northern_freyja Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Vreau sa curat lanțul (pentru prima data) și ca sa ajung la pinionul mic trebuie sa desfac aceste 2 furtune. Întrebarea mea este ce sunt și ce se întâmplă dacă le desfac? Ai CBF sau Hornet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Daca vrei neaparat sa ajungi la pinion cred ca te poti descurca si daca desfaci doar tija schimbatorului, asa ca poti lasa furtunele in pace. Sau nu-mi dau eu bine seama din poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinR6 Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Cand mi-am luat mobra si am desfacut prima oara capacul ala, m-am ingrozit. Era plin de ulei, nisip, pietricele de pe drumuri adunate. Stai si te gandesti cum unii sunt atat de nepasatori cu fierul lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 offtopic - sunt singurul carcotas caruia i se pare ca acel capac+subansamblele din jurul sau au fost gandite si puse de producator intr-un fel in care un om normal si practic nu gaseste o logica? ontopic - cred ca ce spune Gnraloo este de incercat sau sa cureti acel capac cand faci si schimbul de antigel (eu as recomanda 1 data/an). CostinR6, unii isi tin mobrele in ultimul hal pentru ca orice operatiune de mentenanta, oricat de mica, te descurajaza major o spun ca posesor de honda care a ajuns sa desconsidere grav acest brand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Capacul pinionului ar trebui sa iasa fara sa deranjeze furtunele cu pricina, obligatoriu ar fi sa demontezi parghia schimbatorului de viteze, care nu are un asa mare grad de dificultate la demontare...un banal surub M6, Curatarea spatiului din jurul pinionului oricum nu este asa de stringenta, cum au spus si colegii mai sus o data , de doua ori pe an este suficienta pentru mobrele de sosea...bineinteles ca va conta si numarul de km , conditiile in care au fost facuti cat si cantitatea si calitatea grasimii date pe lant, Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Se scoate tija schimbatorului de viteze si iese capacul. Nu se desfac furtunele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edward21 Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Vreau sa curat lanțul (pentru prima data) și ca sa ajung la pinionul mic trebuie sa desfac aceste 2 furtune. Întrebarea mea este ce sunt și ce se întâmplă dacă le desfac? pui mobra pe stander bagi in prima treapta,se invarte roata si lantul si ii dai cu spray de lant...asa se procedeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLYther™ Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Zona pinionului trebuie curatata foarte rar la mobre de asfalt. Cam o data pe an. Curata lantul, unge-l cu sprayul racing pe care ti l-ai cumparat si vezi-ti de drum, pentru moment. :10: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Heh si tu vrei sa faci asta de fiecare data cand cureti lantul (de preferat o data la ~500km) ?. Curata doar lantul care se vede, rotesti roata si cureti lantul nu te apuca sa demontezi sa cureti acolo doar daca e mega jegos inauntru si nu se mai curata Subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boiciuc Cosmin Stefan Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Ai CBF sau Hornet? Hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Salut. Iti recomand sa desfaci si sa cureti daca ai posibilitatea si timp. Eu am desfacut in primavara asta si sincer m-am ingrozit ce am gasit acolo. Sa nu exagerez, dar am scos 2 pumni de nisip incleiat cu spray de lant, pietre mici, ulei si un fel de scame care semana cu caltzul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Daca ati folosi ulei pt ungerea lantului si nu spray cu vaselina nu prea ati mai avea ce sa curatati sub capacul ala. Dar deh: Motul, Motorex, teflon, ceara, miere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Sunt plusuri si minusuri pt fiecare... uleiul nu sta f mult pe lant si trebuie uns des, dar tine lantul curat... spray-urile stau bine pe lant, dar aduna mizerie. Pt un motor care merge majoritar in oras, un spray de lant cred ca e suficient. Pt cele folosite mai mult la drum lung, un ungator gen Loobman mi se pare ideal, apesi butonul in mers, se duce ulei pe tot lantul si aia e, repeti cand e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boiciuc Cosmin Stefan Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 before and after Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Si motorina face acelasi lucru, doar ca necesita clatire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boiciuc Cosmin Stefan Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Si motorina face acelasi lucru, doar ca necesita clatire... pana in stadiul din poze a fost curatat cu motorina apoi spalat cu apa si detergent, uscat, apoi curat din nou cu spray special pentru lant NIGRIN si apoi dat cu acel spray de ungere (ce sa fac abia am luat-o, sunt incepator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 A, ok Credeam ca ai dat tot cu mortul, pt curatare ) Consider ca nu merita banii pt ceea ce face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Misto ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 before and after Iti recomand sa nu mai folosesti spray-uri "Racing" cu teflon /PFFTFT d-ala decat daca te dai pe pista sau stai des peste 150 km/h... sunt f lipicioase si uscate....adica atrag tot praful/jegul si nu ung la fel de bine ca varianta uda/de strada de la Motorex e Chain lube ROAD PS: e si mai ieftin putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Webb`R Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 In manualul Haynes al modelului CB500 de la Honda, specifica clar a se curata cu "parafina"(kerosen) apoi uns cu ulei SAE80 sau 90. Intrebarea mea este, se poate gasi in magazinele cu piese auto/moto sticlute cu kerosen, sau doar de pe net? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 1. Parafina nu e kerosen 2. Da, se curata cu kerosen si se unge cu ulei de transmisie (T80 sau T90) 3. Nu gasesti kerosen de vanzare in magazine 4. Kerosenul se inlocuieste cu succes cu motorina sau gaz lampant (si asta e greu de gasit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 kerosen e cuvantul strain pt petrol lampant stiu din sursa sigura: baietii care alimentau prin 90 Mig-urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Se gaseste f usor gazul lampant, in orice supermarket, la rafturile cu produse pt gratar/camping. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 kerosen e cuvantul strain pt petrol lampant stiu din sursa sigura: baietii care alimentau prin 90 Mig-urile Nu e chiar acelasi lucru, dar sunt foarte apropiate dpdv fizico-chimic. Se gaseste f usor gazul lampant, in orice supermarket, la rafturile cu produse pt gratar/camping. Corect, mi-am amintit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Webb`R Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 1. Parafina nu e kerosen 2. Da, se curata cu kerosen si se unge cu ulei de transmisie (T80 sau T90) 3. Nu gasesti kerosen de vanzare in magazine 4. Kerosenul se inlocuieste cu succes cu motorina sau gaz lampant (si asta e greu de gasit) Am scris parafina in ghilimele sperand ca asa se traduce din engleza, asa fiind scris si in manual -paraffin(kerosene). » Post actualizat in 02 May 2015 21:38 Am sa caut gaz lampant din acela, sa vedem ce si cum curata, daca tot e recomandat de cei de la Honda.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.