Jump to content

Cum se vad motociclistii intre ei?


ionutpm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum 14 ore, ionutpm a spus:

Salut, nu stiu daca s-a mai discutat dar am 2 curiozitati.

 

1. Ce pareri exista in functie de motocicleta detinuta? 

 

2. ...., exista preconceptii referitoare la brand-urile de echipament purtate? 

 

Cum e la intalnirile dintre motociclisti? Se fac si acolo astfel de grupuri? Daca as merge cu o sportiva la un grup Harley cum ar fi? :D 

 

 

 

Fiecare te vede cum vrea si reactioneaza in functie de cum te comporti si tu.
Te salut (si din mers)

Link to comment
Share on other sites

Dar trotinetistii cu motor? Ie oameni? Va vine si voua sa le faceti vant in boscheti cand ii vedeti pe asfalt? :)

Da' aia cu o roata? Cum le zice? Am vazut unul, mergea cu 30km/h pe sosea :) Cred ca sunt hater...

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, frigider a spus:

Acum ce facem? Salutam bicicliști?

Am gresit ca n-am specificat,doo roti motorizate,daa' fosil,nu buleftric. :)

Link to comment
Share on other sites

@ionutpm, te intereseaza lucruri total irelevante, specific pentru generatia ta dealtfel. Cum esti vazut de catre altii ar trebui sa fie ultima ta grija! Scopul tau in primii ani de motociclit este sa supravietuiesti acumuland cat mai rapid tehnici corecte de pilotaj defensiv. Punct! 

Cum suna toba aftermarket la un 125, cat de cool este echipamentul sau motocicleta, cat de aurii sunt manetele de frana si ambreiaj, toate astea zboara din mintea ta cand iti taie calea o duba pe care n-ai vazut-o sau ai preferat sa dai "rev-bomb" in loc sa franezi. 

Astept primul tau topic legat de pilotaj, dar asta dupa ce ai citit informatia care exista deja pe forumul asta. Si ai si inteles ceva din ce se scrie, macar partial. 

Succes!

 

L.E. Legat de socializare, o sa vina si asta cu timpul, si o sa te prinzi repede care-i treaba. Speederii ii fac misto de chopperisti, cioperistii au probleme acasa (aia de stau incruntati tot timpul), aia cu enduroaice sunt cei mai relaxati, exceptie proprietarii de BMW si Harlei care urasc pe toata lumea. :)

Acum 15 ore, DiarM a spus:

 ... pentru ca de pe GSA nu ma uit in jos

 

De ce, te orbesc luminitele din bord? :)

Edited by TETEA.
Link to comment
Share on other sites

Nu spun ca sunt de evitat tipele pe moto, ci ca le evit eu. Nu e o poveste pentru straini, cel mult pentru volumul nepublicat din "Invataturile lui Neagoe Basarab catre fiul sau Teodosie", o sa afle doar fiul meu motociclist cand o sa existe (si nu cu o mama motociclista, evident).

 

Singura chestie pe care pot sa o spun public e ca evit si pasagerele, in special dupa ce una mi-a chiuit in interfon tot drumul de acasa catre service-ul de unde trebuia sa isi ia masina. Nu am depasit 60 km/h pe drumul ala si am mers incet si cu grija de parca as fi carat bibelouri, dar tot s-a jurat ca nu se mai urca pe moto vreodata, nu doar cu mine, ci cu oricine. A doua care a fost surprinzatoare in sens negativ mi-a zis ca vrea sa se marite cu mine la 10 minute dupa ce s-a dat jos de pe moto si dupa foarte putin timp mi-am dat seama ca era foarte, foarte serioasa si deja facea planuri unde emigram (ea era medic si avea o gramada de oferte) in conditiile in care o intalnisem prima data in viata cu cateva zile in urma si doar atat. Nu mai continui, ca nu are rost.

Link to comment
Share on other sites

Acum 18 ore, cinezicealae a spus:

Eu zic sa ne unim sa-i batem pe aia cu can-am :)

sunt prea putini.. cum facem? cum ii impartim?

Acum 19 ore, cinezicealae a spus:

Si scuteristii nu e oameni...

just

Acum 19 ore, DiarM a spus:

nu stiu cum sunt vazuti ceilalti motociclisti pentru ca de pe GSA nu ma uit in jos

🤣 nu-i decat plebe in jos !

