george13 Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Sa stii ca l-am plimbat ceva. Aproape 30000km in doi ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrulll Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Pe unde gasesc un manual de reparatie pentru twin spark? Tot ce am gasit e pentru single. Multumesc. salut, si pe mine ma intereseaza pt model din 2004 cu abs daca ma poate ajuta cineva cu manualul de reparatie. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 salut, si pe mine ma intereseaza pt model din 2004 cu abs daca ma poate ajuta cineva cu manualul de reparatie. Multumesc! Daca nu uit, urc eu din nou DVD-ul pe undeva, cand ajung acasa. Cel mai safe e ca cine il vrea sa dea un semn pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrulll Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Daca nu uit, urc eu din nou DVD-ul pe undeva, cand ajung acasa. Cel mai safe e ca cine il vrea sa dea un semn pe privat. ok, merci frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Trimis manualul celor ce și-l doreau Cine mai vrea să dea un semn pe mesagerie, link-urile de descărcare sunt valabile 7 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 18, 2018 Share Postat Octombrie 18, 2018 Multumesc pentru link. » Post actualizat in 25 Oct 2018 19:24Pentru cine are nevoie, am doua cauciucuri de donat, ContiTrailAttack 2, cel pe fata dot0417 si spatele dot3016. Doar sa vina sa le ia. Sunt din Bucuresti. » Post actualizat in 25 Oct 2018 19:27Edit: caut carene fata, in special cea mica de pe mijloc, in stare buna, cu toate urechile de prindere intacte, masca de la far si eventual si farul. Multumesc. » Post actualizat in 28 Oct 2018 23:12Ehe, ce bine ii statea langa Dakarul meu acum ceva ani Ii sta bine si asa: » Post actualizat in 30 Oct 2018 20:04Ce optiuni am sa inlocuiesc mansoanele incalzite OEM cu altele aftermarket? Parca nu imi vine sa dau 120euro pe un singur manson (dreapta). Firele erau rupte, le-am lipit, izolat, au functionat 15min apoi iar a bubuit siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 22, 2018 Share Postat Noiembrie 22, 2018 vand furcile astea, stiu ca merg puse pe F650GS, poate vrea careva upgrade.. https://www.olx.ro/oferta/furca-juguri-roata-wr450-supertenere-IDbL3M2.html#eb6789ea39 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Noiembrie 28, 2018 Share Postat Noiembrie 28, 2018 Probleme cu Dak'ul - iarasi. Tocmai mi-a papat a doua baterie in mai putin de un an. I-am pus in aprilie o ieftinitura de VoltOn, a mers ok tot anul (o mai puneam la incarcat cand nu o foloseam mai mult de o saptamana). Acum a stat aproape 3 saptamani pe tusa. Cand am pus contactul si am vazut 10.8V pe voltmetrul de bord nici nu am mai incat sa o pornesc. I-am dat incarcare de 24ore cu 'fenomenalul' speedCharger de la Lidl si am incercat sa o pornesc. Nu a vrut...Bateria scade sub 11.5 cand invarte de 2-3 ori dupa care isi da duhul. Pus din nou la incarcat bateria si testez circuitul - cu motorul oprit ceva fura cam 42mA din baterie (am tinut aparatul de masura cateva minute inseriat cu bateria la borna minus). Dupa calcule asta ar veni ca orice baterie de 12Ah s-ar termina complet in 2 saptamani de stat degeaba. A mai vazut cineva curentul asta la repaos? Voi o tineti iarna la incarcat? Sau o deconectati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Noiembrie 28, 2018 Share Postat Noiembrie 28, 2018 N-am verificat niciodata curentul de repaus, dar iarna trecuta chiar am fost nesimtit, si din noiembrie pana prin martie n-am pornit-o si n-am incarcat-o deloc, bateria a stat pe motor (e drept, intr-o hala unde temperatura probabil n-a scazut sub 10 grade). In primavara a luat-o la prima cheie, si asta in conditiile in care bateria (JMT gel) nu era noua, avea deja 4 ani (a decedat de altfel pe la inceput de toamna). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 28, 2018 Share Postat Noiembrie 28, 2018 Total anormal! Nici o masina nu arvtrebui sa aiba consumul asta, dar pe de alta parte n-ai mai fi avut tu >10V daca ar consuma non stop 42mA! Ori n-ai asteptat suficient FARA SA INTRERUPI NICI O CLIPA circuitul si n-au "adormit" toate alea, ori ai ceva furacios. Vezi ce e alimentat permanent, fara contact, si elimina cate un consumator pe rand. Posibil sa fie de la alternator/releu de incarcare, dar nu stiu schema circuitului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 @titi.dudu: Cum e nivelul de electrolit? Datorita pozitiei deasupra motorului bateria se incinge si pierde din electrolit, eu completez cam de 1-2 ori pe an cu apa distilata. La mine cand nu mai are destul curent bateria se comporta ca si cum are tps-ul cu probleme, trebuie sa o ajut cu acc la pornire altfel se opreste. Daca scapi motocicleta pe jos si nu o ridici imediat curge electrolit din baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 1. Pune o baterie inchisa si nu mai ai treaba cu electrolitul. 2. De ce nu cumperi o baterie mai "de firma" si nu iti bati capul macar 3,4 ani. 3. Incarcarea e in parametrii la cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 Posibil sa se fi miscat contactele cat masuram. Am stat cu borna in mana cateva minute. Am refacut testul de cateva ori si in 2 din 3 cazuri curentul a scazut catre 0 dupa ~2 minute. Deci sau e mana mea sau aleator ceva ramane deschis si papa. @john17 ~50ma pe ora = juma amper in 10 ore deci un amper pe zi. Adica in 12 zile ar papa toti Ah din baterie (desi la rata asta de descarcare probabil capacitatea bateriei ar fi mai mare de 12Ah - de unde si aproximarea mea de 2 saptamani pentru sugere totala) Electrolitul e la nivel normal la jumate intre min si max. L-am verificat / complectat si incarcat 24h la fiecare 2 luni. Incarcarea in mers e buna ~14-14.2v. La relanti la cald are o hiba cand intra ventilatorul scade incarcarea pe la 12.4v. Dar nu a fost cazul recent, motorul a stat de aproape 2 luni nefolosit si doar ii mai dadeam cate o incarcare la 2 saptamani (masuram tensiunea si cand vedeam ca scade sub 12.35v o puneam pe incarcator) Am tras cablu direct de pe baterie si am montat o priza bricheta auto ca sa pot verifica / incarca din cand in cand. @fnp Problema cu caldura de la motor am rezolvat-o cu invelis termo in jurul bateriei. O singura data am avut de pus vreo 2 ml intr-o celula de atunci. Acum o sa tin bateria pe raft vreo 3 saptamani sa vad daca e cumva ea de vina. Caz in care o sa iau una 'fara intretinere'. @bogdan brinduse - de unde ai luat JMT'ul pe gel? Are aceasi capacitate Ah / CCA ca si cea stock? Am vazut ca echivalentul AGM vs. cele normale au capacitatea ceva mai mica. Inainte de ieftinitura am avut o Yuasa YB12AL-12A2 cu 12Ah(10h) 12.6Ah(20h) si 150CCA. Asta a pierit in aceleasi circumstante - motor lasat vreo cateva saptamani neatins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 9 minutes ago, titi.dudu said: @bogdan brinduse - de unde ai luat JMT'ul pe gel? Are aceasi capacitate Ah / CCA ca si cea stock? Am vazut ca echivalentul AGM vs. cele normale au capacitatea ceva mai mica. Nu mai tin minte de unde am luat JMT-ul, dar cert e ca in toamna cand a murit am cautat peste tot si nu am mai gasit nicaieri pe stoc, e posibil sa nu se mai fabrice. Daca ne luam dupa link-ul de mai jos, are CCA mai mare decat stoc, 170A: https://www.romimoto-piese.ro/ro2/article/281243/ Eu in final am vrut neaparat ceva capsulat, fara batai de cap, si am mers pe un SLA BS-Battery de la Achimoto: http://achimoto.ro/index.php?route=product/product&product_id=61275 Oi vedea cat tine, daca duce tot 4 ani ca aia veche, ma declar super multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 Merci Bogdan. SLA BS e tot pe gel? Sau AGM? Ca la pretul ala nu cred ca e d'asta normala de curge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 Suna la fortec.ro si te ajuta baietii. Au preturi bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Noiembrie 29, 2018 Share Postat Noiembrie 29, 2018 8 minutes ago, titi.dudu said: Merci Bogdan. SLA BS e tot pe gel? Sau AGM? Ca la pretul ala nu cred ca e d'asta normala de curge... Factory Activated SLA battery (VRLA, AGM wet charged), JIS standard YB12AL-A2 (FA), 12V 12Ah CCA 150 A, Dimensions 134x80x161mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 30, 2018 Share Postat Noiembrie 30, 2018 On 28.11.2018 at 16:26, titi.dudu said: Probleme cu Dak'ul - iarasi. Tocmai mi-a papat a doua baterie