Cesar Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 A mai fost discutia asta despre motorina. Parerea mea este ca nu e o solutie prea buna. Eu folosesc benzina si apoi clatesc abundent cu spray de frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 motorina e mai "light" pt oringuri decat benzina(nu ca ar conta, oricum producatorul lantului iti recomanda sa speli cu kerosen care e mai al dracu' decat ambele). Clateala aia e overkill.. daca te grabesti si vrei sa ungi instantaneu dupa ce ai curatat, poate ca e ok.. dar daca stergi lantul cu o carpa si il lasi 5 min sa se evapore tot, poti sa ungi linistit fara niciun dezavantaj. Eu aici vorbesc din perspectiva utilizatorului amator, nu in regim de service unde trebuie sa termini rapid operatiunea si nu iti permiti sa tii elevatorul ridicat sau mai stiu eu ce. In schimb pe mine nu ma deranjeaza sa fumez o tigara 2m mai incolo de motor pana se "zvanta" combustibilu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Se poate face un amestec 1/3 motorina si 2/3 benzina. Dar tot exista riscut sa ramana unsoare de la motorina pe lant. Apoi cand se da cu spray pe el,n-o sa mai adere cum trebuie si dupa 2-300 km trebuie iar uns. Atat timp cat se sterge repede dupa,nu prea are ce rau sa faca benzina. Spray-urile de curatat oare ce au in compozitie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) e mai al dracu' decat ambele Te inseli. E gaz lampant cu extrem de putin sulf. Editat Februarie 27, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) Si ca sa mai pun una "impotriva" sprayurilor de lant, in manualul de la mobra mea apare chestia asta la pag 2-25: Heavyweight e exact uleiul de transmisie sau uleiul de motor mai gros.. cum e si T90-ul. GBV - daca e "gresat" lantul de la motorina...nu mai adera stratul de grasime care tre' sa-l unga? non comprende.. daca ziceai ca nu trebuie sa ramana solvent din benzina/motorina(adica sa stergi si sa lasi sa se usuce, sau cum zicea cesar sa il clatesti cu ceva care se evapora de 5 ori mai repede), intelegeam Editat Februarie 27, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Bizar. Eu n-am vazut pana acum vreun lant lubrifiat cu spray de lant cu orings afectate de acel lubrifiant. N-ar fi insa prima exagerare sau chiar eroare aparuta intr-un service manual de japoneza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Si ca sa mai pun una "impotriva" sprayurilor de lant, in manualul de la mobra mea apare chestia asta la pag 2-25: SV650.jpg Heavyweight e exact uleiul de transmisie sau uleiul de motor mai gros.. cum e si T90-ul. GBV - daca e "gresat" lantul de la motorina...nu mai adera stratul de grasime care tre' sa-l unga? non comprende.. daca ziceai ca nu trebuie sa ramana solvent din benzina/motorina(adica sa stergi si sa lasi sa se usuce, sau cum zicea cesar sa il clatesti cu ceva care se evapora de 5 ori mai repede), intelegeam Ti-ai raspuns singur. Asta vroiam sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 A mai fost discutia asta despre motorina. Parerea mea este ca nu e o solutie prea buna. Eu folosesc benzina si apoi clatesc abundent cu spray de frane. In afara de faptul ca s-ar putea sa nu adere spray-ul dupa ce a fost spalat lantul cu motorina, mai este si un alt dezavantaj? Ca eu am V-strom-ul de 6 ani, 62oookm cu lantul original si l-am spalat doar cu motorina si perii, in schimb pentru uns am folosit ulei T90 la inceput si de vreo 4 ani ulei de lant de drujba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 dezavantaje sunt zeci.. le-au descoperit firmele de marketing pentru a ne putea convinge sa le cumparam produsele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Este iincredeibil ca s-au scris 123 de pagini despre spalarea si ungerea unui lant. Nepotu' de 15 ani l-a spalat cu sapun lichid si furtunul din gradina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Si ca sa mai pun una "impotriva" sprayurilor de lant, in manualul de la mobra mea apare chestia asta la pag 2-25: aia la SV, la fel scria si la Bandit si acelasi lucru scrie si la CB500 si la VTR pan' la urma e un consumabil lantul si candva tot il schimbi, problema e ca la V2-urile mari se duce mai repede si e mai scump asa ca cu cat il intretii mai bine cu atat iesi mai bine, dar sa nu devii fanatic mie imi pare bine ca am gasit bidonul ala de detergent de aragaz sau ce-o fi, detartrant. E f util ca tine o gramada de ulei si capacul are pensula, f practic - pus sub sa impreuna cu cateva servetele si ai "autonomie" mare a lantului oriunde si oricand, indiferent de vreme + ca un lant uns cu T90 nu se jegareste ca unul uns cu spray, nu mai zic de janta/bascula/codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) In afara de faptul ca s-ar putea sa nu adere spray-ul dupa ce a fost spalat lantul cu motorina, mai este si un alt dezavantaj? Ca eu am V-strom-ul de 6 ani, 62oookm cu lantul original si l-am spalat doar cu motorina si perii, in schimb pentru uns am folosit ulei T90 la inceput si de vreo 4 ani ulei de lant de drujba. Curata mizeria mult mai greu decat benzina. Se clateste greu. Daca nu ai o masina diesel mai faci si drumul pana la peco dupa