Amstaff Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 RK 520 GXW - mai usor, mai multi cai putere la roata, mai ieftin. (tine mai putini km, P.S. eu am la miar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Trebuie sa-mi schimb lantul. E un cbr600 din 1995. Am vazut preturi intre 450 si 700 RON. Marci: DID, Regina, RK si nu mai stiu. Cum aleg? EK sau RK calitate,dar si pretul pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 de unde imi dau seama când trebuie schimbat lantul? tragi de lant unde sta pe foaie, daca vezi un dinte de pe foaie, ii grav Pt lantul 520 in manual maxim 150 mm cu sublerul intre rola 1 si rola 11 si verifici mai multe intervale, ar trebui sa fie egal. 149,5 mm este inca ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 este necesara refacerea reglajului lantului daca merg doar ocazional cu un pasager? 99% din timp merg singur, la fel si daca plec la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) on/off topic: eu sunt incepator, nu inteleg ce legatura are lantul si cu pasagerul, ar fi util daca ar putea explica cineva mai in detaliu. eu merg 50% singur 50% cu pasager, si la drum tot cu pasager Editat Octombrie 14, 2014 de robert23mg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 tensiunea asupra lantului e mai mare odata cu greutatea mai mare. intrebarea e cat de mult conteaza in functie de cat mergem cu pasager. poate ne ajuta cineva mai experimentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 tensiunea asupra lantului e mai mare odata cu greutatea mai mare. intrebarea e cat de mult conteaza in functie de cat mergem cu pasager. poate ne ajuta cineva mai experimentat. Greşit, întinderea maximă e când axul pinionului, cel al basculei şi cel al roţii sunt coliniare, dacă încărcarea continuă să crească lanţul face iar "burtă". Acea săgeată de 15-20 mm recomandată în carte e cea minimă adică în condiţia de coliniaritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 deci ar trebui reglat ca sa nu aiba o uzura mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Multi nu au intalnit termenul "sageata", sa nu-i zapacim si mai tare sageata = Distanța maximă dintre un arc de curbă și coarda care unește extremitățile lui adica segmentul PR Editat Octombrie 14, 2014 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Raspunsul la intrebarea ta e NU. Daca lantul e bine reglat n-ai de ce sa-l ajustezi special pentru pasager. Penetru a descris perfect mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) axul pinionului, cel al basculei şi cel al roţii sunt coliniare centrul pinionului fata, axul basculei, centrul pinionului spate - sa fie corecta explicatia ta, insa s-a inteles inca din explicatia ta. » Post actualizat in 14 Oct 2014 13:57deci ar trebui reglat ca sa nu aiba o uzura mai mare? NU Editat Octombrie 14, 2014 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 atunci de ce facem reglajul cu motociclistul pe mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 fa fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 fiecare intinde cum e dat in manual... acolo e dat cel mai comod mod pt fiecare mobra. in specificatiile producatorilor de lanturi se da mai general, pentru cazul in care lantul e cel mai intins (ax pinion, ax bascula, ax foaie / roata coliniare). Daca-mi aduc bine aminte, jocul e in jur de 2-2.5 cm pt cazul respectiv. La diverse mobre asta se reflecta in diverse jocuri masurate dupa cum zice producatorul lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 atunci de ce facem reglajul cu motociclistul pe mobra? Ca să fie alea coliniare, poziţia de maximă întindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 » Post actualizat in 14 Oct 2014 19:23Atentie la 1:04 si nici macar nu are pasager! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 mama ce intrebari existentiale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 (editat) La bicicleta folosesc acelasi spray de uns si nu sunt multumit de el, dar acolo sunt pun pic mai complexe discutiile : ) De ce anume nu esti multumit de el pt bicicleta? Eu acum sunt in cautarea unui spray de uns lantul pentru motocicleta, mi-a placut ideea din postul tau cu spray-urile lidl, in plus as vrea sa-l folosesc si la bicicleta ca sa nu stau sa cumpar 2 tipuri de spray-uri diferite, e mai comod. Dar mi-a sarit in ochi fraza asta si m-a ingrijorat un pic Editat Octombrie 23, 2014 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Am folosit Nigrin luat din Kaufland si este super bun si rapid pt lant. Se mai poate folosi si pe alte parti ale motocicletei unde este murdarie, ulei etc? Unde nu este recomandat sa dau cu el, ce poate ataca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 De ce anume nu esti multumit de el pt bicicleta? Eu acum sunt in cautarea unui spray de uns lantul pentru motocicleta, mi-a placut ideea din postul tau cu spray-urile lidl, in plus as vrea sa-l folosesc si la bicicleta ca sa nu stau sa cumpar 2 tipuri de spray-uri diferite, e mai comod. Dar mi-a sarit in ochi fraza asta si m-a ingrijorat un pic Dupa cativa zeci de km si schimbat de viteze incepe sa scartaie lantu de bicicleta ca si cum nu ar fi uns. La motor nu stiu ce sa zic cat tine, pt ca dau pe el doar dupa ce curat lantu si am ungator de lant automat. Pt 30 de km pana e destul ulei de la ungator pe lant e suficient sprayul de la lidl, la pretul acela imbadabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Nu stiu ce sa zic, sunt cam nehotarat. Foloseste cineva cu succes spray-uri de lant de la Lidl sau Kaufland? Sincer sa fiu spre rusinea mea n-am uns niciodata lantul in primii mei ani de motociclism, prin urmare trebuie acum sa schimb kitul de lant prematur. Si dupa ce-l schimb va trebui sa ma deprind cu operatiunea asta de intretinere. Dar sunt total newbie la treaba asta. Nu stiu cat tine un spray de lant per ml cumparat, cat de des sa ung, daca merita sa iau ceva de firma sau ma pot descurca bine mersi si cu lidl, daca e ok sa curat cu motorina sau tb spray de curatat... iar topicul e imens Ajutati un inecepator derutat cu par alb la nici 30 de ani ( asta-i alta poveste, de.. stresul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) Trebuie sa-mi schimb lantul. E un cbr600 din 1995. Am vazut preturi intre 450 si 700 RON. Marci: DID, Regina, RK si nu mai stiu. Cum aleg? marcile au si sortimente. plain/o/z/w/x-ring. rezistenta etc. Editat Octombrie 24, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Nu stiu ce sa zic, sunt cam nehotarat. Foloseste cineva cu succes spray-uri de lant de la Lidl sau Kaufland? Sincer sa fiu spre rusinea mea n-am uns niciodata lantul in primii mei ani de motociclism, prin urmare trebuie acum sa schimb kitul de lant prematur. Si dupa ce-l schimb va trebui sa ma deprind cu operatiunea asta de intretinere. Dar sunt total newbie la treaba asta. Nu stiu cat tine un spray de lant per ml cumparat, cat de des sa ung, daca merita sa iau ceva de firma sau ma pot descurca bine mersi si cu lidl, daca e ok sa curat cu motorina sau tb spray de curatat... iar topicul e imens Ajutati un inecepator derutat cu par alb la nici 30 de ani ( asta-i alta poveste, de.. stresul ) Pentru curatat foloseste petrol lampant sau gazul de odinioara. Pentru uns, Motul. Operatiunea o poti face la 800-1000 Km. Alta varianta e cea de la mine din semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Nu stiu ce sa zic, sunt cam nehotarat. Foloseste cineva cu succes spray-uri de lant de la Lidl sau Kaufland? Sincer sa fiu spre rusinea mea n-am uns niciodata lantul in primii mei ani de motociclism, prin urmare trebuie acum sa schimb kitul de lant prematur. Si dupa ce-l schimb va trebui sa ma deprind cu operatiunea asta de intretinere. Dar sunt total newbie la treaba asta. Nu stiu cat tine un spray de lant per ml cumparat, cat de des sa ung, daca merita sa iau ceva de firma sau ma pot descurca bine mersi si cu lidl, daca e ok sa curat cu motorina sau tb spray de curatat... iar topicul e imens Ajutati un inecepator derutat cu par alb la nici 30 de ani ( asta-i alta poveste, de.. stresul ) mai bine faci curatarea cu motorina, eu pun si 25% benzina pt ca se curata mai repede. La fiecare 250 km gresezi lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.