 

 

acum serios , trebuie sa te uiti la alte lucruri , detalii ... in primul rand te uiti la roata spate , daca are mai mult de 1 deget de chicken strip  mareste distanta sau depaseste , daca are mobra noua si casca de 150e  fa la fel daca vrei sa mergi in grup cu asa ceva o sa fie chin si pericol chiar daca iti sunt prieteni ... pentru astia s-au inventat choperele, nu se asteapta nimeni sa stie sa mearga (cateodata chiar iti depasesc asteptarile dar prea rar)

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, GoodKat a spus:
Acum 21 ore, AdrianB1 a spus:

 evit cam toate tipele pe moto (long story), 

 

Daca nu ne povestesti si noua, esti naspa! 🤣

Pai probabil femeie din aia puternica, ea face ce vrea cum vrea, petrece prea mult timp afara din bucătărie.. zic și eu, n am experiența.

1 oră în urmă, caracterincompatibil a spus:

Mwuahaha.se face touring și cu scuterul de 250

Luna trecuta am băgat o tura de o zi București-deva, retur.

Mult mai odihnitor decât un ss.

Daca făceam trupul pe ss,mă chinuiau durerile musculare 2-3 zile.pe măgar am fost fresh in ziua următoare.

 

Nu te contrazic dar nu te a crezut nimeni unde ai fost :D

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, AlexAB said:

Eu ii salut proactiv pe cei care livrează 😅

 

Si pe aia care tin casca pe crestet, telefonul intr-o mana si tigara in cealalta? Am vazut cativa asa.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 22 ore, ionutpm a spus:

Salut, nu stiu daca s-a mai discutat dar am 2 curiozitati.

 

1. Ce pareri exista in functie de motocicleta detinuta? Exista cumva un fel de preconceptii referitoare la tipul de motor? Sunt vazuti cei cu sportive "mai rau"? De cei cu Harley vad peste tot ca sunt mai "speciali" si sunt doar cu ai lor, asa e? Daca esti "Gixer" (GSX-R) esti vazut ca unul care merge fara echipament si cu viteza? Stiu ca majoritatea motociclistilor sunt OK si ca exista "problematici" in fiecare astfel de grup dar sunt curios cum vedeti voi alti motociclisti. Cu totii cred ca generalizam in general...  

 

2. Similar cu ideea de mai sus, exista preconceptii referitoare la brand-urile de echipament purtate? Daca e Dainese e cine stie cum, daca e Alpine stars e prea "comun", la astfel de lucruri ma refer. Nu ii includ pe cei care nu poarta echipament aici.

 

Cum e la intalnirile dintre motociclisti? Se fac si acolo astfel de grupuri? Daca as merge cu o sportiva la un grup Harley cum ar fi? :D 

Stiu ca par intrebari idioate, probabil chiar sunt, dar mi-ar placea sa inteleg mai bine si aceste aspecte "sociale". 

 

Salut,

 

Motociclismul e plin de fitze si basini, deci bineinteles ca si de preconceptii.

 

Cei cu sportive sunt unii carora le-a placut asa cum arata si cum suna o sportiva, stiu ca e rapida si si-au luat. De aici evolueaza in sportivi Victorieni care deobicei sparg seminte pe la Victoriei si la Constitutiei, cel mai adesea o dau pe o roata in drum spre o shaorma, cand au bani de benzina. Daca nu au, doar reazema motoarele in parcare si discuta despre alte dati cand au dat-o pe-o roata pana la shaorma. Nu se dau pe curbe (care curbe in oras?), daca ii scoti la o plimbare pe virajele patriei nu se intorc toti acasa si abia atunci realizeaza ca acel cauciuc care tocmai l-au luat de la un frate mai priceput de-al lor care se da pe circuit si le-a spus ca e numa bun de strada, ca lor le trebuie carne pe mijloc si ei nu nevoie de marginea cauciucului, ii poate pune in mare dificultate pe acele viraje necunoscute. Au si marja de accidente cele mai multe, cele mai multe pasagere tinere date pe jos, cele mai multe filmulete in memoriam cum el era un inger, bla bla.

