Jump to content

Accident mortal - Ploiesti 06.03.2022


RedRat
 Share

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum 23 minute, Speedy.K a spus:

1. Nu mai puneti linkuri de pe grupuri sau akte bisericute "da pa net", pentru oamenii normali, care nu servesc genul ala de rahaturi sunt degeaba. ori puneti linkuri spre chestii publice, ori nu mai puneti. Mare treaba a facut initiatorul, a facut un topic p forum cu date pe care nu le poate vedea mai nimeni.

 

1. daca dadeai un click pe link-ul ala aflai ca se vede si fara cont de facebook

fa un efort inainte sa critici, altfel da prost

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

LE Aaa, pai stai ca am vazut si eu acum filmarea.

 

Dupa parerea mea n-a fost nicio sicanare. Daca nu erau inpreuna el si cu masina din fata lui, mare mirare.

 

Greselile mobristului: 

* nu inteleg de ce sa incerci sa depasesti la limita peste dubla continua, in loc sa- l depasesti la limita printre banda 1 si 2 de pe sensul tau. Macar nu risti sa te agate vreunul de pe sensul celalalt. Mai ales cand avea doi mobristi pe banda 1 care o ardeau la relanti...

* N-am radar incorporat, dar dupa experienta mea si el si masina aveau spre 200. Mult prea mult pentru mizeria aia de DN.

* Point fixation cand a vazut balizele, asta a dus, de fapt la coliziune.

 

 

Pe de alta parte, despre balizele alea este cum spuneam, niste mizerii plantate aiurea. Nu se vad nici ziua, daramite pe inserat sau noaptea. In strainataturi la asa ceva se pun mereu lampi d-alea cu bec de care zicea cineva mai sus. OK, e dubla continua, dar e desenata doar tocmai ca in caz de ceva sa nu te faci terci. Ca altfel hai sa punem niste mine antipersonal in loc de desenul de pe jos si cine calca sa se faca ingeras direct.

Si nu, nu e sigur ca daca nu erau mizeriile alea in mijlocul drumului se lipea de masinile de pe contrasens, am trecut de nenumarate ori printre masini pe axul drumului, iar benzile de pe DN sunt foarte late. Am trecut inclusiv printre doua tiruri pe centura Bucurestiuluiin portinunile cu o singura banda pe sens, unde benzile sunt mult mai inguste. Deci nu poate nimeni baga mana in foc ca se facea terci daca nu erau porcariile alea pe drum.

 

 

Acum 1 minut, prafrau a spus:

 

1. daca dadeai un click pe link-ul ala aflai ca se vede si fara cont de facebook

fa un efort inainte sa critici, altfel da prost

Am dat. N-a mers. Nici primul, nici al doilea.

 

 

PS Pacat de soferita aia, saraca, care n-a avut chiar nicio vina.

 

 

Edited by Speedy.K
Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca iarasi bat cate unii campii, cum ar fi si "guru" Titi Aur. 

Acesta spune, precum altii , ca prima cauza a accidentului este lipsa semnalizarii.

Acuma sincer, la cum circula acel motociclist ce semnalizari trebuiau puse pentru a fi utile?

Daca ar fi existat un marcaj era ceva de genul :

image.thumb.png.b5b137f36a93c4a0bfec096cd9cc1aa2.png

Nu am vazut nicaieri in lume baliza optica pentru astfel de separatoare.

La viteza si scopul pentru se plimba cu mobra nu cred ca il ajuta nimica.

 

Recunosc ca ceea ce m-a socat de-a dreptul a fost varsta motociclistului: 32 de ani.

 

Daca avea 22 de ani poate nu era atata de surprinzator, dar atata lipsa de discernamant la 32 de ani este, cel putin pentru mine, de neinteles.

 

Singurul lucru care il ajuta era sa aiba um pic de minte, si dea dovada de un pic de maturitate.

 

Ma gandesc cu mila la biata soferita careia nu o sa ii fie usor sa treaca peste acest accident

 Sper sa fi avut inspiratie cei de pe acolo si sa o fi dus in alta parte pana l-au scos pe nefericit de sub masina.

