aditorpan Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Salut Stie cineva un Dakar sau Gs dezmembrat? Am nevoie pentru un Dakar 2001 de senzor de viteza si pompa frana spate. Multumesc Editat August 13, 2013 de aditorpan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 /index.php?/topic/699116-dezmembrez-bmw-f650gs-an-2003/&do=findComment&comment=3500927 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 E normal sa cedeze simeringurile de ulei de la furca dupa 15000 km (cam 3000 au fost pe macadam/drumuri proaste)? Le-am schimbat anul trecut, si deja sunt pa! Intreb pt. ca primul care a cedat e pe aceeasi jamba ca si anul trecut si ma gandesc ca o fi avand vreo imperfectiune. Sunt AllBalls daca are vreo importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Nu sunt multi km dar nici foarte putini mai ales daca 3000 din ei au fost pe macadam. Intrebarea este daca ai curatat furca sau au curatat-o simeringurile. De asemenea un alt factor agravant este furtunul cu presiune care la furcile "normale" trece de simeringuri. Ai putea sa pui niste protectii. Am avut pe F650 GS niste burdufuri care mie mi s-au parut foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Furtun cu presiune nu a vazut decat de 2 ori in aproape 18 luni. In rest, ce-a spalat-o ploile care m-au prins pe drum. Stiu de burdufurile alea, dar nu-mi plac... In concluzie, e un nr ok de km la care sa cedeze (tocmai ce am vb cu un prieten care o are cam din aceeasi perioada, si tot la al doilea rand e. Acelasi stil de mers, cam aceeasi km). Ms. ERU-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Am pus eu burdufuri....si am mers cu ele 35000(70-80% onroad) pana a inceput sa piarda ulei!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 confirm faza cu garniturile: fara burdufuri - in jur de 12 mii. cu burdufuri - 40 mii semeringuri originale de la reprezentanta. Curge mereu aceeasi jamba prima din cauza ca are un singur disc de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Curge mereu aceeasi jamba prima din cauza ca are un singur disc de frana cum adica? sau e doar o gluma? am schimbat de 2 ori simering-ul si tot curge cea din stinga (cum stai pe ea) se pare ca tubul are ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 nu e nici o gluma. La mobrele cu un singur disc de frana furca este solicitata asimetric pe franare. Mobrele noastre au placa aia de rigidizare pt a compensa fenomenul asta (si pentru a compensa faptul ca nu au furca usd). Btw - e principalul motiv pentru care s-au pus 2 discuri la motorete (forta de franare cu un singur disc poate depasi lejer aderenta ). Se pot vedea detalii in felul in care se uzeaza cuzinetii interior dupa muulti km. Ce zic eu aici e valabil in conditiile in care semeringurile pica dupa durata lor "normala" de viata. Daca exista probleme premature la una din jambe atunci cauzele pot fi tub zgariat sau cuzineti uzati aiurea(un tub stramb s-ar simti inainte in felul in care amortizeaza ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Intreb pt. ca primul care a cedat e pe aceeasi jamba ca si anul trecut Acum m-am uitat pe poze de anul trecut si am vazut ca de fapt tineam minte aiurea. Acum a cedat cel de pe stanga, anul trecut cel de pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 (editat) nu e nici o gluma. La mobrele cu un singur disc de frana furca este solicitata asimetric pe franare. Mobrele noastre au placa aia de rigidizare pt a compensa fenomenul asta (si pentru a compensa faptul ca nu au furca usd). Btw - e principalul motiv pentru care s-au pus 2 discuri la motorete (forta de franare cu un singur disc poate depasi lejer aderenta ). Se pot vedea detalii in felul in care se uzeaza cuzinetii interior dupa muulti km. Ce zic eu aici e valabil in conditiile in care semeringurile pica dupa durata lor "normala" de viata. Daca exista probleme premature la una din jambe atunci cauzele pot fi tub zgariat sau cuzineti uzati aiurea(un tub stramb s-ar simti inainte in felul in care amortizeaza ) am inteles, mersi Editat August 14, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Salut, stie cineva ce priza este asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) Da, e