Mai sunt unii cu sportive care chiar vor sa se perfectioneze, sa se dea mai bine, de obicei dau cu nasul de circuit unde isi dau seama ca de fapt nu stiau nimic si se dadeau ca niste melci. Fac uneori cursuri, se perfectioneaza pe circuit, unii ajung sa nu se mai dea decat pe circuit, altii se intorc si pe strada unde merg mai tare, dar mai bine- asta daca nu incearca sa mimeze tot ce au facut pe circuit, caz in care se lasa cu accidente.

Dupa aia constata ca pentru circuit sunt prea lenti, pentru strada sunt prea rapizi, isi vand mobrele si se lasa de motociclism sau trec sa incerce alte categorii- enduro, enduro-touring,touring la batranete daca apuca, etc.

 

La aia cu Harley e simplu, ori fac parte din cluburi din astea pseudo-razboinice gen HellsAngels si acolitii lor despre care putem scrie foiletoane dar ne bagam in discutia despre cluburi si n-avem voie, ori sunt niste snobi care se sparg in basini, nu saluta niciodata pe nimeni care e sub nivelul lor de bani, mobrele lor sunt noi si lucitoare si nu au un fir de praf, cand se strang 10 intr-o parcare iti dai seama ca s-a sarit bine de 200.000Euro si tu vii cu o japoneza parlita de 2000E. Cu care bineinteles le dai ceata la orice fel de mers, pentru ca ei merg linisiti cu 100km/h, foarte mandri de asta si de cat de rezervati sunt ei, mascand faptul ca habar nu au sa se dea pe motoare si nici nu au vazut vreodata 160km/h pe motor, de frica.

Bineinteles ca o sa iti spuna ca se aude intr-un anume fel, cum numai Harley-ul poate. Unii au dat si o definitie despre motorul de harli: 'tuns gas into noise without the benefit of horsepower'.

 

Daca pui astfel de intrebari la intruniri nu ai ce sa cauti. Intrunirile sunt de-acum numai pentru motociclistii "cu vestuta" , care fac parte dintr-un club. Ei cu ei, ei cu ai lor, ei se bat cu ailalti pentru ca...nu i-au respectat pe cutare si unu avea in piept un ecuson nepotrivit, se strang 50 de insi si il pocesc pe intrusul obraznic. Si de aici ies niste mega-povesti, toate idioate. Ideea e ca nu mai ai ce sa cauti, pe vremuri puteai merge si ca biker independent pe o sportiva si sa intri in vorba cu altii, acum nu mai ai cum, ca toti sunt afiliati undeva si aia le fac programul , unde se plimba, cu cine vorbesc si cu cine nu au voie sa vorbeasca, unde se plimba, s.a.m.d. Cand se plimba merg cu 80km/h in grup,in zigzag, intr-o ordine predefinita de 'capii' clubului, fara sa ai voie sa faci o depasire, sa tragi si tu de gaz cand ai avea chef, ce sa mai, libertate absoluta! Ca de aia ne luam motoare, pentru senzatia de libertate,nu? Unde o fi libertatea la mersul ala nu stiu ...

 

Mai sunt 2 tipuri de snobi, BMW-istii si Ducatistii. Orice basina de BMW sau Ducati, ca sunt niste bicilindrice sau boxtere jalnice ii fac sa apartina unei supercaste de motociclisti, si cum zicea colegu mai sus, de acolo din inaltimea lor ignora ceilalti motociclisti mai putini fericiti,care au altfel de motorete. BmW-istii de obicei umbla mult, vorbind de sus tuturor celor care au mai putin de 40.000km/an, facuti bineinteles la pas de niste corporatisti deja batrani, care isi cauta tineretea pe drumuri. Noroc ca au scos aia de la BMW S1000RR ul cu care au rupt gura targului, si celelalte 4 in linie, K-uri,etc, ca pana la ele mandria asta de a fi BMW-ist superior nu avea nicio justificare, poate de aia si enerva pe ceilalti motoristi care nu vedeau nicio performanta in modelele bmw. Ducatistii au iar elitismul asta de brand, desi gluma despre Ducatisti este : "de ce nu se saluta doi Ducatisti cand se intersecteaza pe drum? Pentru ca oricum se vad in service mai incolo...", adica cele mai stricacioase motoare, recunoscute de toata lumea. Ele cu Aprilia de mana. Apoi un Ducatist trebuie neaparat sa fie imbracat cu cele mai scumpe echipamente, toate Dainese. Cei mai multi snobi se gasesc la aceste branduri. Exista si puristi carora chiar le plac aceste motociclete si le folosesc cum le-a proiectat mama lor, atat pe strada si pe circuit, e o placere sa vezi asta, dar se intampla foarte foarte foarte rar.