 

Link to comment
Share on other sites

Saracul a avut acel moment de slabiciune, s-a lasat dus de val si a platit cu viata.

Toti am avut sau avem momente in care, mai tarziu, analizandu-le la rece, am realizat cat de idioti am fost.

Diferenta dintre noi si baiatul asta a tinut, poate de multe ori, de simplu noroc si nimic mai mult.  

 

 

 

 

 

 

Acum 8 minute, ionutpm a spus:

Era mobra noua, luata cu putin timp inainte, poate voia sa vada ce poate. Nici eu nu ma asteptam la o varsta mai mare de 25 de ani. RIP... :( 

https://www.buzoienii.ro/accidentul-mortal-de-motocicleta-a-fost-filmat/

 

 

 

Chiar nu voiam sa vad imaginea aia, cu el imprastiat in bucati, se pare, pe sub masina. 

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_
Posted (edited)
Acum 22 minute, ionutpm a spus:

Era mobra noua, luata cu putin timp inainte, poate voia sa vada ce poate. Nici eu nu ma asteptam la o varsta mai mare de 25 de ani. RIP... :( 

https://www.buzoienii.ro/accidentul-mortal-de-motocicleta-a-fost-filmat/

 

F900-le nu poate nimic. E o lesinatura pentru corporatisti, indiferent de designul in care au impachetat motorul ala.

 

Sa ii dai in Romania, noaptea, in stilul respectiv...

Una e sa dai, alta e sa nu iti lasi nici o marja.

 

 

 

 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Acum 5 minute, _Raul_ a spus:

 

F900-le nu poate nimic. E o lesinatura pentru corporatisti, indiferent de designul in care au impachetat motorul ala.

 

 

merge de-o liniuta cu un 320d

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_
Posted (edited)

Nu m-as risca cu buchetul ala de flori de plastic la manevre in care sa imi joc viata sau sanatatea, dar asta e parerea mea.

 

Acolo pare (zic eu, nu am de unde sti) o amicala sau o masurare de ... sfarsita ff prost pentru motociclist si soferita.

Si eu am facut niste gafe serioase in viata asta, insa parca nu am fortat niciodata asa mult, fara mm de eschiva.

Dar, na, de pe camera arata intotdeauna mai nasol decat de la ghidon.

 

 

 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Sa nu constientizezi  care sunt limitele tale si ale mobrei este o eroare grava.

Cand mobra scoate totusi peste 85CP inseamna sa ai  peste 0,25 CP/kg ceea ce este foarte mult.

Nu stiu de ce le catalogati drept lesinaturi astfel de mobre.  

 

Aceste poze dureroase ar trebui vazute de copiii care se cred zmei pe doua roti.

 

Se pare ca omul a avut un moment in care si-a pierdut complet discernamantul si a platit ....

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_

Diferenta între noi, boșorogii mai temperati sau retarzi calculați (subsemnatul) este ca noi avem ce pierde sau lăsăm niște vieți nevinovate distruse după noi.

 

Cand ești tânăr, nu ai gânduri din astea. 

Păcat de el, păcat și de femeia aia, ca nu are nici o vina sa trebuiască sa trăiască cu trauma asta toată viata. 

 

@Silver, scriu de pe telefon și nu am spor la exprimare structurata. 

Este motor de buget pentru tfl-ei pasionați de design și flashuit pe net ca și-au luat Bmw.

Are motor anemic, cuplu anemic, frane anemice și n e mente care îl fac motor de frecat pana la periferia capitalei, în ritm de anesteziat. 

Mie nu îmi pare un Bmw in poze, dar dacă cu asta s-a băgat la manevra aia... 

 

Link to comment
Share on other sites

Da, poate este cum spui, dar la 32 de ani ar trebui sa ai simtul raspunderii.

 

Toti avem parinti, frati, surori, oameni dragi, care raman sa sufere, si uneori nici nu isi msi revin din suferinta...

