Serban.S Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 (editat) Din ce inteleg, poti avea fie o cutie mare cu diode(aia verde), fie 2 sau 3, in functie de modelul mobrei. A mea daca bine imi aduc aminte, are 2 sau 3 mai mici. O sa le comand pe alea... Semnalizarea de avarii presupune un montaj (vezi AICI) cu 2 relee + 3 diode + releul de semnalizare si 2 tensiuni (+ prin contact si +din baterie ) . Diodele originale sunt foarte firave (tensiune de strapungere mica) si sunt si foarte scumpe si de aceea ideal ar fi sa le schimbi cu altele mai rezistente mecanic(vezi AICI) . Spor Editat Mai 15, 2018 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 @george13 - verifica daca etrierul culiseaza ok pe ghidajele lui. @dan cata - diodele se pot masurausor cu majoritatea multimetrelor. te prinzi rapid daca sunt probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Le-am masurat si nu par a fi cu probleme. Acu ca imi aduc aminte, am cutia aia mare verde, cu pinii numerotati si schema desenata pe ea, am masurat cu multimetru pe functia de dioda si pareau toate OK. Mai sunt si alte diode in afara de cutia aia? Ce ma intriga e ca functioneaza intermitent luminiile astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Mai 19, 2018 Share Postat Mai 19, 2018 Salut, știe cineva ce oglindă Vicma (sau ne-Vicma, atâta timp cât seamănă cu cea originală) se potriveste la GS? Mi s-a rupt oglinda din dreapta, a rămas doar șurubul de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Mai 19, 2018 Share Postat Mai 19, 2018 Vicma E-260 http://vicma.ro/oglinda-moto-retrovizoare-stanga-dreapta-cod-260-p-74.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Mai 19, 2018 Share Postat Mai 19, 2018 Okidoki, mulțumecs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 19, 2018 Share Postat Mai 19, 2018 Le-am masurat si nu par a fi cu probleme. Acu ca imi aduc aminte, am cutia aia mare verde, cu pinii numerotati si schema desenata pe ea, am masurat cu multimetru pe functia de dioda si pareau toate OK. Mai sunt si alte diode in afara de cutia aia? Ce ma intriga e ca functioneaza intermitent luminiile astea... Pe fundul cutiei cu relee gasesti 3 diode folosite in sistemul de semnalizare de avarie. Vezi aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Mai 20, 2018 Share Postat Mai 20, 2018 Am prins un osciloscop cateva zile si am masurat tensiunea pe senzorul de acceleratie (TPS) si pe bobinele de la motorasul de relanti (IAC). Daca intereseaza pe cineva las cateva poze aici: TPS - cu rotatie lenta din gaz (tensiunea pe pinul de control variaza OK, cele 3 inflexiuni pe acceleratie fiind din miscarea mainii) TPS - snap test - accelerat rapid si lasat masonul sa revina singur (se vede un recul mic normal pe grafic la revenire) IAC - am masurat bobina cu pinii de pe exterior (se vad impulsurile trimise de ECU spre IAC sa mute pistonasul la pozitia din memorie, extensia pinului, cand se pune contactul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Multumesc celor care mi-au raspuns. Era de la toba, a colapsat ceve in interior si astfel era restrictionata evacuarea gazelor ceea ce se resimtea cel mai grav la viteze mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Cum ti-ai dat seama de asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Cum ti-ai dat seama de asta ? In primul rand aveam un hint, am intrebat si pe alt forum astfel incat aveam o banuiala. Cat despre certitudine, am pus alta toba pe motoreta si s?a vindecat ca prin farmec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Mai 24, 2018 Share Postat Mai 24, 2018 Intereseaza pe cineva un schimb de saua? Dau saua inalta de pe Dakar '03 (cod 52 53 2 345 735 ) la schimb cu una joasa (cod 52 53 2 345 736 ). Din ce am vazut in catalog online codurile sunt aceleasi pentru F650GS si Dakar produse intre anii 2000-2007. Saua e in stare buna, fara intepaturi, zgaraieturi, (din ce pare e cea originala din '03). Alternativ m-ar interesa un mester tapiter care sa ia putin din