 

Daca mai ai intrebari despre apucaturile si ipocrizia motociclistilor, iti stam la dispozitie :D

 

Link to comment
Share on other sites

Pana la partea cu BMW si Ducati de acord, mai jos, ai scris numai prostii.

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_

Nu știu cum sa vad motocicliștii între ei, dar eu vreau sa îmi iau Ducati ca să ma vad cel mai bine. In oglinda.

 

 

In rest, ar mai fi asa:
- Ficusii cu sportive tufe cele mai multe printese. 

- La intruniri, in afara de incasatori de procente e plin si de alcoolisti sadea

- Majoritatea membrilor din MC-uri, RC-uri, MF-uri si mai nou cluburile de "motocicliste" nu sunt nici macar pamant de ficusi cand vine vorba de legatura cu motociclismul. Sunt direct ghivece de plastic reciclat. 

- Ducati lucreaza cu Spidi la imbracaminte, cu TCX la cizme (daca nu m-au lasat ochii), cu Agv si Arai la casti (parca si Airoh?) iar pt gama Scrambler sa zic ca Bering le-a furnizat geaca aia smechera de piele, cu buzunare aplicate. Daca nu sunt Bering, e ceva/alta firma de nisa din Franta. 

Acum 2 ore, adidas a spus:

Pana la partea cu BMW si Ducati de acord, mai jos, ai scris numai prostii.

 

Mhhh, da si nu.

Mie S1000R nu mi-a placut, S1000RR nu zona mea/nu m-a tentat, 1600 GT cel mai misto granturism si GS cel mai manevrabil big trail. 

Restul (ca sa nu zic majoritatea) - moi, moi rau de tot. 

Si da, ff multi posesori de Bmw sunt la fel de pamant ca si clubberii.

 

Dar la partea cu Ducati - cam multa istorie in postarea respectiva.

Aprilia (mai nimic din grupul Piaggio) nu imi plac, nu s-a lipit niciuna de mine. 

Dar Ducati...cred ca sunt singura marca de serie cu adevarat rafinata/de colectionari si nu vad nici un motiv sa nu fii mandru (nu am spus arogant) daca ai un Ducati model actual.

La capitolul senzatii si poezie a interactiunii, dpmdv exista Ducati, poate pe 3 sau 4 Ktm si restul. Nu am nici o taina cu sportivele (aka dat cu ele). Poate acolo japonezii or misca ceva, dunno.

Si ar mai fi cateva din categoria adevarurile mele:  

* Japonezii a murit. A murit de mult fiindca a pierdut realitatea cu poporul si nevoile lui. Europa + chinezii pt saraci + electricele pentru ... (nu jignim persoanele cu probleme speciale) e de mult peste ei.  Daca nu fac ceva curand, o sa dispara sau o sa piarda o mare felie. 

* Arai este pentru snobi (un fel de Ural al castilor), Nexx pt plavani si RevIt pentru mileniali si mai deconectati ca ei. 


Cam asa vad eu alti motociclisti :))).

 

 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, _Raul_ a spus:

Nu știu cum sa vad motocicliștii între ei, dar eu vreau sa îmi iau Ducati ca să ma vad cel mai bine. In oglinda.

 

 

In rest, ar mai fi asa:
- Ficusii cu sportive tufe cele mai multe printese. 

- La intruniri, in afara de incasatori de procente e plin si de alcoolisti sadea

- Majoritatea membrilor din MC-uri, RC-uri, MF-uri si mai nou cluburile de "motocicliste" nu sunt nici macar pamant de ficusi cand vine vorba de legatura cu motociclismul. Sunt direct ghivece de plastic reciclat. 