 

Asa ca intotdeauna raman vieti distruse, faptul ca unii dintre tineri nu constientizeaza asta, este altceva.

 

Cat despre biata soferita.... Acest accident este un exemplu pentru toti aceia care "isi asuma". A se traduce "ii doare in cot" (ca sa pastram un limbaj decent).

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 ore, mihai c a spus:

adevarul e ca avem niste sosele mai aducatoare de moarte decit alte tari,si stim asta,macar unii din noi

Iar accidentele frontale si cu masina sunt de multe ori fatale,iar cu moto spre 100%

Dumnezeu sa il ierte

 

Adevarat, dar si teribilismul unora este la fel de periculos.

Din pacate pentru unii, karma e prea dura.

Hai, vreau sa vad si eu un singur coleg de-al vostru pe 2 roti, care va spune ca motoclistul era nevinovat.

 

1 Viteza foarte mare in localitate, exact unde este semnul de sfirsit de localitate este si un semn de interzis a vira la stinga, asta daca se intreaba cineva "ce dreq cautau balizele alea acolo".

2 Nu avea ce sa caute pe dubla continua* (banuiesc ca voia sa depaseasca auto).

 

Nu pot spune decit ca bine ca s-a terminat doar asa, femeia aia nevinovata a scapat nevatamata fizic, dar toata viata ei va avea intiparita in minte imaginea/sunetul impactului in care viata unui om s-a sfirsit subit.

Evident din PROSTIE!

Pentru ca daca si el ar fi mers cum mergeau riderii de la care exista si filmarea, mai mult ca sigur acest topic nenorocit nu exista, sau i se ura insanatosire grabnica/recuperare usoara!

 

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_
Posted (edited)

 

Acum 5 minute, Silver Arrow a spus:

Da, poate este cum spui, dar la 32 de ani ar trebui sa ai simtul raspunderii.

Nu știu câți oameni de 32 știi tu, dar eu știu multi de 35-40 și ai fi surprins sa vezi ce existente de consum total duc. 

Nu îl știu pe omul asta, nu ii am treaba, zic doar generic. 

Nu ca as fi vreo ușa de biserica, spun doar ca nu mai am așteptări de responsabilitate de la nimeni sub 45 de ani în ultimii ani. Hai, un 35-38, dacă au copii.

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Acum 11 ore, mihai c a spus:

adevarul e ca avem niste sosele mai aducatoare de moarte decit alte tari,si stim asta,macar unii din noi

Iar accidentele frontale si cu masina sunt de multe ori fatale,iar cu moto spre 100%

Dumnezeu sa il ierte

Aceasta este reactia tipica a romanului: altcineva este de vina.

Dragul meu, soseaua nu aduce moarte, in schimb cei care circula pe ea da.

Asa ca din punctul meu de vedere ceea ce spui tu nu este adevarat.

Cand o sa incepem sa vedem ca suntem vinovati pentru ceea ce ni se intampla, sa incepem sa ne asumam in mod real consecintele actiunilor noastre (nu porcaria din ziua de astazi cand pentru crima cu masina iei 1 an cu suspendare, si carnetul inapoi) atunci o sa incepem sa schimbam aceasta tara.

 

Daca omul acesta vroia sa vada ce poate mobra lui cea noua, avea langa el A3, asa cum este ea.

Putea sa o alerge pe acolo, sa vada cum accelereaza, cum franeaza, etc.

El in schimb , doar el stie ce a vrut sa faca acuma. Si s-a terminat prost.

 

P.S. de ce oare erau puse acele separatoare acolo? Pentru a impiedica diversi romani care ies de pe o straduta laterala sa mai taie linia dubla continua. S-ar parea ca bunul simt de a respecta niste reguli nu se poate aplica.

 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Cum vad eu filmul accidentului:

 

Undeva pe drum, probabil in localitate, cei 2 s-au "luat" de la ceva si s-au pus ambii pe "eu o am mai mare si mai groasa".