ea. Editat Februarie 27, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) Folosesc la curatat motorina cu perii la Bandit . Uneori mai dau si cu putin spray de lant la sfarsit si in majoritatea cazurilor dupa curatat spal motorul (inclusiv lantul) si dupa ce se usuca dau cu spray. Asta se intampla uzual seara. Am folosit spray S100 si in ultimul an Motul Road plus. Niciunul nu a zburat de pe lant. Lantul il ung intre 500 si 1000 km. Depinde pe unde merg si de vreme. Ieie o "canistra"in masina pentru motorina si nu sunt probleme. Un gagiu de la peco mi-a zis ca aia nu e canistra si nu am voie cu ea. Cum apucasem sa pun vreo 2-3 litrii, l-am intrebat daca vrea sa-i platesc ce este in necanistra. S-a intors omu si eu am continuat pana la 5 litrii Bineinteles ca exista un risc si recipientele cu combustibil nu trebuie tinute in soare Lantul cel il am a fost un RK inchis, ca asa a fost oferta (50 euro). Si mecanicul l-a "spart" si l-a inchis apoi (sper ca a folosit un nit nou). Nu au fost probleme, in ultimii ~6000 km. Asta e de rau? Eu am auzit tot felul de povesti cu desfacutul basculei si am fost de acord cu desfacerea lantului, recunosc, asa cum au recomandat si ei dealtfel (firma cu ceva palmares moto). Editat Februarie 27, 2015 de alinpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 si eu am facut la fel cu za de legatura cumparata.. data viitoare imi iau lant inchis si desfac bascula.. cu ocazia asta mai umblii si la rulmentii basculei care au nevoie de ceva intretinere iar lantul e clar mai safe dintr-o bucata manopera totusi o sa fie mai scumpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 zaua nituita in garaj nu va functiona niciodata ca cele nituite in fabrica » Post actualizat in 01 Mar 2015 17:14 Crezi ca esti singurul care zice "nu e problema, rezolv eu"? )) Nici nu mai stiu cati curajosi au venit cu motoretele demontate in duba pt ca .... n-au putut mai bine imi tai o mana, decat sa fac asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 zaua nituita in garaj nu va functiona niciodata ca cele nituite in fabrica. terminati cu prostiile.faceti kilometrii reali(pe motoreta) nu aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 (editat) Problema mea era, ca mecanicul care a desfacut lantul (spart) nu a folosit za de legatura, ci la renituit. Nitul ala nu o sa sara de acolo (nu stiu daca e acelasi pin), mai mult imi e teama sa nu il fi strans prea rau sau sa nu existe sa zicem, alte inconveniente. Cum spuneam, am facut deja cam 5-6000de km cu lantul asta, dar... o parere calificata e binevenita oricand. PS: Lantul in cauza e un RK 530XSO. Editat Martie 1, 2015 de alinpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 zaua nituita in garaj nu va functiona niciodata ca cele nituite in fabrica » Post actualizat in 01 Mar 2015 17:14 ce motiv ai sa zici asta? daca nu folosesti distantiere ca in filmuletul lui Cesar poti sa masori cu un subler cat de tare strangi zaua. poti sa cumperi za de legatura plina si o presa speciala si chiar nu va mai exista nici o diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 (editat) ce motiv ai sa zici asta? in zona zalei nituite lantul are o mica inflexiune "z" . Lantul inchis nu are asaceva. Probabil ca tensiunea aia rezultata la nituire nu este relevanta, zaua functioneaza, dar cert este ca nu isi da drumu' nici dupa mii de km. Despre nit gol zic. Editat Martie 1, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 in zona zalei nituite lantul are o mica inflexiune "z" . Lantul inchis nu are asaceva. Probabil ca tensiunea aia rezultata la nituire nu este relevanta, zaua functioneaza, dar cert este ca nu isi da drumu' nici dupa mii de km. Despre nit gol zic. hmm, inteleg, dar cred ca l-ai strans prea mult sau cu o presa nepotrivita daca s-a deformat n-am schimbat asa multe lanturi dar nu au existat diferente intre zaua nituita si restul iar de dat bascula jos, merge la unele motociclete, la altele muncesti cateva ore bune si e nevoie de scule speciale , fata de o operatiune care dureaza 30minute, maxim o ora cu tot cu facut curatenie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Nu eu l-am nituit, a fost la un service care a nituit sute de lanturi. Desi am presa nu o voi folosi, pentru ca la tenereul meu bascula se demonteaza foarte usor, cel mai complicat este strangerea niplului de reglaj de pe cadru, deci lant inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 la ce se refera parametru de fuga? .la did e 4000,iar la rk e 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Nu am auzit de termenul asta. Varianta in engleza care este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 (editat) Nu am auzit de termenul asta. Varianta in engleza care este? http://www.romimoto-piese.ro/category/10100000000/vehicle/honda-cbr-1100:18087/article/475782 intra la date tehnice Editat Martie 6, 2015 de cip11xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Mister! Daca inseamna ceva, se gaseste in traducerea automata pe care au folosit-o "Mare stres din masini rutiere moderne" , "două stabilizatori preveni răsucirea Inelelor" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.