- Ducati lucreaza cu Spidi la imbracaminte, cu TCX la cizme (daca nu m-au lasat ochii), cu Agv si Arai la casti (parca si Airoh?) iar pt gama Scrambler sa zic ca Bering le-a furnizat geaca aia smechera de piele, cu buzunare aplicate. Daca nu sunt Bering, e ceva/alta firma de nisa din Franta. 

 

Mhhh, da si nu.

Mie S1000R nu mi-a placut, S1000RR nu zona mea/nu m-a tentat, 1600 GT cel mai misto granturism si GS cel mai manevrabil big trail. 

Restul (ca sa nu zic majoritatea) - moi, moi rau de tot. 

Si da, ff multi posesori de Bmw sunt la fel de pamant ca si clubberii.

 

Dar la partea cu Ducati - cam multa istorie in postarea respectiva.

Aprilia (mai nimic din grupul Piaggio) nu imi plac, nu s-a lipit niciuna de mine. 

Dar Ducati...cred ca sunt singura marca de serie cu adevarat rafinata/de colectionari si nu vad nici un motiv sa nu fii mandru (nu am spus arogant) daca ai un Ducati model actual.

La capitolul senzatii si poezie a interactiunii, dpmdv exista Ducati, poate pe 3 sau 4 Ktm si restul. Nu am nici o taina cu sportivele (aka dat cu ele). Poate acolo japonezii or misca ceva, dunno.

Si ar mai fi cateva din categoria adevarurile mele:  

* Japonezii a murit. A murit de mult fiindca a pierdut realitatea cu poporul si nevoile lui. Europa + chinezii pt saraci + electricele pentru ... (nu jignim persoanele cu probleme speciale) e de mult peste ei.  Daca nu fac ceva curand, o sa dispara sau o sa piarda o mare felie. 

* Arai este pentru snobi (un fel de Ural al castilor), Nexx pt plavani si RevIt pentru mileniali si mai deconectati ca ei. 


Cam asa vad eu alti motociclisti :))).

 

 

de ce zici ca japonezii a murit? Cred ca de pana acum au cea mai mare varietate de motorete, de toate categoriile pentru toate gusturile si preturile. Ca au scos anumite modele si motoare de pe piata se datoreaza si dragii UE care ne phoote si ne perphoote cu normele Euro si care cam ii face sa isi regandeasca anumite modele si configuratii de motoare.

Link to comment
Share on other sites

Ba, io n-am vazut muiere sa mearga calumea in oras. Afara mai e cum mai e, mai incetisor dar civilizat. In oras... dezastru. 

Trotinetisti...abia astept sa trosnesc unu!

La fel si gloveristi, astia sunt un fel de taxinetristi: milioane de km la activ, dar prosti bata! Unu s-a ratoit la mine ca de ce ma apropii asa mult cu masina de el in trafic bara la bara eu cu 5 km/ora, el stand pe loc (faceam loc unei salvari). Cand l-am intrebat daca el cand se baga printre masini nu cumva trece mai aproape a zis ca aia e altceva. Altfel casca era nelegata si telefonul cu aplicatia in mana.

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, Pinocchio a spus:

Salut,

 

Motociclismul e plin de fitze si basini, deci bineinteles ca si de preconceptii.

 

Cei cu sportive sunt unii carora le-a placut asa cum arata si cum suna o sportiva, stiu ca e rapida si si-au luat. De aici evolueaza in sportivi Victorieni care deobicei sparg seminte pe la Victoriei si la Constitutiei, cel mai adesea o dau pe o roata in drum spre o shaorma, cand au bani de benzina. Daca nu au, doar reazema motoarele in parcare si discuta despre alte dati cand au dat-o pe-o roata pana la shaorma. Nu se dau pe curbe (care curbe in oras?), daca ii scoti la o plimbare pe virajele patriei nu se intorc toti acasa si abia atunci realizeaza ca acel cauciuc care tocmai l-au luat de la un frate mai priceput de-al lor care se da pe circuit si le-a spus ca e numa bun de strada, ca lor le trebuie carne pe mijloc si ei nu nevoie de marginea cauciucului, ii poate pune in mare dificultate pe acele viraje necunoscute. Au si marja de accidente cele mai multe, cele mai multe pasagere tinere date pe jos, cele mai multe filmulete in memoriam cum el era un inger, bla bla.