 

Nu putem sti exact 100% dar inclin sa cred, peste 90%, ca motociclistul a plecat "in urmarirea si depasirea" auto, pentru ca daca auto l-ar fi flashuit "date buei ca vin eu tare", motociclistul s-ar fi bagat pe banda din dreapta, nu pe contrasens ca sa ii faca loc masinii, adica exact cum permiti unuia sa te depaseasca, dupa care, faci tu ce te taie capul.

 

Vazind ca auto ii da talpa, ca nu e chiar un cazan si ca "se duce", nu putea "sa-l faca" pe partea dreapta fiind motociclistii ce rulau corect si a decis, FATAL, sa incerce depasirea pe stinga dar pe dubla continua, "la risc".

 

Problema nasoala este (eu inclin sa cred spre 100%) ca motociclistul desi mai rulase pe acolo, cunoscind cit de cit drumul, NU a stiut de acele balize cu apa ca au aparut acolo, ca sa ii forteze pe cei care neregulamentar, taiau dubla continua sa faca stinga sa intre pe acel drum, cit si pe ceilalti care probabil, la iesirea de pe acel drum, faceau la rindul lor, stinga.

 

Intentia de depasire pe contrasens este evidenta, si de aici trag coincluzia ca NU stia despre acele balize despartitoare, altfel ar fi frinat din timp si statea in poponeata masinii, depasind-o (daca ii permitea motorul), cind ar fi avut loc sa faca depasirea.

 

Ca sa inteleaga lumea "ce cautau alea acolo", edifica ce e incercuit in poza.

 

 

 

 

Stinga.jpg

Edited by DjLeco
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Silver Arrow said:

Asa ca din punctul meu de vedere ceea ce spui tu nu este adevarat

Imi pare rau ,dar nu ai inteles;voiam sa spun ca ,spre ex. mergi in Grecia cu 90-150 si nici o grija,nici o groapa,nici un semn pus gresit,nici o emotie,nici macar amenda,iar la noi poti muri si la 60-80 in orice intersectie;asta dpdv statistic si dupa experienta mea,ca daca vrei neaparat ,e posibil orice oriunde,insa doar teoretic,pt aia chiar superghinionisti...

1 hour ago, Silver Arrow said:

cand pentru crima cu masina iei 1 an cu suspendare

 

cu asta total de acord,chiar ma gindeam ca e mai rentabila crima cu un logan decit un akm,si ca pret si ca urmari,sper sa nu citeasca cine nu trebuie

Dar asta e deja politica de stat sau mondiala,noi doar "alegem" pe cei ce o fac ,criminal dar fara raspundere

Link to comment
Share on other sites

Noapte, viteza, bravada de a-l ''arde'p-ala cu masina, nu stim din ce motive s-a luat cu el. Cum la un accident este de obicei un cumul de factori, mai ales daca stia zona, poate l-au surprins si balizele care mai demult nu erau acolo. Oricum, a riscat mult prea mult. Cu masinile daca te pui la intreceri e bine sa fie mai larga situatia, mai putin aglomerat, vizibilitate buna, distanta safe intre participanti.

 

Pacat. RIP.

Link to comment
Share on other sites

Urat tare , urat urat urat accident.

Dar iar se vede tendinta: e de vina masina, motocicleta, drpciv ul, luna ca e noapte, separatoarele de plastic.

Cand se merge prost , si lumea se ia de unii altii, se primeste raspunsul sec : IMI ASUM!

Cand insa se intampla o nasoala, iar se cauta scuze.

Ar trebui sa fim in stare sa spunem clar si raspicat: Motociclistul a gresit din pacate, si din propria vina....acum se da cu RIP.

