nu cred. Nu voi fi un Victorian sau Constitutional, nu voi merge in grupuri cu persoane pe care nu le cunosc (cel putin o buna perioada de timp) si voi cauta 1-2-3 prieteni cu care sa ies din oras. Cel mai probabil voi purta Dainese. In trafic voi fi cum sunt cu masina: calm, cu viteza normala, fara sa trec pe rosu sau mai stiu eu ce. Voi saluta in masura capacitatilor de incepator, pe oricine e oameni. Pe la un psiholog te-ai gândit să treci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.