Sari la conținut

INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre


TonyTA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

offtopic - sunt singurul carcotas caruia i se pare ca acel capac+subansamblele din jurul sau au fost gandite si puse de producator intr-un fel in care un om normal si practic nu gaseste o logica? :rusinica:

ontopic - cred ca ce spune Gnraloo este de incercat sau sa cureti acel capac cand faci si schimbul de antigel (eu as recomanda 1 data/an).

CostinR6, unii isi tin mobrele in ultimul hal pentru ca orice operatiune de mentenanta, oricat de mica, te descurajaza major :) o spun ca posesor de honda care a ajuns sa desconsidere grav acest brand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul pinionului ar trebui sa iasa fara sa deranjeze furtunele cu pricina, obligatoriu ar fi sa demontezi parghia schimbatorului de viteze, care nu are un asa mare grad de dificultate la demontare...un banal surub M6, Curatarea spatiului din jurul pinionului oricum nu este asa de stringenta, cum au spus si colegii mai sus o data , de doua ori pe an este suficienta pentru mobrele de sosea...bineinteles ca va conta si numarul de km , conditiile in care au fost facuti cat si cantitatea si calitatea grasimii date pe lant, Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa curat lanțul (pentru prima data) și ca sa ajung la pinionul mic trebuie sa desfac aceste 2 furtune. Întrebarea mea este ce sunt și ce se întâmplă dacă le desfac?

pui mobra pe stander bagi in prima treapta,se invarte roata si lantul si ii dai cu spray de lant...asa se procedeaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heh si tu vrei sa faci asta de fiecare data cand cureti lantul (de preferat o data la ~500km) ?. Curata doar lantul care se vede, rotesti roata si cureti lantul nu te apuca sa demontezi sa cureti acolo doar daca e mega jegos inauntru si nu se mai curata

Subscriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Iti recomand sa desfaci si sa cureti daca ai posibilitatea si timp.

Eu am desfacut in primavara asta si sincer m-am ingrozit ce am gasit acolo. Sa nu exagerez, dar am scos 2 pumni de nisip incleiat cu spray de lant, pietre mici, ulei si un fel de scame care semana cu caltzul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt plusuri si minusuri pt fiecare... uleiul nu sta f mult pe lant si trebuie uns des, dar tine lantul curat... spray-urile stau bine pe lant, dar aduna mizerie. Pt un motor care merge majoritar in oras, un spray de lant cred ca e suficient. Pt cele folosite mai mult la drum lung, un ungator gen Loobman mi se pare ideal, apesi butonul in mers, se duce ulei pe tot lantul si aia e, repeti cand e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si motorina face acelasi lucru, doar ca necesita clatire...

pana in stadiul din poze a fost curatat cu motorina apoi spalat cu apa si detergent, uscat, apoi curat din nou cu spray special pentru lant NIGRIN si apoi dat cu acel spray de ungere (ce sa fac abia am luat-o, sunt incepator)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

before and after

 

Iti recomand sa nu mai folosesti spray-uri "Racing" cu teflon /PFFTFT d-ala decat daca te dai pe pista sau stai des peste 150 km/h... sunt f lipicioase si uscate....adica atrag tot praful/jegul si nu ung la fel de bine ca varianta uda/de strada

de la Motorex e Chain lube ROAD

 

PS: e si mai ieftin putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In manualul Haynes al modelului CB500 de la Honda, specifica clar a se curata cu "parafina"(kerosen) apoi uns cu ulei SAE80 sau 90. Intrebarea mea este, se poate gasi in magazinele cu piese auto/moto sticlute cu kerosen, sau doar de pe net?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Parafina nu e kerosen

2. Da, se curata cu kerosen si se unge cu ulei de transmisie (T80 sau T90)

3. Nu gasesti kerosen de vanzare in magazine

4. Kerosenul se inlocuieste cu succes cu motorina sau gaz lampant (si asta e greu de gasit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kerosen e cuvantul strain pt petrol lampant

stiu din sursa sigura: baietii care alimentau prin 90 Mig-urile

Nu e chiar acelasi lucru, dar sunt foarte apropiate dpdv fizico-chimic.

 

Se gaseste f usor gazul lampant, in orice supermarket, la rafturile cu produse pt gratar/camping.

Corect, mi-am amintit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Parafina nu e kerosen

2. Da, se curata cu kerosen si se unge cu ulei de transmisie (T80 sau T90)

3. Nu gasesti kerosen de vanzare in magazine

4. Kerosenul se inlocuieste cu succes cu motorina sau gaz lampant (si asta e greu de gasit)

Am scris parafina in ghilimele sperand ca asa se traduce din engleza, asa fiind scris si in manual -paraffin(kerosene).

» Post actualizat in 02 May 2015 21:38

Am sa caut gaz lampant din acela, sa vedem ce si cum curata, daca tot e recomandat de cei de la Honda.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...