in mai putin de un an. I-am pus in aprilie o ieftinitura de VoltOn, a mers ok tot anul (o mai puneam la incarcat cand nu o foloseam mai mult de o saptamana). Acum a stat aproape 3 saptamani pe tusa. Cand am pus contactul si am vazut 10.8V pe voltmetrul de bord nici nu am mai incat sa o pornesc. I-am dat incarcare de 24ore cu 'fenomenalul' speedCharger de la Lidl si am incercat sa o pornesc. Nu a vrut...Bateria scade sub 11.5 cand invarte de 2-3 ori dupa care isi da duhul. Pus din nou la incarcat bateria si testez circuitul - cu motorul oprit ceva fura cam 42mA din baterie (am tinut aparatul de masura cateva minute inseriat cu bateria la borna minus). Dupa calcule asta ar veni ca orice baterie de 12Ah s-ar termina complet in 2 saptamani de stat degeaba. A mai vazut cineva curentul asta la repaos? Voi o tineti iarna la incarcat? Sau o deconectati? E stiuta problema asta la GS. Se numeste " Battery Parasitic Drain" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Decembrie 3, 2018 Share Postat Decembrie 3, 2018 Mda... bateria e varza. Pierde tensiune stand pe raft. La cateva ore dupa deconectarea de pe smartcharger era la 12.55v, la 24 ore de la deconectare are 12:38v (SoC de aproape de 50%). Daca o pun pe motor imediat dupa incarcare reusesc sa il pornesc. Dar e aiurea sa stai cu chargerul pe ea non-stop. N-am mai prins curentul acela parazitar la repaos dupa ce am re-conectat-o. S-a fi dat reset la ECU sau ceva... Concluzie, o sa cumpar o baterie mai de soi si neaparat fara intretinere. Ma gandesc si la ceva sistem de alertare la scurgere parazitara... de genul celor de la masina care bazaie si dingaie cand iesi din masina si lasi ceva becuri aprinse. Dar nu-s sigur ca sunt asa sensibile sa detecteze cativa zeci de mA scurgere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 3, 2018 Share Postat Decembrie 3, 2018 La masina dingane si bingane strict daca lasi luminile aprinse (lumini + usa sofer deschisa = bing), la unele daca ramane cheia in contact. Nici pe departe nu e vreun senzor de curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 3, 2018 Share Postat Decembrie 3, 2018 Unitatea de comandă de la Oxford heated grips deconectează încălzirea dacă oprești motorul. Adică taie curentul dacă scade voltajul. Se poate face un mic montaj electronic care să țipe sau să lumineze dacă bateria are sub 12,8V, spre exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Decembrie 7, 2018 Share Postat Decembrie 7, 2018 Salutare tuturor. Cam rar am intrat in ultimul timp pe aici, fiindca de aproape doi ani am vandut Dakarul. Mi-au ramas niste maruntisuri prin garaj, si de atunci m-am gandit sa vi le arat, poate folosesc cuiva... dar nu prea mi-am facut timp sa le postez. https://photos.app.goo.gl/oaSXeNEeF5rCTwG99 Pompa de apa am dat-o! Mai am un telescop de la furca fata complet, doar ca nu i-am facut poze, ca trebuie sa il gasesc sa vad pe unde e. In caz ca il vrea cineva ma apuc de cautat! Pentru maruntisuri nu vreau bani bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Decembrie 9, 2018 Share Postat Decembrie 9, 2018 (editat) legat de baterie, un fel de long test review - e am pus in martie 2017 o baterie JMB12AL-A2 (JMT) luata cu 250 lei. inca porneste motorul si nu am avut pb cu ea. clar mai bune decat yuasa pe acid solutie care se evapora periodic. inainte de gel am schimbat 3 baterii la interval de 2 ani fiecare. asta cu gel pare fericita. Editat Decembrie 9, 2018 de iridiu192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Decembrie 10, 2018 Share Postat Decembrie 10, 2018 Am comandat pana la urma un BS-AGM si eu. Tot la 250 lei. Citisem ca cele pe gel sunt mai pretentioase la voltajul de incarcare si ca releele de pe moto mai vechi s-ar putea sa nu urce pana la valoarile necesare sa ajunga la 100% incarcare. Si cu AGM'ul am un stres, zic unii ca la drumuri lungi este riscul de overcharging pentru ca dupa 98% SoC incarcarea ar trebui sa coboare pe la 13.8v. O sa vedem ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 22, 2018 Share Postat Decembrie 22, 2018 Am nevoie de o chiulasa de F650 cu 2 bujii. Dezmembreaza careva, inainte sa caut in afara tarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.