Mai sunt unii cu sportive care chiar vor sa se perfectioneze, sa se dea mai bine, de obicei dau cu nasul de circuit unde isi dau seama ca de fapt nu stiau nimic si se dadeau ca niste melci. Fac uneori cursuri, se perfectioneaza pe circuit, unii ajung sa nu se mai dea decat pe circuit, altii se intorc si pe strada unde merg mai tare, dar mai bine- asta daca nu incearca sa mimeze tot ce au facut pe circuit, caz in care se lasa cu accidente.

Dupa aia constata ca pentru circuit sunt prea lenti, pentru strada sunt prea rapizi, isi vand mobrele si se lasa de motociclism sau trec sa incerce alte categorii- enduro, enduro-touring,touring la batranete daca apuca, etc.

 

La aia cu Harley e simplu, ori fac parte din cluburi din astea pseudo-razboinice gen HellsAngels si acolitii lor despre care putem scrie foiletoane dar ne bagam in discutia despre cluburi si n-avem voie, ori sunt niste snobi care se sparg in basini, nu saluta niciodata pe nimeni care e sub nivelul lor de bani, mobrele lor sunt noi si lucitoare si nu au un fir de praf, cand se strang 10 intr-o parcare iti dai seama ca s-a sarit bine de 200.000Euro si tu vii cu o japoneza parlita de 2000E. Cu care bineinteles le dai ceata la orice fel de mers, pentru ca ei merg linisiti cu 100km/h, foarte mandri de asta si de cat de rezervati sunt ei, mascand faptul ca habar nu au sa se dea pe motoare si nici nu au vazut vreodata 160km/h pe motor, de frica.

Bineinteles ca o sa iti spuna ca se aude intr-un anume fel, cum numai Harley-ul poate. Unii au dat si o definitie despre motorul de harli: 'tuns gas into noise without the benefit of horsepower'.

 

Daca pui astfel de intrebari la intruniri nu ai ce sa cauti. Intrunirile sunt de-acum numai pentru motociclistii "cu vestuta" , care fac parte dintr-un club. Ei cu ei, ei cu ai lor, ei se bat cu ailalti pentru ca...nu i-au respectat pe cutare si unu avea in piept un ecuson nepotrivit, se strang 50 de insi si il pocesc pe intrusul obraznic. Si de aici ies niste mega-povesti, toate idioate. Ideea e ca nu mai ai ce sa cauti, pe vremuri puteai merge si ca biker independent pe o sportiva si sa intri in vorba cu altii, acum nu mai ai cum, ca toti sunt afiliati undeva si aia le fac programul , unde se plimba, cu cine vorbesc si cu cine nu au voie sa vorbeasca, unde se plimba, s.a.m.d. Cand se plimba merg cu 80km/h in grup,in zigzag, intr-o ordine predefinita de 'capii' clubului, fara sa ai voie sa faci o depasire, sa tragi si tu de gaz cand ai avea chef, ce sa mai, libertate absoluta! Ca de aia ne luam motoare, pentru senzatia de libertate,nu? Unde o fi libertatea la mersul ala nu stiu ...

 

Mai sunt 2 tipuri de snobi, BMW-istii si Ducatistii. Orice basina de BMW sau Ducati, ca sunt niste bicilindrice sau boxtere jalnice ii fac sa apartina unei supercaste de motociclisti, si cum zicea colegu mai sus, de acolo din inaltimea lor ignora ceilalti motociclisti mai putini fericiti,care au altfel de motorete. BmW-istii de obicei umbla mult, vorbind de sus tuturor celor care au mai putin de 40.000km/an, facuti bineinteles la pas de niste corporatisti deja batrani, care isi cauta tineretea pe drumuri. Noroc ca au scos aia de la BMW S1000RR ul cu care au rupt gura targului, si celelalte 4 in linie, K-uri,etc, ca pana la ele mandria asta de a fi BMW-ist superior nu avea nicio justificare, poate de aia si enerva pe ceilalti motoristi care nu vedeau nicio performanta in modelele bmw. Ducatistii au iar elitismul asta de brand, desi gluma despre Ducatisti este : "de ce nu se saluta doi Ducatisti cand se intersecteaza pe drum? Pentru ca oricum se vad in service mai incolo...", adica cele mai stricacioase motoare, recunoscute de toata lumea. Ele cu Aprilia de mana. Apoi un Ducatist trebuie neaparat sa fie imbracat cu cele mai scumpe echipamente, toate Dainese. Cei mai multi snobi se gasesc la aceste branduri. Exista si puristi carora chiar le plac aceste motociclete si le folosesc cum le-a proiectat mama lor, atat pe strada si pe circuit, e o placere sa vezi asta, dar se intampla foarte foarte foarte rar.

