Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Cred ca se ambiționează sa nu mai cada. A pierdut enorm de 2 ori pe circuite preferate.
  3. Salutare. Am nevoie de un pic de ajutor. Am dat de problema care am vazut ca ocazional apare la pompa de benzina de la aceste motociclete si anume topirea plasticului din jurul pinului pozitiv de la alimentarea pompei. Problema e ca si dupa ce-am identificat problema, am curatat contactele, pinul tot se incalzeste excesiv, se simte dupa doar vreo 2-3 minute de relanti, cand pun degetul pe corpul de plastic in zona indicata in poza atasata. Am incercat si cu un fir in prelungire, tot se incalzeste soclul, nu e de la mufa mama. As avea nevoie ca cineva sa faca acest experiment, cu motocicleta pornita de la rece, sa-mi spuna daca se observa acelasi fenomen. Si verificati-va si calitatea contactului la pinul de plus, ca sa evitati problema. Multumesc in avans pentru oricine si-ar face timp sa ma ajute.
  4. Dacă o spune un specialist, nu pot decât să fiu în asentimentul său. Lichidul de frână era negru și greu de tras, până anul viitor va merge doar cu o curățare de pistoane și flush. La anul musai set nou pe ambele roți.
  5. Azi
  6. Salut, Daca este cineva interesat de schimb sa joasa cu sa normala - va rog sa imi scrieti. Saua joasa este pe un GS2011, in stare foarte buna, merge pe: K25 (R 1200 GS)   (12/2002 — 12/2012) K25 (R 1200 GS Adventure)   (11/2006 — 09/2009) Multumesc!
  7. e oare Peco in stare sa faca ceva runda asta? un pic mai multe viraje pe dreapta decat pe stanga, un usor dezavantaj pt Satana Eu zic ca tot MM face dubla daca nu face buba
  8. Mergi la service, doar este in garantie, nu?
  9. Buna dimineata! Incepe sa se zareasca luminita.
  10. Anul fabricatiei este 1998 si are 155000 km. Nu a mai mers de 8 ani, in aceasta perioada a fost parcata in garaj unde se afla si acum. La acel moment motocicleta era in stare excelenta de functionare fiind servisata si ingrijita foarte bine. Se afla la Sarata Monteoru la 16 km de Buzau. Pentru orice intrebare va rog sa ma contactati. Pretul este de 1500 euro, desigur discutabil. Motocicleta este radiata din circulatie deoarece locuiesc in Bucuresti, sectorul 4 si nu doresc sa platesc acea taxa de parcare de 540 lei anual. O vand din lipsa de timp.
  11. Salut am si eu o problema cu o aprilia rs 125 2024, mi s a aprins martorul cheie in bord, motocicleta are 6000km si revizia a fost facuta la 5000km, are cineva vre o idee de la ce ar putea fii?
  12. Ieri
  13. Adu–ți aminte că aceeași "chestie" ți-am zis-o înainte de a te apuca de electrică... O să ai probleme în continuare cu electrica. Asta înseamnă sa ai motocicletă, rusească, dotată cu motor 2T, 2 cilindrii în linie, răcire pe aer...si cu ataș. Fără modificări nu o poți exploata prea mult
  14. Păi ar avea sens exact cum ai scris. Honda mea e fabricată în final de 2024 conform vin dar e model 2025(gen alt design, componente estetice, si electronica). Poate așa a fost si la el. Oricum.. astea sunt detalii.. nu mai interesează pe nimeni.
  15. Am văzut, nu știu cotele filetelor, acolo e problema. Nu știu nici ce tip de îmbinare trebuie, mi-ar place să văd desfăcut sistemul (asta e temă pentru la iarnă).
  16. Complet și total de acord. Întrebare: acum câți ani s-a făcut această operațiune la moto din poză?
  17. Conform VIN, fabricatie 2007; An model 2008 Prima inmatriculare 2010. Clickbait?
  18. Inainte de a te juca la carburatoare, verifica uleiul si antigelul, atat niveluri cat si aspect sa te asiguri ca nu s-au amestecat.
  19. Cred ca le asteptam degeaba, ideea lui era sa aiba postate linkurile de la inceput pentru "dezvoltare", oricat mascheaza asta. @Stefan Probabil, chiar asa e de greu sa ai decenta de a pune cateva propozitii sau vorbe legat de tura ta si de pozele atasate?
  20. Schimbi cu 390 Adventure ? fara diferenta ca n-am de unde :)) E ce trebe jucaria, bafta la vanzare
  21. pistonasele trebuie sa intre usor, la mana. daca intra greu, si necesita presa e clar, e jeg si mizerie, daca nu pe pistonas este sub garnituri in santul garniturii se face oxid si impinge garnitura in afara ceea ce duce la o frecare crescuta la cursa pistonului. trebuie demontat tot ansamblu curatat si daca faci asta e pacat sa nu schimbi garniturile, operatiunea asta o recomand la 2-3 ani iar schimbul de garnituri merge facut la 2 astfel de curatari clestele ala e bun sa tragi pistonasele afara, am luat unul ieftin si mi-am facut treaba cu el
  22. Pe unde ai trecut frontiera? Cat e benzina acolo? E suficient permisul romanesc sau trebuie din ala international? Cum sunt oamenii? Te descurci cu engleza sau bagi pe google translate? Ti-ai luat SIM de la ei pentru telefon sau ai roaming din tara? De la ce operator? Viza ai luat de la granita (on arrival) sau ai facut de acasa? Pe ce perioada? Cat a costat? Cand ai luat-o?
  23. Doamne ajuta sa vedem CEVA,orice un duel...la varf vorbesc... Hai Baganaia ! (fara maturi) In alta ordine de idei,Mir (Honda de fapt) redescopera (a cata oara?) beneficiile CF swingarm (dupa ce de pe vremea lui MM il adoptasera de la Ducati ca mai apoi sa il dea iar jos si sa puna de Alu si iar sa il puna si tot asa)...dar subliniaza faptul ca Honda e slabuta pe motor : Joan Mir says Honda’s new carbon fibre swingarm delivered a small but welcome step forward during the post-race MotoGP test at Aragon. But he warned top speed remains the RC213V’s most urgent weakness heading into this weekend’s Italian Grand Prix at Mugello. While Mir was encouraged by the early signs, he warned that high grip levels during a Monday test can distort performance. “It’s positive, it is something that will help us to be more competitive.I would say that is not a revolution but is a step in terms of grip. Because we are so far in terms of acceleration and grip, if we get something that improves in that area, we make a big step. This is what happened.” “But on a Monday, the grip is always very high. So I try to be very careful with what I feel about the bike, because with good grip on track, everything looks fine.” Nonetheless, Mir added that the swingarm gave him “nothing negative” in terms of feel and improved edge grip, with small lap time gains. As Mir indicated, Honda's engine remains far behind its rivals in terms of outright speed.Mir, who was the fastest Honda in 10th place at the Aragon test courtesy of a morning lap time, said the factory’s top speed deficit is costing him around 10km/h and several tenths every lap. “we lose 10k per hour on the straight. So imagine, that is two or three tenths more we could get for free… Not free for Honda, but free for me!” Apropo de timpii incurajatori din teste pt Yamaha si pt Honda din testele de la Aragon,cred ca e destul de clar citatul de mai sus - But on a Monday, the grip is always very high. So I try to be very careful with what I feel about the bike, because with good grip on track, everything looks fine.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...