inaltime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 27, 2018 Share Postat Mai 27, 2018 A verificat cineva daca se potriveste pompa de benzina de logan pe dakar? Mi s-a spus ca ar merge. A facut cineva swap-ul, sau macar a verificat cineva? Ce difera intre ele, specificatii, dimensiuni, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 27, 2018 Share Postat Mai 27, 2018 La Resita sunt ceva piese pt f650gs, inclusiv scarite pasager. Fyi, olx search » Post actualizat in 27 May 2018 11:41 La Resita sunt ceva piese pt f650gs, inclusiv scarite pasager. Fyi, olx search Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 29, 2018 Share Postat Mai 29, 2018 Pompa de benzina sau filtrul regulator de presiune? A verificat cineva daca se potriveste pompa de benzina de logan pe dakar? Mi s-a spus ca ar merge. A facut cineva swap-ul, sau macar a verificat cineva? Ce difera intre ele, specificatii, dimensiuni, etc? » Post actualizat in 29 May 2018 09:41Daca este cineva interesat, am de vanzare un motor de F650GS (functional la momentul demontarii de pe motocicleta). A stat pe motocicleta mea din fabrica pana la 68.000 km. Single Spark, an fabricatie 2001. 300 de euro, disponibil in Bucuresti. Povestea e in felul urmator: Datorita problemelor cu TPS si IDLE AIR DEVICE (motorul murea intr-una la ralanti), o lunga perioada am folosit intensiv electromotorul, pana i s-au tocit dintii pinionului electromotorului. L-am schimbat. Apoi a cedat free-wheel-ul. L-am schimbat si pe asta. Apoi am gasit ceva pilitura metalica pe busonul magnetic al baii de ulei, probabil de la rotile dintate dintre electromotor si free-wheel, care de la folosirea intensiva a electromotorului capatasera uzura. Apoi am luat alt motor, l-am schimbat, dar problemele au persistat pana am schimbat TPS-ul si motorasul pas cu pas de control al aerului la ralanti. Probabil daca as fi facut schimbarea asta mai devreme, s-ar fi rezolvat problemele si cu motorul initial. Una peste alta, vand motorul vechi cu 300 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 29, 2018 Share Postat Mai 29, 2018 Salutare tuturorDacă există amatori, aruncați un ochi la rubrica de vânzări, aici. » Post actualizat in 30 May 2018 08:20Acesta este link-ul funcțional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 Pompa completa, imi curge rau de tot cand fac plinul. Si am si capacul pe unde intra furtunele crapat... Lipit dar, nu tine... iltru regulator l-am schimbat cu modelul de 4 bar. La ce ai zis cu TPS / motorasul pas cu pas, e posibil din cauza asta sa imi porneasca f f greu? Am facut diagnoza de mai mutle ori si TPSul functiona de fiecare data cand acceleram. Pompa de benzina sau filtrul regulator de presiune? » Post actualizat in 29 May 2018 09:41pana am schimbat TPS-ul si motorasul pas cu pas de control al aerului la ralanti. Probabil daca as fi facut schimbarea asta mai devreme, s-ar fi rezolvat problemele si cu motorul initial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 31, 2018 Share Postat Mai 31, 2018 @RobbieB - din pacate nu ma tine bugetul pt rotile tale @flavius.corhei - daca ai crapaturi in zona in care se prind furtunele e posibil sa nu iti pastreze presiune in instalatia de injectie - intre pompa si njector. Vezi ca era un spate de gs la vanzare pe OLX. poate iti da capacul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Mai 31, 2018 Share Postat Mai 31, 2018 Salutare, Motorul meu are un bau bau: la rece suna normal, pe masura ce creste temperatura uleiului (peste 50-60 grade) incepe sa se auda un clantanit metalic din ce in ce mai pronuntat pana ce suna destul de distinct. Cand opresc motorul, parca se lovesc doua talgere unul de altul. Tocmai am facut revizia, pus ulei Bel Ray15W50 (nu am auzit de marca asta, cei de la service l-au comandat si schimbat). Face acest zgomot indiferent ca e in viteza sau pe neutru. De functionat, nu am sesizat vreo diferenta, am facut ieri vreo 100 km si a mers ok. Clantanitul asta e singurul simptom. Am mai scos cam 0.5l de ulei pentru