 

Daca mai ai intrebari despre apucaturile si ipocrizia motociclistilor, iti stam la dispozitie :D

 

😄  pfff am citit pe nerăsuflate. True story! 

Ai atins pe câțiva...unii s-au simțit și au ripostat , alții stau la lumina întunericului 😂

Tu unde te încadrezi?

Link to comment
Share on other sites

Acum 22 minute, Flower-Power a spus:

Tu unde te încadrezi?

Ar fi dragut sa spuna fiecare unde crede ca se incadreaza :)

O sa incep eu, ca tot nu m-a intrebat nimeni.

Sunt un hodorog patit dar nelecuit.

Merg doar singur ca detest turmele, de obicei incet ca pensionarii dar ma mai apuca boalele.

Zilele trecute aveam 140 in localitate. M-am luat cu un plasticar sfios care ma "urmarea".

Nu pot cu cluburi ca nu-mi place sa mi se spuna ce sa fac.

In general merg unde ma duce drumul si "spirit liber" cum sunt, ma duc unde-mi zice femeia :)

Ma imbrac in asa fel ca atunci cand ma vezi, nu ma observi.

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_
Acum 1 oră, lacroyx a spus:

de ce zici ca japonezii a murit? Cred ca de pana acum au cea mai mare varietate de motorete, de toate categoriile pentru toate gusturile si preturile. Ca au scos anumite modele si motoare de pe piata se datoreaza si dragii UE care ne phoote si ne perphoote cu normele Euro si care cam ii face sa isi regandeasca anumite modele si configuratii de motoare.

 Cantitatea nu este musai și calitate. 

Pentru ca nu poți sa mai prestezi la infinit aceeași rețetă fada - doar motor f bun.

Este fumata total treaba cu ei vs europeni, unde urechea a stat mult mai aplecata spre doleanțele clienților. 

Primele semne serioase au fost cand KTM a acaparat masiv piața de enduro (cam după 2005).

Dacă fiascoul Wr a mai fost cumva (450 e cautat și acum pt  rally de amatori, 250 și azi de enduro turiști mici de statura), cel al CRF 450L a fost... no comment. 

Dupa care trecem la stradale. 

Am testat anul trecut și acum 2 ani cam toate modelele Yamaha. 

Poate XSR sa fie un model cu personalitate, chiar dacă nu cana mea de ceai cu lapte. 

In rsst niște eșecuri de design, ergonomie, suspensii, comfort in sa, zero gândire pentru accesorii ulterioare (uită-te cum se încadrează genial cutiile la BMW), etc etc. Ba chiar și motoare dacă ma gândesc la treiul în linie care este o gluma comparativ cu unturile de la Triumph. 

Nu exista japoneza pe care sa nu o iei și în care sa nu bagi bani serioși ca să faci ceva bun (nu f bun sau exceptional). 

Și pt care concurenta europeana sa nu aibă modele net superioare, chiar dacă mai scumpe. 

In clasele ce ma interesează pe mine și le cunosc (cu sportive și chopper/cruiser nu is vreun tainos). 

Dacă începem cu inovație în tehnologie, deja trebuie sa scoatem câteva coli noi.

Invart apa în bec cu niște soluții mediocre pe care le repeta la infinit, fără nici o personalizare cu cap. Aka produc pentru piețe needucate și/sau fără putere de cumpărare. 

Mai țin capul sus Honda cu Africa, 500x și X-adv (plin de ele în Madrid și mulți îmi spun ca sunt incomparabil mai bune decât TMax.)

Ce se întâmplă cu normele UE este o mizerie sinistra care nu știu unde va duce, dar, ce am scris eu mai sus se întâmplă cu pași mici și siguri din 2010. 

Iar Europenii s-au adaptat. Pana și MvAgusta și patronii aia bizari ai lor au înțeles cum sta treaba. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...