Vorbim de localitate, de dubla continua, de sfarsitul zilei -cand ai cea mai tampita lumina posibila, pana se intuneca de tot, de luat la intrecere, de moto proaspat cumparata, si de viteza muuuult prea mare. Asadar, toate aceste decizii luate de motociclist, au dus la accident. Restul sunt circumstante. Ideea e ca a patit ce a patit, fiindca nu si-a luat niste masuri de siguranta, a mers la limita, fara marja de reactie... A intrat in separatoare in plin, nici nu le-a vazut, si totusi sunt vizibile-daca te uiti totusi pe unde mergi. El probabil era concentrat la masina...

Daca citesc incepatori pe aici, aruncati un ochi pe canalul DanDanthefireman. 

Explica niste principii simple, dar critice: unul dintre ele este Line of sight: distanta libera din fata ta, in care tu vezi ce se intampla. Nu mergi cu viteza mare, daca nu vezi in fata clar. Schimbi pozitia pe drum/in banda, incetinesti, nu i dai talpa furibunda...

Aia e.

Link to comment
Share on other sites

accidentele în mare majoritate au ca și cauze un complex de factori care determină și/sau mai apoi potențează urmarea ...

așa că e riscant să fie date verdicte categorice: x e de vină, y a greșit ...

indiferent de ce manevră neinspirată a făcut, orice obstacol de pe carosabil trebuie semnalizat ! iar carosabilul include și benzile continue, discontinue, duble sau simple ... indiferent de viteză sau de linia continuă, cum poți prevedea că exită separatoare de sens, dacă nu există o semnalizare corespunzătoare..

iar în materia semnalizărilor obstacolelor din carosabil suntem în evul mediu (ca la multe altele).

ca exemplu., insulele de „calmare” a traficului dintre oradea și arad, făcute cu spirit de răspundere, cu borduri la 90 grd, au costat 7 vieți, inclusiv printre șoferi de camioane, până cineva s-a sesizat să le teșească. ca și spre cluj., și acum sunt atât de prost semnalizate, că noaptea dacă îți vine unu” de pe contrasens cu fază lungă nu ai nicio șansă să le vezi decât dacă mergi cu 30 pe oră ... sau cunoști bine drumul.

în concluzie motociclistul e de vină, că nu a captat semnalul de la avionul awacs să fi văzut kkturile de separatoare

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 29 minute, chv a spus:

 

în concluzie motociclistul e de vină, că nu a captat semnalul de la avionul awacs să fi văzut kkturile de separatoare

 

aha,deci separatoarele sunt de vina. Nu motociclistul care trage de gaz taaaaaare, pe linie continua, far avizibilitate. 

Circumstante. Vina vine in urma unei DECIZII luate de motociclist. 

Dar cum spuneam, mereu e raul ramul de vina.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Acum 29 minute, Adrian M. a spus:

aha,deci separatoarele sunt de vina. Nu motociclistul care trage de gaz taaaaaare, pe linie continua, far avizibilitate. 

Circumstante. Vina vine in urma unei DECIZII luate de motociclist. 

Dar cum spuneam, mereu e raul ramul de vina.

nu prea postez pe aici că imediat apar supermenii motociclismului, judecătorii imparțiali care cunosc adevărul și numai adevărul, iar dreptatea e de partea lor totdeauna, sunt cei mai legali dintre campionii legalității, moraliști neîntrecuți, ei, care niciodată nu au „ars-o” ...

ca să revin, te întreb: crezi că dacă mergea cu 80, se izbea sau nu de separatorii ăia? crezi că sunt binevenite obstacole nesemnalizate, carosabilul incluzând benzile duble continue ...?

iar dacă ai fi atent la ce am scris, am început prin a spune că un incident rutier nu are, în majoritatea cazurilor, o singură cauză.

dar eu sunt în cea mai mică masură să stabilesc vinovății, îi las pe alții ...

Edited by chv
Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, Silver Arrow a spus:

 

Nu stiu de ce le catalogati drept lesinaturi astfel de mobre.  

 

Sunt oameni si aici si in trafic care considera ca talentul lor depaseste cu mult posibilitatile mobrei din dotare. Sunt convins ca multi ar stramba din nas si daca ar testa un prototip de MotoGp.. 

 

Dumnezeu sa-l odihneasca... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...