ca a fost completat pana in gura busonului (nu stiu de ce), pana a ajuns nivelul la rece la jumatatea gemuletului; dar apoi, pornit din nou, nu e nicio diferenta. Daca v-ati lovit de asa ceva sau aveti idee ce ar merge verificat... Multumesc frumos! CloncĂŁnit 2.mp3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 31, 2018 Share Postat Mai 31, 2018 gs merge cu 10 w 40 cel mai bine. Bel Ray e un ulei cunoscut. La ce service ai fost ? poate au facut vre-o gherla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Iunie 1, 2018 Share Postat Iunie 1, 2018 La Ivas Galați. Nu prea sunt alte opțiuni prin zonă din păcate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 1, 2018 Share Postat Iunie 1, 2018 Clantanitul o fi de la lantul de distributie larg? In sensul ca poate nu mai merge intinzatorul hidraulic al lantului cum trebuie, ca mai pica astea... Eu l-am schimbat pe-al meu la vreo 60.000 km. In legatura cu nivelul uleiului, acesta trebuie sa fie la jumatatea gemuletului cand e cald motorul, dupa ce ajunge la temperatura de functionare. Asa stiu eu... Daca au facut plinul la ulei pana in buza, e clar ca nu au mai vazut f650gs in viata lor, si nici n-au avut curiozitatea sa citeasca un manual de service, sau pe faq.f650.com... ite aici procedura de pus ulei: http://faq.f650.com/GSFAQs/GS_Oil_Change_FAQ.htm Si zic sa scoti si dopuletul de la furtunul de scurgere a uleiului din airbox, ca la cat ulei au pus, sigur a ajuns ulei si pe acolo... Nu m-ar mira sa se fi udat cu ulei si filtrul de aer... CIteste din link-ul de mai sus, eventual data viitoare cand mai mergi la un service sa ai printata procedura, sa ii inveti pe mecanici cum se face » Post actualizat in 01 Jun 2018 08:03 Pompa completa, imi curge rau de tot cand fac plinul. Si am si capacul pe unde intra furtunele crapat... Lipit dar, nu tine... iltru regulator l-am schimbat cu modelul de 4 bar. La ce ai zis cu TPS / motorasul pas cu pas, e posibil din cauza asta sa imi porneasca f f greu? Am facut diagnoza de mai mutle ori si TPSul functiona de fiecare data cand acceleram. Despre pompa nu stiu daca e compatibila cu loganul, credeam ca te referi la filtru, ca si eu tot de 4bar am. Teoretic, intra ceva mai multa benzina, practic bucla de feedback bazata pe sonda lambda ar trebui sa corecteze asta. Eu m-am chinuit vreo 3 ani cu pornirea si ralanti muribund, si am tot suspectat chestii mecanice (jocul incorect la supape, lant de distributie sarit cu un dinte, uzura segmenti, freewheel), ca sa aflu pana la urma ca era de la electronica (TPS si motoras pas cu pas). Dar ce-i drept, la TPS aveam eroare pe diagnoza, iar motorasul era cam intepenit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 1, 2018 Share Postat Iunie 1, 2018 TPS nu da aproape niciodata eroare pe tester. Clantanitul poate fi de la intinzator dezamorsat. Nu am reusit sa descarc fisierul sa aud cum suna. Lantul de distributie nu pica asa usor. la 133mii km inca nu am schimbat nimic - nici lant, nici intinzator, » Post actualizat in 01 Jun 2018 11:45cu filtru de 4 bari ajung la consum de 6,5 in blana maxima fata de 5,5 anterior - pt aceleasi viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Iunie 1, 2018 Share Postat Iunie 1, 2018 (editat) Si eu am observat ca a crescut consumul la filtrul de 4 bari. Exista la mercedes clasa A 160 parca un filtru de 3.5 dar nu stiu daca incape. » Post actualizat in 01 Jun 2018 16:53 Am schimbat semeringuri si bucsi amortizoare » Post actualizat in 01 Jun 2018 16:53 Am schimbat semeringuri si bucsi amortizoare Editat Iunie 1, 2018 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Iunie 1, 2018 Share Postat Iunie 1, 2018 Nu suporta upload de extensie m4a și văd că mi-a dat eroare și la MP3. Mai incerc. Mulțumesc pentru sfaturi. Dat fiind că motorul a mers impecabil până la revizie și a început cu zgomotul imediat după, sper sa fie ceva legat de asta. Clar mai trebuie sa scot ulei, la cald e peste nivelul din gemuleț. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.