DIN, standard. http://www.wunderlich.de/shop/bmw-f-serie/f-650-st-cs-gs-dakar/elektrik-beleuchtung/stecker-steckdosen.html Gasesti adaptoare pentru priza auto, sau direct "stecherul" Editat August 15, 2013 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Da, e DIN, standard. http://www.wunderlich.de/shop/bmw-f-serie/f-650-st-cs-gs-dakar/elektrik-beleuchtung/stecker-steckdosen.html Gasesti adaptoare pentru priza auto, sau direct "stecherul" Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Gasesti adaptoare la louis pt ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Trebuie sa schimb lantul. Ce kit de lant recomandati? Lantul vechi s-a uzat neuniform. Cand am cumparat motocicleta o portiune din lant zalele erau ca si gripate desi lantul era aproape nou.. Eu l-am uns si l-am frecat in toate felurile am crezut ca isi va da drumu, dar nu am vazut mare schimbare in primele luni. Dupa un timp nu i-am mai dat nici o importanta, acum la 17.000km de cand am cumparat moto, are o uzura neuniforma de toata frumusetea. Care pot fi cauzele griparii si a uzurii neuniforme, poate pot sa previn asta la noul lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Trebuie sa schimb lantul. Ce kit de lant recomandati? Lantul vechi s-a uzat neuniform. Cand am cumparat motocicleta o portiune din lant zalele erau ca si gripate desi lantul era aproape nou.. Eu l-am uns si l-am frecat in toate felurile am crezut ca isi va da drumu, dar nu am vazut mare schimbare in primele luni. Dupa un timp nu i-am mai dat nici o importanta, acum la 17.000km de cand am cumparat moto, are o uzura neuniforma de toata frumusetea. Care pot fi cauzele griparii si a uzurii neuniforme, poate pot sa previn asta la noul lant. griparea cred ca apare de la coroziune sau deformarea axului sau a zalei si uzura neuniforma de la socuri din ambreiaj, din acceleratie, mers off-road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 griparea cred ca apare de la coroziune sau deformarea axului sau a zalei si uzura neuniforma de la socuri din ambreiaj, din acceleratie, mers off-road Deformarea carui ax? Mersul pe off-road cum ar putea duce la uzura neuniforma? A montat cineva si alte dimensiuni de cauciucuri pe f650gs dakar decat 130/80 R17 si 90/90 R21? S-ar putea monta un 140/80 R17 pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Deformarea carui ax? Mersul pe off-road cum ar putea duce la uzura neuniforma? A montat cineva si alte dimensiuni de cauciucuri pe f650gs dakar decat 130/80 R17 si 90/90 R21? S-ar putea monta un 140/80 R17 pe spate? axul din lant evident, dintre zale daca ai de scos fieratania dintr-o groapa sau urcat o panta sint totusi mai mari fortele care solicita lantul decit cind mergi in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Eu am pus DID. pt bmw tb 112 zale ,o-ring x-ring 520.am dat 75 euro cu zala de nituire de la Ofroad parts.M.Ciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Deformarea carui ax? Mersul pe off-road cum ar putea duce la uzura neuniforma?A montat cineva si alte dimensiuni de cauciucuri pe f650gs dakar decat 130/80 R17 si 90/90 R21? S-ar putea monta un 140/80 R17 pe spate? Da poți pune si 140. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 E mai scump 140 si nu are rost sa pui asa ceva. dakaru merge foarte bine cu dimensiunile lui normale. cu cat folosesti gume mai late cu atat se comporta mai dubios pe sleauri, urme de camion, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Ce marime trebuie sa aiba camerele de aer? Am roata de 19 pe fata si de 17 pe spate. Eventual de unde as putea sa le cumpar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 tu cerei camera pt 19 sau 17 ca stiu aia ce sa iti dea ... eu am cumparat de la haidenau, comanzi azi si maine e la usa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 tu cere-i camera pt 19 sau 17 ca stiu aia ce sa iti dea ... eu am cumparat de la haidenau, comanzi azi si maine e la usa o sa stie ce sa iti dea daca le zici mobra sau dimensiunile gumelor sint vreo 4 feluri de camere de 17 si tot atitea de 19 conteaza si ce dimensiunea balonului nu numai dimaetrul interior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.